Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Високопільський ліцей Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26084885 |
Місцезнаходження: | 74000, Україна , Херсонська обл., смт Високопілля, вул. Визволителів, 51 |
Контактна особа: |
Оксана Вікторівна Бец +380964982193 gimnazia_vys@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2024 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 38 309 080,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 191 545,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Високопільський ліцей Херсонської обласної ради, 74000, Україна, Херсонська область, селище Високопілля, вул. Визволителів, буд. 51, код ЄДРПОУ 26084885, UA098201720355119001001059044, Управління Державної казначейської служби України м. Київ, МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Банківська гарантія, надана банком-резидентом України, повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 191545.4 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку. Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Забезпечення виконання договору діє до повного виконання договору. Умови повернення гарантії (зобов'язання Учасника за банківською гарантією припиняється) у разі: 1) належним виконанням Учасником (переможцем, підрядником) зобов’язань за договором; 2) закінчення строку дії гарантії; 3) відмови Замовником від своїх прав за гарантією шляхом повернення її гарантові або шляхом подання гаранту письмової заяви про звільнення його від обов'язків за гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2024 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2024 16:18 |
Відомість ресурсів.xls | |
30 вересня 2024 16:18 |
ТД Високопільський ліцей.doc | |
30 вересня 2024 16:18 |
Відомість обсягів.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-08-000038 ● 8e916f490d2644b0bd323725f31702a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2025 20:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2025 № 25-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.04.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.04.2025 №25-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-09-30-009025-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-09 17:02:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Визволителів, 51)» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-30-009025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, чому у додатку № 2 «Календарний графік робіт по об’єкту» до договору від 04.11.2024 № 1 (далі – Договір) не визначено строки виконання робіт відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), (не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду)?
4. Надати інформацію, чому у додатку № 3 «План фінансування» до Договору не визначено строки фінансування робіт відповідно до вимог пункту 83, 84 Загальних умов (не зазначено джерела та напрямів фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом)?
5. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-14 15:53:13
Відповідь замовника на пояснення
На нашу адресу надійшов запит від Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області на пояснення щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту «Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславский район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», оголошеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-009025-a (далі — Процедура закупівлі).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На підставі викладеного, надаю інформацію та документи через електронну систему закупівель відповідно до питань запиту.
Щодо запитання № 1. Щодо інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляю наступне:
Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, пов’язані з облаштуванням безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту з будівництва об’єкту «Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславський район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, яка розроблена та затверджена в установленому законом порядку, на підставі якої здійснено закупівлю.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами).
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
У 2024 році Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРРЕ» була розроблена та затверджена Наказом директора Високопільського ліцею Херсонської обласної ради №91 від 26.09.2024 року проектно-кошторисна документація по об’єкту «Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславський район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) в сумі 39831557 грн. (Тридцять дев’ять мільйонів вісімсот тридцять одна тисяча п’ятсот п’ятдесят сім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості та експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво № 134/24-ГАЛ від 02.08.2024 р (ЕХ01:5969-4561-9766-6075), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами) в сумі 38309080 грн. 60 коп. (Тридцять вісім мільйонів триста дев’ять тисяч вісімдесят грн. 60 коп.), з урахуванням ПДВ.
Щодо запитання № 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надаємо активне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-21-002955-a
на сторінку, де оприлюднено і розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які визначені відповідно до вимог розробленої та затвердженої установленому законом порядку проектної документації, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Водночас повідомляємо, що п. 4 вище зазначеної Постанови носить рекомендаційний характер.
Щодо запитання № 3. чому додатком № 2 «Календарний графік робіт по об’єкту» до договору від 04.11.2024 № 1 (далі – Договір) не визначено строки виконання робіт відповідно до вимог пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), (не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду)?
Відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є в тому числі строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта). Установлення сторонами в договорі підряду строків виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), передача проєктної документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо). Датою закінчення робіт (будівництва об'єкта) вважається дата їх прийняття замовником.
Тобто законодавством не передбачено, що дата підписання договору повинна співпадати з датою початку виконання робіт. Потрібно врахувати ще й, наприклад, той факт, що, можливо, замовнику необхідно буде оформити дозвільні документи на початок виконання робіт, а це в свою чергу вимагає погодження Державною інспекцією архітектури та містобудування до 10 календарних днів, і оформляється такий дозвіл після укладення договору підряду, але без нього підрядник не може братися до виконання робіт.
Договором № 1 від 04.11.2024 на виконання робіт по об’єкту Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Хнрсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславский район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (далі – Договір № 1) закуплено роботи в кількості 1, про що вказано в оголошенні про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-009025-a. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови): «Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.»
Договором № 1 не передбачено поділ предмету закупівлі (роботи по об’єкту) на види, етапи, комплекси, і в Договорі № 1 визначено строки виконання робіт: початок – листопад 2024 р., закінчення – до 25.12.2025р.
Відповідно до пункту 18 Загальних умов: «Установлення сторонами у договорі підряду строків виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), передача проектної документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо).»
В Договорі № 1 початок будівництва пов'язаний з виконанням замовником певних зобов'язань, а саме з отриманням дозволу на будівництво, тобто датою початку робіт вважатиметься дата в проміжку від одного до трьох робочих днів з дати отримання дозволу на будівництво.
Таким чином умови Договору № 1 не суперечать вимогам пунктів 17 та 18 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Щодо запитання № 4. Чому Додатком № 3 «План фінансування об’єкта» до Договору не визначено строки фінансування робіт відповідно до вимог пункту 83, 84 Загальних умов (не зазначено джерела та напрями фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом)?
Згідно Загальних умов: «83. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.».
Договір № 1 від 04.11.2024 укладено на 2 роки, але фінансування робіт, яке здійснюється за рахунок коштів співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах,що надають загальну середню освіту було передбачене на 2024 рік, та в повному обсязі, про що зазначено в Плані фінансування (Додаток № 3 до договору).
Стосовно виконання положень п. 84 Загальних умов: «84. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.».
В Додатку № 3 «План фінансування об’єкта» до Договору № 1 від 04.11.2024 зазначено джерела фінансування: кошти місцевого бюджету (співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах,що надають загальну середню освіту) на 2024 рік, та кошти місцевого бюджету (Виконання заходів,щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) порядок та умови якої затверджені Постановою КМУ від 28.04.2023 р № 419.
Активне посилання:
https://osvita.ua/legislation/Ser_ovs/89035/#google_vignette
В Додатку № 3 «План фінансування об’єкта» до Договору № 1 від 04.11.2024 зазначено напрями фінансування: роботи по об’єкту «Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Хнрсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславский район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», які є предметом закупівлі по Договору.
Таким чином умови Договору не суперечать вимогам пунктів 83 та 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Щодо запитання № 5. Просимо надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Лімітною довідкою про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік, на підставі Розпорядження Херсонської обласної військової адміністрації від 23.09.2024 р. № 529 Високопільському ліцею Херсонської обласної ради були передбачені кошти на 2024 рік по КПКВ 0611261 (Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджеу місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту) код економічної класифікації видатків 3122 на виконання робіт по об’єкту«Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Хнрсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславский район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) Обсяг співфінансування складає 11949467 грн.
Активне посилання на Розпорядження ХОВА від 23.09.2024 № 529:
https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/Розпорядження_ОВА_529…pdf
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.09.2024 р. № 913-р Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах,що надають загальну середню освіту, у 2024 році», з метою облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, в розподіл субвенції внесено обласний бюджет Херсонської області. Обсяг субвенції 27882,09 тис. грн..
Активне посилання на Постанову КМУ від 26.09.2024 № 913-р:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/913-2024-p#Text
Лімітною довідкою про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік, на підставі Розпорядження Херсонської обласної військової адміністрації від 21.10.2024 р. № 589 Високопільському ліцею Херсонської обласної ради були передбачені кошти на 2024 рік по КПКВ 0611262 (Виконання заходів,щодо облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам) код економічної класифікації видатків 3122 на виконання робіт по об’єкту«Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Хнрсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславский район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) Обсяг співфінансування складає 27882090 грн.
Активне посилання на Розпорядження ХОВА від 21.10.2024 № 589:
https://khoda.gov.ua/image/catalog/files/Розпорядження_ОВА_58.pdf
Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.08.2024 року №1199 «Про погодження переліку об’єктів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році за результатами другого добору» до переліку об’єктів включено об’єкт «Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Хнрсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславский район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51).
Активне посилання на Наказ:
https://osvita.ua/doc/files/news/929/92912/66d06b0632e92772900636.pdf
Станом на квітень 2025 року із врахуванням існуючої безпекової ситуації підрядною організацією здійснюються влаштування фундаментних конструкцій бомбосховища, акти виконаних робіт підрядною організацією на оплату ще не надавались, фінансування не здійснювалось.
Додатки:
Додаток № 1 - Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво.
Додаток № 2 – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
Додаток № 3 – Лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-14 17:55:24
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславський район, смт. Високопілля, вул. Визволителів, 51)» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-30-009025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управлінням 09.04.2025 надано Запит замовнику на пояснення, щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовником 14.04.2025 у відповіді на запит зазначено: «Надаємо активне посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-21-002955-a на сторінку, де оприлюднено і розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які визначені відповідно до вимог розробленої та затвердженої установленому законом порядку проектної документації, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»
Прошу надати інформацію, яким чином посилання на сайт Прозоро закупівлі ««Нове будівництво протирадіаційного укриття у закладі освіти Люцернянського ліцею Михайлівської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Люцерна, вул. Шкільна, 1Е» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель» за номером ID: UA-2024-08-21-002955-a, є підтвердженням оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
2. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (згідно з розподілом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2024 р. № 913-р, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи):
2.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)?
2.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачені пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт?
2.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди?
3. Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку №8 «Відомості ресурсів» до тендерної документації під час виконання робіт передбачено набуття у власність товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту, зокрема: Дизель-генераторна установка в шумопоглинаючому всесезонному капоті (62кВА/50кВт) комплектна RICARDO GB50GF.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію з підтверджуючими документами стосовно не встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації виробництва вищезазначених товарів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 15:48:12
Відповідь на звернення
На нашу адресу надійшов запит від Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області на пояснення щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту «Нове будівництво бомбосховища Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (Херсонська область, Бериславский район, смт Високопілля, вул. Визволителів, 51) за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)», оголошеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-30-009025-a (далі — Процедура закупівлі).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На підставі викладеного, надаю інформацію та документи через електронну систему закупівель відповідно до питань запиту.
Щодо запитання 1: Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Дякуємо Державній аудиторській службі, що звернули увагу на нашу закупівлю. Повідомляємо, що заклад працює дистанційно, працівники виконують свої обов’язки дистанційно, будівля пошкоджена, кошти на підтримку сайту не виділяються і ми майже не використовуємо його. Але завдяки вашій перевірці хоч і з запізненням ми все ж таки оприлюднили на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Активне посилання: https://obdarovanist.edu.ks.ua/prozorist/
Щодо запитання 2: . Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником у тому числі за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (згідно з розподілом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2024 р. № 913-р, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи): 2.1. Чому Замовник не встановив у тендерній документації вимоги, передбачені статтями 3 та 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода)? 2.2. Яким чином вимогами тендерної документації та умовами укладеного договору за результатами процедури закупівлі вирішене зобов’язання, передбачені пунктом 5 статті 7 Рамкової Угоди щодо найменування всіх субпідрядників, залучених до виконання робіт? 2.3. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статей 16 та 17 Рамкової Угоди?
Розподіл коштів здійснювався відповідно до розпорядження КМУ 913-р від 26.09.2024р. у даному розпорядженні не визначено код бюджетної програми або джерело фінансування-кошти Європейського Союзу. Проте зазначено, що дані видатки - це кошти державного бюджету. Високопільський ліцей є розпорядником коштів нижчого рівна та отримує інформацію про джерела фінансування з довідок або офіційних документів головного розпорядника. Інформація про джерело походження коштів державного бюджету надійшла до ліцею за листом Міністерства освіти і науки України від 03.01.2025 №1/120-25 про виконання кроків згідно з інструментом Ukraine Facility. З метою дотримання Рамкової угоди замовником (Високопільським ліцеєм Херсонської обласної ради) було перевірено підрядника на не включення до санкційних списків, розміщено інформаційну наліпку на паспорті об'єкту будівництва (Цей крок фінансується Європейським союзом - Ukraine Facility) . Також тільки у квітні 2025 року надано лист-роз'яснення Мінекономіки від 14.04.2025 № 3702-04/30104-03 про обсяги бюджетних коштів у 2025 році на виконання заходів Плану України. Разом з тим підготовлено додаткову угоду в якій передбачається зазначенне джерело коштів – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укритів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою. Зобов'язано виконавця щодо використання товарів з прийнятих країн походження, та надання підтверджувальних документів, а також зобов'язано щодо не залучення суббпідрядників, фізичних осіб, що підпадають під санкції Європейського Союзу
Міністерство економіки України, визначено Національним координатором реалізації
інструменту Ukraine Facility. Загальна відповідальність за координацію та забезпечення ефективної реалізації програми Ukraine Facility, відповідно до статті 6 Рамкової угоди, покладається на Національного координатора, а саме на Міністерство економіки України, яке також визначене єдиним контактним центром та ключовим органом взаємодії з Європейською Комісією та забезпечуватиме ефективне управління та моніторинг використання коштів, наданих Європейським Союзом. Зокрема, Національний координатор відповідатиме за щоквартальну підготовку та подання звітної документації Європейській Комісії, а також перевірку виконання кроків Плану України, прийнятого для Ukraine Facility. Разом з тим Міністерство економіки України, як уповноважений орган в сфері публічних закупівель, у 2024 році не забезпечив внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період
дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості закупівель), якіб дозволили деталізувати способи дотримання вимог Рамкової угоди під час здійснення закупівель та забезпечили необхідний функціонал електронної системи.
Щодо питання 3: Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку №8 «Відомості ресурсів» до тендерної документації під час виконання робіт передбачено набуття у власність товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту, зокрема: Дизель-генераторна установка в шумопоглинаючому всесезонному капоті (62кВА/50кВт) комплектна RICARDO GB50GF. Враховуючи викладене, прошу надати інформацію з підтверджуючими документами стосовно не встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації виробництва вищезазначених товарів
Пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено застосування положень щодо локалізації товару за існування одночасно таких умов:
- Вартість товару дорівнює або перевищує 200 тис.грн.;
- Товар переходить у власність замовника будівництва;
- Товар входить до переліку, визначеному пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
- Між Україною та країною походження таких товарів не укладено міжнародних договорів (угод).
Також, повідомляємо, що Високопільський ліцей Херсонської обласної ради (замовник) не набуває у процесі здійснення закупівлі права власності на товар, що визначений пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі». Майно, що буде створене в результаті будівництва є власністю територіальної громади (Херсонської обласної ради).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу, за результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог, встановлених статтями 3, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Високопільським ліцеєм Херсонської обласної ради будуть здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, щодо врахування вимог статей 3, 7, 16, 17 Рамкової угоди в умовах договору про закупівлю та тендерній документації, а саме приведення до відповідності умов Договору про закупівлю, додатовою угодою з врахуванням статей 3, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Проведено роз’яснювальну роботу з відповідальною особою – з детальним вивченням статей 3, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
2025-04-30 15:35:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" |
38 160 724,66
UAH з ПДВ
|
38 160 724,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІНЖИНІРИНГ-ТМ" #42844123 |
Переможець |
38 160 724,66
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 жовтня 2024 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2024 17:42
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 14:54
|
Договір укриття.pdf | укладений |
04 листопада 2024 14:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до пп. 11.2 Розділу 11 "Фінансування робіт" Договору "1 від 04.11.2024 року та викласти пп. 11.2. у наступній редакції: "11.2. Фінансування робіт буде здійснюватися у наступному порядку: У 2025 році за рахунок коштів місцевого бюджету у сумі 38160724,66 грн. (тридцять вісім мільйоні сто шістдесят тисяч сімсот двадцять чотири грн. 66 коп.), у тому числі ПДВ 6360120,78 по мірі їх надходження". 2. Додаток №2 "Календарний графік робіт", Додаток №3 "План фінансування робіт" до Договору №1 від 04.11.2024 року викласти у новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |