Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44941770 |
Місцезнаходження: | 67625, Україна , Одеська обл., село Дачне, вул.Шахтарська, будинок 8-А |
Контактна особа: |
Наталія Вячеславівна Хомуленко +380937812848 d.mayno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2024 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 117 745 889,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 177 458,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати- згідно договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2024 19:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 3_до_ТД_вимоги_до_Учасників – зі змінами від 16.10.24.docx | |
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 4 до ТД (вимоги до переможця) - до ТД зі змінами від 16.10.24.docx | |
16 жовтня 2024 19:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
16 жовтня 2024 19:47 |
ТД нове будівництво укриття (ПРУ) – зі змінами від 16.10.24.doc | |
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 1 до ТД (Проєкт договору) – зі змінами від 16.10.24.doc | |
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання) – до ТД зі змінами від 16.10.24.docx | |
02 жовтня 2024 08:56 |
1. ТД нове будівництво укриття (ПРУ).doc | |
02 жовтня 2024 08:56 |
5. Додаток 4 до ТД (вимоги до переможця).docx | |
02 жовтня 2024 08:56 |
2. Додаток 1 до ТД (Проєкт договору).doc | |
02 жовтня 2024 08:56 |
4. Додаток 3_до_ТД_вимоги_до_Учасників.docx | |
02 жовтня 2024 08:56 |
3. Додаток 2 до ТД (технічне завдання).docx |
16 жовтня 2024 19:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 3_до_ТД_вимоги_до_Учасників – зі змінами від 16.10.24.docx
|
|||
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 4 до ТД (вимоги до переможця) - до ТД зі змінами від 16.10.24.docx
|
|||
16 жовтня 2024 19:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
16 жовтня 2024 19:47 |
ТД нове будівництво укриття (ПРУ) – зі змінами від 16.10.24.doc
|
|||
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 1 до ТД (Проєкт договору) – зі змінами від 16.10.24.doc
|
|||
16 жовтня 2024 19:47 |
Додаток 2 до ТД (технічне завдання) – до ТД зі змінами від 16.10.24.docx
|
|||
02 жовтня 2024 08:56 |
1. ТД нове будівництво укриття (ПРУ).doc
|
|||
02 жовтня 2024 08:56 |
5. Додаток 4 до ТД (вимоги до переможця).docx
|
|||
02 жовтня 2024 08:56 |
2. Додаток 1 до ТД (Проєкт договору).doc
|
|||
02 жовтня 2024 08:56 |
4. Додаток 3_до_ТД_вимоги_до_Учасників.docx
|
|||
02 жовтня 2024 08:56 |
3. Додаток 2 до ТД (технічне завдання).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Згідно статті 22 Закону: у тендерній документації зазначаються такі відомості:
- зокрема:
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
За нормами частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. За умовами тендерної документації Замовника розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». При цьому, у пункті 3.2. частини 3 розділу 2 тендерної документації вказано, що Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 цієї тендерної документації.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281).
У пункті 5.1. розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Слід вказати, що згідно з вимогами частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. У Додатку 1 (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) до тендерної документації Замовника міститься «Відомість обсягів робіт», у якій наведено найменування (перелік) робіт та витрат, а також їх кількість (обсяг). У цьому ж додатку Замовником визначено відомості ресурсів до вищевказаної відомості обсягів робіт.
Таким чином, тендерна документація Замовника містить повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, чим не порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-10-000001 ● 15def7ab1bff45aa8930f51b425ec054
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2025 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.03.2025 Одеса № 48
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.03.2025 № 48
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
7 UA-2024-10-02-000534-a 02.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-18 16:11:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв'язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік згідно з розподілом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 р. № 954, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи):
2.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)?
2.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачене пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
2.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» вимогам пункту 4 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надано Підсумкову відомість ресурсів на нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття на 650 осіб Дачненського ліцею № 2 Дачненської сільської ради за адресою: вул. Миру,1, с. Дачне, Одеського району, Одеської області. Коригування, в якій кількість будівельних матеріалів, виробів і комплектів не відповідає кількості, визначеній Замовником у Відомості ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації, зокрема: бітуми нафтові будівельні, марка БН-70/30; гіпсові в’яжучі Г-3; канати прядив’яні просочені; міткаль «Т-2» суровий; електроди, діаметр 4 мм Э42; електроди, діаметр 8 мм Э46; круги армовані абразивні зачисні, діаметр 180х6мм; клей столярний сухий; стрічка поліетиленова з липким шаром, марка А; цвяхи будівельні 4,0х120мм; тканина мішкова; ґрунтовка ГФ-021 червоно-коричнева; ксилол нафтовий, марка А; емаль ХВ-124 захисна, зелена.
Також надайте програмний файл, що містить інформацію щодо кошторисної документації у форматі (ims).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-21 13:47:50
Відповідь
Замовник надає відповідь на запит моніторингу
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-04-02 17:45:33
Звернення
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2024-10-02-000534-a
28 березня 2025 року ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-02-000534-a (надалі за текстом – Висновок).
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Згідно ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, висновком зобов’язано «здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю, врахування в подальшому вимог статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Зобов’язання щодо «здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю» буде можливим для виконання лише у тому випадку, коли Замовнику буде доведено до відома (підтверджено), що закупівля згідно предмету «Нове будівництво споруди подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття на 650 осіб Дачненського ліцею №2 Дачненської сільської ради за адресою: вул.Миру,1, с.Дачне, Одеського району, Одеської області» Коригування (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) фінансується за програмою Ukraine Facility. Наразі, Замовник не отримав підтвердження, що кошти на здійснення закупівлі виділяються згідно програми Ukraine Facility.
Зобов’язання «здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому» та «здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення» є неконкретизованими та незрозумілими Замовнику до виконання.
ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ не зазначено, до якого виду відповідальності притягнути осіб, якими, на думку органу моніторингу, нібито допущені порушення, що свідчить про нечіткість та невизначеність зобов'язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Варто зауважити, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити Замовнику для усунення порушень.
Враховуючи вищезазначене, користуючись правами передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі», а також зважаючи на те, що ПІВДЕННИІ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ є уповноваженим органом на проведення моніторингу, складення висновків та надання роз’яснень їх змісту і визначених у них зобов’язань, просимо:
- роз’яснити зміст висновку та визначені у висновку зобов’язання Замовника «здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому» шляхом зазначення Замовнику конкретних заходів, які Замовник має здійснити на виконання висновку;
- у який спосіб та до якого виду відповідальності Замовнику притягнути осіб, якими, на думку органу моніторингу, допущені порушення?
- Замовник, у відповіді від 21 березня 2025 року зазначив, що джерелом фінансування закупівлі НЕ є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility. Яким документом підтверджується твердження органу моніторингу про те, що фінансування закупівлі є саме кошти Європейського Союзу згідно Рамкової угоди за програмою Ukraine Facility?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2025-04-08 11:27:12
Роз’яснення до висновку
Південний офіс Держаудитслужби розглянув ваше звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, та повідомляє наступне.
За результатами моніторингу процедури публічної закупівлі UA-2024-10-02-000534-a Південний офіс Держаудитслужби склав висновок, опублікований в електронній системі закупівель 28.03.2025, в якому під час аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової Угоди.
Зазначаємо, що Рамкова Угода між Україною та Європейським Союзом підписана з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Держаудитслужбу згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 № 1318 визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-02-000534-a, Замовник здійснив закупівлю відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік, у пункті 8 якого зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам, розмір якої складає 104 806 700,00 грн та кошти місцевого бюджету на суму 12 939 189,36 гривень.
Розподіл обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв'язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 р. № 954, згідно з яким по об’єкту Дачненський ліцей № 2 Дачненської сільської ради передбачено обсяг додаткової дотації у сумі 104 806,70 тис гривень.
Розподіл коштів зазначеної дотації здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю за номером ID: UA-2024-10-02-000534-a поширюються умови Рамкової угоди.
Під час моніторингу встановлено наступне:
- Замовником у тендерній документації та оголошенні про закупівлю не встановлено вимоги щодо дотримання пункту 1 Статті 3 Рамкової Угоди (кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надаються Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь) для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації, як це визначено пунктом 11 статті 9 Рамкової угоди;
- Замовником у тендерній документації не зазначено вимогу щодо: найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель; імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради, як це визначено підпунктами ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди;
- Замовником в тендерній документації та оголошенні не встановлено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості, як це визначено пункту 1 статті 16 Рамкової Угоди;
- Замовником укладено договір про закупівлю, умови якого не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали, повинні походити із прийнятних країн, як це визначено у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн;
- Замовником укладено договір про закупівлю, умови якого не містять інформації щодо: найменування підрядника та субпідрядника, якщо реципієнт коштів є публічним замовником згідно з правом Союзу або національним правом у сфері публічних закупівель; імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради, як це визначено підпунктами ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди;
- Замовником укладено договір в якому не передбачено умови щодо емблеми Союзу, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility».
Отже, Замовником проведено процедуру закупівлі без врахування вимог статей 3, 5, 7, 16 Рамкової Угоди між Україною та ЄС щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility.
Південним офісом Держаудитслужби зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов договору про закупівлю, врахування в подальшому вимог статей 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації та недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Щодо визначення виду відповідальності для осіб, якими допущені порушення, інформуємо, що із вказаного питання треба керуватися положеннями Кодексу законів про працю України, а також внутрішніми документами Замовника, які регламентують його діяльність.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку моніторингу
2025-04-04 16:55:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтями 3, 5, 7, 16 Рамкової угоди.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" |
115 181 000,00
UAH з ПДВ
|
115 181 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" #43149224 |
Переможець |
115 181 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2024 09:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2024 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2025 12:34
|
ду 5 до дог 110.pdf | зміни до договору |
20 березня 2025 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 19:29
|
ДУ №4 до договору 110.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 19:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2024 11:08
|
ДУ 3 до договору 110 титул.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2024 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2024 11:49
|
ДУ №2 від 25.11.2024.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2024 16:23
|
ДУ №1 до Договору 110 від 14.11.24.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 16:37
|
Договір №110 Д 1, 2, 4.pdf | укладений |
12 листопада 2024 16:34
|
ЛК 01-01-01-01-01-09.pdf | укладений |
12 листопада 2024 16:34
|
ЛК 01-01-010.pdf | укладений |
12 листопада 2024 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |