Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Проведення послуг з улаштування тимчасового проїзду (аварійно-відновлювальні роботи) на ділянці дороги по вул. Кільцева в м. Чернігів)
Очікувана вартість
14 432 737,00 UAH
UA-2024-10-02-002346-a 1070a7fb8285450884f687c14ed1f28b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ковтонюк

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Вікторія Ковтонюк
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2024 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2024 01:00
Очікувана вартість: 14 432 737,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 163,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) відповідно до вимог Тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 72163.69 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення послуг з улаштування тимчасового проїзду (аварійно-відновлювальні роботи) на ділянці дороги по вул. Кільцева в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ділянка дороги по вул. Кільцева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проєкт Договору) до Тендерної документації Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 10:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) відповідно до вимог Тендерної документації.

Сума забезпечення: 72163.69 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Банківська гарантія
Вимоги до документу: Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) відповідно до вимог Тендерної документації.
09 жовтня 2024 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2024 16:55
Перелік змін.pdf
09 жовтня 2024 16:55
Оголошення (у новій редакції).docx
09 жовтня 2024 16:55
Тендерна документація (у новій редакції).docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 6 (Перелік документів учасника).docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 4.doc
02 жовтня 2024 10:26
Оголошення.docx
02 жовтня 2024 10:26
Тендерна документація.docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 7 (Перелік документів переможця).docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 5.docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 3.doc
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 1.docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 2.doc
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 2.3. (Схема розміщення тимчасового проїзду).pdf
09 жовтня 2024 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2024 10:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2024 16:55
Перелік змін.pdf
09 жовтня 2024 16:55
Оголошення (у новій редакції).docx
09 жовтня 2024 16:55
Тендерна документація (у новій редакції).docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 6 (Перелік документів учасника).docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 4.doc
02 жовтня 2024 10:26
Оголошення.docx
02 жовтня 2024 10:26
Тендерна документація.docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 7 (Перелік документів переможця).docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 5.docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 3.doc
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 1.docx
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 2.doc
02 жовтня 2024 10:26
Додаток № 2.3. (Схема розміщення тимчасового проїзду).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-06-000040 ● c8382d9cbf2141c5b0dcd809416fbbd9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 січня 2025 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
06.01.2025 № 1-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-10-02-002346-a 02.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-13 16:21:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Проведення послуг з улаштування тимчасового проїзду (аварійно-відновлювальні роботи) на ділянці дороги по вул. Кільцева в м. Чернігів)», очікуваною вартістю 14 432 737,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-002346-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 12.11.2024 № 7461/5, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» (далі – ТОВ «БК «АТЛАНТІКС») за результатами даної закупівлі.
3. Вимогами пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями».
Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, документи формату pdf під назвою «Проект договору.pdf», «Договір послуг техніки.pdf», «Витяг зі Статуту.PDF», «Виписка з протоколу про призначення директора.PDF», які надавалися ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» у складі тендерної пропозиції, не містять підпису особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, із зазначенням прізвища, ініціалів та посади цієї особи, відбитки печатки на кожній сторінці, а також на вказані документи не накладено електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис.
Вимогами абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, невідповідності, зазначені вище, не було включено Замовником в вимогу про усунення невідповідностей від 25.10.2024, або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» згідно з вимогами абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-16 17:28:33

Відповідь на запит

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 17 вересня 2024 року № 580 «Про внесення змін і доповнень до бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік». Посилання на рішення: https://chernigiv-rada.gov.ua/rishennya-vikonkomu/sid-376/scid-2024-09-17/id-163052/ , https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/15/30/29/15/b9c2b8df37af8b009d635a66d69ebfa0.pdf
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі визначено, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги надаються Виконавцем належною якістю та відповідно до передпроєктних робіт з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 14 432 737,00 Розрахунок очікуваної вартості послуг передбачено кошторисною документацією передпроєктних робіт та складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) (експертна оцінка (позитивна)) Східна філія ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВОДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНОВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 25 вересня 2024 року № 643/е/24/ЕО).
Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 02 жовтня 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/13/09/09/04/f36029da132922a89b24ce8cfdeee477.pdf .
2. Повідомляємо, що станом на 16.01.2025 оплата за договором № 7461/5 від 12.11.2024, укладеного між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АТЛАНТІКС» не здійснювалась.
3. У відповідності до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника ТОВ «БК «АТЛАНТІКС» у складі тендерної пропозиції оприлюднено в електронній системі закупівель скановані документи у форматі pdf під назвою «Проект договору.pdf», «Договір послуг техніки.pdf», «Витяг зі Статуту.PDF», «Виписка з протоколу про призначення директора.PDF», що містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) – директора ТОВ «Будівельна компанія «АТЛАНТІКС» Євгена ПАСІЧНИКА, а також відбитки печатки учасника та накладено електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому, як це вимагається в тендерній документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Протоколу №1-м

2025-01-31 14:51:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС" 13 436 879,29
UAH з ПДВ
13 436 879,29
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 жовтня 2024 15:16
Електронний підпис
29 жовтня 2024 15:15
Витяг зі Статуту.PDF
29 жовтня 2024 15:15
Довідка.zip
29 жовтня 2024 12:26
Електронний підпис
29 жовтня 2024 12:24
Довідка.zip
25 жовтня 2024 12:56
Електронний підпис
25 жовтня 2024 12:55
КП та ЛП.rar
25 жовтня 2024 12:55
Штатний розпис.pdf
11 жовтня 2024 13:34
Електронний підпис
11 жовтня 2024 13:26
ШТАТНИЙ РОЗПИС.pdf
11 жовтня 2024 13:26
НАКАЗИ.pdf
11 жовтня 2024 13:26
Довідка МТБ .pdf.asice.zip
11 жовтня 2024 13:26
Сертифікат Ковальська.pdf
11 жовтня 2024 13:26
сертифікат на труби2024.pdf
11 жовтня 2024 13:26
Аналіз цін.pdf.asice.zip
11 жовтня 2024 13:26
Захист довкілля.pdf.asice.zip
11 жовтня 2024 13:26
Сертифікат плити.pdf
11 жовтня 2024 13:25
Не об_єднання.pdf.asice.zip
11 жовтня 2024 13:25
Нерезидент.pdf.asice.zip
11 жовтня 2024 13:25
Фізособа.pdf.asice.zip
11 жовтня 2024 13:25
Витяг зі Статуту.PDF
11 жовтня 2024 13:25
Проект договору.pdf
11 жовтня 2024 13:25
Витяг ЄДР.pdf.asice.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС"
#41729872
Переможець 13 436 879,29
UAH з ПДВ
28 жовтня 2024 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2024 09:17

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 7з/8 від 10.10.2024р. за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файл «Довідка про працівників.pdf.asice.zip»), що містить невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи на зазначених посадах в інформації залученого як співвиконавець суб’єкта господарювання – ТОВ «ПК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (вказаний досвід роботи на посадах не відповідає даним, які зазначено у наданих копіях наказів про прийняття на роботу), а також не надав штатний розпис співвиконавця. 1.2. Учасник на виконання вимог, визначених у Додатку № 2 до Тендерної документації, надав Листи-підтвердження від постачальників з інформацією про можливість постачання матеріалів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації (файл «МАТЕРІАЛИ ТА ПОСТАЧАЛЬНИКИ.rar»), що містять невідповідності, а саме: у вищезазначених документах не зазначено місце знаходження складів, з яких будуть здійснюватися поставки в потрібній кількості для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 2.2. Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) про можливість постачання учаснику всіх вищезазначених матеріалів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 2) із зазначенням складу(ів), з якого(их) будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг згідно з технічною специфікацією (лист-підтвердження повинен бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 2 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді (за професією), років) шляхом повторного заповнення Таблиці 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» із зазначенням вірної інформації у відповідності до наданого документального підтвердження та надати штатний розпис залученого як субпідрядник суб’єкта господарювання – ТОВ «ПК «АВТОМАГІСТРАЛЬ». 3.2. Учасник повинен надати листи-підтвердження від постачальників про можливість постачання учаснику всіх вищезазначених матеріалів необхідного типу відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 2) із зазначенням інформації щодо місця знаходження складів, з яких будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг згідно з технічною специфікацією.

Документи

28 жовтня 2024 14:32
Довідка НАЗК
28 жовтня 2024 14:32
Електронний підпис
28 жовтня 2024 10:25
Протокол № 214.pdf
21 жовтня 2024 16:18
Електронний підпис
21 жовтня 2024 16:16
Протокол №210.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2024 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЛАНТІКС"
#41729872
13 436 879,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2024 14:32
Довідка НАЗК
28 жовтня 2024 14:32
Електронний підпис
28 жовтня 2024 10:25
Протокол № 214.pdf
21 жовтня 2024 16:18
Електронний підпис
21 жовтня 2024 16:16
Протокол №210.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2024 16:29
Додаткова угода №4 до договору №7461-5.pdf зміни до договору
17 грудня 2024 16:27
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2024 15:55
Додаткова угода №3 до договору №7461-5.pdf зміни до договору
04 грудня 2024 15:36
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2024 10:17
Додаткова угода №2 до договору №7461_5.pdf зміни до договору
15 листопада 2024 10:16
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2024 12:37
Додаткова угода № 1 до договору №7461_5.pdf зміни до договору
13 листопада 2024 12:34
Електронний підпис укладений
13 листопада 2024 12:32
Додатки до договору №7461_5 (частина 2).pdf укладений
13 листопада 2024 12:27
Додатки до договору №7461_5 (частина 1).pdf укладений
13 листопада 2024 12:27
Договір №7461_5 від 12.11.2024.pdf укладений
13 листопада 2024 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 7461/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди №2 до договору
Номер договору про закупівлю: 7461/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди №3 до договору
Номер договору про закупівлю: 7461/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Додаткової угоди №4 до договору
Номер договору про закупівлю: 7461/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML