Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 “Сузір'я” (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
297 770 090,00 UAH
UA-2024-10-01-006144-a ● ae3e94f9df9946ada08db4721cbaa9f1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397216 |
Місцезнаходження: | 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А |
Контактна особа: |
Халецький Микола Леонідович 380443665199 halezkiy1960@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2024 14:24 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2024 14:24 |
Очікувана вартість: | 297 770 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 977 700,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 “Сузір'я” (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 “Сузір'я” (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, Київська область, Київ, вул. Березняківська, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 13:07 |
Додаток №6Будівніцтво укриття НВК №209 СУЗІР'Я ( протокол 224 від 01.10).pdf | |
01 жовтня 2024 13:07 |
СКАН ТД Будівніцтво укриття НВК №209 СУЗІР'Я ( протокол 224 від 01.10)..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 08 жовтня 2024 14:59
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 14:40
Шановний Замовнику! У Додатку 1 до Тендерної документації в Розділі 1 «Кваліфікації і кретерії» в підпункті 2.10. пункту 2. є вимога: «Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (оригінали посвідчень (свідоцтв) тощо та протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії).»
Вимога щодо надання протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії) суперечить чинному законодавству України, оскільки статтею 40 Закону України «Про освіту» передбачається: «Після успішного завершення навчання за освітньою програмою здобувачі освіти (крім вихованців дошкільних закладів освіти) отримують відповідний документ про освіту. Документи про освіту видаються закладами освіти та іншими суб’єктами освітньої діяльності. Порядок виготовлення, видачі та обліку документів про освіту, вимоги до їх форми та/або змісту визначаються законодавством.»
Відповідно до пункту 2 Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України 02 квітня 2015 року № 387 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 15 грудня 2021 року № 1380) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 квітня 2015 р. за № 426/26871 (далі – Порядок № 387), документ про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка (далі - Документ) - інформація (у тому числі персональні дані), сформована в ЄДЕБО відповідно до зразків Документів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015 року № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» (далі - Зразки), відтворена на матеріальному носії поліграфічним способом відповідно до Технічних описів документів про освіту та вчені звання, що виготовляються поліграфічним способом, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 07 лютого 2014 року № 97, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 лютого 2014 року за № 283/25060, та внесена до Реєстру або Документ, виготовлений відповідно до законодавства України, що діяло до набрання чинності цим Порядком.
За приписами пунктів 6 і 7 розділу VII. Виготовлення, видача та облік Документів (дублікатів Документів), Документи (дублікати Документів) виготовляються закладами освіти відповідно до законодавства. Документи (дублікати Документів) видаються випускникам закладу освіти або уповноваженим ними особам відповідно до законодавства. Видача Документів (дублікатів Документів) здійснюється на підставі наказу керівника закладу освіти та засвідчується в журналі реєстрації виданих Документів підписами як особи, яка видала такий Документ, так і особи, яка його отримала. Відповідальна особа закладу освіти вносить до ЄДЕБО інформацію про видачу Документа (дубліката Документа) в день його видачі.
Переліком документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатків до них, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015 р. № 645, передбачаються наступні документи:
Диплом кваліфікованого робітника
Диплом кваліфікованого робітника з відзнакою
Додаток до диплома кваліфікованого робітника
Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
Додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації
Диплом кваліфікованого робітника-4
Диплом кваліфікованого робітника з відзнакою-4
Свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації-4
Додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації-5
Диплом молодшого спеціаліста
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою
Диплом молодшого спеціаліста-6
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою-6
Додаток до диплома молодшого спеціаліста
Так, діючим законодавством України не передбачаються такі документи про отримання кваліфікації робітника, як протокол (витяг з протоколу) навчання з отримання відповідного розряду або категорії.
