Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території об’єктів АТ “Укрпошта” у місті Львів
Очікувана вартість
2 089 600,00 UAH
UA-2024-10-03-013576-a ● 70fbe9955779411d96569b60e45f8b2a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Лой Людмила Григорівна 380677971798 loi-lh@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2024 20:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2024 23:00 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 11:16 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 11:16 |
Очікувана вартість: | 2 089 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 448,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ІX цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації.. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з прибирання приміщень за адресою: 79062, Львівська обл., м. Львів, вул. Шевченка, 323
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Шевченка, 323, 79062
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
12 послуга
Послуги з прибирання прилеглої території за адресою: 79062, Львівська обл., м. Львів, вул. Шевченка, 323
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Шевченка, 323, 79062
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
12 послуга
Послуги з прибирання приміщень за адресою: 79000, Львівська обл., м. Львів, вул. Словацького, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького, 1, 79000
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
12 послуга
Послуги з прибирання приміщень за адресою: 79040, Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 284
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Городоцька, 284, 79040
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено у відповідних Чек-листах) надані Послуги здійснюється щомісячно згідно з фактичним обсягом наданих Виконавцем Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту про приймання-передавання наданих Послуг (надалі - Акт). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до туалетного паперу
Дата подання: 04 жовтня 2024 14:54
Дата відповіді: 07 жовтня 2024 10:31
Шановний Замовнику!
П.4.6. Технічної специфікації встановлено обов’язок Виконавця забезпечувати наявність витратних матеріалів, у тому числі туалетного паперу, але у тендерній документації відсутні вимоги до туалетного паперу (довжина рулону, сировина виготовлення).
Просимо конкретизувати вимоги Замовника до туалетного паперу (целюлозний або макулатурний) та якої довжини рулон необхідно постачати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлю. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Замовником не встановлено особливих вимог до туалетного паперу. Відповідно до вимог тендерної документації, Виконавець зобов’язаний забезпечити наявність у Приміщеннях Замовника протягом кожного робочого дня Витратних матеріалів зокрема: наявність туалетного паперу протягом робочого часу в паперотримачах в санітарно-технічних приміщеннях; наявність мила рідкого протягом робочого часу в санітарно-технічних приміщеннях; постійне укомплектування кошиків для сміття пакетами для сміття. Вартість Витратних матеріалів входить до вартості Послуг з прибирання приміщень. Поставка Витратних матеріалів здійснюється силами та за рахунок Виконавця. З метою надання якісних Послуг, Виконавець зобов’язаний забезпечити використання Допоміжних засобів та Витратних матеріалів, які мають сертифікати відповідності санітарно-епідеміологічним нормам, декларації про відповідність відповідним регламентам та відповідають висновкам державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Державною санітарно-епідеміологічною службою щодо відповідності матеріалів та засобів вимогам діючого санітарного законодавства України. Бажаємо успіхів у закупівлі!
ТЗ
Дата подання: 09 жовтня 2024 16:12
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 17:00
Доброго дня! Шановний замовник прохання вказати яка площа із заявлених вами в технічному завданні підлягає прибиранню підлогомийною машиною?
Також прохання вказати площу яку потрібно прибирати від снігу для визначення яка саме снігоприбиральна техніка потрібна.
Відповідь: Вітаємо! Дякую за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Згідно Вимог до надання Послуг, які визначені у додатку № 2 до Договору прибиранню підлогомийною машиною підлягають площі виробничих приміщень. Також прибирання з застосуванням підлогомийних машин може здійснюватись і у адміністративних (офісних) приміщеннях, складських приміщень та місцях загального користування. Площі таких приміщень по типам по об’єктах визначені у п.2 Технічної Специфікації Додатку 1 до Договору та у п.3 розділу VII Тендерної документації. Прибиранню від снігу підлягає прилегла територія по об’єкту 79062, Львівська обл., м. Львів, вул. Шевченка, 323. Площа території по даному об’єкту визначена у пп. 4 п.2 «Типи, характеристика Приміщень та Території Замовника, площа, періодичність та графік надання Послуг» Технічної специфікації. Бажаємо успіхів у закупівлі!
Витратні матеріали
Дата подання: 09 жовтня 2024 16:17
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 16:53
Доброго дня! Прошу вказати кількість працюючих на об'єктах а також а також які саме паперотримачі для туалетного паперу та які дозатори для мила. Це необхідно для коректного розрахунку вартості послуг.
Відповідь: Вітаємо! Дякую за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Кількість працівників на об’єктах вказана у п. 2 Технічної Специфікації Додатку 1 до Договору по кожному об’єкту окремо, а також у п.3 розділу VII Тендерної документації. На об’єктах наявні паперотримачі закритого типу для рулонів туалетного паперу з гільзою. Дозатори для мила - настінні, кнопочні (нажимні).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙНО СЕРВІС» |
1 567 200,00
UAH з ПДВ
|
1 567 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІРМА САТУРІ" |
1 698 864,00
UAH з ПДВ
|
1 688 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕНІКОМ" |
1 820 244,72
UAH з ПДВ
|
1 694 642,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СИДОРЕНКО З. О. |
1 916 000,00
UAH з ПДВ
|
1 695 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРОПОБУТСЕРВІС" |
1 940 533,00
UAH з ПДВ
|
1 940 533,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
1 955 120,00
UAH з ПДВ
|
1 955 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙНО СЕРВІС» #38691776 |
Переможець |
1 567 200,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2024 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2024 15:27
|
Dohovir (1) (8).zip | укладений |
28 жовтня 2024 15:26
|