Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 44021023 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Шевченка, 71 |
Контактна особа: |
Романюк Неля Володимирівна +380324571300 mrlebidvkb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2024 12:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 66 551 806,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332 759,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 5.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 Розділу 3 тендерної документації відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 5.3 Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації. 5.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. 5.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 70 000, 00 грн. (сімдесять тисяч гривень 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. 5.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. 5.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 5.7. Примітка: Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2024 13:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2024 12:20 |
Додаток _1 Перелік документів та_або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
03 жовтня 2024 12:20 |
Додаток _2 Перелік документів та_або інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
03 жовтня 2024 12:20 |
Додаток _3 Проєкт договору.docx | |
03 жовтня 2024 12:20 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000012 ● 1d227b0c00a94f78a641d5de46a90b07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-10-03-005758-a 03.10.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 14:38:49
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга) за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-03-005758-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 13:54:18
Відповідь на запит
У відповідь на запит замовнику про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1) Щодо інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень: згідно з рішенням LІV сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради від 26.09.2024 р. № 2806, «Про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2024 рік», яким затверджено Програму капітального будівництва об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення, благоустрою і капітального ремонту об'єктів Стрийської міської територіальної громади на 2024 рік (далі - Програма.). Так, Програмою ( Рішення сесії Стрийської міської ради від 26.09.2024 р. № 2806 «Про затвердження змін до Програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської міської територіальної громади на 2024 рік»,) зазначена інформація про виділення коштів на 2024 рік Замовнику - Відділу капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області у сумі 3260,00 тис. грн. на об’єкт: «Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга»)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації на даний об’єкт та Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами).
Парк імені Тараса Шевченка — парк-пам'ятка садово-паркового мистецтва місцевого значення в Україні. Розташований у центральній частині міста Стрий Львівської області. На даний час Парк знаходиться у незадовільному стані. Тому, виходячи з вищенаведеного, виникла необхідність у здійсненні реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга»)
Функціональне призначення об'єкту - громадський парк для проведення відпочинку та дозвілля відвідувачів.
І чергою будівництва передбачено комплексне замощення головної алеї парку та пішохідних доріжок, заміна зовнішніх мереж водопостачання, каналізації та електропостачання, встановлення нових вуличних меблів та елементів благоустрою (лавки, смітники, питні фонтанчики, велостійки), влаштування електроосвітлення, тощо.
Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту « Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга»)». було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво № ЛВ 0098-4299-24/УЕГ/А від 30 серпня 2024 р.. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Обґрунтування очікуваної вартості: Відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво від 08.11.2021 року) (зі змінами), а також затвердженої проєктно-кошторисної документації на об’єкт: «Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга)».
На момент затвердження річного плану закупівель слід керуватися чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а також відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України про введення в дію кошторисних норм України вих. №7/15.2/17444-21 від 16.11.2021 р.
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжінірингові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://stryi-rada.gov.ua/%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b4%d1%96%d0%bb-%d0%ba%d0%b0%d0%bf%d1%96%d1%82%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%b1%d1%83%d0%b4%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%82%d0%b2%d0%b0/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 16:30:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, установлено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом та невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення щодо причин відсутності додатків до Договору від 01.11.2024 № 33, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
2. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо наявності у Замовника обставин для внесення змін до істотних умов Договору від 01.11.2024 № 33, що спричинили укладання Додаткової угоди від 05.11.2024 № 1.
3. Відповідно до пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД, установлено, що Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входять до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Розділ 4 Додаток №1 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме: Труби для подачі холодної води; Труби двошарові гофровані для мереж зовнішньої каналізації; деталей з'єднувальних. Разом з тим, спроможність учасника поставити вказані вище матеріали в обсягах та строки підтверджується гарантійним листом від товаровиробника із зазначенням відомостей щодо можливості поставки матеріалів для виконання даного проекту.
Поруч з тим, відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних) вимогам чинного законодавства та стандартам, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Сертифікат відповідності, щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності деталей з'єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018.
- Протокол сертифікаційних випробувань, у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію.
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або стандарту ISO 9001:2015) в сфері виготовлення деталей з'єднувальних/ пластикової арматури для поліетиленових трубопроводів ( поліетиленових комплектуючих для зовнішніх мереж ).
Так, на підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних) Сільськогосподарське приватне підприємство «ДОРОШІВ» надано вищезазначені документи (файл: «Вимоги до деталей з’єднувальних компресійних для мереж водопостачання.pdf»), відповідно до яких Виробником є «SAB S.p.A» та (файл: «Вимоги до деталей з’єднувальних встик та для терморезисторного зварювання мереж водопостачання.pdf») відповідно до яких Виробником є «FOX FITTINGS Sp. Z O.O. Sp.k.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД, а саме в частинні надання гарантійних листів від вищезазначених товаровиробників.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 16:00:19
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо першого запитання в запиті на пояснення:
03 жовтня 2024 року Відділ капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) оголосив відкриті торги з особливостями за предметом: Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга).
23.10.2024 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» відповідно до якого ч.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» доповнено нормами наступного змісту: Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, що долучаються після складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації (затвердження проектної документації є обов’язковим, якщо це передбачено законодавством). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Однак, відповідно до Листа Мінекономіки України № 3323-04_76642-07 від 28.10.2024 р. щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснено, що статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Відповідно до Рішення Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99 надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або в іншому нормативно - правовому акті. При цьому така вказівка в Законі № 3988-IX відсутня. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Отже, оскільки Замовник оголосив відкриті торги з особливостями за предметом: Проект утримання та реконструкції парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва "Парк ім. Т.Г.Шевченка" в м. Стрий Львівської області (І черга).» 03 жовтня 2024 року, тобто до набрання чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)», а також відсутності прямої вказівки в тендерній документації чи проєкті договору про те, що невід’ємними додатками до договору є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, положення статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується до даної закупівлі, оскільки закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.
2. Щодо другого запитання в запиті на пояснення:
Згідно п. 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Разом з тим, виходячи зі змісту частини першої статті 653 ЦК України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Враховуючи зазначене, Сторони керуючись пп. 5 п. 19 Особливостей за взаємною згодою уклали ДУ №1 до Договору №33 від 01.11.2024 р. про погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт). Варто зауважити, що чинне законодавство не встановлює обов’язку щодо документального підтвердження про наявність у Замовника обставин для внесення змін до істотних умов Договору від 01.11.2024 № 33 згідно даного підпункту Особливостей.
Таким чином, дана ДУ укладалася за вільним волевиявленням сторін, тобто за взаємною згодою.
3. Щодо третього запитання в запиті на пояснення:
Відповідно до пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД, установлено, що Учасник повинен підтвердити спроможність поставити матеріали, що входять до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Розділ 4 Додаток №1 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника, а саме: Труби для подачі холодної води; Труби двошарові гофровані для мереж зовнішньої каналізації; деталей з'єднувальних. Разом з тим, спроможність учасника поставити вказані вище матеріали в обсягах та строки підтверджується гарантійним листом від товаровиробника із зазначенням відомостей щодо можливості поставки матеріалів для виконання даного проекту.
Поруч з тим, відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Розділу 4 Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності запропонованого товару (а саме, деталей з’єднувальних) вимогам чинного законодавства та стандартам, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Сертифікат відповідності, щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності деталей з'єднувальних вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018.
- Протокол сертифікаційних випробувань, у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію.
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника, щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або стандарту ISO 9001:2015) в сфері виготовлення деталей з'єднувальних/ пластикової арматури для поліетиленових трубопроводів ( поліетиленових комплектуючих для зовнішніх мереж).
Слід зазначити, що тендерна документація передбачає надання листа авторизації та документів якості саме на деталі з'єднувальні.
Так, на виконання зазначених вимог в складі тендерної пропозиції СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОШІВ" надало:
- Гарантійний лист товаровиробника вих №15/2 від 15.10.2024 р. (файл «Гарантійний лист.pdf»), згідно якого ТОВ «ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ» являється виробником, зокрема, деталей з’єднувальних, що пропонуються СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОРОШІВ" для виконання проекту утримання та реконструкції за предметом закупівлі;
- Сертифікат відповідності №UA.1О393.00220-24 на деталі з’єднувальні щодо підтвердження органом по сертифікації відповідності продукції вимогам ДСТУ EN 12201-3:2018 (виробник деталей з’єднувальних ТОВ «ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ») (файл «Вимоги до деталей зєднувальних для зварювання нагрітим інтрументом встик (зварні) мереж водопостачання.pdf»);
- Протокол сертифікаційних випробувань №128/24 від 16.07.2024 р., що виданий у відповідності до розділу «На підставі» чинного сертифікату відповідності на продукцію (файл «Вимоги до деталей зєднувальних для зварювання нагрітим інтрументом встик (зварні) мереж водопостачання.pdf»);
- Сертифікат на систему управління якістю, яка діє на підприємстві виробника ТОВ «ЕЛЬПЛАСТ-ЛЬВІВ», щодо її відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або стандарту ISO 9001:2015) в сфері виготовлення деталей з'єднувальних (файл «Вимоги до деталей зєднувальних для зварювання нагрітим інтрументом встик (зварні) мереж водопостачання.pdf»).
Враховуючи наведене, у тому числі, надані СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИМ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОРОШІВ" на деталі з’єднувальні документи, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо документів, які містяться у файлі «Вимоги до деталей з’єднувальних компресійних для мереж водопостачання.pdf» та «Вимоги до деталей з’єднувальних встик та для терморезисторного зварювання мереж водопостачання.pdf», то тендерною документацією не заборонено подання Учасниками будь-яких додаткових документів, однак Замовник торгів не зобов’язаний здійснювати їх оцінку та брати до уваги, адже згідно ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, що означає, що замовник розглядає лише ті документи, які чітко вимагалися тендерною документацією.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Сільськогосподарського приватного підприємства «ДОРОШІВ», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОШІВ" |
63 944 182,79
UAH з ПДВ
|
63 944 182,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОШІВ" #31298961 |
Переможець |
63 944 182,79
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 16:37
|
ДУ 1 до договору 33.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2024 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 16:20
|
Договір _33.pdf | укладений |
06 листопада 2024 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |