Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А"
Очікувана вартість
1 143 342,38 UAH
UA-2024-10-03-012685-a 07514cbb8faf4c3ab6f0baea08f0571b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихомірова Оксана Олегівна

+380957670773 tihomirova@khcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491277
Місцезнаходження: 61068, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Громадського Олега (Броненосця Потьомкін), 1-А
Контактна особа: Тихомірова Оксана Олегівна
+380957670773
tihomirova@khcz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61013, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Шевченка, 137-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

10 жовтня 2024 15:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-01-000002 ● d353f9ab97934ae0aa130776b2186d8b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2024 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.10.2024 № 206
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 31.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 31.10.2024 № 206

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

2 UA-2024-10-03-012685-a 03.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-01 14:18:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Виконання робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А"» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-10-03-012685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (листування з учасниками ринку, анкети, запити, тощо).
2. Надайте інформацію щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКОНС", з яким ускладнено Договір від 23.09.2024 року №3.1-23-24 без використання електронної системи закупівель?
4. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель між Замовником - Харківський обласний центр зайнятості та ТОВ "АЙКОНС" ускладнено Договір від 23.09.2024 року №3.1-23-24 . ЗВІТ про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-10-03-012685-a оприлюднено 10 жовтня 2024 року.
Відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону вказано : «Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору»
Прошу зазначити, чому не дотримано термін оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель ?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-05 16:43:53

Пояснення

Цим надаємо пояснення щодо Запиту від 01.11.2024 ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ з приводу рішення про моніторинг до закупівлі Виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2024-10-03-012685-a ), проведеної Замовником – Харківським обласним центром зайнятості (далі – Замовник):
1. Для продовження строку корисної експлуатації будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості, а також для підвищення якості робіт та надання послуг виникла необхідність в проведенні капітального ремонту (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Пункт 1.1 кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»), визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до розділу 1 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. На підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А» повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складає – 1 495 699,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А» розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служб замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У зв’язку з цим технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 775/24-РБК/ЕС від 21 серпня 2024, виданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ».
Надаємо документи, на підставі яких здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: затверджений Дефектний акт від 06.09.2024 року, Зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертний звіт № 775/24-РБК/ЕС від 21 серпня 2024, виданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ».
2. Відповідно до позитивного експертного звіту № 775/24-РБК/ЕС від 21 серпня 2024, виданого ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ», щодо розгляду кошторисної частини проектної документації загальна очікувана кошторисна вартість складає 1495,699 тис. грн. (експертний звіт додається).
Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями, рішення щодо здійснення вищезазначеної закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування відкритих торгів, відповідає чинному законодавству.

3. Дослідивши ринкові ціни, отримавши комерційні пропозиції (Додаються) від трьох будівельних компаній щодо виконання таких робіт, було прийнято рішення укласти договір із підрядником, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЙКОНС».

4. Відповідно до пункту 9 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі - Порядок) датою та часом оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
03.10.2024 року в електронній системі уповноваженою особою Харківського обласного центру зайнятості було оприлюдненно/розміщенно інформації в електронній системі закупівель щодо закупівлі: Виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А», про що свідчить ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-03-012685-a, який генерується автоматично електронною системою закупівель. Першу частину ідентифікатора формує набір цифр відповідно до дати публікації закупівлі (2024.10.03). Унікальний ідентифікатор закупівлі, так само як і плану, формується тоді, як замовник відправить публікацію процедури чи плану на ЦБД Prozorro. Кваліфікований електронний підпис уповноваженою особою Харківського обласного центру зайнятості з технічних причин було накладено 10.10.2024 року, що призвело до викривлення відображення інформації щодо оприлюднення звіту в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10 Порядку Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Оскільки уповноваженою особою замовника Харківського обласного центру зайнятості 03.10.2024 року було було оприлюдненно/розміщенно інформації в електронній системі закупівель щодо закупівлі: Виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А», про що свідчить ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-03-012685-a, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2024-10-03-012685-a та ЗВІТ про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-10-03-012685-a які автоматично формуються електронною системою закупівель замовником дотримано термін оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 12.11.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-03-012685-a, щодо закупівлі «Виконання робіт по об'єкту: «Капітальний ремонт (гідроізоляція фундаменту навколо підвального приміщення архіву з влаштуванням вимощення, відновлення оздоблення приміщення архіву та приміщень загального користування) адміністративної будівлі Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Харків, вул. Шевченка, 137-А» (код за ДК 021:2015 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Закупівля), повідомляємо про таке: Замовник зобов’язується здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: – провести роз`яснювальну роботу з особами, відповідальними за організацію та проведення публічних закупівель Харківського обласного центру зайнятості, щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель; – направити в подальшому осіб, відповідальних за організацію та проведення публічних закупівель Харківського обласного центру зайнятості, на курси / тренінги з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.

2024-11-13 16:18:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 листопада 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙКОНС"
#44329459
Переможець 1 143 342,38
UAH
10 жовтня 2024 14:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
10 жовтня 2024 14:43