Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Галина Горбач +380442546656 sakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 34 372 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 863,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 343700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % (один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1(один відсоток) % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 17:42 |
ТД Шпали.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-13-000014 ● 10038fe161b04c3c8202b80398981a95
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2024 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2024 № 61-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17. UA-2024-10-01-011971-a 01.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 16:20:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шпали залізобетонні, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання», очікуваною вартістю 34 372 648,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011971-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. В оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-10-01-011971-aвстановлена вимога щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1% від вартості договору.
Чи дотримано вимоги пункту 5 розділу 6 тендерної документації, а саме «…Переможець перераховує забезпечувальний (гарантійний) платіж на поточний рахунок Замовника у розмірі 1% від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 18:21:16
відповідь
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель до процедури закупівлі Шпали залізобетонні, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-01-011971-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є заявка відокремленого підрозділу КП «Київпастранс» щодо кількості товару.
При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги програма ремонтів трамвайних колій в 2024 році, Служба колії КП «Київпастранс» здійснює ремонт колій із заміною рейок і шпал на трамвайній мережі м. Києва, переважним чином на ділянках із суміщеним з проїзною частиною вулиці трамвайним полотном, які мають шляхове покриття товщиною 110-120мм.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі було надіслано запити на підприємства:
1. КП Запоріжський завод ЗБК запит від 22.08.2024 №053/01/33-773;
2. ТОВ ТК «КОМУНТРАНС» запит від 22.08.2024 №053/01/33-776;
3. ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» запит від 22.08.2024 №053/01/33-777;
4. ТОВ «СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ» запит від 22.08.2024 №053/01/33-783.
На дату формування ціни за результатами надісланих запитів були отримані комерційні пропозиції від наступних підприємств та на підставі яких визначено очікувану вартість закупівлі:
1. ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» лист від 02.09.2024 №053/01/33-236;
2. ТОВ «СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ» лист від 02.09.2024 №053/01/33-237;
3. ТОВ ТК «КОМУНТРАНС» лист від 02.09.2024 №053/01/33-238.
Також повідомляємо, що ТОВ «МС ТРЕЙД виконало умови п. 5. р. VІ тендерної документації та сплатило забезпечення виконання договору, що підтверджується платіжною інструкцією, що додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
31 540 800,00
UAH з ПДВ
|
31 540 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
31 540 800,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 13:02
|
52.24-582.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 13:01
|