Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373165 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 180-А |
Контактна особа: |
Щербина Сергій Юрійович +380506523373 sherbinaseyu@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2024 16:55 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2024 13:26 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2024 13:26 |
Очікувана вартість: | 11 077 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 778,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 332 336,10 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія в електронній формі з накладеними кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) повинен складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у разі підписання гарантії не керівником фінансової установи, надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису банківської гарантії від імені фінансової установи), копію ліцензії на здійснення банківської діяльності або копію витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати копію такого договору у складі тендерної пропозиції. Документи щодо забезпечення тендерної пропозиції завантажуються Учасником до електронної системи закупівель разом з тендерною пропозицією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: IBAN UA078201720355139008024017839 в ДКСУ України, м. Київ; МФО 820172, Одержувач: Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 14373165 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 332336.1 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості товару, що переданий згідно видаткової накладної. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Дата подання заявки | Товар має бути поставлений партіями залежно від заявок Покупця відповідно до умов договору. Обсяг заявки визначається Покупцем самостійно, залежно від власної виробничої потреби. | Повторювана поставка | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 16:21 |
Тендерна_документація_буд_матеріали .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-20-000002 ● 82bc8f53d650491f8cd8650b82274007
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 09:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2024 № 29-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 19.11.2024 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-02-011341-a 02.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 08:28:18
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Будівельні матеріали, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-10-02-011341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-21 09:41:18
ПОЯСНЕННЯ надані через електрону систему закупівель щодо моніторингу № UA-M-2024-11-20-000002 на запит від 21.11.2024
Шановна Анно Володимирівно!
Щодо першого питання повідомляємо, ця закупівля відбулась на виконання обласної цільової Програми нарощування регіонального матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на 2021-2025 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 18.03.2021 №147(зі змінами)(копія додається) в частині поповнення регіонального матеріального резерву матеріальними цінностями для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, зокрема оперативного реагування на наслідки руйнувань об’єктів інфраструктури, які виникають у результаті обстрілів російськими військами. Предмет закупівлі визначався Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник визначав керуючись Кодексом цивільного захисту України та Постановою КМУ “Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”, затвердженої рішенням від 30 вересня 2015 р. № 775 та Законом України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон).Закон не надає визначення словосполучення «очікувана вартість» та із загальної практики можна розуміти, що це орієнтовна сума предмета закупівлі, на яку замовник оголошує процедуру закупівлі, яка може підлягати коригуванню в бік зменшення за результатами аукціону, та яку замовник визначає відповідно до аналізу ринку, кошторису, фінансового плану тощо. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком. Очікувана вартість даної закупівлі була визначена та включена до річного плану закупівель керуючись вищезазначеними нормами, фактично розгляд, затвердження та оприлюднення змін до річного плану, визначення предмету закупівлі, вимог до предмету закупівлі та проекту договору, а також оприлюднення інформації в Електроній системі закупівель було здійснено керуючись рішенням уповноваженої особи від 02.10.2024 №47(копія додається) та зважаючі на рішення робочої групи Департаменту від 02.10.2024 №6 (копія додається).
Щодо другого питання повідомляємо, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником на сторінці власного веб-сайту розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Режим доступу: http://depczn.zoda.gov.ua/?page_id=1233 або за таким шляхом: офіційний веб-сайт Департаменту (http://depczn.zoda.gov.ua)→МЕНЮ→Публічні закупівлі→Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 10:44:19
надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Будівельні матеріали, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-10-02-011341-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
Згідно пункту 16 статті 29 Закону №922 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
1. Протоколом уповноваженої особи від 22.10.2024 №51 Департаменту з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФБУДКОМПЛЕКТ» з причини не надання згідно підпункту 2 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника документу, який підтверджує про делегування учасником (учасниками) товариства керівнику та/або посадової (службової) особи учасника повноважень на підписання такого договору за результатами проведеної даної процедури закупівлі..
Просимо пояснити, причини не надання Замовником можливості учаснику ТОВ «ПРОФБУДКОМПЛЕКТ» усунути виявлені невідповідності?
2. ТОВ «Епіцентр К» (далі – Учасник) на підтвердження відповідності пункту 23 Додатку 5 тендерної документації Замовника надано Довідку від 09.10.2024 р №0910/11 у якій виявлені невідповідності пункту 22 Додатку 5 тендерної документації. Замовником надано вимогу про усунення вищезазначеної невідповідності шляхом надання листа-роз’яснення в довільній формі, згідно пункту 22 Додатку 5 тендерної документації, у якому зазначити законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього, що не відповідає переліку документів, які підлягають виправленню учасником згідно пункту 16 статті 29 Закону №922.
Просимо пояснити, причини не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К» враховуючи встановлені невідповідності?
3. На вимогу Додатку №4 до тендерної документації Замовника, ТОВ «Епіцентр К» у складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 09.10.2024 № 0910/1, в якій зазначено загальну вартість з ПДВ 10 739 408,16 грн, проте остаточна вартість пропозиції Учасника складала 10 598 508,24 грн.
Підсумовуючи вищезазначене, просимо пояснити, яким чином вами було визначено переможцем ТОВ «Епіцентр К» враховуючи встановлені розбіжності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-22 15:32:32
ПОЯСНЕННЯ надані через електрону систему закупівель щодо моніторингу № UA-M-2024-11-20-000002 на запит від 22.11.2024
Шановна Анно Володимирівно!
Щодо першого питання повідомляємо, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФБУДКОМПЛЕКТ» (далі- Учасник) насправді було відхилено Замовником з наступних підстав: Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей (абзац 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей) це було зазначено в протоколі Уповноваженої особи від 22.10.2024(копія додається).
Додатково інформуємо Замовник не визначав вимоги підпункту 2 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації як вимогу на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вимоги щодо підтвердження Учасником права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю зазначено у пункті 5 Додатку №1 до тендерної документації, також повідомляємо Учасником в складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від 08.10.2024 р №4. (2.2) (файл доданий до пропозиції під найменуванням: «8. (4.(2.2)) ГЛ ст.44 ЗУ про ТОВ.pdf» ); в даному Гарантійному листі Учасник «гарантує що Договір, який буде підписаний у разі визначення Учасника - переможцем закупівлі, не є значним в розумінні ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018)». Згідно з частиною 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018) передбачено: «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.» Статутом ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУДКОМПЛЕКТ", який надано Учасником в складі тендерної пропозиції (файл під найменуванням: «6.1. Статут 2023 з описом.pdf») іншого не передбачено. Абзацом першим пункту 42 Особливостей передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Зважаючи, на те, що остаточна пропозиція Учасника складає - 10589104,40 грн. (десять мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сто чотири гривні 40 копійок), з метою перевірки (підтвердження) інформації, наданої Учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції, Замовник на підставі пункту 42 Особливостей звернувся зокрема до Головного управління статистики у Запорізькій області (лист від 15.10.2024 р №04-03/0564) щодо надання копії фінансової звітності Учасника за звітний період 2023 р та за І півріччя 2024 р. У відповідь на запит листом Головного управління статистики у Запорізькій області від 21.10.2024р № 02-10/281/05-24, на виконання норм частини другої статті 30 Закону України «Про офіційну статистику», надано дані фінансової звітності Учасника за запитуваний період (копія фінансової звітності Учасника додається). Враховуючи, що у фінансовій звітності товариств з обмеженою відповідальністю чисті активи відповідають показнику власного капіталу (рядок 1495 балансу), оскільки, згідно з абзацом 6 пункту 3 П(С)БО 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», власний капітал визначається так само, як і чисті активи відповідно до абзацу 14 пункту 4 П(С)БО 19 «Об’єднання підприємств», тобто як різниця між активами і зобов’язаннями підприємства, було з’ясовано, що у 2023 р власний капітал Учасника на кінець звітного періоду складав 14 967,1 млн грн, а на кінець І півріччя 2024 р власний капітал Учасника складав 16 248,3 млн грн. Проаналізувавши фінансову звітність Учасника у розрізі норми частини 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018 р) яка імперативно відносить до значних правочинів ті, у яких вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, зважаючи на очікувану вартість предмета закупівлі 11 077 87,00 грн та остаточну пропозиція Учасника 10 589 104,40 грн було встановлено, що правочин який буде вчинений у результаті Закупівлі для Учасника є значним правочином у розумінні ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018 р). Таким чином, встановлено факт надання Учасником, у гарантійному листі від 08.10.2024 р №4.(2.2), недостовірної інформації що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. Абзацом другим пункту 42 Особливостей передбачено, що у разі отримання достовірної інформації факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Відповідно до абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Тобто Замовником не було виявлено не “невідповідність”, а саме було виявлено зазначення Учасником у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Щодо другого питання повідомляємо, ця закупівля відбулась за процедурою: “Відкриті торги з особливостями” тобто відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України №1178 (зі змінами) від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) тому застосовувались норми Постанови. В пункті 43 Постанови зазначено наступне: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто Постанова на відміну від пункту 16 статті 29 Закону №922 не обмежує перелік невідповідностей щодо яких розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей двома пунктами.
Щодо третього питання повідомляємо, ТОВ «Епіцентр К» у складі тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 09.10.2024 № 0910/1, в якій зазначено загальну вартість з ПДВ 10 739 408,16 грн , а 11.10.2024 відбувся аукціон Режим доступу: https://auctions.prozorro.gov.ua/tenders/967e942efec040b5aacec3c38594bc20_52bcd376c403a4e8af1e25d8d1947e11 в результаті якого остаточні цінові пропозиції обох учасників були знижені. Учасники надають заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації згідно пункту 18 Додатку № 5 до тендерної документації, вимога щодо надання оновленої тендерної пропозиції за результатами аукціону в тендерній документації Замовника відсутня.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУДКОМПЛЕКТ" |
10 699 883,10
UAH з ПДВ
|
10 589 104,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
10 739 408,16
UAH з ПДВ
|
10 598 508,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФБУДКОМПЛЕКТ" #39139409 |
Відхилено |
10 589 104,40
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 13:53
|
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
10 598 508,24
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2024 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2024 13:06
|
Договір поставки | укладений |
07 листопада 2024 12:59
|