Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Шевчук Світлана Михайлівна 380674473114 zakupivli_tmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 15:58 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 700 028,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27.
34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати
34711200-6 Безпілотні літальні апарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 19:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 19:27 |
Додаток 1_ст. 16 ЗУ Кваліфікаційні вимоги.docx | |
01 жовтня 2024 19:27 |
Додаток 4_Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ.docx | |
01 жовтня 2024 19:27 |
Додаток 3_Перелік документів та-або інформації, які подаються Учасниками процедури закупівлі.docx | |
01 жовтня 2024 19:27 |
Оголошення.docx | |
01 жовтня 2024 19:27 |
Тендерна документація.docx | |
01 жовтня 2024 19:27 |
Проект договору.docx | |
01 жовтня 2024 19:27 |
Додаток 2_Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-21-000006 ● 89d8b4276dd84074b931171d46f20bfa
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2024 10:43 |
НАКАЗ
20.11.2024 214
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Кононенко Ю.С. від 18.11.2024 року
В.о.начальника Антон ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2024 № 214
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-10-01-012338-a 01.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 11:14:22
НАКАЗ
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2024 № 214
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Кононенко Ю.С. від 20.11.2024 року
В.о. начальника Антон ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2024 № 214
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-10-01-012338-a 01.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 16:49:31
Щодо надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій по закупівлі «Квадрокоптери FPV – типу» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-01-012338-a ) (далі - закупівля) уповноважено особою Тернопільської міської ради (далі – замовник) здійснюється згідно з пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
09 жовтня 2024 року о 16:45 відбувся електронний аукціон по закупівлі для участі в якому через електронну систему закупівель було подано шість тендерних пропозицій в електронному вигляді від учасників:
1. ТОВ «РЕНДАЛЛ», код в ЄДРПОУ 43389763;
2. Фізична особа-підприємець Чуркін Артем Андрійович, РНОКПП 3788611452;
3. ТОВ «АКОПТЕРС», код в ЄДРПОУ 45178037;
4. Фізична особа-підприємець Борисенко Марина Володимирівна, РНОКПП 3517210640;
5. ТОВ «МІНВІК», код в ЄДРПОУ 45390409;
6. ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНА КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ», код в ЄДРПОУ 40973699.
Так як електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕНДАЛЛ», замовником відповідно здійснено розгляд цієї пропозиції. За результатами розгляду, тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕНДАЛЛ» відхилено із зазначенням інформації про відхилення цієї тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає та описом у чому саме полягає така невідповідність) (протокол уповноважено особи від 14 жовтня 2024 року № 275/В) без надання 24 годин на виправлення так як відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно замовником розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Чуркін Артем Андрійович, яка в такому випадку визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду, тендерну пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Чуркін Артем Андрійович відхилено із зазначенням інформації про відхилення цієї тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція не відповідає та описом у чому саме полягає така невідповідність) (протокол уповноважено особи від 17 жовтня 2024 року № 286/В) без надання 24 годин на виправлення так як відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно замовником розглянуто наступну тендерну пропозицію учасника ТОВ «АКОПТЕРС» на відповідність вимогам тендерної документації, яку за результатами розгляду визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол уповноваженої особи від 21.10.2024 року № 289/В).
Крім того інформуємо, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті Тернопільської міської ради за посиланням, що доступне для перегляду: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudgetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-28 16:17:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-01-012338-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-03 14:57:36
Щодо надання пояснень
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі по закупівлі: Квадрокоптери FPV – типу (код 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати (34711200-6 Безпілотні літальні апарати) (ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-10-01-012338-a)) здійснювалось із врахуванням пункту 3 рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Для цього було використано загальнодоступну інформацію щодо цін на відповідний товар, необхідний замовнику саме у такій комплектації, яку описано у тендерній документації, яка міститься у відкритих джерелах, а саме в електронній системі закупівель "Prozorro". Тому замовником взято для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі інформацію щодо запропонованих цін постачальниками (виробниками) по аналогічному предмету закупівлі в електронній системі закупівель "Prozorro", а саме по закупівлях з ідентичним предметом закупівлі «Квадрокоптери FPV – типу», ідентифікатори:
- ID: UA-2024-05-02-009458-a;
- ID: UA-2024-06-06-008483-a;
- ID: UA-2024-09-09-006671-a.
Копії документів додаються на 4 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2024 16:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНДАЛЛ" |
1 619 838,00
UAH
|
1 360 800,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУРКІН АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ |
1 618 380,00
UAH
|
1 490 399,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОПТЕРС" |
1 684 638,00
UAH
|
1 579 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БОРИСЕНКО МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА |
1 649 555,00
UAH
|
1 603 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
1 649 160,00
UAH
|
1 649 160,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРАЛЬНА КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ" |
1 692 900,00
UAH
|
1 692 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНДАЛЛ" #43389763 |
Відхилено |
1 360 800,00
UAH
|
14 жовтня 2024 08:57
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУРКІН АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ #3788611452 |
Відхилено |
1 490 399,00
UAH
|
17 жовтня 2024 19:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКОПТЕРС" #45178037 |
Переможець |
1 579 500,00
UAH
|
21 жовтня 2024 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:08
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:05
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:05
|
Лист постачальника.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:05
|
Додаткова угода №1 від 14.11.2024 до Договору № 464 від 01.11.2024.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 12:48
|
Додаток 1 до Договору № 464 від 01.11.2024.pdf | укладений |
01 листопада 2024 12:47
|
Договір № 464 від 01.11.2024.pdf | укладений |
01 листопада 2024 12:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань Постачальником у строки, передбачені Договором та спричинюють продовження терміну поставки товару, а саме: у зв’язку із затримкою постачання критично важливих комплектуючих через ускладнення на законодавчому рівні ланцюга імпорту деяких запчастин, виникають обставини, які призводять до відтермінування завершення виробництва товару та проведення обов’язкового тестування готової продукції, виникли обставини, які не залежать від Постачальника, що унеможливлює виконання зобов’язань Постачальником в строки передбачені Договором (лист Постачальника від 12.11.2024 № 121124-Т), керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей та розділами 11 та 13 Договору, вирішили укласти Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 5.1. розділу 5 Договору викласти в новій редакції: «5.1. Поставка Товару здійснюється в термін по 02.12.2024 року включно.». |
Номер договору про закупівлю: | 464 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |