Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютер в комплектації (30213300-8). Код ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
Очікувана вартість
1 125 000,00 UAH
UA-2024-10-01-005056-a ● 5a1b769e5987425980cd4362d42797d7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Олена Гаврилюк +380332244468, +380661561853 delivery-dep@vnu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2024 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 11:44 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 11:44 |
Очікувана вартість: | 1 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 комплект
Комп’ютер в комплектації (30213300-8).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений Товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 12:03 |
Тендерна документація.pdf | |
01 жовтня 2024 12:03 |
Додаток 4 (ПД).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доповнення ТД з метою унеможливлення закупівлі піратської операційної системи
Дата подання: 01 жовтня 2024 16:39
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 14:28
Шановний замовнику. На сьогоднішній день існує велика кількість недобросовісних постачальників, які з цілью нажитися на замовниках постачають неліцензовану (піратську) версію Windows під видом ліцензії, при цьому вартість закладають як за офіційну ліцензію. Зважаючи на те, що бюджет у вас в повній мірі дозволяє придбати ліцензовану операційну систему, рекомендуємо додати наступне доповнення до технічної документації:
- Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Подібні листи можуть отримати УСІ без виключення учасники, для цього не потрібно мати жодного партнерського статуту чи додаткових договорів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оприлюднена на офіційному сайті Prozorro Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: -- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами Додатку 3 до тендерної документації;
- відповідний лист-гарантію, що товар новий та такий, що не був у використанні та не був відновленим, терміни та умови його зберігання не порушені;
- довідку у довільній формі про країну виробника на кожне найменування товару, запропонованого учаснико.;
У Додатку 3 до тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що товар повинен відповідати наступним технічним вимогам (характеристикам): до складу системного блоку має входити програмне забезпечення windows 11 Pro 64bit та згідно «Загальні вимоги до предмету закупівлі, якість товару» цього ж додатку технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати умовам проведення процедури закупівлі, встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства.
Тому, встановлене учасником тендерної пропозиції програмне забезпечення, що поставляється з обладнанням, має бути ліцензованим та відповідати вимогам Українського законодавства та міжнародного права.
Отже, повідомляємо, що замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, Особливостям та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин
Згідно Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: -- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами Додатку 3 до тендерної документації;
- відповідний лист-гарантію, що товар новий та такий, що не був у використанні та не був відновленим, терміни та умови його зберігання не порушені;
- довідку у довільній формі про країну виробника на кожне найменування товару, запропонованого учаснико.;
У Додатку 3 до тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано, що товар повинен відповідати наступним технічним вимогам (характеристикам): до складу системного блоку має входити програмне забезпечення windows 11 Pro 64bit та згідно «Загальні вимоги до предмету закупівлі, якість товару» цього ж додатку технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати умовам проведення процедури закупівлі, встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства.
Тому, встановлене учасником тендерної пропозиції програмне забезпечення, що поставляється з обладнанням, має бути ліцензованим та відповідати вимогам Українського законодавства та міжнародного права.
Отже, повідомляємо, що замовник не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, Особливостям та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2024 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
1 049 040,00
UAH з ПДВ
|
1 032 165,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
1 072 050,00
UAH з ПДВ
|
1 037 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 043 410,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЯТАШ ДМИТРО ПЕТРОВИЧ" |
1 113 300,00
UAH з ПДВ
|
1 043 414,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" #45119322 |
Переможець |
1 032 165,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2024 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2025 11:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 16:13
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2024 12:00
|
Договір 428-17В.pdf | укладений |
18 жовтня 2024 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу 14. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН Договору № 428-17В від 18 жовтня 2024 року і викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 428-17В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комп’ютер в комплектації (30213300-8). | 50 | комплект |
20 643,30
UAH з ПДВ
|