Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (охоронні послуги приміщення за адресою: м. Кривий Ріг,
вул. Дишинського, буд. 27, за допомогою централізованого спостереження за станом тривожної сигналізації)
Очікувана вартість
1 890,00 UAH
UA-2024-10-01-009804-a ● 8f340e5487544dd6b2c32042008c30c8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985400 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Костенко +380675670778 kostenko_t_a@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2024 12:14 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2024 12:14 |
Очікувана вартість: | 1 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
охоронні послуги приміщення за адресою: м. Кривий Ріг,
вул. Дишинського, буд. 27, за допомогою централізованого спостереження за станом тривожної сигналізації
вул. Дишинського, буд. 27, за допомогою централізованого спостереження за станом тривожної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50011, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За рахунок коштів на виконання окремих доручень | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість послуг
Дата подання: 02 жовтня 2024 10:22
Дата відповіді: 02 жовтня 2024 14:43
Шановний Замовнику! Технічне завдання не містить коректної інформації про кількість послуг за предметом закупівлі.
Відповідь: Дякую за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Перелік обладнання
Дата подання: 02 жовтня 2024 10:26
Дата відповіді: 02 жовтня 2024 16:34
Шановний Замовнику! Надайте будь ласка перелік приладів та обладнання для оповіщення про наявність небезпеки для майна Замовника, які встановлені на Об’єкті та підлягають підключенню на ПЦС Виконавця.
Відповідь: Обладнання встановлене. необхідна тільки послуга підключення на пульт
Уточнення
Дата подання: 03 жовтня 2024 08:00
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 10:19
Яке саме обладнання та його кількість наявне у Замовника?
Відповідь: зміни додані в тендерну документацію
Уточнення
Дата подання: 03 жовтня 2024 08:00
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 09:49
Чи повинен учасник відповідати якимось вимогам, якщо так то яким?
Відповідь: Всі вимоги прописані в тендерній документації
Уточнення
Дата подання: 03 жовтня 2024 08:01
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 09:49
Є у Замовника якісь вимоги до матеріально-технічної бази? Якщо є, то які і чим потрібно підтвердити?
Відповідь: всі вимоги прописані в тендерній документації
Уточнення
Дата подання: 03 жовтня 2024 08:02
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 09:50
Є у Замовника якісь вимоги до працівників? Якщо є, то які і чим потрібно підтвердити?
Відповідь: всі вимоги прописані в тендерній документації
Уточнення
Дата подання: 03 жовтня 2024 08:03
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 09:57
Чи готовий Замовник співпрацювати з ФОП? Чи не буде це підставою для відхилення?
Відповідь: учасники будь-якої форм власності мають рівні права для участі
Уточнення
Дата подання: 03 жовтня 2024 08:07
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 10:19
Проаналізувавши всі закупівлі відповідно до даного предмету, з'ясувалося, що вимоги до учасників завжди різні та незрозумілі. В документації до даної закупівлі є безліч невідповіностей. Наприклад: - у проекті договору зазначений термін підключення 5ть днів, а у технічному завданні - 3. Де достовірна інформації? Просимо привести документацію у відповідність до Законодавства та не вводити потенційного учасників в оману.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни додані в тендерну документацію
Щодо надання переліку обладнання
Дата подання: 03 жовтня 2024 09:39
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 10:19
Шановний Замовнику, отримавши Вашу відповідь про встановлене обладнання, так і не зрозуміло яке саме обладнання встановлене у Замовника. Просимо надати перелік цього обладнання для прийняття учасниками технічного рішення можливості участі у закупівлі.
Відповідь: зміни додані в тендерну документацію
Щодо невідповідності інформації
Дата подання: 03 жовтня 2024 12:47
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 14:13
Шановний Замовнику, просимо Вас привести інформацію в тендерній документації та додатках до неї, до единого, оскільки в Додатку 5 зазаначено інформацію, що не відповідає вимогам ТД.
Відповідь: Доброго дня. Інформація додатка 5 стосується Підтвердження, що Учасник при поданні тендерної пропозиції врахував норми та ознайомлений з даним нормами і їх не порушує.
Щодо невідповідності інформації
Дата подання: 03 жовтня 2024 15:24
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 08:28
Шановний Замовнику, наполегливо просимо визначитися з вимогами до тендерної документації та привести її у відповідність, оскільки п.12 Інших умов тендерної документації розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної документації не корелюється з вимогами викладеними в Додатку № 5.
Відповідь: Яких саме змін ви потребуєте? Доадток 5 це довідка в довільній формі.
Щодо невідповідностей
Дата подання: 04 жовтня 2024 09:14
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 10:47
В п.12 інструкції ТД (конккретно описано вище)не передбачено надання ніяких документів (навіть довідки в довільній формі)що суперечить Додатку 5.Там ми повинні надати таку довідку.Приведіть в відповідність ТД.В одному місці потрібно в іншому ні.
Відповідь: зміни додані в тендерну документацію
Невідповідність документації Чинному Законодавству України
Дата подання: 04 жовтня 2024 09:37
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 10:56
Шановна Уповноважена особо, Вами розроблено та затверджено тендерну документацію, яка зовсім ніяк не відповідає Законодавству України, у тому числі і Закону України про охоронну діяльність. Приведіть її у відповідність до Законодавства України.
Відповідь: зміни додані в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2024 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БЕЗПЕКА НОВА" |
1 077,00
UAH з ПДВ
|
599,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
1 600,00
UAH з ПДВ
|
600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
1 326,00
UAH з ПДВ
|
1 326,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 020" |
1 466,64
UAH з ПДВ
|
1 466,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БЕЗПЕКА НОВА" #35005002 |
Очікує рішення |
599,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2024 12:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 жовтня 2024 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 08:40 |
Кінець періоду оскарження: | 22 жовтня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 22 жовтня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень |
Документи:
11 жовтня 2024 08:40
|
Електронний підпис |
11 жовтня 2024 08:39
|
Протокол відміни 111024.pdf |