Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05397574 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Шагай Наталія 380342530651 natalia.ykb@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2024 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 28 048 135,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,07% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Для забезпечення виконання договірних зобов’язань Генерального підрядника, Замовник здійснює проміжні платежі за виконані Роботи на підставі документів про обсяги виконаних Робіт та їх вартість (форми № КБ - 2в і № КБ – 3). Акт приймання виконаних підрядних Робіт (форму № КБ-2в) складає Генеральний підрядник і представляє на підпис Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Для початку виконання робіт Замовник має право надати аванс в розмірі до 30% від вартості річного обсягу робіт. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 15:32 |
Перелік змін.pdf | |
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 1.doc | |
11 жовтня 2024 15:32 |
Тендерна документація-нова редакція.pdf | |
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 4.doc | |
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 2.docx | |
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 3.pdf | |
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 1.doc | |
03 жовтня 2024 18:11 |
Тендерна документація.pdf | |
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 4.doc | |
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 2.docx | |
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 3.pdf |
11 жовтня 2024 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2024 15:32 |
Перелік змін.pdf
|
|||
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 1.doc
|
|||
11 жовтня 2024 15:32 |
Тендерна документація-нова редакція.pdf
|
|||
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 4.doc
|
|||
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 2.docx
|
|||
11 жовтня 2024 15:32 |
Додаток 3.pdf
|
|||
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 1.doc
|
|||
03 жовтня 2024 18:11 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 4.doc
|
|||
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 2.docx
|
|||
03 жовтня 2024 18:11 |
Додаток 3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до п. 5.32 Розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зазначено наступне:
«5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією.
Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок.
Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції.
При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні).»
Обстеження будівельного майданчика є важливим етапом для визначення можливих ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт і недоліків у проектній документації, а саме:
- вивчення стану об’єкта перед початком робіт дає можливість виявити потенційні ризики, такі як непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій або інших споруд, які можуть не бути вказані на генеральному плані тощо, на ранній стадії, що дозволяє підряднику краще підготуватися до виконання робіт та закласти відповідні компенсації в ціну пропозиції, що є вимогою Кошторисних норм України.
- виявлення недоліків проектної документації під час огляду дозволяє внести необхідні зміни в установленому порядку, що може суттєво знизити ризики в процесі виконання будівельних робіт;
- з'ясування всіх необхідних питань із замовником під час огляду, що сприяє якісному виконанню робіт відповідно до проектних вимог.
Тому, вимога Замовника: «Для підготовки розрахунку тендерної пропозиції Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання робіт згідно з технічною специфікацією (Додаток 3), а також може у разі необхідності, отримати інформацію, яка буде йому корисною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. За результатами відвідування об’єкта, до завершення періоду подачі пропозицій складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується Замовником та уповноваженою особою Учасника, що буде підписувати тендерну пропозицію, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника» є правомірною та такою, що відповідає Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-28-000014 ● 6256667982104936842db7e73aaadefa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 10:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 №71-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.10.2024 №71-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-10-03-013167-a 03.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 09:41:00
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт вул. Хіміків (від вул. Целевича до вул. Просвіти) в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-03-013167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" те, що учасником у наданій довідці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору від 17.10.2024 №5 зазначено аналогічний договір підряду від 11.06.2021 №179, укладений з УКГ Коломийської міської ради, однак не надано до додаткової угоди від 20.11.2021 №1/179 до договору додаток 1 «Договірна ціна»?
3. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" те, що учасником у відомостях ресурсів зазначено будівельні машини та механізми, а саме: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т, бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с.), тоді як в довідці про наявність парку машин, механізмів та обладнання від 17.10.2024 №4 вони відсутні?
4. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" те, що у складі пропозиції відсутня антикорупційна програма та наказ на призначення Уповноваженої з реалізації антикорупційної програми?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 14:31:22
Пояснення на запит
1. Розмір бюджетного призначення станом на 03.10.2024 року – 5 000 000,00 грн. Джерело фінансування – бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади, який затверджений рішенням сесії Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 р. №235-39 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2024 рік» (із змінами): http://www.namvk.if.ua/dt/944367/
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 03 вересня 2020 року № 3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель », з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (із змінами), рішення виконавчого комітету Івано-франківської міської ради №22 від 12.01.2024 р. «Про встановлення на 2024 рік розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва» (із змінами).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) визначені відповідно до проєктної документації та позитивного Експертного звіту №0026/23ЕК від 06.10.2023р. реєстраційний номер - №EX01:3062-2665-6365-9315 (додається) та зазначені в Додатку 3 до Тендерної документації закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro .
ПКД та Експертний звіт розміщені у визначеному законом порядку у ЄДЕССБ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
2. Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано у складі пропозиції договір підряду №179 від 11.06.2021 з УКГ Коломийської міської ради та додатки до договору, які є його невід’ємною частиною: Додаток №1 – Договірна ціна, Додаток №2 – Календарний план виконання та фінансування робіт, а також Додаткову угоду № 1 про зміну платіжних реквізитів та Додаткову угоду №1/179 про зменшення ціни Договору, якою не передбачено жодних додатків, які б становили її невід`ємну частину. Тому, Учасник ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" повною мірою підтвердив такий кваліфікаційний критерій, як Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
3. У п.1 Додатку 2 тендерної документації (ТД) для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» передбачено вимогу Замовника надати довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі : Каток масою від 8т, Асфальтоукладальник, Машина поливально-мийна, Вантажний автомобіль.
До довідки додаються наступні документи:
- На підтвердження наявності машин та механізмів, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, мають бути надані сканокопії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію тощо, або договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну позицію зазначену Учасником у довідці.
- На інші машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України – інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства.
- Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, що не є власністю Учасника необхідно надати лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів, для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг по предмету закупівлі.
Учасником у складі його пропозиції надано довідку про наявність парку машин, механізмів та обладнання необхідних для виконання робіт №4 від 17.10.2024 р. з підтверджуючими документами, де підтверджено наявність в Учасника мінімально-необхідної кількості техніки, що вимагалася Замовником. Замовником вказано, що Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складається Учасником ДОВІЛЬНОЇ форми, на його розсуд.
Також хочемо зазначити, що інформація, яка міститься у вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції. Тобто, Замовником встановлено, що інформація у довідці довільної форми повинна бути в цілому ВЗАЄМОПОВ’ЯЗАНОЮ із документами, що містяться в тендерній пропозиції Учасника, а НЕ ВИЧЕРПНО вся інформація про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, що будуть використовуватися Учасником, повинні бути зазначені у довідці. Такої вимоги, Замовником не встановлено у тендерній документації закупівлі UA-2024-10-03-013167-a .
4. Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" надано у складі пропозиції Наказ про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та Антикорупційну програму с.21-36 файлу Рішення єдиного учасника, директора Товариства, установчі документи (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважена особа пройшла курс навчання у сфері здійснення публічних закупівель (сертифікат додається).
2024-11-18 14:16:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
27 809 802,00
UAH з ПДВ
|
27 809 802,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
27 809 802,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2024 14:19
|
39-24.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:14
|