Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО "Камінь-Каширський ліцей №1 ім.Євгена Шабліовського" по вул.Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області
Очікувана вартість
10 149 883,00 UAH
UA-2024-10-01-010218-a 93740db8289440c483f66de0b2b8fabb
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрусь Ірина Василівна

380968597371 dz.kam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43981367
Місцезнаходження: 44501, Україна , Волинська обл., Камінь-Каширський, вул.Шевченка, будинок 8
Контактна особа: Андрусь Ірина Василівна
380968597371
dz.kam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2024 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2024 01:00
Очікувана вартість: 10 149 883,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 749,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО "Камінь-Каширський ліцей №1 ім.Євгена Шабліовського" по вул.Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44501, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський, вул.Воля, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 жовтня 2024 15:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 жовтня 2024 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2024 16:27
Зміни.pdf
11 жовтня 2024 16:27
ТД зміни.pdf
11 жовтня 2024 16:27
Додаток 1 зміни.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 6.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 3.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 2.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 4.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 5.pdf
11 жовтня 2024 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2024 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2024 16:27
Зміни.pdf
11 жовтня 2024 16:27
ТД зміни.pdf
01 жовтня 2024 15:56
ТД.pdf
11 жовтня 2024 16:27
Додаток 1 зміни.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 1.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 6.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 3.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 2.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 4.pdf
01 жовтня 2024 15:56
Додаток 5.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-22-000026 ● 4889b2e7b3524d87b096c6bd29ed15cc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2024 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.11.2024 57-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 22.11.2024
№ 57-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2024-10-01-010218-a 01.10.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-04 16:45:06

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання робіт - Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім.Євгена Шабліовського» по вул.Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-010218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то необхідно надати посилання, яке буде доступне для перегляду для закупівелі за номером ID: UA-2024-10-01-010218-a.
3. Вимогами підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку, учасник надає документи, що підтверджують зокрема: перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника, надаються посвідчення чинні, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту
На виконання зазначених вимог учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі своєї тендерної документації у файлі під назвою (39 посвідчення.jpg) надано посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007498 Карпуку В.А . Поряд з цим, після наданої в електронній системі Замовником вимоги про усунення невідповідностей, зазначеним учасником було додано у файлі під назвою (посвідчення з ЦО. pdf) ще одне посвідчення на працівника Ніщик С.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007485 .
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на трьох працівників, які підтверджують перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях. Прошу зазначити назву файлу(ів) в якому(их) учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович надано відповідні документи на всіх трьох учасників?
4. Вимогами пункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що учасник на підтвердження наявності кваліфікованого працівника з ремонту та обслуговування систем вентиляції надає кваліфікаційний сертифікат та/або свідоцтво та/або атестат, діючі на дату подання пропозиції.
На виконання зазначених вимог учасником учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі тендерної пропозиції у файлі під назвою (30Посвідчення вентиляції. pdf) надано свідоцтво присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Нищіку А.А., яке затверджене рішенням кваліфікаційної комісії від 30 квітня 2008 р. протокол №-05-08.
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації при наданні ним кваліфікаційного свідоцтва, що ще є діючим на дату подання пропозиції?
5. Пунктом 47 Особливостей зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Умовами Додатку №3 тендерної документації замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, має завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами електронного аукціону, з розрахунками у формати PDF та xls(x) або іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, у складі: - договірної ціни; - пояснювальної записки; - локальних кошторисів ( відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; - підсумкової відомості ресурсів; - підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до порядку розрахукну згідно положень Настанови. Замовник протягом чотирьох робочих днів зобов’язаний перевірити надану переможцем процедури закупівлі договірну ціну з розрахунками на відповідність зазначеним вимогам та у разі виявлення невідповідностей повідомити про це переможця процедури закупівлі, надіславши відповідного електронного документа (листа) на електронну адресу переможця процедури закупівлі, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції. У випадку її відсутності – на електронну адресу, зазначену переможцем процедури закупівлі під час реєстрації на майданчику електронної системи закупівель, чи в інший узгоджений з переможцем процедури закупівлі спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надає три робочі дні на їх усунення. Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель чи сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, включаючи виправлену договірну ціну.
Прошу пояснити якими нормативно-правовими документами керувався Замовник, коли в Додатку №3 тендерної документації прописував такі умови для переможця, якими зазначено, що після отримання зауважень щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-09 17:22:17

Пояснення на запит щодо закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім. Євгена Шабліовського» по вул. Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-01-010218-а) (ID моніторингу UA-M-2024-11-22-000026)


На запит щодо закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім. Євгена Шабліовського» по вул. Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-01-010218-а) (ID моніторингу UA-M-2024-11-22-000026):
1.Прошу надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до п. 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно вимог Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) та підтверджена експертним звітом ТОВ “УК ЕКСПЕРТИЗА” від 04.07.2024 р. № 04/1185-07/24 (реєстраційний номер ЕХ01:4786-5598-1840-1359).
Очікувану вартість сформовано за виключенням з загальної кошторисної вартості об’єкту коштів на утримання служби замовника, проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт від 04.07.2024 р. № 04/1185-07/24.
На підтвердження надаємо проектно-кошторисну документацію, експертний звіт.
2. Прошу надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то необхідно надати посилання, яке буде доступне для перегляду для закупівелі за номером ID: UA-2024-10-01-010218-a.
На виконання вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради розмістило на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також його очікувану вартість- посилання: https://kmk.osv.org.ua/news/1732280395/
3. Вимогами підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку, учасник надає документи, що підтверджують зокрема: перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника, надаються посвідчення чинні, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту
На виконання зазначених вимог учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі своєї тендерної документації у файлі під назвою (39 посвідчення.jpg) надано посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007498 Карпуку В.А. Поряд з цим, після наданої в електронній системі Замовником вимоги про усунення невідповідностей, зазначеним учасником було додано у файлі під назвою (посвідчення з ЦО. pdf) ще одне посвідчення на працівника Ніщик С.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007485 .
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на трьох працівників, які підтверджують перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях. Прошу зазначити назву файлу(ів) в якому(их) учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович надано відповідні документи на всіх трьох учасників?
ФОП Ніщиком Сергійом Анатолійовичом після виправлення невідповідностей було завантажено файл під назвою (посвідчення з ЦО. pdf) в якому розміщено три посвідчення:
- Ніщик С.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007485;
-Карпук В.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007498;
-Гребенюк І.Ю про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007311.
4. Вимогами пункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що учасник на підтвердження наявності кваліфікованого працівника з ремонту та обслуговування систем вентиляції надає кваліфікаційний сертифікат та/або свідоцтво та/або атестат, діючі на дату подання пропозиції.
На виконання зазначених вимог учасником учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі тендерної пропозиції у файлі під назвою (30Посвідчення вентиляції. pdf) надано свідоцтво присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Нищіку А.А., яке затверджене рішенням кваліфікаційної комісії від 30 квітня 2008 р. протокол №-05-08.
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації при наданні ним кваліфікаційного свідоцтва, що ще є діючим на дату подання пропозиції?
Особі, яка опанувала курс професійно-технічного навчання і успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень “кваліфікований робітник” з набутої професії відповідного розряду (категорії) і видається свідоцтво державного зразка про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
5. Пунктом 47 Особливостей зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Умовами Додатку №3 тендерної документації замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, має завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами електронного аукціону, з розрахунками у формати PDF та xls(x) або іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, у складі: - договірної ціни; - пояснювальної записки; - локальних кошторисів ( відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; - підсумкової відомості ресурсів; - підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до порядку розрахукну згідно положень Настанови. Замовник протягом чотирьох робочих днів зобов’язаний перевірити надану переможцем процедури закупівлі договірну ціну з розрахунками на відповідність зазначеним вимогам та у разі виявлення невідповідностей повідомити про це переможця процедури закупівлі, надіславши відповідного електронного документа (листа) на електронну адресу переможця процедури закупівлі, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції. У випадку її відсутності – на електронну адресу, зазначену переможцем процедури закупівлі під час реєстрації на майданчику електронної системи закупівель, чи в інший узгоджений з переможцем процедури закупівлі спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надає три робочі дні на їх усунення. Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель чи сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, включаючи виправлену договірну ціну.
Прошу пояснити якими нормативно-правовими документами керувався Замовник, коли в Додатку №3 тендерної документації прописував такі умови для переможця, якими зазначено, що після отримання зауважень щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель?
З метою забезпечення укладення договору про закупівлю робіт відповідно до законодавства та у встановлені строки, уникнення непорозумінь та мінімізації ризику оскаржень дій замовника, в тендерній документації встановлено порядок формування, надання та узгодження договірної ціни переможця процедури закупівлі, який передбачає узгодження замовником договірної ціни переможця за результатами торгів до підписання договору про закупівлю.
Строк узгодження договірної ціни встановлений з урахуванням дотримання укладення договору про закупівлю в строк, передбачений п.49 Особливостей - не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того 22 листопада 2024 року Мінекономіки видало наказ №26335 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” де прописані подібні рекомендації щодо узгодження договірної ціни замовником з переможцем процедури закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Ніщик Сергій Анатолійович 10 149 000,00
UAH з ПДВ
10 149 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 листопада 2024 18:07
Електронний підпис
06 листопада 2024 18:05
30_ДЦ_ЗВВ.rtf
06 листопада 2024 18:05
Загальновиробничі.pdf
05 листопада 2024 15:47
Електронний підпис
05 листопада 2024 15:44
Витяг Ніщик Сергій 2024р.pdf
04 листопада 2024 18:42
Електронний підпис
04 листопада 2024 18:35
30_ДЦ_ПВР.rtf
04 листопада 2024 18:31
Лок кошт обладнання..pdf
04 листопада 2024 18:05
30_ДЦ_ДЦ_2.rtf
04 листопада 2024 18:05
30_ДЦ_ДЦ_3.rtf
04 листопада 2024 18:05
30_ДЦ_ДЦ_4.rtf
04 листопада 2024 18:05
30_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf
04 листопада 2024 18:05
30_ДЦ_ПВР.rtf
04 листопада 2024 18:05
Відомість ресурсів (2).pdf
04 листопада 2024 18:05
Дог ціна.pdf
04 листопада 2024 18:05
Лок кошт обладнання.pdf
04 листопада 2024 18:05
Пояснювальна.pdf
04 листопада 2024 18:05
Розрахунок дог.pdf
28 жовтня 2024 18:12
Електронний підпис
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ДЦ_2.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ДЦ_3.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ДЦ_4.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ЛК1_02-01-04.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ЛК1_02-01-05.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf
28 жовтня 2024 18:09
24_ДЦ_ПВР.rtf
28 жовтня 2024 18:09
Лок кошт загальнобуд.pdf
28 жовтня 2024 09:43
Електронний підпис
27 жовтня 2024 17:20
Електронний підпис
27 жовтня 2024 17:06
Електронний підпис
27 жовтня 2024 17:00
Лок кошт електро.pdf
27 жовтня 2024 17:00
Лок кошт зовнішні.pdf
27 жовтня 2024 17:00
Лок кошт зовнішні.pdf
27 жовтня 2024 17:00
Лок кошт сантех.pdf
27 жовтня 2024 17:00
Лок кошторис обладн.pdf
27 жовтня 2024 17:00
Лок кошторис пожежна.pdf
27 жовтня 2024 17:00
Підсумкова відомість.pdf
27 жовтня 2024 17:00
Розрахунок.pdf
22 жовтня 2024 17:56
Електронний підпис
22 жовтня 2024 16:51
додаткова угода 1.pdf
22 жовтня 2024 16:51
додаткова угода.pdf
22 жовтня 2024 16:51
посвідчення 1.jpg
22 жовтня 2024 16:51
посвідчення з ЦО.pdf
22 жовтня 2024 16:51
посвідчення.jpg
22 жовтня 2024 16:51
сертифікат 2024.pdf
15 жовтня 2024 21:04
Електронний підпис
15 жовтня 2024 21:01
40наявність обладнання.pdf
15 жовтня 2024 18:52
Електронний підпис
15 жовтня 2024 18:38
12довідка 145 14102024.pdf
15 жовтня 2024 18:38
13довідка 146 14102024.pdf
15 жовтня 2024 18:38
14довідка 147 14102024.pdf
15 жовтня 2024 18:38
15довідка 148 14102024.pdf
15 жовтня 2024 18:38
16лист 144 14102024.pdf
15 жовтня 2024 18:38
18договори ЦПХ.pdf
15 жовтня 2024 18:38
1паспорт.pdf
15 жовтня 2024 18:38
21форма оподаткування.pdf
15 жовтня 2024 18:38
25сертифікат.pdf
15 жовтня 2024 18:38
28гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2024 18:38
39 посвідчення.jpg
15 жовтня 2024 18:38
3декларація.pdf
15 жовтня 2024 18:38
40наявність обладнання.pdf
15 жовтня 2024 18:38
41 ліцензія.pdf
15 жовтня 2024 18:38
42 Договір.pdf
15 жовтня 2024 18:38
4тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2024 18:38
6аналогічний договір 1.pdf
15 жовтня 2024 18:38
7аналогічний договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ніщик Сергій Анатолійович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Ніщик Сергій Анатолійович
#0000000000
Переможець 10 149 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2024 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2024 18:08

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Ніщика Сергія Анатолійовича, поданої на процедуру закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім. Євгена Шабліовського» по вул. Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-10-01-010218-а згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: - під час перевірки електронного підпису учасника ФОП Ніщик Сергій Анатолійович А.А. на сайті Центрального засвідчувального органу виявлено що на тендерну пропозицію та надані документи накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам п.4 Додатку №1 та п.1 р. ІІІ тендерної документації. - Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складена не у відповідності з пп.2.1. п. 2 Додатку №1 тендерної документації - В завантаженій довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є невідповідність з договором цивільно-правового характеру №5 від 14 жовтня 2024 року в частині по батькові Йосипівна/Олександрівна. А також в цій же довідці є невідповідність з посвідченнями завантаженими під назвами 33Посвідчення охорона праці.pdf, 38Посвідчення пожежної безпеки.pdf та наказом №3 від 25 вересня 2024 року п частини прізвища Гребенюк/Грибенюк. - Графа завантаженої довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід «Досвід роботи на займаній посаді,років» не відповідає завантаженим документам 19накази на прийом на роботу.pdf та 18договори ЦПХ.pdf; - Учасником надано чинне посвідчення на підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях тільки на одного працівника, а не на трьох згідно вимог тендерної документації; - До наданих учасником аналогічних договорів завантажених під назвами 6аналогічний договір 1.pdf та 7аналогічний договір 2.pdf не надано додаткові угоди - В наданій учасником довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не зазначено всієї інформації, яка вимагалось тендерною документацією, зокрема, не зазначено клас наслідків, посилання на закупівлю в системі Prozorro. - Учасником завантажено документ під назвою 23підтвердження додатку.pdf, який некоректно сканований; - Завантажений документ учасником під назвою 9про залучення субпідрядників.pdf не за формою, яка вимагалась тендерною документацією; - Учасником не виконано вимогу тендерної документації про надання діючої ліцензії із провадження господарської діяльності в галузі будівництва або лист з посиланням на норми законодавства щодо відсутності ліцензії; - Учасником надано довідку про країну-походження обладнання в розрізі найменування, не на все обладнання що передбачене проектно-кошторисною документацією; - Учасником не надано довідки довільної форми, яка містить відомості про учасника торгів із зазначенням повної назви, код ЄДРПОУ, поштової/юридичної адреси, банківських реквізитів, керівника (ПІБ), телефону, ел.адреси; - Учасником надано сертифікат на право продажу і обслуговування вентиляційного обладнання, про те не надано на право монтажу, що вимагалось тендерною документацією. 2. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадової/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі згідно п.4 Додатку №1 та п.1 р. ІІІ тендерної документації. - Привести у відповідність довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також супроводжуючі документи з довідкою; - На підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях крім наданого посвідчення надати ще на двох працівників чинні посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту пп.2.2 п.2 Додатку №1 тендерної документації; - Надати додаткові угоди да завантажених аналогічних договорів згідно довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Надати з повною інформацією довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно форми 2 пп.3.1. п. Додатку №1 тендерної документації. - Завантажити ще раз коректно сканований документ під назвою 23підтвердження додатку.pdf; - Надати довідку про залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт за формою Додатку 6 тендерної документації; - Надати діючу ліцензію із провадження господарської діяльності в галузі будівництва або лист-пояснення з посиланням на норми законодавства щодо відсутності ліцензії п.4 Додатку №1 тендерної документації; - Надати довідку довільної форми про країну-походження на придбання обладнання включене в проектно-кошторисну документацію п.4 Додатку №1 тендерної документації; - Надати Довідку складену в довільній формі, яка містить відомості про Учасника торгів із зазначенням повної назви, код ЄДРПОУ, поштова/юридична адреса, банківські реквізити, керівник (П.І.Б.), телефон, ел.адреса. п.4 Додатку №1 тендерної документації; - Надати чинний сертифікат на право монтажу та обслуговування на території Волинської області вентиляційного обладнання.

Документи

23 жовтня 2024 16:26
Довідка НАЗК
23 жовтня 2024 16:25
Електронний підпис
23 жовтня 2024 16:25
Протокол 67.pdf
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2024 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ніщик Сергій Анатолійович
#0000000000
10 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2024 16:26
Довідка НАЗК
23 жовтня 2024 16:25
Електронний підпис
23 жовтня 2024 16:25
Протокол 67.pdf
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (припинено)
16 жовтня 2024 01:00
Звіт з ЄДР (скасовано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2024 14:38
Договір 38..pdf укладений
08 листопада 2024 14:38
Договір 38.pdf укладений
08 листопада 2024 14:38