Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНОСВІТ" |
Код ЄДРПОУ: | 33932580 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Староміська, 5А |
Контактна особа: |
Наталія Ратушняк +380951278555 rnatali@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 23:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за отриманий Товар здійснюються Покупцем за фактом постачання Товару протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання видаткової накладної про отримання Покупцем Товару. Оплата Товару здійснюється у безготівковій формі шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах цього Договору, на підставі документального підтвердження поставки Товару. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 17:07 |
Проект Договору Придбання дитячих та спортивних майданчиків (зі змінами).doc | |
02 жовтня 2024 17:07 |
ТД Придбання дитячих та спортивних майданчиків. Відкриті торги з урахуванням особливостей 2024 (зі змінам.doc | |
02 жовтня 2024 17:07 |
ТД Придбання дитячих та спортивних майданчиків. Відкриті торги з урахуванням особливостей 2024 (зі змінам.doc | |
02 жовтня 2024 17:07 |
Проект Договору Придбання дитячих та спортивних майданчиків (зі змінами).doc | |
02 жовтня 2024 17:07 |
Протокол №36.2 від 02.10.2024р..PDF | |
02 жовтня 2024 17:07 |
Протокол №36.2 від 02.10.2024р..PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000009 ● c74f6bb78e624c7a8a648c975913bf65
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2024 №69-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.10.2024 №69-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-10-01-012829-a 01.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 15:06:58
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків. Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-012829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-28 13:35:53
Відповідь на запит від 23 жовтня 2024 року щодо обґрунтування процедури закупівлі (ID: UA-2024-10-01-012829-a)
Відповідь на запит щодо обґрунтування процедури закупівлі (ID: UA-2024-10-01-012829-a)
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-012829-a), повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Коломийської міської ради від «22» серпня 2024 року, згідно якого збільшено внески до статутного капіталу КП «Зеленосвіт» для придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків (підтверджуючі документи додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися керуючись листом управління комунального господарства Коломийської міської ради від «17» вересня 2024 року №374/1/2.18.6-46/14 (додається), який сформований на підставі депутатських звернень.
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від «18» лютого 2020 року №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків було направлено 4 (чотири) запити цінових пропозицій (додаються). На основі інформації з відкритих джерел веб-сайтів компаній які займаються продажем дитячого та спортивного обладнання ТОВ «ТІВОЛІ-ЛЕНД» https://tivoli-land.com, ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» https://play.interatletika.ua, ТОВ «МІРОС» https://miros.ua/dytiache-ihrove-obladnannia/, Remisto https://www.remisto.com.ua замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі плюс включена доставка до місця встановлення та встановлення (монтаж) на місці.
Додатки:
- Наказ про затвердження паспорта бюджетної програми на 2024 рік (у новій редакції);
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік;
- Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік;
- Кошторис на 2024 рік;
- Лист управління комунального господарства Коломийської міської ради;
- Запити цінових пропозицій
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 11:34:08
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків. Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-012829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Згідно вимог пункту 13 Додатку 2 до ТД на підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, учаснику потрібно надати: «скановану копію оригіналу листа від виробника (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ", що всупереч вимог Замовника у наданому в складі тендерної пропозиції гарантійному листі від виробника обладнання ТОВ «Компанія Спорттехніка» відсутня інформація про можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-29 11:15:48
Відповідь на запит від 25 жовтня 2024 року
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-012829-a), повідомляємо наступне.
Інформаційним листом №589 від 02.10.2024 року ТОВ «Компанія спорттехніка» підтверджує, що має можливість виробництва та постачання на адресу ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» необхідного товару передбаченого в закупівлі за номером ID: UA-2024-10-01-012829-a у повному обсязі. Тобто на умовах передбачених документацією відкритих торгів з особливостями в тому числі у визначені терміни передбачені тендерною документацією.
Цим же листом ТОВ «Компанія спорттехніка» наголошує, що ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» являється їхнім офіційним представником та рекомендує з приводу реалізації товару із асортименту їхнього виробництва звертатися до офіційного представника.
ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» приймає участь в закупівлі як офіційний представник. Пунктом 13 Додатку №2 вимагається подати лист від виробника або представника, дилера, дистриб'ютора.
Учасником, як представником виробника, який уповноважений надавати лист передбачений пунктом 13 Додатку №2 тендерної документації, підписало тендерну документацію, в тому числі проект договору про закупівлю яким передбачено терміни поставки товару, що є достатнім підтвердженням можливості поставити товар у строки визначені тендерною документацією.
Крім того, сама участь офіційного представника, як особи уповноваженої підписувати лист передбачений пунктом 13 Додатку №2 щодо можливості виконати замовлення в тому числі в терміни визначені в тендерній документації є підтвердженням їх спроможності.
За таких обставин підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» в даному випадку не має.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-01 11:54:02
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків. Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-012829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань :
У частині першій розділу ІІІ ТД зазначено: «Учасники процедури закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) якщо у складі пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію;
3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо;
4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому
Виняток: якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП.
Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У випадку відсутності електронного підпису у вищезазначених випадках учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону».
Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" документів, а саме: наказу №23/9 від 23.09.2024 року та протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ» від 07.10.2024 року повноваження на підписання від імені Товариства тендерної пропозиції та всіх документів, що додаються до неї надано заступнику директора ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" Воробйову Костянтину Анатолійовичу.
1) Чи перевіряв Замовник УЕП або КЕП учасника ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ", який накладений на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, як це передбачено вимогами ТД?
2) Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" через відсутність електронного підпису уповноваженого на підписання тендерної пропозиції Воробйова К.І. на тендерній пропозиції в цілому та на кожному електронному документі окремо на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону, як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 17:25:35
Відповідь на запит від 01 листопада 2024 року
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-012829-a), повідомляємо наступне.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» в частині повноважень посадових осіб, щодо підписання тендерної пропозиції, документів тендерної пропозиції, проекту договору та договору про закупівлі в тому числі накладання електронного підпису підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» не встановлено з наступних підстав:
Розділом 3 частини 1 тендерної документації передбачено, що замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Сертифікат відкритого ключа – це електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її електронні ідентифікаційні дані.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити для юридичної особи - найменування та код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України.
При перевірці ключа встановлено що сертифікат відкритого ключа містить назву ТОВ «ДСО» та код ЄДРПОУ 44128687, а також директор НАРИЖНИЙ ВАЛЕРІЙ МИХАЙЛОВИЧ.
Те що Нарижний Валерій Михайлович перебуває у відпустці не є перешкодою для виконання ним своїх обов’язків директора. А ні Кодекс законів про працю України, а ні Закон України “Про відпустки” не містить заборони та обмежень щодо здійснення працівником під час перебування у відпустці чи в інший період відпочинку передбачених трудовим договором функцій за власною ініціативою.
Залишання з власної ініціативи працівником після робочого часу на роботі для виконання трудових функцій, а також і вихід на роботу під час відпустки з власної ініціативи, по перше вимогами Закону не заборонені, по друге додатково не обліковуються.
Таким чином, хоча виконання працівником, який перебуває у відпустці, окремих трудових обов’язків не відповідає змісту та меті відпустки, самі по собі такі обставини не можуть свідчити про дефектність документа та спростувати засвідчені ним операції.
До такого висновку дійшла колегія суддів Київського шостого апеляційного адміністративного суду по справі №810/3765/18 від 19.11.2018 року.
Протоколом загальних зборів учасників ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» від 07.10.2024р. прийнято рішення прийняти участь у відкритих торгах з особливостями «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування для дитячих та спортивних майданчиків Код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» саме товариству, а повноваження підписувати тендерну пропозицію та всі документи що додаються до неї Воробйову Констянтину Анатолійовичу.
Виходячи з вищенаведеного тендерну пропозицію та документи тендерної пропозиції підписано особою, яка наділена відповідними повноваженнями документами поданими у складі тендерної пропозиції.
Електронний підпис юридичної особи підтверджує, що пропозиція подана уповноваженою особою від імені юридичної особи ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання».
За таких обставин учасником ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» виконано всі вимоги щодо підтвердження повноважень уповноваженої особи та щодо ідентифікації юридичної особи від імені якої подається тендерна пропозиція, а тому підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» немає.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" |
2 727 000,00
UAH з ПДВ
|
2 727 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" #44128687 |
Переможець |
2 727 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 15:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 14:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2024 11:31 |
Кінець періоду оскарження: | 19 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | невідповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу другого пункту 17, абзацу восьмого пункту 28, підпунктів 1 та 3 пункту 44, абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини третьої та четвертої статті 22 Закону; встановлено порушення абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей. |
08 листопада 2024 11:31
|
Електронний підпис |
08 листопада 2024 11:29
|
Протокол №36.5 від 08.11.2024р..PDF |