Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05583176 |
Місцезнаходження: | 67570, Україна , Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Чорноморське, вулиця Гвардійська, будинок 19 |
Контактна особа: |
Кнюкшта Олеся Володимирівна 380487535284 0110kozub@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2024 12:38 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2024 12:38 |
Очікувана вартість: | 52 611 436,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 263 057,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 263 057 грн. 18 коп. (двісті шістдесят три тисячі п’ятдесят сім грн. 18 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 1. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 2. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX- XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Інформація та реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва: Чорноморськоа селищна рада Одеського арйону Одеської області Код ЄДРПОУ 05583176 Юридична адреса: Україна, 67570, Одеська обл., Одеський р-н, смт.Чорноморське, вул.Гвардійська, 19 Банк: рахунок № UA918201720355129001022023133 в ДКСУ м. Київ Сума забезпечення: 263057.18 UAH |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 263057.18 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком- нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком- резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок Чорноморської селищної ради Одеського арйону Одеської області Код ЄДРПОУ 05583176 Юридична адреса: Україна, 67570, Одеська обл., Одеський р-н, смт.Чорноморське, вул.Гвардійська, 19 Банк: рахунок № UA918201720355129001022023133 в ДКСУ м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання- передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від № . Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 95 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 15:23 |
ПЗ до проекта будівництва.pdf | |
02 жовтня 2024 15:23 |
ЗПЗ.pdf | |
02 жовтня 2024 15:23 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
02 жовтня 2024 15:23 |
Звіт про проведення експертизи проекта будівництва.PDF | |
02 жовтня 2024 15:23 |
OD07_03 ТД роботи_02.10.2024.doc | |
02 жовтня 2024 15:23 |
ДОДАТОК (Перелік документів для Учасників).doc | |
02 жовтня 2024 15:23 |
ДОДАТОК (Перелік документів для Переможця).docx |
02 жовтня 2024 15:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 жовтня 2024 15:23 |
ПЗ до проекта будівництва.pdf
|
|||
02 жовтня 2024 15:23 |
ЗПЗ.pdf
|
|||
02 жовтня 2024 15:23 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
|||
02 жовтня 2024 15:23 |
Звіт про проведення експертизи проекта будівництва.PDF
|
|||
02 жовтня 2024 15:23 |
OD07_03 ТД роботи_02.10.2024.doc
|
|||
02 жовтня 2024 15:23 |
ДОДАТОК (Перелік документів для Учасників).doc
|
|||
02 жовтня 2024 15:23 |
ДОДАТОК (Перелік документів для Переможця).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-02-000056 ● d111283fe95c448d97f4fe72ea6f7805
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2024 Одеса № 243
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.12.2024 № 243
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
19 UA-2024-10-02-009427-a 02.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-06 14:54:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-10 09:18:16
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-02-009427-a
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво будівлі амбулаторії загальної практики – сімейної медицини за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, 35/2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-009427-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Процедура закупівлі: Нове будівництво будівлі амбулаторії загальної практики – сімейної медицини за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, 35/2 (ДК021-2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) відбувається в рамках проєкту «Програма з відновлення України», що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України №1645-ІХ від 14 липня 2021 року та Угоди про передачу коштів позики №13110-05/133 від 16.05.2024 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Чорноморською селищною радою Одеського району Одеської області, яка затверджена рішенням Чорноморської селищної ради №956-VIII від 03.07.2024р.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, розробленого з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», та позитивного Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом: «Нове будівництво будівлі амбулаторії загальної практики – сімейної медицини за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, 35/2».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають рішенням проєктної документації та зазначені у технічній специфікації тендерної документації.
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, передбачено пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 із змінами "Про ефективне використання державних коштів" де встановлено рекомендації щодо розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене Замовником було розміщено відповідну інформацію, на відповідному сайті 02.10.2024 о 17:43, тобто у строк, що не перевищує, дозволений строк, визначений чинним законодавством України. (роздруківка з сайту додається)
Посилання на офіційний сайт, де розміщена відповідна інформація, та її належним чином документальне підтвердження: https://chr.gov.ua/news/1727880291/
Додатки:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Нове будівництво будівлі амбулаторії загальної практики – сімейної медицини за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, 35/2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-009427-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-12 12:06:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» вимогам пункту 4 Додатка 10 до тендерної документації, підпункту 5.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації в частині підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 21.10.2024 № 08/05-193 про наявність в учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій по позиціям 11-33 у графі 5 не зазначено номер та дата документу, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 цієї довідки.
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження виконання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» вимог абзацу 2 пункту 17 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), та пункту 1 розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» Додатка 11 до тендерної документації в частині надання ним під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю.
Слід зазначити, що у наданих 11.11.2024, 15.11.2024 та 22.11.2024 переможцем через електронну систему закупівель документах відсутні документи (наказ про призначення директора, рішення одноосібного учасника товариства про призначення директора тощо), що підтверджують повноваження директора Мороза Олега Ігоровича на підписання договору про закупівлю.
3. Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.11.2024 № OD07_03_W.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-16 16:30:23
Пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-02-009427-a
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво будівлі амбулаторії загальної практики – сімейної медицини за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Чорноморське, вул. Гвардійська, 35/2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-009427-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
1. Стосовно питання першого.
У підпункті 5.1.1 пункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації зі змінами замовник передбачив, що на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається довідка за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації.
Додаток 5
до тендерної документації
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)
Учасник не повинен відступати від даної форми.
Довідка
про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
№
з/п Назва (у тому числі тип / марка /модель механізму, обладнання та транспортного засобу) Кіль-кість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
1 2 3 4 5
* -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання).
**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки.
Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, -- на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.
У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри.
*** У разі, якщо у учасника наявні технології, які він планує застосувати для виконання Договору про закупівлю, такий учасник має надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням.
Враховуючи вищенаведене Замовник звертає увагу зокрема на те, що зазначеними вимогами передбачалося надання саме довідки згідно з додатком №5 до тендерної документації, яка повинна містити інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що і підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Варто наголосити, що окремих вимог та чіткого переліку, що повинно бути включено або зазначено положеннями затвердженої тендерної документації (зміни) не встановлено.
Також, необхідно зазначити що тендерна документація не містить вимог щодо того, який конкретно перелік повинен бути включений до довідки про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі та не визначено поняття матеріально-технічна база.
Метою встановлення кваліфікаційних критеріїв є перевірка можливості виконання договору з боку потенційного переможця закупівлі.
Питання заборони дискримінації є актуальним для усіх держав-учасниць Конвенції. Не становить виключення й Україна. Згідно ст. 14 Конвенції про захист прав людини та основоположних свобод, користування правами та свободами, визнаними в цій Конвенції, має бути забезпечене без дискримінації за будь-якою ознакою.
Непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР’ЄР - ДИЗАЙН» завантажено довідку про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі з інформацією про власні механізми, устаткування, обладнання та залучені автотранспортні засоби (файл 22 жовтня 2024 17:28 22. Довідка щодо відображення механізмів, обладнання у бухгалтерському обліку.pdf).
Додатково Учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл 22 жовтня 2024 17:28 23 Довідка баланс.pdf в якому міститься журнал – ордер і відомість по рахунку 10 Основні засоби; журнал – ордер і відомість по рахунку 11 інші необоротні матеріальні активи, що підтверджує факт власності зазначеного в довідці обладнання, устаткування.
Таким чином, учасником в повному обсязі виконано встановлену вимогу тендерної документації.
2. Стосовно питання другого.
Відповідно до пункту 1 розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» Додатка 11 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація не містить форми чи способу надання такої інформації.
Більш того звертаємо Вашу увагу, що форму чи спосіб надання такої інформації Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) та Закон «Про публічні закупівлі» не визначають.
На виконання вимоги стосовно надання інформації про право підпису Учасником ТОВ «ЕКСТЕР’ЄР ДИЗАЙН» було завантажено файл 15 листопада 2024 15:17 1.pdf, який містить інформацію про право підписання договору про закупівлю за №11/11-225 від 15.11.2024р.
Таким чином, учасником в повному обсязі виконано встановлену вимогу тендерної документації.
3. Стосовно питання третього.
Договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.11.2024 № OD07_03_W знаходиться на стадії виконання.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-12-27 15:26:02
Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-10-02-009427-a Південного офісу Державної аудиторської служби України
23.12.2024 року в електронній системі публічних закупівель було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-10-02-009427-a Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби (надалі – Висновок Держаудитслужби).
Відповідно до висновку Держаудитслужби:
- встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1, 8 та 10 пункту 28 Особливостей..
- зобов’язано Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Частиною 8 статті 8 Закону № 922 визначено, що замовник має право зокрема, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднювати через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Так, Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області (надалі – Замовник), вважає визначений Висновок Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби помилковим, таким, що прямо суперечить вимогам законодавства України у сфері публічних закупівель та підлягає скасуванню з огляду на таке.
1. У Висновку Держаудитслужби зазначається наступне:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору
про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чорноморської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.10.2024 № 1/НБ-ВТО-3, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТОБУД» та товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» (далі – ТОВ КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ КОМПАНІЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» виявлених Замовником невідповідностей, рішення уповноваженої особи Замовника від 25.10.2024 № 2/НБ-ВТО-3, від 31.10.2024 № 3/НБ-ВТО-3 та від 11.11.2024 № 4/НБ-ВТО-3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.11.2024, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.11.2024 № OD07_03_W, пояснення та документи Замовника, отримані 10.12.2024 та 16.12.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу 5 пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту.
Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Проте на порушення вимог абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей Замовник у ТД не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Також відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Замовником у пункті 1 розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» Додатка 11 до ТД визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Аналогічна вимога міститься у пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД.
Проте на порушення абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей у ТД, у тому числі у додатках до ТД, Замовника відсутній перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю.
Замовник Чорноморська селищна рада Одеського району Одеської області аргументовано не погоджується з Висновком Держаудитслужби від 23.12.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-02-009427-a з огляду на наступне.
1. Стосовно підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей звертаємо Вашу увагу на наступне.
Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Так на виконання вищезазначених вимог Замовником у пункті 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) тендерної документації зазначено наступне зокрема.
«5.5. Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції:
5.5.1. Відсутність підстав для відмови, які визначені у частині 1 статті 17 Закону (підпунктами 1-12 пункту 47 Особливостей – під час їх застосування).
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 1-12 пункту 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту) відповідно до вимог, зазначених у відповідних електронних полях електронної системи закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
У випадку виявлення Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у його інформації про відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей, помилок (невідповідностей), здійснених при заповненні відповідних електронних полів, Учасник надає довідку в довільній формі для усунення таких невідповідностей в поданій інформації відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки у електронній системі закупівель відсутній механізм виправлення помилок в електронних полях.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю -- учасником надається довідка за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації.»
Аналогічна вимога зазначена у Додатку 10 до тендерної документації, який містить перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Також в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерних пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації; а також завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї тендерної документації.
Отже умовами тендерної документації Замовником передбачені підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Отже Замовником не були порушені вимоги абзацу 1 та 8 пункту 28 Особливостей.
2. Стосовно переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю звертаємо Вашу увагу на наступне.
Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Замовником у пункті 1 розділу «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» Додатка 11 до тендерної документації визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Аналогічна вимога міститься у пункті 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Абзацом 2 пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що ані Особливостями ані Законом форми чи способу надання такої інформації не визначають, тому замовник самостійно визначає яким чином отримає таку інформацію.
Враховуючи відсутність форми та способу надання інформації в Особливостях та Законі про право підписання договору про закупівлю, Замовником не було конкретизовано саме яким чином Переможець має надати таку інформацію.
Отже Замовником не були порушені вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.
3. Стосовно зобов’язання здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до ч.6 ст.8 Закону №922-VІІІ за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
У висновку обов`язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно п. 19 ч. 1 ст. 4 КАС України індивідуальний акт - акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі для усунення порушень.
Висновком від 23 грудня 2024 року зобов`язано здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Втім, не конкретизовано до якого виду відповідальності та ким саме має бути реалізовано таку вказівку.
Окрім того, зазначивши у висновку про необхідність вжити заходів щодо недопущення у подальшому виявлених порушень, не конкретизувано, яких саме заходів необхідно вжити для усунення виявлених порушень, а також не зазначено чітких вимог та/або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Вищенаведене унеможливлює виконання Замовником вимоги Держаудитслужби щодо зобов’язання вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Враховуючи вищевикладене, просимо розглянути заперечення Чорноморської селищної ради та врахувати при прийняті відповідного рішення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1, 8 та 10 пункту 28 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-02-009427-a від 23 грудня 2024 року оскаржено в суді, шляхом подачі адміністративного позову до Одеського окружного адміністративного суду про скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-02-009427-a від 23 грудня 2024 року |
Дата публікації: | 02 січня 2025 |
Номер відкриття провадження: | П/420/246/25 |
Дата відкриття провадження: | 02 січня 2025 |
Документи:
02 січня 2025 19:50
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТОБУД" |
51 594 058,01
UAH з ПДВ
|
51 594 058,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН" |
52 589 853,00
UAH з ПДВ
|
52 589 853,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТОБУД" #40973950 |
Відхилено |
51 594 058,01
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2024 14:20
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН" #32894665 |
Переможець |
52 589 853,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 листопада 2024 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 10:48
|
ДУ_1.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2024 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 10:10
|
Договір OD07_03_W_.pdf | укладений |
27 листопада 2024 10:09
|
Договір OD07_03_W.pdf | укладений |
27 листопада 2024 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | OD07_03_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |