Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
Код ЄДРПОУ: | 02146222 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1 |
Контактна особа: |
Пуга Марина Володимирівна +380574522227 osvita02146@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 29 374 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 293 745,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Підписання договору | Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт | Повторювана поставка | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2024 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2024 10:05 |
Перелік змін до тендерної документації .docx | |
15 жовтня 2024 10:05 |
Протокол 97.pdf | |
15 жовтня 2024 10:05 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx | |
02 жовтня 2024 09:36 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf | |
02 жовтня 2024 09:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
02 жовтня 2024 09:36 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
15 жовтня 2024 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 жовтня 2024 10:05 |
Перелік змін до тендерної документації .docx
|
|||
15 жовтня 2024 10:05 |
Протокол 97.pdf
|
|||
15 жовтня 2024 10:05 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (нова редакція).docx
|
|||
02 жовтня 2024 09:36 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf
|
|||
02 жовтня 2024 09:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
|||
02 жовтня 2024 09:36 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-03-000044 ● c1881e45bff04072913498dca2a5c8cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2025 21:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.02.2025 № 29
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 03.02.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.02.2025 № 29
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2024-10-02-001199-a 02.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-07 10:33:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами: договірною ціною; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України); сканкопією оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності.
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF.
Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Відповідно до пункту 5.2. Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі - Настанова № 281), установлено, що форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Так, відповідно до Форми договірної ціни, затвердженої Настановою, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «що здійснюється в 20___ році», «Визначена згідно з……»
При цьому, учасником ТОВ «ОПТСТРОЙ+» надано договірну ціну, яка не містить вищезазначену інформацію.
Чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не виявлено вищенаведену невідповідність?
4. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
При цьому, учасник надав Довідку Форми №2ДР, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції, не виявлено вищенаведену невідповідність?
5. Пунктом 2.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання Заповненої довідки за формою, викладеною у Таблиці 2, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОПТСТРОЙ+» відомостей ресурсів, для виконання робіт, що є предметом закупівлі, використовуються Крани на гусеничному ходу, Машини поливально – мийні, Цемент – пушка, Трактори на гусеничному ходу, Прес-ножиці комбіновані, Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, Навантажувачі одноковшеві, Лебідки електричні, Лебідки ручні, Шуруповерти, автогрейдери, Автонавантажувачі, Заливальники швів на базі автомобіля, Котки дорожні, Станок для різання плитки, Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, наявність яких не підтверджено Довідкою від 22.10.2024р. № 22/10-28, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт Поряд з цим, наданим у складі тендерної пропозиції договором надання послуг від 07.08.2024 №07/07-1 можливість використання вищезазначеної не підтверджена. Умовами п. 3. 1 даного договору визначено, що ватість робіт (послуг) за даним договором розраховується за годину роботи одиниці смец-техніки (кран – маніпулятор) та за 1 км пробігу автотранспорту.
Чому Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції, не виявлено відсутність ряду обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-11 15:00:52
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування) проводилося відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом від 27.09.2024 № 240926-08/А та затвердженого Наказом Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 30.09.2024 № 269.
(додається) з урахуванням «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://www.lozovaosvita.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/
3. Учасником ТОВ «ОПТСТРОЙ+» надано договірну ціну - файл «кошторис ліцей 1.pdf», що містить всю запитувану Замовником інформацію. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснювалося згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Відповідно до пункту 5.2. Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями). Так, відповідно до Форми договірної ціни, затвердженої Настановою, передбачено графу необхідну до заповнення, а саме: «що здійснюється в 20___ році», «Визначена згідно з……». Окрім того, пояснювальна записка до договірної ціни чітко містить перелік, згідно чого визначена договірна ціна.
4. З 01.01.2014 р. скасовано свідоцтво платника ПДВ. Вищезазначені зміни передбачені у пункті 37 (щодо змін до статті 183 розділу V Податкового кодексу України) Закону України від 24.10.2013 р. №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень». У випадку, якщо суб’єкт господарювання став платником податку на додану вартість після вказаної дати, вказане свідоцтво йому не видавалось. Учасник надав Довідку Форми №2ДР, що мітить інформацію про платника ПДВ. Окрім того, інформація про реєстрацію нового платника ПДВ (або її анулювання) вноситься до Єдиного державного Реєстру платників податку, що є у відкритому доступі. Також підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному вебпорталі ДПС, яка щодня оновлюється. Відповідні роз’яснення надано в листі Міндоходів від 17.01.2014 №1094/7/99-99-19-04-02-17 «Про окремі зміни в законодавстві».
5. Звертаємо Вашу увагу, що у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, вих. № 22/10-28 від 22.10.2024 р. наданою переможцем процедури закупівлі зазначено наступне: Учасник ТОВ ОПТСТРОЙ+ гарантує, що у випадку виникнення необхідності під час виконання робіт, що є предметом закупівлі, у використанні додаткового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вони будуть придбані за рахунок ТОВ ОПТСТРОЙ+ або залучені на договірних умовах.
Крім того, в пункті 15 вищезазначеної Довідки вказана «Інша спецтехніка» Відповідно до п.1.1 Розділу 1 Договору про надання послуг №07/07-1 від 07.08.2024 вказано, що Виконавець зобов’язується надати Замовнику транспортні послуги крана-маніпулятора та іншої спецтехніки (в т.ч. перевезення вантажів), а Замовник зобов’язується оплатити отримані послуги.
п. 2.1. Розділу 2 Договору про надання послуг №07/07-1 від 07.08.2024 передбачено, що надання послуг Замовникові здійснюється на підставі його замовлення (замовлення здійснюється у будь-якій формі, за погодженням Сторін).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-17 12:20:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, зважаючи на те, що закупівля здійснюється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р та фінансується за рахунок «Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» (код 2211330), джерелом формування якої є кошти ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1.Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункт статті 2, пункт 11 статті 9, частина перша та друга статті 3, частина перша статті 5, пункти 3 та 8 статті 5, підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7, пункт 1 статті 16, пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди.
2. Яким чином за результатами процедури закупівлі на етапі укладання договору Замовником дотримано вимоги частини першої та другої статті 3, частини першої статті 5, пунктів 3 та 8 статті 5, підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16, пункту 1 статті 17 Рамкової Угоди?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-19 14:27:53
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-02-001199-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
Наведені у запиті доводи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Харківській області, що на закупівлю № UA-2024-10-02-001199-a поширюються умови Рамкової Угоди не відповідають фактичним обставинам проведення закупівлі і чинному нормативно-правовому врегулюванню цих відносин.
Згідно нормативно-правових актів України, якими визначається порядок і умови надання та використання субвенцій, при проведені закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-10-02-001199-a Замовник керувався розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.10.2024 № 1028-р, яке встановлює ключові вимоги до використання коштів субвенції. При цьому, вищезазначений нормативно-правовий акт не вказує на походження виділених коштів і не вказує на виконання Рамкової угоди.
Відповідно до статті 7 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (надалі - Угода), Україна повинна забезпечити ефективну та дієву систему контролю згідно з міжнародно визнаними принципами внутрішнього контролю, включно з відокремленням функцій та механізмами звітування та моніторингу. Україна може покладатися на національні системи управління бюджетом.
Для дотримання пункту 1 Статгі 3 Угоди Україна повинна встановити зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації.
Закон України «Про публічні закупівлі» регулює порядок проведення процедур закупівель, що забезпечує прозорість, недискримінацію учасників та ефективне використання коштів. Враховуючи це, вимоги Рамкової Угоди не були окремо відображені, оскільки тендерна документація розроблялася відповідно до чинного законодавства в сфері публічних закупівель і розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від № 1028-р) жодним чином не вказують на застосування спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility.
Відповідно до пункту 11 статті 9 Рамкової Угоди, для дотримання пункту 1 Статті З цієї Угоди Україна повинна встановити зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. Також Україна забезпечує встановлення для всіх реципієнтів виділених коштів аналогічних зобов’язань будь-яким третім особам, залученим до виконання Плану.
Поряд з цим, розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від № 1028-р) не містить жодних зобов’язань для головних розпорядників коштів субвенції та всіх інших юридичних та фізичних осіб, залучених до реалізації передбачених субвенцією програм.
Додатково зазначаємо, що даний об’єкт закупівлі внесено в систему DREAM, яка забезпечує прозорий та відкритий механізм ініціювання і фінансування проектів, а також моніторинг їх виконання на всіх етапах: від реєстрації проекту, розробки документації, закупівель, управління будівництвом і аудиту. DREAM є «єдиним вікном» для створення, фінансування, управління і контролю над проектами. Згідно з відкритими даними з системи DREAM по об'єкту «Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування)» джерелом фінансування є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти.
З урахуванням вищенаведеного на момент проведення відкритих торгів з особливостями згідно коду ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування)»
законодавство України, яким передбачалось фінансування закупівлі, жодним чином не
вказувало на застосування спеціальних механізмів реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility для надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти і тому зазначення зобов’язань передбачених Рамковою Угодою в такій тендерній документації і в договорі про закупівлю є безпідставним.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-02-03-000039 закупівлі за кодом ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку у Комунальному закладі «Лозівський ліцей № 3» Лозівської міської ради Харківської області за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 2, будинок 8. Коригування), а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Крім того, Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області уповноважену особу з організації публічних закупівель притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді усного зауваження. А також уповноважена особа підвищила рівень своїх знань та навичок, взявши участь 25 лютого 2025 року в онлайн-зустрічі, присвяченій закупівлям в межах Ukraine Facility за підтримки Міністерства економіки України. Крім того, між Замовником та ТОВ "ОПТСТРОЙ+" укладено додаткову угоду № 2 від 05.03.2025 року (додається) за для приведення умов договору від 13.11.2024 № 510 у відповідність до вимог Закону та до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю
2025-03-05 16:17:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТСТРОЙ+" |
29 367 253,19
UAH з ПДВ
|
29 367 253,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТСТРОЙ+" #44991989 |
Переможець |
29 367 253,19
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 10:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 15:59
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 15:02
|
Договір | укладений |
13 листопада 2024 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 510 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |