Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (Система антикорозійна бітумно-бутилкаучукова)
Очікувана вартість
136 182 068,00 UAH
UA-2024-10-02-004871-a ● e5ca11e3765a43be93c68da7f67a164e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Литвиненко Юрій Олексійович 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2024 14:01 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2024 14:01 |
Очікувана вартість: | 136 182 068,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 361 820,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4085000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Система антикорозійна бітумно-бутилкаучукова
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-10-01-015112-a згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
491.431 тонна
Система антикорозійна бітумно-бутилкаучукова (Система антикорозійна бітумно-бутилкаучукова (44110000-4))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вся інформація про умови оплати - в Додатку 4 до тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 13:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 13:02 |
24-1224_Перелік змін-1.docx | |
21 жовтня 2024 13:02 |
24-1224_ТД.docx | |
21 жовтня 2024 13:02 |
24-1224_Додаток_4_Проект договору.docx | |
02 жовтня 2024 11:57 |
Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
02 жовтня 2024 11:57 |
Додаток_6.1_Забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
02 жовтня 2024 11:57 |
Додаток 6.2. вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_1_Технічні вимоги.docx | |
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_1.1.docx |
21 жовтня 2024 13:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2024 13:02 |
24-1224_Перелік змін-1.docx
|
|||
21 жовтня 2024 13:02 |
24-1224_ТД.docx
|
|||
21 жовтня 2024 13:02 |
24-1224_Додаток_4_Проект договору.docx
|
|||
02 жовтня 2024 11:57 |
Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
|
|||
02 жовтня 2024 11:57 |
Додаток_6.1_Забезпечення тендерної пропозиції.docx
|
|||
02 жовтня 2024 11:57 |
Додаток 6.2. вимоги до забезпечення виконання договору.docx
|
|||
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_2_Перелік інформації.docx
|
|||
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx
|
|||
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_1_Технічні вимоги.docx
|
|||
02 жовтня 2024 11:57 |
24-1224_Додаток_1.1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови поставки
Дата подання: 17 жовтня 2024 15:58
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 16:23
Замовнику, чи можлива поставка на умовах DAP у даній закупівлі?
Відповідь: У відповідь повідомляємо, що за результатами розгляду ініціатором тендеру вашої вимоги в разі затвердження уповноваженою особою будуть оприлюднені зміни до тендерної документації
Участь нерезидентів
Дата подання: 17 жовтня 2024 21:32
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 16:23
Доброго дня. Опублікований проект договору передбачає умови постачання DPP та розрахунки в національній валюті лише для учасників резидентів України, що являється дискримінаційним по відношенню до учасників нерезидентів України та явно обмежує конкуренцію. Також проектом договору передбачено виконання умов договору із застосуванням системи електронного документообігу з накладенням кваліфікованого електронного підпису, однак учасник нерезидент не має можливості отримати КЕП, що унеможливлює участь у закупівлі та підписання договору нерезидентам України. Будь ласка, прошу привести у відповідність вимоги до закупівлі, а саме здійснити відповідні зміни та додати до тендерної документації проект договору з умовами постачання DAP (умови Incoterms) для компаній нерезидентів України з валютою договору та валютою платежу євро або долар. Дякую за порядність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь повідомляємо, що за результатами розгляду ініціатором тендеру вашої вимоги в разі затвердження уповноваженою особою будуть оприлюднені зміни до тендерної документації
Зазначені нереальні дискримінаційні строки поставки товару!
Дата подання: 22 жовтня 2024 15:13
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 10:08
В Специфікації до проекту Договору (додаток 4 до ТД) зазначені нереальні та дискримінаційні строки поставки товару - лише 30 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки, що є порушення принципу "недискримінація учасників та рівного ставлення до них", передбаченого п.4 ч.1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Дивлячись на обсяг закупівлі, 491,431 т, виключно іноземне походження товару або його складових, умови поставки не можуть бути фізично виконаними постачальниками-імпортерами, оскільки строк замовлення, виготовлення фабрикою та доставки товару в Україну можливий лише в межах 90 календарних днів і більше. Виконати такі умови можуть лише постачальники, на складі яких вже є така ж кількість товару і ставить інших постачальників у нерівні умови. Вимагаємо усунути дискримінаційні порушення чинного законодавства про публічні закупівлі та збільшити строки поставки до 90 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! У відповідь на ваше питання повідомляємо, що вимога щодо строку поставки, передбачена умовами Додатку 4 до Тендерної документації , відповідає потребам замовника та не підлягає змінам
Щодо зміни умов поставки.
Дата подання: 23 жовтня 2024 10:06
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 17:31
Пишемо Вам з приводу змін умов поставки, які були запропоновані після моменту подачі нашої заявки на тендер.
Згідно початкових умов, ми розраховували на термін поставки 90 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки. Однак, отримали від Вас інформацію про зміну терміну поставки на 30 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки.
Хочемо наголосити, що така несподівана зміна умов поставки унеможливлює виконати всі необхідні етапи підготовки та поставки продукції в зазначений термін.
Такі дії можуть сприйматися як дискримінацію учасників торгів, а також порушення вимог чесності та прозорості в участі у торгах.
Ми вважаємо що, всі учасники тендера повинні мати рівні умови та можливості.
Прохання до Вас повернути початкові умови поставки- 90 календарних днів з дати отримання Постачальником заявки.
Хотілось би також отримати інформацію в які терміни та в якій кількості необхідно буде виконати умови контракту протягом 2025 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова щодо строку поставки, передбачена Додатком 4 до тендерної документації, відповідає потребам замовника та не підлягає змінам. Поставка Товару можлива окремими партіями, в різні проміжки часу, з урахуванням умов п. 5.1 Договору, відповідно до виробничих потреб. Орієнтовний щомісячний обсяг постачання складатиме 70 т.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2024 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
135 880 671,50
UAH
|
135 880 671,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" |
136 126 387,00
UAH
|
136 126 387,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" #00291411 |
Переможець |
135 880 671,50
UAH
|
11 листопада 2024 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 09:25
|
Договір 4600010419 від 26.11.2024.pdf | укладений |
27 листопада 2024 09:24
|