Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРИХІВЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20558804 |
Місцезнаходження: | 76493, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, село Крихівці, ВУЛИЦЯ 22 СІЧНЯ, будинок 141-А |
Контактна особа: |
Наталія Кметь +380957005751 nkmet.1986@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2024 15:43 |
Очікувана вартість: | 2 495 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 475,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2024 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2024 14:20 |
Тендерна документація у новій редакції.docx | |
04 жовтня 2024 14:20 |
Додаток №1 у новій редакції від 04.10.2024р.docx | |
04 жовтня 2024 14:20 |
Перелік змін до тендерної документації 04.10.2024.docx | |
04 жовтня 2024 14:20 |
Додаток №6 у новій редакції від 04.10.2024.docx | |
04 жовтня 2024 14:20 |
Додаток №2 у новій редакції від 04.10.2024.docx | |
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток № 3 - Довідка, що містить інформацію про учасника.docx | |
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №5 - Перелік документів для переможця.docx | |
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №1 - Перелік документів для Учасника.docx | |
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №4 - Комерційна (цінова) пропозиція.docx | |
01 жовтня 2024 16:15 |
Тендерна документація.docx | |
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №6 - Проєкт договору.docx | |
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №2 -Технічне завдання.docx |
04 жовтня 2024 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2024 14:20 |
Тендерна документація у новій редакції.docx
|
|||
04 жовтня 2024 14:20 |
Додаток №1 у новій редакції від 04.10.2024р.docx
|
|||
04 жовтня 2024 14:20 |
Перелік змін до тендерної документації 04.10.2024.docx
|
|||
04 жовтня 2024 14:20 |
Додаток №6 у новій редакції від 04.10.2024.docx
|
|||
04 жовтня 2024 14:20 |
Додаток №2 у новій редакції від 04.10.2024.docx
|
|||
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток № 3 - Довідка, що містить інформацію про учасника.docx
|
|||
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №5 - Перелік документів для переможця.docx
|
|||
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №1 - Перелік документів для Учасника.docx
|
|||
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №4 - Комерційна (цінова) пропозиція.docx
|
|||
01 жовтня 2024 16:15 |
Тендерна документація.docx
|
|||
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №6 - Проєкт договору.docx
|
|||
01 жовтня 2024 16:15 |
Додаток №2 -Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи Ваше звернення та необхідність приведення документації у відповідність до законодавства, вирішено внести зміни в тендерну документацію.
Ваші зауваження враховано!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000010 ● 76e96db9cef04552b6a0b6fc7d45d04d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 10:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2024 №69-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.10.2024 №69-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-10-01-010670-a 01.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 15:03:24
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Шкільні меблі для Крихівецького ліцею Івано-Франківської міської ради» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-010670-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 14:48:25
Пояснення стосовно обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
З метою придбання меблів для освітнього закладу Крихівецького ліцею Івано-Франківської міської ради було проведено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-010670-a. Предмет закупівлі: Шкільні меблі для Крихівецького ліцею Івано-Франківської міської ради (ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі).
Задля проведення відповідної закупівлі направлено письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам, відповіді на які додаються. Додатково замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну за одиницю товару, що містилася в мережі Інтернет у відкритому доступі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. На основі зібраної інформації, враховуючи розмір бюджетних призначень та отриману найменшу цінову пропозицію постачальника, визначено очікувану вартість закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень надання освітніх послуг, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації освітнього процесу, з урахуванням вимог чинного законодавства України.
Крихівецький ліцей Івано-Франківської міської ради забезпечує оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням: https://kryh-licej.mozello.com/prozoro/zvti/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2024 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Зеленчук Ганна Іванівна |
2 452 810,00
UAH з ПДВ
|
2 452 810,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Зеленчук Ганна Іванівна #2296004924 |
Переможець |
2 452 810,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 15:12
|
Договір Х 03.pdf | укладений |
25 жовтня 2024 13:41
|