Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування)
Очікувана вартість
29 374 550,00 UAH
UA-2024-10-02-001199-a ed58042e1a6b4c1eaa149e7263cc5fd6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуга Марина Володимирівна

+380574522227 osvita02146@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області
Код ЄДРПОУ: 02146222
Місцезнаходження: 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1
Контактна особа: Пуга Марина Володимирівна
+380574522227
osvita02146@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2024 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2024 12:00
Очікувана вартість: 29 374 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 293 745,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64606, Україна, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 2, будинок 8, Комунальний заклад "Лозівський ліцей №3" Лозівської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100
Підписання договору Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт Повторювана поставка 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2024 09:36

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 жовтня 2024 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2024 10:05
Перелік змін до тендерної документації .docx
15 жовтня 2024 10:05
Протокол 97.pdf
15 жовтня 2024 10:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
02 жовтня 2024 09:36
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf
02 жовтня 2024 09:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
02 жовтня 2024 09:36
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
15 жовтня 2024 10:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2024 09:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2024 10:05
Перелік змін до тендерної документації .docx
15 жовтня 2024 10:05
Протокол 97.pdf
15 жовтня 2024 10:05
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
02 жовтня 2024 09:36
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf
02 жовтня 2024 09:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
02 жовтня 2024 09:36
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-03-000044 ● c1881e45bff04072913498dca2a5c8cd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 лютого 2025 21:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.02.2025 № 29
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 03.02.2025 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.02.2025 № 29

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-10-02-001199-a 02.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-07 10:33:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами: договірною ціною; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України); сканкопією оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF.
Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Відповідно до пункту 5.2. Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі - Настанова № 281), установлено, що форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Так, відповідно до Форми договірної ціни, затвердженої Настановою, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «що здійснюється в 20___ році», «Визначена згідно з……»
При цьому, учасником ТОВ «ОПТСТРОЙ+» надано договірну ціну, яка не містить вищезазначену інформацію.
Чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не виявлено вищенаведену невідповідність?
4. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
При цьому, учасник надав Довідку Форми №2ДР, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції, не виявлено вищенаведену невідповідність?
5. Пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання Заповненої довідки за формою, викладеною у Таблиці 2, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПТСТРОЙ+» відомостей ресурсів, для виконання робіт, що є предметом закупівлі, використовуються Крани на гусеничному ходу, Машини поливально – мийні, Цемент – пушка, Трактори на гусеничному ходу, Прес-ножиці комбіновані, Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, Навантажувачі одноковшеві, Лебідки електричні, Лебідки ручні, Шуруповерти, автогрейдери, Автонавантажувачі, Заливальники швів на базі автомобіля, Котки дорожні, Станок для різання плитки, Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, наявність яких не підтверджено Довідкою від 22.10.2024р. № 22/10-28, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт Поряд з цим, наданим у складі тендерної пропозиції договором надання послуг від 07.08.2024 №07/07-1 можливість використання вищезазначеної не підтверджена. Умовами п. 3. 1 даного договору визначено, що ватість робіт (послуг) за даним договором розраховується за годину роботи одиниці смец-техніки (кран – маніпулятор) та за 1 км пробігу автотранспорту.
Чому Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції, не виявлено відсутність ряду обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-11 15:00:52

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:

1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування) проводилося відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом від 27.09.2024 № 240926-08/А та затвердженого Наказом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 30.09.2024 № 269.
(додається) з урахуванням «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://www.lozovaosvita.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/
3. Учасником ТОВ «ОПТСТРОЙ+» надано договірну ціну - файл «кошторис ліцей 1.pdf», що містить всю запитувану Замовником інформацію. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснювалося згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Відповідно до пункту 5.2. Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Так, відповідно до Форми договірної ціни, затвердженої Настановою, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «що здійснюється в 20___ році», «Визначена згідно з……». Окрім того, пояснювальна записка до договірної ціни чітко містить перелік, згідно чого визначена договірна ціна.
4. З 01.01.2014 р. скасовано свідоцтво платника ПДВ. Вищезазначені зміни передбачені у пункті 37 (щодо змін до статті 183 розділу V Податкового кодексу України) Закону України від 24.10.2013 р. №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень». У випадку, якщо суб’єкт господарювання став платником податку на додану вартість після вказаної дати, вказане свідоцтво йому не видавалось. Учасник надав Довідку Форми №2ДР, що мітить інформацію про платника ПДВ. Окрім того, інформація про реєстрацію нового платника ПДВ (або її анулювання) вноситься до Єдиного державного Реєстру платників податку, що є у відкритому доступі. Також підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному вебпорталі ДПС, яка щодня оновлюється. Відповідні роз’яснення надано в листі Міндоходів від 17.01.2014 №1094/7/99-99-19-04-02-17 «Про окремі зміни в законодавстві».
5. Звертаємо Вашу увагу, що у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, вих. № 22/10-28 від 22.10.2024 р. наданою переможцем процедури закупівлі зазначено наступне: Учасник ТОВ ОПТСТРОЙ+ гарантує, що у випадку виникнення необхідності під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, у використанні додаткового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вони будуть придбані за рахунок ТОВ ОПТСТРОЙ+ або залучені на договірних умовах.
Крім того, в пункті 15 вищезазначеної Довідки вказана «Інша спецтехніка» Відповідно до п.1.1 Розділу 1 Договору про надання послуг №07/07-1 від 07.08.2024 вказано, що Виконавець зобов’язується надати Замовнику транспортні послуги крана-маніпулятора та іншої спецтехніки (в т.ч. перевезення вантажів), а Замовник зобов’язується оплатити отримані послуги.
п. 2.1. Розділу 2 Договору про надання послуг №07/07-1 від 07.08.2024 передбачено, що надання послуг Замовникові здійснюється на підставі його замовлення (замовлення здійснюється у будь-якій формі, за погодженням Сторін).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-17 12:20:07

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, зважаючи на те, що закупівля здійснюється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р та фінансується за рахунок «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» (код 2211330), джерелом формування якої є кошти ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:

1.Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункт статті 2, пункт 11 статті 9, частина перша та друга статті 3, частина перша статті 5, пункти 3 та 8 статті 5, підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7, пункт 1 статті 16, пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди.

2. Яким чином за результатами процедури закупівлі на етапі укладання договору Замовником дотримано вимоги частини першої та другої статті 3, частини першої статті 5, пунктів 3 та 8 статті 5, підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16, пункту 1 статті 17 Рамкової Угоди?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-19 14:27:53

Пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
Наведені у запиті доводи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Харківській області, що на закупівлю № UA-2024-10-02-001199-a поширюються умови Рамкової Угоди не відповідають фактичним обставинам проведення закупівлі і чинному нормативно-правовому врегулюванню цих відносин.
Згідно нормативно-правових актів України, якими визначається порядок і умови надання та використання субвенцій, при проведені закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-02-001199-a Замовник керувався розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1028-р, яке встановлює ключові вимоги до використання коштів субвенції. При цьому, вищезазначений нормативно-правовий акт не вказує на походження виділених коштів і не вказує на виконання Рамкової угоди.
Відповідно до статті 7 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (надалі - Угода), Україна повинна забезпечити ефективну та дієву систему контролю згідно з міжнародно визнаними принципами внутрішнього контролю, включно з відокремленням функцій та механізмами звітування та моніторингу. Україна може покладатися на національні системи управління бюджетом.
Для дотримання пункту 1 Статгі 3 Угоди Україна повинна встановити зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації.
Закон України «Про публічні закупівлі» регулює порядок проведення процедур закупівель, що забезпечує прозорість, недискримінацію учасників та ефективне використання коштів. Враховуючи це, вимоги Рамкової Угоди не були окремо відображені, оскільки тендерна документація розроблялася відповідно до чинного законодавства в сфері публічних закупівель і розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від № 1028-р) жодним чином не вказують на застосування спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility.
Відповідно до пункту 11 статті 9 Рамкової Угоди, для дотримання пункту 1 Статті З цієї Угоди Україна повинна встановити зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. Також Україна забезпечує встановлення для всіх реципієнтів виділених коштів аналогічних зобов’язань будь-яким третім особам, залученим до виконання Плану.
Поряд з цим, розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від № 1028-р) не містить жодних зобов’язань для головних розпорядників коштів субвенції та всіх інших юридичних та фізичних осіб, залучених до реалізації передбачених субвенцією програм.
Додатково зазначаємо, що даний об’єкт закупівлі внесено в систему DREAM, яка забезпечує прозорий та відкритий механізм ініціювання і фінансування проектів, а також моніторинг їх виконання на всіх етапах: від реєстрації проекту, розробки документації, закупівель, управління будівництвом і аудиту. DREAM є «єдиним вікном» для створення, фінансування, управління і контролю над проектами. Згідно з відкритими даними з системи DREAM по об'єкту «Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування)» джерелом фінансування є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти.
З урахуванням вищенаведеного на момент проведення відкритих торгів з особливостями згідно коду ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування)»
законодавство України, яким передбачалось фінансування закупівлі, жодним чином не
вказувало на застосування спеціальних механізмів реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility для надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти і тому зазначення зобов’язань передбачених Рамковою Угодою в такій тендерній документації і в договорі про закупівлю є безпідставним.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-02-03-000039 закупівлі за кодом ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Крім того, Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області уповноважену особу з організації публічних закупівель притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді усного зауваження. А також уповноважена особа підвищила рівень своїх знань та навичок, взявши участь 25 лютого 2025 року в онлайн-зустрічі, присвяченій закупівлям в межах Ukraine Facility за підтримки Міністерства економіки України. Крім того, між Замовником та ТОВ "ОПТСТРОЙ+" укладено додаткову угоду № 2 від 05.03.2025 року (додається) за для приведення умов договору від 13.11.2024 № 510 у відповідність до вимог Закону та до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю

2025-03-05 16:17:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОПТСТРОЙ+" 29 367 253,19
UAH з ПДВ
29 367 253,19
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 жовтня 2024 14:31
Електронний підпис
31 жовтня 2024 14:30
рішення завірене.pdf.p7s
31 жовтня 2024 14:30
рішення зав.pdf.p7s
31 жовтня 2024 14:30
наказ.pdf.p7s
31 жовтня 2024 14:30
наказ, завірений.pdf.p7s
31 жовтня 2024 14:30
47 - переможець.pdf.p7s
31 жовтня 2024 14:30
47 - переможець 2.pdf.p7s
31 жовтня 2024 14:30
Файл підпису.p7s
31 жовтня 2024 14:30
рішення завірене.pdf
31 жовтня 2024 14:30
рішення зав.pdf
31 жовтня 2024 14:30
наказ.pdf
31 жовтня 2024 14:29
наказ, завірений.pdf
31 жовтня 2024 14:29
Довідка (3).zip
31 жовтня 2024 14:29
Довідка (2).zip
31 жовтня 2024 14:29
Витяг (4).pdf
31 жовтня 2024 14:29
47 - переможець.pdf
31 жовтня 2024 14:29
47 - переможець 2.pdf
29 жовтня 2024 10:51
Електронний підпис
29 жовтня 2024 10:49
договір, товар.pdf.p7s
29 жовтня 2024 10:49
супровідний.pdf.p7s
29 жовтня 2024 10:49
супровідний.pdf
29 жовтня 2024 10:49
договір, товар.pdf
23 жовтня 2024 11:35
Електронний підпис
23 жовтня 2024 11:35
Електронний підпис
23 жовтня 2024 11:33
тп.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
рішення завірене.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
37001.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
наказ, завірений.pdf
23 жовтня 2024 11:33
довідка працівники.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран.pdf
23 жовтня 2024 11:33
гар лист.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
згода, особ.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 3.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран , 10 років.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 8.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
оренда.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 4.pdf
23 жовтня 2024 11:33
Оптстрой ПДВ.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
рішення завірене.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 2.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
згода.pdf
23 жовтня 2024 11:33
довідка, керівник.pdf
23 жовтня 2024 11:33
довідка, дані.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
наказ, завірений.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
субпідрядник.pdf
23 жовтня 2024 11:33
80159_сфера 27.11.2023.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
дов-ка, ліц.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
дод 6.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
п. 47.pdf
23 жовтня 2024 11:33
рішення зав.pdf
23 жовтня 2024 11:33
договір спецтехніка.pdf
23 жовтня 2024 11:33
МТБ.pdf
23 жовтня 2024 11:33
договір, товар.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 6.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
наказ.pdf
23 жовтня 2024 11:33
накази.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
довідка, керівник.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
довідка працівники.pdf
23 жовтня 2024 11:33
довідка, дані.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 7.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 8.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-згода, проект.pdf
23 жовтня 2024 11:33
дод 3.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
наказ.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
відп-ть.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран , 10 років.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
47.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
згода, особ.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
тп.pdf
23 жовтня 2024 11:33
інф-я, мод-й статут.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 2.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 6.pdf
23 жовтня 2024 11:33
гар лист.pdf
23 жовтня 2024 11:33
гарантія.pdf
23 жовтня 2024 11:33
мтб,.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 5.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 5.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
накази.pdf
23 жовтня 2024 11:33
п. 47.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
договір спецтехніка.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
80159_сфера 27.11.2023.pdf
23 жовтня 2024 11:33
37001.pdf
23 жовтня 2024 11:33
мтб,.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
80108_Сфера 20.02.2022_СУ МСС.pdf
23 жовтня 2024 11:33
відп-ть.pdf
23 жовтня 2024 11:33
працівники.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-згода, проект.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
дов-ка, ліц.pdf
23 жовтня 2024 11:33
гарантія.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
інф-я, мод-й статут.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
сміття.pdf
23 жовтня 2024 11:33
дод 3.pdf
23 жовтня 2024 11:33
сміття.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
дод 6.pdf
23 жовтня 2024 11:33
працівники.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гарантія.pdf
23 жовтня 2024 11:33
Рішення власника.pdf
23 жовтня 2024 11:33
субпідрядник.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 3.pdf
23 жовтня 2024 11:33
оренда.pdf
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 4.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гарантія.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
Рішення власника.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
згода.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
80159_Атестат 27.11.2023 нов.pdf
23 жовтня 2024 11:33
договір, товар.pdf
23 жовтня 2024 11:33
акредитація.pdf
23 жовтня 2024 11:33
рішення зав.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
акредитація.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
Оптстрой ПДВ.pdf
23 жовтня 2024 11:33
МТБ.pdf.p7s
23 жовтня 2024 11:33
лист-гаран 7.pdf
23 жовтня 2024 11:33
47.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТСТРОЙ+"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОПТСТРОЙ+"
#44991989
Переможець 29 367 253,19
UAH з ПДВ
30 жовтня 2024 10:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 11:47

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), положенням про уповноважену особу, затверджене наказом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 21.04.2020 року № 185 (зі змінами) з залученням відповідної робочої групи в складі працівників, що володіють необхідними знаннями в сфері закупівлі даної категорії робіт, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2024-10-02-001199-a на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування) виявлено невідповідності в документах, а саме: Відповідно до п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Дотатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації, учасник повинен надати такі документи: 2.1.Заповнена довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію пронаявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2.2. На підтвердження права володіння/користування машинами, механізмами тощо, які зазначені у довідці, мають бути надані наступні документи: 2.2.1. щодо власних машин, механізмів - документи, що підтверджують право власності (технічні паспорти, договір купівлі чи акти прийому – передачі, договір лізингу, тощо); 2.2.2. щодо залучених машин, механізмів - документи, що підтверджують право користування (договори оренди, договори надання послуг тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт № 22/10-28 від 22.10.2024 року, в якій зазначено: - п. 13 – Набір викруток - 5 одиниць; - п. 17 – Агрегат фарбувальний з пневматичним розпилюванням – 4 одиниці. Однак, у Договорі поставки товарів № 02/08-3 від 02.08.2024 року, наданої учасником у тендерній пропозиції, не вказано кількість вищевказаних позицій. Замовник прийняв рішення про розміщення повідомлення з вимогою до учасника усунути вказані невідповідності.

Документи

30 жовтня 2024 10:28
Довідка НАЗК
30 жовтня 2024 10:28
Електронний підпис
30 жовтня 2024 10:24
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2024 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТСТРОЙ+"
#44991989
29 367 253,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2024 10:28
Довідка НАЗК
30 жовтня 2024 10:28
Електронний підпис
30 жовтня 2024 10:24
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2024 15:59
ДУ 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2024 15:56
Електронний підпис укладений
13 листопада 2024 15:02
Договір укладений
13 листопада 2024 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML