Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43981367 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., Камінь-Каширський, вул.Шевченка, будинок 8 |
Контактна особа: |
Андрусь Ірина Василівна 380968597371 dz.kam@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 10 149 883,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 749,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 16:27 |
Зміни.pdf | |
11 жовтня 2024 16:27 |
ТД зміни.pdf | |
11 жовтня 2024 16:27 |
Додаток 1 зміни.pdf | |
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 6.pdf | |
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 3.pdf | |
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 2.pdf | |
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 4.pdf | |
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 5.pdf |
11 жовтня 2024 16:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2024 16:27 |
Зміни.pdf
|
|||
11 жовтня 2024 16:27 |
ТД зміни.pdf
|
|||
11 жовтня 2024 16:27 |
Додаток 1 зміни.pdf
|
|||
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 6.pdf
|
|||
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 3.pdf
|
|||
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 2.pdf
|
|||
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 4.pdf
|
|||
01 жовтня 2024 15:56 |
Додаток 5.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-22-000026 ● 4889b2e7b3524d87b096c6bd29ed15cc
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 57-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 22.11.2024
№ 57-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2024-10-01-010218-a 01.10.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-04 16:45:06
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання робіт - Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім.Євгена Шабліовського» по вул.Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-01-010218-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то необхідно надати посилання, яке буде доступне для перегляду для закупівелі за номером ID: UA-2024-10-01-010218-a.
3. Вимогами підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку, учасник надає документи, що підтверджують зокрема: перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника, надаються посвідчення чинні, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту
На виконання зазначених вимог учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі своєї тендерної документації у файлі під назвою (39 посвідчення.jpg) надано посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007498 Карпуку В.А . Поряд з цим, після наданої в електронній системі Замовником вимоги про усунення невідповідностей, зазначеним учасником було додано у файлі під назвою (посвідчення з ЦО. pdf) ще одне посвідчення на працівника Ніщик С.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007485 .
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на трьох працівників, які підтверджують перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях. Прошу зазначити назву файлу(ів) в якому(их) учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович надано відповідні документи на всіх трьох учасників?
4. Вимогами пункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що учасник на підтвердження наявності кваліфікованого працівника з ремонту та обслуговування систем вентиляції надає кваліфікаційний сертифікат та/або свідоцтво та/або атестат, діючі на дату подання пропозиції.
На виконання зазначених вимог учасником учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі тендерної пропозиції у файлі під назвою (30Посвідчення вентиляції. pdf) надано свідоцтво присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Нищіку А.А., яке затверджене рішенням кваліфікаційної комісії від 30 квітня 2008 р. протокол №-05-08.
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації при наданні ним кваліфікаційного свідоцтва, що ще є діючим на дату подання пропозиції?
5. Пунктом 47 Особливостей зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Умовами Додатку №3 тендерної документації замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, має завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами електронного аукціону, з розрахунками у формати PDF та xls(x) або іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, у складі: - договірної ціни; - пояснювальної записки; - локальних кошторисів ( відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; - підсумкової відомості ресурсів; - підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до порядку розрахукну згідно положень Настанови. Замовник протягом чотирьох робочих днів зобов’язаний перевірити надану переможцем процедури закупівлі договірну ціну з розрахунками на відповідність зазначеним вимогам та у разі виявлення невідповідностей повідомити про це переможця процедури закупівлі, надіславши відповідного електронного документа (листа) на електронну адресу переможця процедури закупівлі, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції. У випадку її відсутності – на електронну адресу, зазначену переможцем процедури закупівлі під час реєстрації на майданчику електронної системи закупівель, чи в інший узгоджений з переможцем процедури закупівлі спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надає три робочі дні на їх усунення. Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель чи сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, включаючи виправлену договірну ціну.
Прошу пояснити якими нормативно-правовими документами керувався Замовник, коли в Додатку №3 тендерної документації прописував такі умови для переможця, якими зазначено, що після отримання зауважень щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-09 17:22:17
Пояснення на запит щодо закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім. Євгена Шабліовського» по вул. Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-01-010218-а) (ID моніторингу UA-M-2024-11-22-000026)
На запит щодо закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку ОЗЗСО «Камінь-Каширський ліцей №1 ім. Євгена Шабліовського» по вул. Воля, будинок 4, в місті Камінь-Каширський Волинської області, (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-01-010218-а) (ID моніторингу UA-M-2024-11-22-000026):
1.Прошу надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до п. 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Очікувана вартість закупівлі визначена згідно вимог Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначені вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) та підтверджена експертним звітом ТОВ “УК ЕКСПЕРТИЗА” від 04.07.2024 р. № 04/1185-07/24 (реєстраційний номер ЕХ01:4786-5598-1840-1359).
Очікувану вартість сформовано за виключенням з загальної кошторисної вартості об’єкту коштів на утримання служби замовника, проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт від 04.07.2024 р. № 04/1185-07/24.
На підтвердження надаємо проектно-кошторисну документацію, експертний звіт.
2. Прошу надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то необхідно надати посилання, яке буде доступне для перегляду для закупівелі за номером ID: UA-2024-10-01-010218-a.
На виконання вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради розмістило на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також його очікувану вартість- посилання: https://kmk.osv.org.ua/news/1732280395/
3. Вимогами підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку, учасник надає документи, що підтверджують зокрема: перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника, надаються посвідчення чинні, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту
На виконання зазначених вимог учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі своєї тендерної документації у файлі під назвою (39 посвідчення.jpg) надано посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007498 Карпуку В.А. Поряд з цим, після наданої в електронній системі Замовником вимоги про усунення невідповідностей, зазначеним учасником було додано у файлі під назвою (посвідчення з ЦО. pdf) ще одне посвідчення на працівника Ніщик С.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007485 .
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на трьох працівників, які підтверджують перевірку знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях. Прошу зазначити назву файлу(ів) в якому(их) учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович надано відповідні документи на всіх трьох учасників?
ФОП Ніщиком Сергійом Анатолійовичом після виправлення невідповідностей було завантажено файл під назвою (посвідчення з ЦО. pdf) в якому розміщено три посвідчення:
- Ніщик С.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007485;
-Карпук В.А. про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007498;
-Гребенюк І.Ю про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту № 02007311.
4. Вимогами пункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації замовника зазначено, що учасник на підтвердження наявності кваліфікованого працівника з ремонту та обслуговування систем вентиляції надає кваліфікаційний сертифікат та/або свідоцтво та/або атестат, діючі на дату подання пропозиції.
На виконання зазначених вимог учасником учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович в складі тендерної пропозиції у файлі під назвою (30Посвідчення вентиляції. pdf) надано свідоцтво присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Нищіку А.А., яке затверджене рішенням кваліфікаційної комісії від 30 квітня 2008 р. протокол №-05-08.
Враховуючи вищевикладене прошу зазначити, яким чином учасником ФОП Ніщик Сергій Анатолійович виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації при наданні ним кваліфікаційного свідоцтва, що ще є діючим на дату подання пропозиції?
Особі, яка опанувала курс професійно-технічного навчання і успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень “кваліфікований робітник” з набутої професії відповідного розряду (категорії) і видається свідоцтво державного зразка про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
5. Пунктом 47 Особливостей зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Умовами Додатку №3 тендерної документації замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, має завантажити в електронну систему закупівель договірну ціну, сформовану за результатами електронного аукціону, з розрахунками у формати PDF та xls(x) або іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків, у складі: - договірної ціни; - пояснювальної записки; - локальних кошторисів ( відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; - підсумкової відомості ресурсів; - підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до порядку розрахукну згідно положень Настанови. Замовник протягом чотирьох робочих днів зобов’язаний перевірити надану переможцем процедури закупівлі договірну ціну з розрахунками на відповідність зазначеним вимогам та у разі виявлення невідповідностей повідомити про це переможця процедури закупівлі, надіславши відповідного електронного документа (листа) на електронну адресу переможця процедури закупівлі, зазначену ним як контактну у тендерній пропозиції. У випадку її відсутності – на електронну адресу, зазначену переможцем процедури закупівлі під час реєстрації на майданчику електронної системи закупівель, чи в інший узгоджений з переможцем процедури закупівлі спосіб, з переліком усіх невідповідностей та надає три робочі дні на їх усунення. Після отримання зауважень замовника щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель чи сторони підписують договір про закупівлю з усіма додатками, включаючи виправлену договірну ціну.
Прошу пояснити якими нормативно-правовими документами керувався Замовник, коли в Додатку №3 тендерної документації прописував такі умови для переможця, якими зазначено, що після отримання зауважень щодо невідповідностей, переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів) завантажує виправлену договірну ціну з розрахунками в електронну систему закупівель?
З метою забезпечення укладення договору про закупівлю робіт відповідно до законодавства та у встановлені строки, уникнення непорозумінь та мінімізації ризику оскаржень дій замовника, в тендерній документації встановлено порядок формування, надання та узгодження договірної ціни переможця процедури закупівлі, який передбачає узгодження замовником договірної ціни переможця за результатами торгів до підписання договору про закупівлю.
Строк узгодження договірної ціни встановлений з урахуванням дотримання укладення договору про закупівлю в строк, передбачений п.49 Особливостей - не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім того 22 листопада 2024 року Мінекономіки видало наказ №26335 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” де прописані подібні рекомендації щодо узгодження договірної ціни замовником з переможцем процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ніщик Сергій Анатолійович |
10 149 000,00
UAH з ПДВ
|
10 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Ніщик Сергій Анатолійович #0000000000 |
Переможець |
10 149 000,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2024 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2024 18:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 14:38
|
Договір 38..pdf | укладений |
08 листопада 2024 14:38
|
Договір 38.pdf | укладений |
08 листопада 2024 14:38
|