Таким чином вимоги вищевказаного підпункту Додатку 1 до тендерної документації щодо надання протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії), суперечать чинному законодавству України, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність до законодавства вимоги щодо протоколів (витягів з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, акцентуємо Вашу увагу, що об’єкт будівництва «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 “Сузір'я” (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва» за класом наслідків (відповідальності) СС3, тобто найвищий клас наслідків.
Тому цілком логічно, що Замовник хоче бачити на будівництві кваліфікованих робітників-професіоналів. Зазначена у Вашому запитанні вимога тендерної документації спрямована якраз на підтвердження професійності та кваліфікації робітників Учасника.
Наголошуємо, що вказана вимога не суперечить чинному законодавству та стосується професійного навчання працівників на виробництві, що регулюється низкою нормативно-прапвових актів України.
Відповідно до пункту 1.1. Положення про професійне навчання працівників на виробництві, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України від 26.03.2001 № 127/151 (далі – Положення) професійне навчання працівників на виробництві спрямоване на підвищення якості професійного складу працівників роботодавців різної форми власності та підпорядкування (надалі - роботодавець), формування у них високого професіоналізму, майстерності, сучасного економічного мислення, вміння працювати в нових економічних умовах та забезпечення на цій основі високої продуктивної праці та ефективної зайнятості.
Відповідно до пункту 1.2. Положення професійне навчання працівників роботодавця організовується відповідним підрозділом, фахівцями, які займаються цими питаннями, чи службою управління персоналом.
Відповідно до пункту 1.3. Положення професійне навчання працівників на виробництві здійснюється відповідно до нормативно-правових актів у галузі освіти, праці та інших, що регулюють суспільні відносини у сфері забезпечення роботодавців кваліфікованими і конкурентноспроможними на ринку праці працівниками.
Відповідно до пункту 2.1 Положення роботодавець може здійснювати формальне та неформальне професійне навчання працівників. Результати неформального навчання за робітничими професіями підтверджуються у Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 340 "Про затвердження Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями".
Відповідно до пункту 13 Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями особі, яка підтвердила кваліфікацію, видається свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за результатами неформального професійного навчання, форма та порядок видачі якого встановлюються Мінекономіки за погодженням з МОН та спільними представницькими органами.
Порядок видачі та форми документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями затверджено наказом Міністерства соціальної політики від 17 липня 2014 року № 477, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 01 серпня 2014 року за № 897/25674.
Відповідно до пункту 8. Порядку видачі та форми документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями облік виданих документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання ведеться в книгах обліку виданих документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання на паперових носіях та в електронному вигляді за формою, наведеною в додатку 5 до цього Порядку.
До книги обліку виданих документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання заносяться такі дані:
1) порядковий номер;
2) прізвище, ім’я та по батькові особи, якій видано документ;
3) код та назва професії;
4) рівень кваліфікації (розряд, клас, категорія) або назва виду (видів) робіт (достатній рівень знань для виконання окремих видів робіт за професіями);
5) вид документа (свідоцтво або сертифікат);
6) серія та номер документа;
7) дата та номер протоколу засідання комісії;
8) дата видачі документа;
9) підпис особи, яка видала документ (для паперових носіїв обліку);
10) підпис особи, яка отримала документ (для паперових носіїв обліку).
Враховуючи викладене, Учасник може отримати скан-копію протоколу комісії або скан-копію витягу з протоколу комісії, звернувшись до суб’єкта підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями.
Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А також Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Дякуємо за розуміння!
Тому цілком логічно, що Замовник хоче бачити на будівництві кваліфікованих робітників-професіоналів. Зазначена у Вашому запитанні вимога тендерної документації спрямована якраз на підтвердження професійності та кваліфікації робітників Учасника.
Наголошуємо, що вказана вимога не суперечить чинному законодавству та стосується професійного навчання працівників на виробництві, що регулюється низкою нормативно-прапвових актів України.
Відповідно до пункту 1.1. Положення про професійне навчання працівників на виробництві, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України від 26.03.2001 № 127/151 (далі – Положення) професійне навчання працівників на виробництві спрямоване на підвищення якості професійного складу працівників роботодавців різної форми власності та підпорядкування (надалі - роботодавець), формування у них високого професіоналізму, майстерності, сучасного економічного мислення, вміння працювати в нових економічних умовах та забезпечення на цій основі високої продуктивної праці та ефективної зайнятості.
Відповідно до пункту 1.2. Положення професійне навчання працівників роботодавця організовується відповідним підрозділом, фахівцями, які займаються цими питаннями, чи службою управління персоналом.
Відповідно до пункту 1.3. Положення професійне навчання працівників на виробництві здійснюється відповідно до нормативно-правових актів у галузі освіти, праці та інших, що регулюють суспільні відносини у сфері забезпечення роботодавців кваліфікованими і конкурентноспроможними на ринку праці працівниками.
Відповідно до пункту 2.1 Положення роботодавець може здійснювати формальне та неформальне професійне навчання працівників. Результати неформального навчання за робітничими професіями підтверджуються у Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 340 "Про затвердження Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями".
Відповідно до пункту 13 Порядку підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями особі, яка підтвердила кваліфікацію, видається свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за результатами неформального професійного навчання, форма та порядок видачі якого встановлюються Мінекономіки за погодженням з МОН та спільними представницькими органами.
Порядок видачі та форми документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями затверджено наказом Міністерства соціальної політики від 17 липня 2014 року № 477, зареєстровано у Міністерстві юстиції України 01 серпня 2014 року за № 897/25674.
Відповідно до пункту 8. Порядку видачі та форми документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями облік виданих документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання ведеться в книгах обліку виданих документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання на паперових носіях та в електронному вигляді за формою, наведеною в додатку 5 до цього Порядку.
До книги обліку виданих документів про підтвердження результатів неформального професійного навчання заносяться такі дані:
1) порядковий номер;
2) прізвище, ім’я та по батькові особи, якій видано документ;
3) код та назва професії;
4) рівень кваліфікації (розряд, клас, категорія) або назва виду (видів) робіт (достатній рівень знань для виконання окремих видів робіт за професіями);
5) вид документа (свідоцтво або сертифікат);
6) серія та номер документа;
7) дата та номер протоколу засідання комісії;
8) дата видачі документа;
9) підпис особи, яка видала документ (для паперових носіїв обліку);
10) підпис особи, яка отримала документ (для паперових носіїв обліку).
Враховуючи викладене, Учасник може отримати скан-копію протоколу комісії або скан-копію витягу з протоколу комісії, звернувшись до суб’єкта підтвердження результатів неформального професійного навчання осіб за робітничими професіями.
Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А також Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Дякуємо за розуміння!
Тедерна документаця в машинозчитувальному форматі
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:03
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 11:23
Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає, що тендерна документація має бути зрозумілою і доступною для всіх учасників, що передбачає використання форматів, які дають змогу легко аналізувати документи, шукати в них інформацію та обробляти їх за допомогою програмного забезпечення. Надання документації у вигляді графічних зображень (наприклад, сканованих PDF-файлів) обмежує доступ до змісту документів.
Формати, які не підтримують текстове зчитування (як-от графічні PDF-файли), ускладнюють аналіз тендерної документації. Учасники вимушені використовувати додаткові ресурси на ручний переклад інформації у машинозчитуваний формат або використовувати спеціальні програми для перетворення графіки в текст, що може бути неточним і часозатратним.
Машинозчитувальні формати (таких як DOCX, ODT, XLSX, XML, PDF текстовий) . Учасники можуть ефективно витягувати дані з таких документів для аналізу, що робить процес підготовки пропозицій належним у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі". Для замовників це означає менше запитань та менше ризиків помилок у процесі проведення тендеру.
Просимо викласти тендерну документацію в машинозчитувальному форматі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено:
Стаття 1. пункт 31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Стаття 12. Електронна система закупівель
1. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Стаття 22. Тендерна документація
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Порядок проведення відкритих торгів
24. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зазначеними нормативно-правовими актами надання (оприлюднення) тендерної документації у машинозчитувальному форматі не передбачено.
Дякуємо за розуміння!
Стаття 1. пункт 31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю
1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Стаття 12. Електронна система закупівель
1. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Стаття 22. Тендерна документація
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Порядок проведення відкритих торгів
24. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зазначеними нормативно-правовими актами надання (оприлюднення) тендерної документації у машинозчитувальному форматі не передбачено.
Дякуємо за розуміння!
дозволити використання УЕП
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:09
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:10
Чи можливе внесення змін до тендерної документації з метою дозволити використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) для подання пропозицій? Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2023 року, яка встановлює стандарти та вимоги до УЕП і відкриває можливість постійного його використання замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП), з 31 грудня 2023 року використання КЕП більше не є обов'язковим, якщо інше не передбачено законом. Також звертаємо увагу, що скасовано обов'язок зберігати електронний підпис на захищеному носії, що значно спрощує процес підписання електронних документів. Чи можливо адаптувати тендерну документацію відповідно до цих нових нормативних змін, зокрема дозволити використання УЕП для підписання документів під час участі у тендері?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зазначена вимога не вважається дискримінаційною для учасників закупівель за практикою розгляду таких спорів в АМКУ (до прикладу рішення № 6742-р/пк-пз від 15.11.2022 р.). Дякуємо за розуміння!
Відгуки приберіть дискримінаційні умови
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:21
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:11
Вами встановлено, що у відгуках обов’язково має бути зазначено номер, дата та сума договору, інформація щодо повного виконання договору та сума виконання, а також характеристика учасника за результатами виконаних робіт. Однак, дані умови неодноразово визнавалися Комісією АМКУ як дискримінаційні. Відгук повинен містити інформацію щодо позитивної співпраці, а не підрахунок для замовника суми договору або суми виконання. Ви можете отримати ці дані безпосередньо з договору та актів виконаних робіт. Чи можливе коригування цих вимог, враховуючи вищезазначені рішення АМКУ? За для уникнення додаткових скарг до АМКУ та не затягування процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога не є дискримінаційною, а містить типові ознаки для листа-відгука.
Роки робіт в аналогічному договорі
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:23
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 13:00
Просимо прибрати обмеження щодо терміну виконання аналогічних робіт протягом останніх 5 років. Замовника має цікавити аналогічний досвід учасника, а не конкретні часові рамки виконання робіт. Чи можливо змінити цю вимогу, щоб орієнтуватися на фактичний досвід виконання аналогічних робіт, незалежно від терміну їх завершення?
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.
Погоджений заповнений проект договору
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 13:00
Як ми можемо заповнити проект договору якщо ви його дали як зоображення, його не можливо заповнити, чи замовник торгів хоче що б учасники роздруковували та заповнювали від руки?
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.
http://kyivaudit.gov.ua
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:28
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:55
Лист у ловільній формі щодо відсутності Учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua; Просимо прибрати цю вимогу, оскільки алгоритм оновлення інформації на цьому сайті не відомий
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит».
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 “Сузір'я” (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва має бути реалізовано якісно та у повному обсязі, з дотримання вимог проектної документації, будівельних норм, стандартів. В сучасному світі є досить багато недобросовісних Учасників. Тому для якісного виконання робіт, безпеки учнів навчально-виховного комплексу Замовник вимагає вказаний лист, тим більш у довільній формі. Дякуємо за розуміння!
Відповідно до листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит».
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 “Сузір'я” (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва має бути реалізовано якісно та у повному обсязі, з дотримання вимог проектної документації, будівельних норм, стандартів. В сучасному світі є досить багато недобросовісних Учасників. Тому для якісного виконання робіт, безпеки учнів навчально-виховного комплексу Замовник вимагає вказаний лист, тим більш у довільній формі. Дякуємо за розуміння!
Ноторіальне завірення
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:31
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:59
Нотаріально завірена картка із зразками підпису або інший документ, нотаріально завірений, який підтверджує справжність підпису керівника та або особиАіб. які мають право на укладання договору; Просимо внести зміни на сьогоднійшій день в Україні дії Закон України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" і відповідно Учасники не зобовязані підписувати договір за результатами закупівлі тільки в друкованому форматі. Да і навіщо на стадії розгляду пропозицій кваліфікаційних критеріїв технічних характеристик запропонованої роботи, перевіряти справжність підписів під час укладання договору!! видаліть чи ми будемо скаржитись
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.
Відомості ЄРПОУ
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:32
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:08
Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (СДРПОУ), видані управлінням статистики в поточному році (види економічної діяльності учасника мають відповідати технічним, якісним та іншим характеристикам предмету закупівлі); Укажіть конкретні коди які ви хочете бачити в цій вимозі!
Відповідь: Шановний Учаснику, ознайомтеся з технічними, якісними та іншими характеристиками предмету закупівлі. За результатами ознайомлення Ви зможете правильно оформити документи, які вимагаються тендерною документацією. Дякуємо за розуміння!
сфера акридитації НААУ
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:34
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:58
15. Сказі-копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООН). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту. Це є публічною інформацією ви можете її перевірити на сайті НААУ будь ласка приберіть умову
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.
Сертифікати на певний вид робіт
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:35
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:58
Вами встановленна наступна вимога "Сказі-копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі" Хочемо зазначити, що дані сертифікати видають на підприємство та не є такими що видані під окрему сферу дільності підприємства, дані умовви не однаразово визнавались дискримінаційними, приберіть що дані сертифікати повинні бути видані на конкретну сферу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.
Кошторисна документація
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:38
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 11:46
Чи можливо розширити умови тендеру щодо подання інформаційних моделей .imd, дозволивши використовувати не лише програмне забезпечення АВК, а й інші програми? Обмеження лише на одну програму може бути необґрунтованим та дискримінаційним по відношенню до учасників, які працюють з іншим сертифікованим та широко визнаним програмним забезпеченням для кошторисних робіт. Використання різних програм дозволяє учасникам ефективніше працювати з інструментами, до яких вони звикли, що не знижує якості розрахунків чи відповідності стандартам. Це також забезпечить більш відкриті та конкурентні умови для всіх учасників, дозволивши залучити до участі компанії з широким спектром програмного забезпечення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 1 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації вказано: «Зазначена кошторисна документація повинна бути розроблена за допомогою останньої версії програмного комплексу АВК або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом.»
Таким чином Замовником дозволено використовувати не лише програмне забезпечення АВК, а й інші програмні комплекси.
Таким чином Замовником дозволено використовувати не лише програмне забезпечення АВК, а й інші програмні комплекси.
Ціни
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:42
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 11:44
Приберіть цю вимогу "10. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання." чи надайте до тендерної документації оріентований перелік цін який склався в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник надав усю необхідну інформацію для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі у відповідності до п.5.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Надавати додаткові матеріали чи інформацію для розрахунку цін Замовник не зобов’язаний та не планує.
Просимо складати ціну пропозиції у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та вимог Тендерної документації.
При аналізі цін, рекомендуємо користуватися збірниками офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» тощо. Дякуємо за розуміння!
Просимо складати ціну пропозиції у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та вимог Тендерної документації.
При аналізі цін, рекомендуємо користуватися збірниками офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» тощо. Дякуємо за розуміння!
Оригінал тендерної документації
Дата подання: 09 жовтня 2024 14:57
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 11:41
Чи можливо надати тендерну документацію у відповідному форматі, який дозволить її повноцінне використання учасниками? Надання документації у вигляді сканованих копій створює значні труднощі для учасників торгів, оскільки такі документи часто не підтримують автоматизовану обробку, аналіз та пошук інформації. Це ускладнює роботу з документами, подовжує час на підготовку пропозицій і збільшує ризик помилок при заповненні відповідних форм.
Крім того, використання неінтерактивних форматів обмежує доступність інформації та порушує принцип рівних умов для всіх учасників закупівель. Сучасні електронні формати дозволяють швидкий доступ до даних, автоматизований аналіз та забезпечують прозорість процесу закупівлі, що відповідає меті публічних закупівель – забезпечити максимальну відкритість та рівність умов для всіх учасників.
Фактично до назви файлу вами надана скан копія, а не оригінал тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено: Стаття 1. пункт 31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Стаття 10. Оприлюднення інформації про закупівлю 1. Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Стаття 12. Електронна система закупівель 1. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Стаття 22. Тендерна документація 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Порядок проведення відкритих торгів 24. Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Оприлюднена тендерна документація у форматі pdf не суперечить вимогам зазначених нормативно-правових актів та забезпечує максимальну відкритість та рівність умов для всіх учасників. Дякуємо за розуміння!
Обсяг річного доходу
Дата подання: 09 жовтня 2024 17:13
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:58
Вами встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності на рівні 99,9%, з умовою надання фінансової звітності виключно за 2023 рік. Просимо розглянути можливість внесення змін до цієї вимоги, передбачивши альтернативу: дозволити учасникам подавати фінансову звітність яка сумарно буде становити 99,9% за останні три роки. Це дасть змогу більш об'єктивно оцінити фінансовий стан учасників, оскільки показники одного окремого року можуть бути тимчасово знижені через зовнішні економічні чинники або зміни в законодавстві, що не завжди відображає реальну спроможність компанії.
Збільшення періоду звітності до трьох років також сприятиме забезпеченню рівних умов для всіх учасників, зокрема для тих, чия фінансова діяльність була стабільною протягом тривалого часу, але може мати коливання в короткостроковій перспективі. Такий підхід дозволить отримати повнішу картину про фінансову надійність і стійкість підприємств, що, в свою чергу, сприятиме зменшенню ризиків при відборі постачальників та підвищенню якості тендерного процесу.
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на позитивне рішення щодо нашого прохання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству.
Кошторис
Дата подання: 10 жовтня 2024 16:43
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:17
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення. У додатку 6 до тендерної документації надана підсумкова відомість ресурсів, у якій є перелік машин і механізмів із зазначенням часу роботи кожної машини (маш-годин). Згідно п.5.9 Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) підрядник має право замінити техніку, що врахована нормами, на наявну у підрядній організації (або орендовану). Чи не буде вважатися такая заміна техніки помилкою чи невідповідністю до ТЗ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Помилкою чи невідповідністю будуть вважатись помилки та невідповідності, які будуть підпадати під визначення зазначені в умовах тендерної документації та не будуть відповідати вимогам чинного законодавсва України у сфері закупівель. Дякуємо за розуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2024 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
284 300 761,03
UAH з ПДВ
|
284 300 761,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
297 410 231,01
UAH з ПДВ
|
297 410 231,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Відхилено |
284 300 761,03
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 09:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2024 08:57
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
297 410 231,01
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2024 08:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2024 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2024 15:06
|
Додаткова угода-1 від 06.12.2024 к Дог 201-1-Б-2024 від 06.12.2024.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2024 08:52
|
Договір 209-1-б-2024 від 06.12.2024-сжат_compressed.pdf | укладений |
10 грудня 2024 08:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода №1 від 06.12.2024 до договору № 209-1-Б-2024 від 06.12.2024 щодо узгодженого зменшення ціни яка відтепер становить 292787670,01 грн ( в т ч ПДВ 20%- 48797945,00 грн). Зміст інших пунктів залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 209/1-Б-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття навчально-виховного комплексу № 209 “Сузір'я” (початкової спеціалізованої школи-колегіума) м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Березняківська, 32 у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) | 1 | робота |
292 787 670,01
UAH з ПДВ
|