Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А7367 |
Код ЄДРПОУ: | 26622756 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, - |
Контактна особа: |
Василь Палас +380487226341 v.olefirenko@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2024 15:04 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2024 15:04 |
Очікувана вартість: | 4 649 814,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 498,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 17:26 |
ТД роботи.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-10-000031 ● 1cd4d3b4ffa148669cc344ee4520abe8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2024 № 42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 10.12.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.12.2024 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-01-011805-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-12 14:38:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-16 14:33:10
Відповідь замовника
Військовою частиною А7367 (далі – Замовник) було уважно розглянуто запитання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-011805-a (далі – Закупівля) та за результатами опрацювання повідомляємо наступне.
26.08.2024 року Замовником було отримано Експертний звіт (позитивний) №EX01:3309-7853-0951-2892 щодо розгляду проектної документації №PD01:3919-9755-2859-7029 (Капітальний ремонт будівлі за ГП № 10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко № 287) на загальну суму 75733,681 тис. грн.
Станом на 2024 рік у Замовника на капітальні видатки (КЕКВ 3132) виділено: - з державного бюджету України – 3000,000 тис. грн.; - з місцевого бюджету (обласна комплексна цільова програма “Безпечна Одещина” на 2022 -2024 роки, затверджена розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 11.08.2022 № 471/А-2022, зі змінами розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 31.07.2024 № 716/А-2024) – 2000,000 тис. грн.
В межах виділених видатків Замовником по об'єкту: "Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)" було підписано договори на: виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) (UA-2024-05-02-007501-a) на загальну суму - 299 762,00 грн. (Двісті дев`яносто дев`ять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок), а також на експертизу проєктно-кошторисної документації (UA-2024-07-09-007513-a), вартість якої складає - 50 423,10 грн. (п’ятдесят тисяч чотириста двадцять три грн. 10 коп.).
З огляду на необхідність створення належних умов перебування та лікування пацієнтів, що проходять лікувально-відновлювальну реабілітацію, Замовником з урахуванням Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2021 року № 374 (зі змінами) та абзацу 3 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275 із «Зведеного кошторисного розрахунку», що пройшов будівельну експертизу було складено «Відомість обсягів робіт» на суму 4649,81490 тис. грн. (що відповідає бюджетним видаткам Замовника на 2024 рік за КЕКВ 3132) та оголошено про проведення Закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 19:36:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: під №7 – Caмохідна кранова установка KOBELCO RK250-6; під № 8 – Кран самохідний KOBELCO RK160-5; під № 9 – Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201 та під № 10 – Самохідна підіймальна установка KATO KR- 10H-L , право володіння яких вказано – договір про надання послуг.
Прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності договору(-ів) на право користування вищевказаної техніки та актів приймання-передачі даної техніки.
2. Також прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності актів приймання-передачі техніки, перелік якої, відповідно до наданого договору про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА», зазначена у Додатку №1 до договору надання послуг спеціалізованою технікою №01/10/24 від 01.10.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 15:18:04
Відповідь замовника
16.12.2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-10-01-011805-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-01-011805-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит Замовнику про надання інформації від 16.12.2024 року наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: під №7 – Caмохідна кранова установка KOBELCO RK250-6; під № 8 – Кран самохідний KOBELCO RK160-5; під № 9 – Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201 та під № 10 – Самохідна підіймальна установка KATO KR- 10H-L , право володіння яких вказано – договір про надання послуг.
Прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності договору(-ів) на право користування вищевказаної техніки та актів приймання-передачі даної техніки.
2. Також прошу Вас надати посилання на файл у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Одесбудтрест» щодо наявності актів приймання-передачі техніки, перелік якої, відповідно до наданого договору про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА», зазначена у Додатку №1 до договору надання послуг спеціалізованою технікою №01/10/24 від 01.10.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа військової частини А7367 надає наступні пояснення.
Військовою частиною А7367 (далі – Замовник) було уважно розглянуто запитання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-011805-a (далі – Закупівля) та за результатами опрацювання повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: під №7 – Caмохідна кранова установка KOBELCO RK250-6; під № 8 – Кран самохідний KOBELCO RK160-5; під № 9 – Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201 та під № 10 – Самохідна підіймальна установка KATO KR- 10H-L , право володіння яких вказано – договір про надання послуг.
24.10.2024 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей у порядку пункту 43 Особливостей, де зокрема заначено:
«1.2. з метою підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасниками по закупівлі необхідно було надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння /користування та надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. З метою наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ТОВ "Одесбудтрест" було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.10.2024 року вих.№002/24 та документи на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. Ознайомившись із наданими ТОВ "Одесбудтрест" документами, Замовником було встановлено наступне: - ТОВ "Одесбудтрест" не було надано в повному обсязі документи на підтвердження права власності/володіння/користування технікою, яка вказана у довідці від 14.10.2024 року вих.№002/24, а саме на : - «Самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт………….»
«3.2. документи щодо підтвердження факту володіння/користування наступною технікою: - «Самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт АБО УТОЧНЕНУ ДОВІДКУ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ….».
25.10.2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ» було надано файл: «Одесбудтрест - документ невідповідностей.pdf» у якому міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оновлена) від 25.10.2024 року вих.№017/24, де відповідні позиції (самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт) – відсутні.
Тобто, Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ», У СПОСІБ, ВСТАНОВЛЕНИЙ У ПОВІДОМЛЕННІ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, було забрано з довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оновлена) від 25.10.2024 року вих.№017/24 перелік техніки (Самохідна кранова установка KOBELCO RK250-6» у кількості 1 шт.; - «Кран самохідний KOBELCO RK160-5» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка TADANO TR-300E-2-00201» у кількості 1 шт.; - «Самохідна підіймальна установка KATO KR-10H-L» у кількості 1 шт.) та на відповідну техніку і не потрібно було надавати документи, щодо підстав їх права власності чи володіння/користування/розпорядження.
При цьому зазначаємо, що вимогами тендерної документації Замовником не було встановлено як переліку необхідного обладнання, так і мінімальної його кількості.
2. Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном. У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
Учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю «Одесбудтрест» (далі – ТОВ «Одесбудтрест») у складі пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл під назвою «03 Одесбудтрест - довідка про наявність техніки» у форматі pdf), в якій вказано найменування наступного обладнання, матеріально-технічної бази під порядковими номерами, а саме: 11. Спеціалізований вантажний самоскид Mercedes-Benz Actros 4140, 2000 року випуску; 12. Спеціалізований вантажний самоскид Mercedes-Benz Actros 4140K, 2007 року випуску; 13. Спеціалізований вантажний самоскид SHACMAN SX3258DT384, 2020 року випуску. 14. Екскаватор колісний LЕBHER A914В, 2006 року випуску; 15. Екскаватор гусеничний DOOSAN SOLAR 255LC-V, 2007 року випуску; 15. Гідромолот на базі екскаватора LEBHER A914В, 2006 року випуску16. Гідравлічні ножиці на базі екскаватора LEBHER A94B, 2008 року випуску (у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (оновлена) від 25.10.2024 року вих.№017/24 це позиції 7.-13. відповідно).
У графі «Правова підстава володіння/користування» вказано – «Договір про надання послуг».
На підтвердження факту наявності відповідної техніки Товариством з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ» було надано договір про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА».
Відповідно до пункту 1.1. договору про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24: «Виконавець за умовами цьому Договору зобов'язується власними чи орендованими будівельними машинами (екскаваторами), механiзмами чи автотранспортом (далi за текстом - Технiка) надати послуги на об’єктах Замовника, а Замовник зобов’язується сплачувати Виконавцю плату за наданi послуги у розмiрi та порядку, визначеному даним Договором».
Відповідно до частини 1 статті 759 ЦК України, за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у володіння та користування за плату на певний строк.
Частиною 1 статті 901 ЦК України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, за своєю правовою суттю договір про надання послуг спеціалізованою технікою від 01.10.2024 №01/10/24 з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ-БУД-ТЕХНІКА» є не договором оренди (найму), а договором надання послуг.
Наявність акту приймання-передачі техніки у разі укладення договору про надання послуг не передбачається, послуги техніки в такому випадку надають за умовами самого договору.
Можливість надання іншого документу, що підтверджує наявність матеріальної технічної бази визначається в пункті 2 Додатку 5 до тендерної документації де Замовником вказано, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування ТОЩО відповідним майном.
При цьому, надання актів приймання передачі стосувалося ЛИШЕ випадку надання орендованої техніки, що документально визначено у тендерній документації: У разі надання інформації по орендованій (найманій) техніці, учасником надаються договори на право користування такою технікою та акти приймання-передачі такої техніки.
У зв’язку із чим Замовником не порушено вимоги тендерної документації при оголошенні переможцем – Товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ».
При цьому звертаємо увагу органу фінансового контролю, що договір по критично важливому для замовника об’єкту виконується підрядником належно, у встановлені строки, без жодних зауважень та порушень».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-17 17:30:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати посилання на нормативно-правові документи, на підставі яких вами встановлені гарантійні строки експлуатації ОБ’ЄКТА (Будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)) від дня його прийняття Замовником, у пункті 5.7.2 Розділу V проекту Договору підряду (Додаток 4 до тендерної документації») та у пункті 5.7.2 відповідно, в укладеному договорі підряду від 05.11.2024 № 109?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-20 16:57:50
Відповідь замовника
17.12.2024 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-10-01-011805-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-01-011805-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит Замовнику про надання інформації від 17.12.2024 року наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287) Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо надати посилання на нормативно-правові документи, на підставі яких вами встановлені гарантійні строки експлуатації ОБ’ЄКТА (Будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)) від дня його прийняття Замовником, у пункті 5.7.2 Розділу V проекту Договору підряду (Додаток 4 до тендерної документації») та у пункті 5.7.2 відповідно, в укладеному договорі підряду від 05.11.2024 № 109?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа військової частини А7367 надає наступні пояснення.
Військовою частиною А7367 (далі – Замовник) було уважно розглянуто запитання Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області в рамках моніторингу закупівлі за предметом “Капітальний ремонт будівлі за ГП №10 (їдальні) на території військової частини А7367 (військове містечко №287)” Код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-011805-a (далі – Закупівля) та за результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Частиною 1 статті 884 ЦК України визначено, що підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Відповідно до абзацу 3 пункту 103 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», встановлено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації).
17.12.2024 року керуючись положеннями підпункту 3 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування з урахуванням частини 1 статті 884 ЦК України та абзацу 3 пункту 103 постанови КМУ від 01.08.2005 року №668, між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю “ОДЕСБУДТРЕСТ” було укладено додаткову угоду №1 до договору від 05.11.2024 року №109 відповідно до якої було внесено зміни до підпункту 5.7.2. та викладено його у наступній редакції: “Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після затвердження Акту робочої комісії про прийняття в експлуатацію завершених капітальним ремонтом будівель, споруд, приміщень (акту готовності об’єкту), який підписується експлуатуючою організацією та Генпідрядником”.
Замовник також додатково повідомляє, що на момент підписання додаткової угоди від 17.12.2024 року №1, перебіг обчислення гарантійного строку не розпочався так як між сторонами не підписано акт робочої комісії про прийняття в експлуатацію завершених капітальним ремонтом будівель, споруд, приміщень (акту готовності об’єкту).
При цьому, вкотре звертаємо увагу органу фінансового контролю, що договір по критично важливому для Замовника об’єкту виконується Товариством з обмеженою відповідальністю “ОДЕСБУДТРЕСТ” належно, у встановлені строки, без жодних зауважень та порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу від 23.11.2024 року процедури закупівлі UA-2024-10-01-011805-a щодо встановленого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області порушення законодавства у сфері публічних закупівель, військова частина А7367 (надалі – Замовник) здійснила заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та необхідності дотримання під час проведення публічних закупівель чинного законодавства, що підтверджується Наказом командира військової частини А7367 від 25.12.2024 № 325 «Про проведення роз’яснювальної роботи та підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель уповноваженої особи військової частини А7367» (Додається). Також уповноваженою особою зі здійснення публічних закупівель заплановано підвищити кваліфікацію в сфері здійснення публічних закупівель.
2024-12-25 15:33:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" |
4 297 550,15
UAH з ПДВ
|
4 251 052,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Одесбудтрест" |
4 643 704,08
UAH з ПДВ
|
4 292 550,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" #45570009 |
Відхилено |
4 251 052,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2024 15:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Одесбудтрест" #45587672 |
Переможець |
4 292 550,15
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2024 17:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2024 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 16:25
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 15:55
|
Доп угода №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 17:07
|
Договір 109.pdf | укладений |
06 листопада 2024 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись положеннями підп. 3. п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Сторони дійшли згоди щодо покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 2. Сторони домовились внести зміни до V розділу Договору та викласти пункт 5.7.2. у наступній редакції: «5.7.2. Гарантійний строк експлуатації ОБ’ЄКТА становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після затвердження Акту робочої комісії про прийняття в експлуатацію завершених капітальним ремонтом будівель, споруд, приміщень (акту готовності об’єкту), який підписується експлуатуючою організацією та Генпідрядником». |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись положеннями підпідункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та з урахування фактично виконаних робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо зменшення обсягів закупівлі. 2. Сторони з урахуванням пункту 1 цієї Додаткової угоди, погодили зменшення суми договору на 338 174,62 грн (триста тридцять вісім тисяч сто сімдесят чотири гривні шістдесят дві копійки) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |