Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41846800 |
Місцезнаходження: | 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Європейська |
Контактна особа: |
Фоменко Владислав Олександрович +380680638085 fomenkov1997@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 84 761 631,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 423 808,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 160 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3. цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 160000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування) (КОД ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 18:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 18:26 |
Тендерна документація.docx | |
01 жовтня 2024 18:26 |
Додаток_1_до_тендерної_документації.doc | |
01 жовтня 2024 18:26 |
Додаток_3_до_тендерної_документації.docx | |
01 жовтня 2024 18:26 |
Додаток_4_перелік_док_для_Учасника.docx | |
01 жовтня 2024 18:26 |
Додаток_5_перелік_док_для_Переможця.docx | |
01 жовтня 2024 18:26 |
Додаток_2_до_тендерної_документації.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-30-000019 ● 532c24e9afd2434f87f1c417962bdb59
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2024 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 289
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-10-01-012207-a 01.10.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 15:08:16
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування) (КОД ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-012207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 10:33:17
ПОЯСНЕННЯ по Моніторингу до закупівлі Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування) (КОД ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2024-10-01-012207-a)
На Ваш запит про надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
І. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були визначені на підставі:
1. Робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)». Реєстраційний номер Проектної документації: PD01:9549-5740-9616-0302.
Електронний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3189549573919999532/optype=4
2. Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва щодо об’єкту: «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
3. Експертного звіту (позитивного) № ЕК-5182/08-23 від 22 вересня 2023 року, виконаного Одеською філією ДП «НДІпроектреконструкція». Реєстраційний номер: EX01:8355-2828-2033-4737.
Електронний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3198353235303729139/optype=6
4. Процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-012207-a від 01.10.2024 року згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування) (КОД ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Відповідно до пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», між Управлінням та Фізичною особою-підприємцем Копач Валентиною Миколаївною, Код ІПН: 1693207209 (надалі ФОП Копач Валентина Миколаївна) яка є автором проекту, було укладено договір № 17 від 12.04.2023 року на коригування проектної документації. За результатами виконаних робіт згідно даного договору був підготовлений, пройшов експертизу та переданий Управлінню Робочий проект по об'єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)».
Відповідність Робочого проекту вимогам діючих нормі і стандартів будівельної діяльності в Україні, було підтверджено Експертним звітом (позитивного) № ЕК-5182/08-23 від 22 вересня 2023 року, виконаного Одеською філією ДП «НДІпроектреконструкція». Реєстраційний номер: EX01:8355-2828-2033-4737.
Відповідно до вказаного експертного звіту загальна кошторисна вартість складає: 110647,822 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 82600,335 тис. грн., устаткування та інвентар – 7464, 838 тис. грн., інші витрати – 20582,649 тис. грн.
До складу проектної документації, підготовленої ФОП Копач Валентиною Миколаївною, яка пройшла відповідну експертизу та отримала позитивний висновок, увійшов і Зведений которисний розрахунок вартості будівництва щодо об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)». За даним зведеного кошторисним розрахунком була визначена вартість будівництва, що складала 84 761 631.20 гривень.
Рішенням Виконавчого комітету Маяківської сільської ради Одеської області Одеського району від 25.09.2023 року №21/11-2023 затверджена проектно-кошторисна документація за робочим проектом по об’єкту «Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)» загальною кошторисною вартістю 110 647 822,00 грн. (Сто десять мільйонів шістсот сорок сім тисяч вісімсот двадцять дві гривні 00 копійок).
Управлінням, як Замовником будівництва, була визначена загальна вартість будівельних робіт за вищевказаним об’єктом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, із виключенням вартості проектно-кошторисних робіт, експертизи проектної документації, та коштів на здійснення авторського нагляду та технічного нагляду.
Таким чином, була визначена загальна очікувана вартість будівельних робіт у розмірі – 84 761 631.20 Гривня в т. ч. ПДВ.
На підставі вищенаведеного, Управлінням були визначені очікувана вартість предмета закупівлі, технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація щодо розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті Маяківської сільської ради за посиланням: https://mayakivska-gromada.gov.ua/news/1727877362/
- Протокол
- ССР - ВИХІД.rar
- 3.1 Архітектурна частина.pdf
- 1. Пояснювальна записка.pdf
- 3.2 Архітектурна частина (котельня).pdf
- 2. Генплан Надлиманське.pdf
- 3.3 Технологічна частина.pdf
- 6. Опалення та вентиляція.pdf
- 4.1 Конструктивна частина.pdf
- 7. Автоматизація теплового пункту.pdf
- 4.2 Конструктивна частина (вхідні групи).pdf
- 9. Протипожежна сигналізація.pdf
- 10. мовне оповіщення.pdf
- 5. Водопостачання та каналізація.pdf
- 8. Електрична частина.pdf
- 11. Пожежогасіння кухні.pdf
- 12. Слабострумові мережі.pdf
- 13. Відеонагляд.pdf
- 14. Зовнішнє освітлення.pdf
- 19. витяг з державного реєстру.pdf
- 15. Інженерно-технічні заходи з цивільної захисту.pdf
- 16. Розрахунок часу евакуації.pdf
- 20. Експертний звіт Надлиманська ЗОШ 2019.pdf
- 17. Підйомник.pdf
- 21. Експертний звіт Надлиманська ЗОШ I-III(коригування) 2021.PDF
- 22. Технічинй звіт про стан будівельних конструкцій школи.pdf
- 18. Геологія.pdf
- 23. Технічний паспорт.pdf
- 23.1 ОВНС_Надлиманська ЗОШ Коригування.pdf
- 24. Розрахунок класу наслідків.pdf
- Анкета замовника.pdf
- ВИХІД Надлиманське.pdf
- Додаток Експертний звіт ЕК-5182 08-23 кап.рем.Надлиманської ЗОШ.pdf
- Експертний звіт ЕК-5182 08-23 від 22.09.2023 кап.рем.Надлиманської ЗОШ.pdf
- ЕЕФ_5.pdf
- Енергосертифікат.pdf
- рішення про затвердження ПКД Надлиманська школа 25 09 2023 _ 211-2023.PDF
- Розрахунок класу наслідків Надлиманское.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТАНІ МАГНУМ |
84 699 978,00
UAH з ПДВ
|
84 699 978,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СТАНІ МАГНУМ #22445949 |
Переможець |
84 699 978,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2024 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 17:06
|
Додаткова угода _ 1 від 26.12.2024 до Договору _ 33 від 25.10.2024.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 08:20
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2024 08:08
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2024 08:08
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2024 08:08
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2024 08:08
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2024 08:08
|
Договір | укладений |
29 жовтня 2024 08:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування, без зміни загальної вартості |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |