Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 26261092 |
Вебсайт: | https://court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 316 |
Контактна особа: |
Панченко Інна Ігорівна +380472311537 inbox@ck.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 2 692 628,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 463,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% від очікуваної вартості та складає: 13463,14 грн. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Умови гарантії не повинні обмежувати право Замовника (Бенефіціара) надавати вимогу бенефіціара про сплату суми гарантії засобами поштового зв’язку на адресу гаранта. Оскільки у Замовника (Бенефіціара) відсутня можливість підтвердження вимоги через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара, такий вид підтвердження не повинен передбачатись у банківській гарантії. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підписання гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником на підставі п. 44 Особливостей. Реквізити бенефіціара: Назва: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області; ідентифікайний код за ЄДРПОУ: 26261092; місцезнаходження: 18015, м. Черкаси вул. Гоголя, 316; банківські реквізити: UA 278201720343101001100003652, UA 548201720343111001200003652 в ДКСУ у м. Київ Не платник ПДВ Ел. пошта: inbox@ck.court.gov.ua |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13463.14 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання такого договору, на визначений замовником рахунок та надає в паперовому вигляді (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 316) забезпечення виконання договору, вид – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії). Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія Витягу з Державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: банківської гарантії, має перевищувати термін дії не менше ніж на 1(один) місяць від терміну дії укладеного Договору . Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору: Назва Замовника: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області; ідентифікайний код за ЄДРПОУ: 26261092; місцезнаходження: 18015, м. Черкаси вул. Гоголя, 316; банківські реквізити: UA 278201720343101001100003652, UA 548201720343111001200003652 в ДКСУ у м. Київ Не платник ПДВ Ел. пошта: inbox@ck.court.gov.ua Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо ознайомлення з даними вимогами Тендерної Документації та зобов’язання такого учасника на внесення коштів в вигляді банківської гарантії в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією тендерною документацією та проєктом договору про закупівлю, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно цієї Тендерної Документації, та відповідає вимогам чинного законодавства України. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю (абз. 4 пп. 3 п.44 Особливостей). Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно із пунктом 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Акту наданих послуг. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України після отримання Замовником наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги Замовник здійснює протягом 7-ми робочих днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 13:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 13:24 |
Перелік змін до ТД (6) (1).doc | |
01 листопада 2024 13:24 |
Додаток _4 до ТД (Перелік документів учасник) (6).docx | |
01 листопада 2024 13:24 |
Додаток _3 до ТД (Вимоги до учасника) (6).docx | |
01 листопада 2024 13:24 |
Тендерна документація (із змінами6).docx | |
29 жовтня 2024 21:23 |
Додаток _6 до ТД (Проєкт договору).docx | |
29 жовтня 2024 20:55 |
Додаток _2 до ТД (Технічне завдання із змінами).docx | |
04 жовтня 2024 10:10 |
Додаток _5 до ТД (Перелік документів переможець).docx | |
04 жовтня 2024 10:10 |
Додаток _1 до ТД (Тендерна пропозиція).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На Вашу вимогу щодо усунення порушення Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Черкаській області (далі - Замовник) повідомляємо, що даний пункт було помилково зазначено та відповідно Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що Ваші вимога «провести службове розслідування стосовно дій уповноваженої особи замовника та притягнути до відповідальності за зловживання службовим становищем та халатне ставлення до посадових обов'язків» не відноситься до Вашої компетенції та виходить за межі Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Крім того дана вимога містить ознаки звинувачення посадової особи Замовника в зловживанні службовим становищем та халатному ставленні до посадових обов'язків, що в свою чергу передбачає кримінальну відповідальність за ст. 364 та ст. 367 ККУ. Дане звинувачення не має жодного підґрунтя, не відповідає дійсності та є лише припущенням. Дані твердження мають ознаки наклепу та посягання на гідність посадової особи Замовника. Право особи на повагу до її гідності, як це випливає із статті 28 Конституції України, передбачає не тільки заборону щодо неї катувань, жорстокого, нелюдського поводження чи покарання з боку офіційних осіб. Посягати на гідність особи, тобто на її самоповагу до своїх моральних якостей і етичних принципів, не вправі ніхто. Кожна особа вправі вважати себе чесною, порядною, добросовісною тощо, дбати про свою репутацію, наполягати на повазі до себе, а також вимагати, щоби будь-які сумніви щодо її моральних якостей і етичних принципів були належним чином обґрунтовані.
За наклеп, тобто поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу (про її нібито протиправний або аморальний вчинок тощо), винні особи несуть кримінальну відповідальність, передбачену статтею 125 КК України.
Справедливо, що образа службових осіб, які стоять на сторожі прав і інтересів людей у зв'язку з їх службовою діяльністю, передбачає дещо суворішу відповідальність і такий процесуальний порядок, за яким можливість притягнення до відповідальності не ставиться у пряму залежність від бажання на це ображеної особи. По-перше, в умовах демократичного суспільства моральні блага набирають все більшої цінності. По-друге, честь і гідність – це головні моральні блага людини. По-третє, на відміну від матеріальних (чи майнових) благ, заподіяна шкода не може бути усунена. А відповідно будьте обачні у своїх висловлюваннях щодо посадових осіб Замовника.
Розглянувши Ваше звернення стосовно ліцензії ДСНС, повідомляємо що 14.10.2024 р. буде готовий заключний висновок експертизи кошторисної документації та по результату будуть внесені зміни до Тендерної документації щодо предмета закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Розглянувши Ваше звернення стосовно проходження проєктом експертизи кошторисної частини повідомляємо, що 14.10.2024 р. буде готовий заключний висновок експертизи кошторисної документації, по результатам якого будуть внесені зміни до Тендерної документації задля коректного прорахунку цінової пропозиції учасниками щодо предмета закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Розглянувши Ваше звернення стосовно надання відомості ресурсів повідомляємо, що 14.10.2024 р. буде заключний висновок експертизи кошторисної документації, по результатам якого будуть внесені зміни до Тендерної документації задля коретного прорахунку цінової пропозиції учасниками щодо предмета закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5, код класифікатор предмета закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
На Ваше звернення «Треш без експертизи)) а як вона вартість зменшить чи збільшить, яким чином тоді вартість визначена предмета закупівлі?» Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області повідомляє наступне.
Відповідно до абз. 2 п. 54 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 - фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У зверненні Вами не поставлено питання щодо роз’яснення до тендерної документації та/або усунення порушення під час проведення тендеру.
Стосовно вартості предмета закупівлі та експертизи повідомляємо, що експертиза виготовлена, але у зв'язку з економічною ситуацією вирішено внести зміни до кошторисної документації.
Із Вашого звернення не зрозуміло, які вимоги не мають відношення до предмету закупівлі "Капітальний ремонт покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5".
Стосовно посвідчення – тендерною документацією передбачено надання останнього юридичною особою.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-24-000007 ● 1de0c32a0cc54359afb1ac49ea0b29dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2024 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.12.2024 № 84-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-10-01-008272-a, 01.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 11:19:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5, за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-008272-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-11-06-010836-a відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав тендерна документація складена без врахування змін, внесених постановою Кабінетом Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178»? Зокрема, у пункті 5 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Ісламської Республіки Іран;
- з яких підстав договір про закупівлю від 27.11.2024 № 146-24 та всі додатки до нього, які згідно з пунктом 18.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднені у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
- з яких підстав в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю від 27.11.2024 № 146-24 та всіма додатками до нього не оприлюднені документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси протягом трьох робочих днів з дня укладення договору?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції невідповідність в інформаці та/або документах, що подані учасником ФОП Новіцьким М.В., та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Згідно з пунктом 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога, що у разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, учасник надає, зокрема договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Крім цього, зазначено, що зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер). Проте, наданий у складі тендерної пропозиції ФОП Новіцького М.В., договір від 21.08.2024 № 04-07/5 (файл «Вивезення сміття». pdf) про надання послуг з вивезення будівельного сміття не містить відомості про найменування, модель, марку та державний номер транспортного засобу, яким будуть надаватися ці послуги.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 11:32:01
Пояснення
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5» було здійснено Замовником на підставі проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Вище зазначена проектно-кошторисна документація пройшла експертизу в 2024 році, за результатами чого було видано позитивний експертний звіт.
2. Щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному веб-сайті. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу). «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, крім того у зв’язку із здійсненням діяльності в період воєнного стану в Україні у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» Замовник вважає за потрібне обмежити доступ до такої інформації, тобто зробити так, щоб публічного доступу до неї не було, а такий доступ мали, наприклад, конторолюючі органи так як розголошення подібної інформації може мати негативні наслідки. З аналогічного питання ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ проводила моніторинг (посилання – UA-M-2021-08-05-000011) та встановила ідентичну вимогу (далі мовою оригіналу): «Запит про надання пояснень Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.» В свою чергу Замовник надав наступне пояснення (далі мовою оригіналу) «Надання пояснень Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне. Потреба у фармацевтичній продукції (лікарські засоби) формувалась у відповідності до медичних протоколів лікування, надання невідкладної медичної допомоги, згідно яких фахівці Замовника (лікарі, фармацевти) надавали перелік препаратів, які мають бути в наявності. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника, сфери використання та практичних рекомендацій лікарів, а також з урахуванням сумісного роз`яснення МЕРіТУ та МОЗУ від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 та інших рекомендацій Уповноваженого органу у сфері закупівель та медицини, тобто відповідних міністерств (дані рекомендації доступні для перегляду на офіційному сайті відповідного міністерства). Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі, дана вартість була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020 та реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби (який знаходиться у відкритому доступі на офіційному сайті МОЗУ), а також з урахуванням розміру граничної надбавки у відповідності до постанови КМУ від 3 квітня 2019 р. № 426 (редакція від 31.03.2021). Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, так як по-перше відсутній відповідний функціонал, по-друге сторінка веб-сайту не функціонує, по-третє для його вдосконалення та поновлення його функціонування потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При відновлені фунціоналу сторінки власного веб-сайту Замовником будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи.» Результат даного моніторингу: «Порушення не виявлено». Сподіваємось, що міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу. Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного товару.
3. Тендерна документація складена з врахуванням змін, внесених постановою Кабінетом Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», адже у документації про це не один раз зазначалось, а саме:
- ст. 9-10 тендерної документації – «Учасник надає гарантійний лист, що поданням своєї тендерної пропозиції учасник: - підтверджує, що він не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)»;
- ст. 25 тендерної документації – «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)».
4.5. 23.10.2024 р. Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) набув чинності, крім абзаців шостого та сьомого підпункту 1пункту 4 розділу І цього Закону, які набирають чинності через 60 днів з дня набрання чинності цим Законом. Даний Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) не має зворотної дії в часі. Якщо оголошено закупівлю до набуття чинності Законом, тобто до 22.10.2024 р. включно, така закупівля має завершуватись в порядку, що діяв на момент оголошення процедури. Дана процедура закупівлі оголошена 01.10.2024 р., а отже на неї не поширюються норми Закону про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво). Відповідно договір про закупівлю від 27.11.2024 № 146-24 та всі додатки до нього, які згідно з пунктом 18.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднюються у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель та в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю від 27.11.2024 № 146-24 та всіма додатками до нього не оприлюднюються документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
6. Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Новіцьким М.В. не було виявлено так як вказана Вами невідповідність не є порушенням умов тендерної документації. Відповідно до умов пункту 2 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цього розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме у разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/ власником). У разі, якщо техніка, яка використовується при наданні послуг не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка, складена відповідно до вимог чинного законодавства, та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Під договором надання послуг техніки в розумінні цивільного законодавства розуміється договір найму (оренди) транспортних засобів. Учасником ФОП Новіцький М.В. в складі тендерної пропозиції було надано договір про надання послуг з вивезення будівельного сміття де одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України ; ЦК). Згідно зі статтею 837 ЦК за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Причому договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи (наприклад, вивезення будівельного сміття) з переданням її результату замовникові. Але доказом виконання роботи за договором підряду і підставою для її оплати може бути пред’явлення конкретних результатів роботи.
Тобто, зазначені вище договори визначають лише документально оформлені наміри сторін про надання певних послуг/виконання певних робіт. Власне договори не відображають реальних результатів надання послуг/виконання робіт, зауваження сторін щодо їх якості тощо. Відповідно такий договір за правовим характером не договором про залучення техніки, а договором про надання послуг, а відповідно надавати свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/ власником) чи зазначати в самому договорі таку інформацію не є обов’язковим.
Крім того повідомляємо, що договір про закупівлю від 27.11.2024 № 146-24 вже виконано та відзвітовано в системі прозоро на суму 2 080 366,74 грн. без ПДВ (ціна договору про закупівлю від 27.11.2024 № 146-24 - 2 244 917,36 грн.).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-10 13:03:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5, за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-008272-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ФОП Новіцьким М.В. умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання такого договору, на визначений замовником рахунок та надає в паперовому вигляді (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 316) забезпечення виконання договору, вид - оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-10 14:31:13
Банківська гарантія
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5, за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-01-008272-a) надаємо інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ФОП Новіцьким М.В. умов пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасник-переможець вносить забезпечення виконання такого договору, на визначений замовником рахунок та надає в паперовому вигляді (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 316) забезпечення виконання договору, вид - оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії).
Додаток: Сканований оригінал банківської гарантії від 21.11.2024 року № 4037/24-ГВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Капітальний ремонт покрівлі суду за адресою: м. Умань, вул. Садова, 5 (ДК 021:2015 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-01-008272-a )Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області повідомляє про те, що Договір від 27.11.2024 #146-24 було розірвано. Оплата здійснена не в повному обсязі , а саме 2 080 366 грн 74 коп, замість 2 244 917 грн 36 коп. Разом з тим, повідомляємо , що у майбутніх закупівлях встановлені моніторингом порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2025-01-17 19:31:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
Договір про закупівлю розірвано.
2025-01-20 09:50:51
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Новіцький Михайло Васильович" |
2 244 917,36
UAH з ПДВ
|
2 244 917,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Новіцький Михайло Васильович" #2844312294 |
Переможець |
2 244 917,36
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2024 11:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2024 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 11:40
|
146-24.pdf | укладений |
27 листопада 2024 11:34
|