Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту легкових та пасажирських автомобілів , код за ДК 021:2015 - 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
401 761,67 UAH
UA-2024-09-30-011235-a 2fe3e070b9054d74a547398372ff9504
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Черевко

+380961952717 t.cherevko@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
Код ЄДРПОУ: 07773293
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тетяна Черевко
+380961952717
t.cherevko@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2024 22:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2024 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2024 13:27
Початок аукціону: 16 жовтня 2024 13:27
Очікувана вартість: 401 761,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 017,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з ремонту легкових та пасажирських автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, Госпітальна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання Акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2024 13:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2024 22:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2024 13:31
Оголошення.doc
30 вересня 2024 22:52
Оголошення.doc
03 жовтня 2024 13:31
ЗМІНИ.docx
30 вересня 2024 22:52
Додаток № 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
30 вересня 2024 22:52
Додаток № 4 Вимоги до кваліфікації учасників.docx
30 вересня 2024 22:52
Додаток № 1 - Цінова пропозиція.doc
30 вересня 2024 22:52
Додаток № 3 - Проєкт Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вартості
Дата подання: 03 жовтня 2024 10:10
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 11:00
Шановний Замовнику, у Оголошенні до закупівлі (п.15) написано, що "Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ)", а також у п.7 Оголошення зазначено "Очікувана вартість предмета закупівлі: 401 761,67 грн. (чотириста одна тисяча сімсот шістдесят одна гривня 67 копійок) з ПДВ.", але на майданчику зазначено ціну 401 761,67 без ПДВ. Поясніть, будь ласка, яку ціну Учасник має вносити в електронне поле при поданні пропозиції, з ПДВ чи без ПДВ? А також уточніть, будь ласка, який насправді бюджет Замовника, 401 761,67 "з" чи "без" ПДВ? Це має значення при розрахунку надання послуг, а також при заповненні електронного поля при поданні пропозиції. Заздалегідь вдячні за зворотній зв'язок. З повагою, потенційний Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Очікувана вартість предмета закупівлі: 401 761,67 грн. з ПДВ. Замовник допустив помилку, тому будуть внесені зміни.
Щодо Додатку 2
Дата подання: 03 жовтня 2024 13:46
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 14:20
Шановний Замовнику, підкажіть що конкретно Замовник розуміє під "очікуваною вартістю" у таблиці Додатку 2? Там три строки для цієї вартості, очікувана вартість у Замовника 401761,67, тобто цю вартість потрібно і прописати замовнику у варіаціях з податком та без? Тому що по аналогії у закупівлі, якою замовник керувався при створенні таблиці, проставляється лише одна строка з очікуваною вартістю замовника. Що конкретно у цьому випадку мається на увазі? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Якщо ви - ТОВ, то очікувану вартість потрібно вказати і прописати у варіаціях з податком та без. Якщо ви - ФОП, то зазначаєте вартість без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВ АСМ-АВТО" 388 785,85
UAH з ПДВ
352 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТОСОЮЗ 390 698,25
UAH з ПДВ
352 519,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2024 17:44
Електронний підпис
18 жовтня 2024 16:00
Електронний підпис
18 жовтня 2024 15:58
Статут, Опис.pdf.p7s
18 жовтня 2024 15:58
Ліцензування.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:41
Електронний підпис
15 жовтня 2024 11:41
Електронний підпис
15 жовтня 2024 11:40
Договір оренди.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Довідка МТБ.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Довідка роботи.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
3 Відгук.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Лист згода договір.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Довідка довкілля.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Статут, Опис.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Довідка СТО.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Свiдоцтво ПДВ.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
11 Витяг ЄДР.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Лист-згода.pdf.p7s
15 жовтня 2024 11:40
Договір охорона.pdf.p7s

Публічні документи

07 жовтня 2024 16:41
Електронний підпис
07 жовтня 2024 16:39
8.2.4. ЕТКА.PDF.asice.zip
07 жовтня 2024 16:39
8.2.5. ЕЛЬЗА.PDF.asice.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВ АСМ-АВТО"

ТОВ АВТОСОЮЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВ АСМ-АВТО"
#38672397
Переможець 352 500,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2024 14:23

Документи

18 жовтня 2024 14:23
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:22
Протокол № 204.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2024 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВ АСМ-АВТО"
#38672397
352 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2024 14:23
Електронний підпис
18 жовтня 2024 14:22
Протокол № 204.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2025 11:06
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2024 12:25
Додаткова угода № 1-69-7...pdf зміни до договору
12 листопада 2024 12:21
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2024 10:05
Договір № 69...pdf укладений
24 жовтня 2024 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися про внесення змін в Договір № 69 від 24.10.2024, а саме у зв'язку з допущенням технічної помилки та у відповідності до пункту 13.1.3 розділу 13 Договору № 69 від 24.10.2024 року та підпункту 3 пункту 5 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (підпункту 3 пункту 19), статті 637 Цивільного кодексу України, частини третьої статті 173 Господарського кодексу України, враховуюче зазначене Сторони дійшли згоди викласти специфікацію у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 69
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/69/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 352 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 750,00 UAH)