Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 38430000-8 - Детектори та аналізатори (Мас-спектрометричний аналізатор з іонною пасткою з термодесорбцією, Аналізатор вмісту двоокису сірки, Газоаналізатор, Газоаналізатор СО у повітрі, Газоаналізатор озону у повітрі, Аналізатор для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією)
Очікувана вартість
268 800 000,00 UAH
UA-2024-09-27-012011-a ● ed7fa4c6303d40d4ad81d1d5f1c6813c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Світлана Стаховська +380671344281 s.stakhovska@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 21:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 268 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 344 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 одиниця
Мас-спектрометричний аналізатор з іонною пасткою з термодесорбцією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2025
ДК 021:2015: 38433100-0 — Мас-спектрометри
НК 024:2023: 47973 — Система ізотопного мас-спектрометричного аналізування газів
24 одиниця
Аналізатор вмісту двоокису сірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2025
ДК 021:2015: 38432100-3 — Газоаналізатори
НК 024:2023: 12861 — Лабораторний газоаналізатор/ регулятор
24 одиниця
Газоаналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2025
ДК 021:2015: 38432100-3 — Газоаналізатори
НК 024:2023: 12861 — Лабораторний газоаналізатор/ регулятор
24 одиниця
Газоаналізатор СО у повітрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2025
ДК 021:2015: 38432100-3 — Газоаналізатори
НК 024:2023: 12861 — Лабораторний газоаналізатор/ регулятор
24 одиниця
Газоаналізатор озону у повітрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2025
ДК 021:2015: 38432100-3 — Газоаналізатори
НК 024:2023: 12861 — Лабораторний газоаналізатор/ регулятор
24 одиниця
Аналізатор для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2025
ДК 021:2015: 38432100-3 — Газоаналізатори
НК 024:2023: 12861 — Лабораторний газоаналізатор/ регулятор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100 % (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”.Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2024 09:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2024 09:35 |
ТД (Інструкція) ВТО зі змінами від 08.10.docx | |
08 жовтня 2024 09:35 |
Перелік змін від 08.10.docx | |
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2 Перелік документів (інформації) ОБЛАДНАННЯ.docx | |
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 1 МВ 2024 (1).docx |
08 жовтня 2024 09:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 жовтня 2024 09:35 |
ТД (Інструкція) ВТО зі змінами від 08.10.docx
|
|||
08 жовтня 2024 09:35 |
Перелік змін від 08.10.docx
|
|||
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx
|
|||
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx
|
|||
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2 Перелік документів (інформації) ОБЛАДНАННЯ.docx
|
|||
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx
|
|||
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 4 проєкт договору.docx
|
|||
27 вересня 2024 21:02 |
Додаток 1 МВ 2024 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо предмету закупівлі
Дата подання: 30 вересня 2024 20:01
Дата відповіді: 03 жовтня 2024 13:24
Ви зовсім краї втратили? Навіщо вам мас-спектрометри?! Ще й зараз!
Для якої медицини ви плануєте використовувати 24 штуки мас-спектрометрів?!
Підозрюю корупцію! Будемо надавати відповідні запити в прокуратуру!
Хлопці на війні гинуть, а ви чим займаєтесь?
Думаєте всі розумні виїхали? Дурні залишились?!
Це не риторичне запитання! Чекаю обгрунтування закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Дана Процедура закупівлі оголошена для центрів контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління МОЗ України. Перелік доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами" з кількостями, затверженими Наказом МОЗ України від 27.09.2024 № 1655 "Про затвердження змін до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах, та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться державним підприємством «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру»"
Звертаємо вашу увагу, що ДП "Медзакупівлі України" - національне агентство, що забезпечує централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання за кошти державного бюджету на замовлення Міністерства охорони здоров'я України."
Дана Процедура закупівлі оголошена для центрів контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління МОЗ України. Перелік доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами" з кількостями, затверженими Наказом МОЗ України від 27.09.2024 № 1655 "Про затвердження змін до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах, та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться державним підприємством «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру»"
Звертаємо вашу увагу, що ДП "Медзакупівлі України" - національне агентство, що забезпечує централізовані закупівлі ліків, медичних виробів та обладнання за кошти державного бюджету на замовлення Міністерства охорони здоров'я України."
holidays
Дата подання: 02 жовтня 2024 10:26
Дата відповіді: 04 жовтня 2024 15:12
Національні свята в Китаї почалися 01.10.2024 і триватимуть до 07.10.2024. Ніхто не працює. Покупці, які дійсно хочуть отримати продукцію, відповідно продовжують терміни закриття своїх заявок до 17-20 жовтня.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! І дякуємо за надану інформацію щодо національних свят в Китаї. Хочемо звернути вашу увагу, що при оголошенні процедури закупівлі ми керуємося законодавством України, і свята 2024 року до відміни воєнного стану є звичайними робочими днями.
Зазначена закупівля обумовлена необхідністю закупівлі та постачання усіх найменувань для центрів контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління МОЗ України.
Зазначена закупівля обумовлена необхідністю закупівлі та постачання усіх найменувань для центрів контролю та профілактики хвороб, що належать до сфери управління МОЗ України.
Щодо мас-спектрометричного аналізатору з іонною пасткою з термодесорбцією
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:13
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:38
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
Вимога! У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» для Мас-спектрометричного аналізатору з іонною пасткою з термодесорбцією
прописано температурний діапазон від 0 до +40 °С для пункту 1.8. «Навколишні умови використання спектрометру, температура», що не відповідає пункту 1.7. «Прилад має відповідати стандарту MIL-STD-810», бо згідно стандарту MIL-STD-810 вимоги до температурного діапазону значно ширші. Тому необхідно якийсь з цих пунктів видалити або відредагувати, бо в даній редакції прописано обладнання конкретного виробника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Щодо аналізатору вмісту двоокису сірки
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:14
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:40
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» для Аналізатору вмісту двоокису сірки прописано:
- пункт 2.3. «Діапазон вимірювання: 0-0,05/0,1/0,2/0,5 ppm або ширше. Повинно бути передбачено автоматичне та ручне визначення діапазонів та можливість дистанційного керування», це відповідає технічним характеристикам аналізатору вмісту двоокису сірки APSA-370 виробництва Horiba, які зазначені в специфікації на обладнання та в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 4);
- пункт 2.4. «Найнижча межа визначення: 0,5 ppb або менше», це відповідає технічним характеристикам аналізатору вмісту двоокису сірки APSA-370 виробництва Horiba, які зазначені в специфікації на обладнання та в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 4);
- пункт 2.5. «Відтворюваність: ± 1,0 % або менше від повної шкали приладу», це відповідає технічним характеристикам аналізатору вмісту двоокису сірки APSA-370 виробництва Horiba, які зазначені в специфікації на обладнання та в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 4);
- пункт 2.6. «Лінійність: не більше ніж ± 1,0 % від повної шкали приладу», це відповідає технічним характеристикам аналізатору вмісту двоокису сірки APSA-370 виробництва Horiba, які зазначені в специфікації на обладнання та в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 4);
- пункт 2.8. «Наявність вбудованого насосу для подачі зразку газу», це відповідає технічним характеристикам аналізатору вмісту двоокису сірки APSA-370 виробництва Horiba, які зазначені в специфікації на обладнання та на схемі в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 4);
- пункт 2.9. «Швидкість потоку зразка: 0,7 л / хв», це відповідає технічним характеристикам аналізатору вмісту двоокису сірки APSA-370 виробництва Horiba, які зазначені в специфікації на обладнання та в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 4).
Вимагаємо відредагувати та розширити зазначені вище пункти для проведення прозорої закупівлі з розширенням лінійки виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Щодо газоаналізатору
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:14
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:40
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» для Газоаналізатору прописано:
- пункт 3.3. «Діапазон вимірювання: 0-0,1/0,2/0,5/1,0 ppm або ширше. Повинно бути передбачено автоматичне та ручне визначення діапазонів та можливість дистанційного керування», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора для визначення вмісту оксидів азоту (NO, NO2, NOх) в атмосферному повітрі APNA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 5);
- пункт 3.4. «Найнижча межа визначення: 0,5 ppb або менше», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора для визначення вмісту оксидів азоту (NO, NO2, NOх) в атмосферному повітрі APNA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 5);
- пункт 3.5. «Відтворюваність: ± 1,0 % або менше від повної шкали приладу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора для визначення вмісту оксидів азоту (NO, NO2, NOх) в атмосферному повітрі APNA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 5);
- пункт 3.6. «Лінійність: не більше ніж ± 1,0 % від повної шкали приладу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора для визначення вмісту оксидів азоту (NO, NO2, NOх) в атмосферному повітрі APNA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 5);
- пункт 3.8. «Наявність вбудованого насосу для подачі зразку газу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора для визначення вмісту оксидів азоту (NO, NO2, NOх) в атмосферному повітрі APNA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 5);
- пункт 3.9. «Швидкість потоку зразка: 0,8 л / хв», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора для визначення вмісту оксидів азоту (NO, NO2, NOх) в атмосферному повітрі APNA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 5).
Вимагаємо відредагувати та розширити зазначені вище пункти для проведення прозорої закупівлі з розширенням лінійки виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Щодо газоаналізатору СО у повітрі
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:15
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:41
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» для Газоаналізатору СО у повітрі прописано:
- пункт 4.3. «Діапазон вимірювання: 0-10/20/50/100 ppm або ширше; 0-5/10/20/50 ppm або ширше. Повинно бути передбачено автоматичне та ручне визначення діапазонів та можливість дистанційного керування», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора СО у повітрі APMA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 3);
- пункт 4.4. «Найнижча межа визначення: 0,02 ppm або менше», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора СО у повітрі APMA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 3);
- пункт 4.5. «Відтворюваність: не більше ± 1,0 % від повної шкали приладу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора СО у повітрі APMA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 3);
- пункт 4.6. «Лінійність: не більше ніж ± 1,0 % від повної шкали прилад», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора СО у повітрі APMA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 3);
- пункт 4.8. «Наявність вбудованого насосу для подачі зразку газу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора СО у повітрі APMA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 3).
Вимагаємо відредагувати та розширити зазначені вище пункти для проведення прозорої закупівлі з розширенням лінійки виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Щодо газоаналізатору озону у повітрі
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:15
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:42
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» для Газоаналізатору озону у повітрі:
- пункт 5.3. «Діапазон вимірювання: 0-0,1/0,2/0,5/1,0 ppm або ширше. Повинно бути передбачено автоматичне та ручне визначення діапазонів та можливість дистанційного керування», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора озону у повітрі APOA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 7);
- пункт 5.4. «Найнижча межа визначення : 0,5 ppb або менше», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора озону у повітрі APOA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 7);
- пункт 5.5. «Відтворюваність: не більше, ніж ± 1,0 % від повної шкали приладу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора озону у повітрі APOA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 7);
- пункт 5.6. «Лінійність: не більше ніж ± 1,0 % від повної шкали приладу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора озону у повітрі APOA-370 виробництва Horiba, які зазначені в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 7);
- пункт 5.8. «Наявність вбудованого насосу для подачі зразку газу», це відповідає технічним характеристикам газоаналізатора озону у повітрі APOA-370 виробництва Horiba, які зазначені на схемі (як частина приладу) в буклеті AIR POLLUTION MONITOR AP-370 Series Type approved by European agencies and US.EPA (стор. 7).
Вимагаємо відредагувати та розширити зазначені вище пункти для проведення прозорої закупівлі з розширенням лінійки виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Щодо аналізатору для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:16
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:42
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» для аналізатору для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією:
- пункт 6.5. «Діапазон масових концентрацій: не вужче, ніж 0 -10 мг/м3», це відповідає технічним характеристикам аналізатору для визначення вмісту зважених часток APDA-372 виробництва Horiba, які зазначені на сайті виробника (https://www.horiba.com/int/process-and-environmental/products/detail/action/show/Product/apda-372-194/) у розділі Specification;
- пункт 6.6. «Наявність вбудованого насосу для подачі зразку газу», це відповідає технічним характеристикам аналізатору для визначення вмісту зважених часток APDA-372 виробництва Horiba, які зазначені в Operating Manual APDA-372 FINE DUST MONITOR SYSTEM (стор. 22);
- пункт 6.7. «Можливість встановлення нульового фільтру діаметром 47 або 50 мм для відбору пилу для гравіметричного аналізу та аналізу хімічного складу», це відповідає технічним характеристикам аналізатору для визначення вмісту зважених часток APDA-372 виробництва Horiba, які зазначені на сайті виробника (https://www.horiba.com/int/process-and-environmental/products/detail/action/show/Product/apda-372-194/) в описі приладу.
- пункт 6.8. «Наявність вбудованого логера даних на 4 Гб», це відповідає технічним характеристикам аналізатору для визначення вмісту зважених часток APDA-372 виробництва Horiba, які зазначені на сайті виробника (https://www.horiba.com/int/process-and-environmental/products/detail/action/show/Product/apda-372-194/) у розділі Specification;
- пункт 6.9. «Інтерфейс: сенсорний дисплей 800х480 пікселів», це відповідає технічним характеристикам аналізатору для визначення вмісту зважених часток APDA-372 виробництва Horiba, які зазначені на сайті виробника (https://www.horiba.com/int/process-and-environmental/products/detail/action/show/Product/apda-372-194/) у розділі Specification.
Вимагаємо відредагувати та розширити зазначені вище пункти для проведення прозорої закупівлі з розширенням лінійки виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Наявність окремого насоса для аналізатора є виробничою необхідністю, оскільки пристрій є мобільним (портативним) і може використовуватися як у складі системи, так і автономно для роботи з навколишнім середовищем. Крім того, наявність окремого насоса запобігає зупинці всієї системи у випадку несправності насосного обладнання або його окремих компонентів, забезпечуючи безперервність роботи.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Щодо аналізатору для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:17
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:43
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» пункт 6. «Аналізатор для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією» вказано наявність метеостанції, але не прописано жодних вимог до цієї станції, а також присутній русизм «И». Вона має бути вбудована, чи бути окремим приладом? Які параметри та в яких діапазонах вона має заміряти? Яким чином вимірювальні величини повинні відображатися та в яких одиницях вимірювання?
Вимагаємо пункт 6 виправити у такій редакції «Аналізатор для одночасного вимірювання РМ2,5 і РМ10» або додати відповідні характеристики метеостанції для проведення прозорої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Перелік обладнання доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами".
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Дякуємо за вашу пропозицію, щодо розширення вимог до метеостанції та деталізація цієї вимоги не була передбачена потребами кінцевих набувачів товарів, тому внесення її в медико-технічні вимоги є надмірним. Медико-технічні вимоги сформовані з урахуванням вимог і потреб кінцевих набувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом та погоджені МОЗ України.
Перелік обладнання доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами".
Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються.
Дякуємо за вашу пропозицію, щодо розширення вимог до метеостанції та деталізація цієї вимоги не була передбачена потребами кінцевих набувачів товарів, тому внесення її в медико-технічні вимоги є надмірним. Медико-технічні вимоги сформовані з урахуванням вимог і потреб кінцевих набувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом та погоджені МОЗ України.
Щодо аналізатору для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:21
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:44
Шановний організатор закупівлі!
В матеріалах закупівлі вбачаємо ознаки корупції, а саме у Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» технічні характеристики та комплектація виробів прописані під конкретного виробника «Horiba». В Україні реалізація продукції «Horiba» з необхідними для цієї Закупівлі документами здійснюється двома компаніями АЛТ Україна та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», які мають одного власника.
У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни в тендерній документації, для чесної конкуренції та можливості приймати участь іншим світових виробників.
У Додатку 1 МВ 2024 Таблиця 3 «Медико-технічні вимоги» для Аналізатору для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією в пункті 6.1 прописано «Призначення: для визначення вмісту зважених часток PM1; РМ2.5; РМ10; TSP(PMtot) одночасно в атмосферному повітрі», а вже в пункті 6.2. «Параметри, що визначаються: зважені частки (PM 2.5, PM10) та загальний вміст пилу (PMtot)», що на одну вимірювальну величину менше ніж в пункті 6.1 і якщо брати до уваги сам пункт 6. «Аналізатор для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією», то виникає дисонанс між цими пунктами.
Вимагаємо прибрати розузгодженність між пунктами «6.», «6.1» та «6.2.» та відредагувати таким чином, щоб була можливість проведення прозорої закупівлі з більшою кількістю учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Перелік обладнання доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами".
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Перелік обладнання доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами".
Показники діапазонів вимірів мають відповідати заявленим у медико-технічних вимогах. У випадку, якщо запропоноване обладнання має розширені діапазони, що не суперечать встановленим медико-технічним характеристикам, це не вважається підставою для відхилення пропозиції.
Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі в обов’язковому порядку проходять перевірку на наявність підстав для відхилення, які передбачені п. 47 Особливостей. У випадку виявлення факту подачі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника, така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі пп.7 п.47 Особливостей.
Щодо редагування тендерної документації у відповідності до предмети закупівлі
Дата подання: 04 жовтня 2024 21:23
Дата відповіді: 08 жовтня 2024 09:44
Шановний організатор закупівлі!
Вимагаємо внести правки до тендерної документації у відповідності до предмету закупівлі. А саме прибрати вимоги та посилання, які стосуються обладнання медичного застосування, бо прилади в даній закупівлі мають інше призначення та застосування.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Перелік обладнання доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами".
У разі, якщо предмет закупівлі не є медичним виробом або допоміжним засобом до нього, медичним виробом для діагностики in vitro або допоміжним засобом до нього, активним медичним виробом, який імплантують у значенні Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують застосовується пункт 8 Додатку 2 Тендерної документації де зазначені вимоги щодо наявності відповідної документації до предмету закупівлі або його складової частини.
Перелік обладнання доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами".
У разі, якщо предмет закупівлі не є медичним виробом або допоміжним засобом до нього, медичним виробом для діагностики in vitro або допоміжним засобом до нього, активним медичним виробом, який імплантують у значенні Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують застосовується пункт 8 Додатку 2 Тендерної документації де зазначені вимоги щодо наявності відповідної документації до предмету закупівлі або його складової частини.
Extension
Дата подання: 08 жовтня 2024 18:18
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 10:17
China was open after National Holidays only today. Tomorrow is 9th of October. You have set closing for Sunday. Nobody is able to coordinate specs, consider terms and make a pile of documents within two days. NOBODY.
Are you going to work on Sunday? PLEASE let people work in normal business style and provide extension AT LEAST till October 21st. Don't extend delivery time. So, it will harm no buyer's interest.
Thanks.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Термін надання коментарів та пропозицій щодо зазначеної закупівлі вже було подовжено до максимально можливого строку, враховуючи необхідність завершення закупівельного процесу до кінця 2024 року. Процедура закупівлі оголошена відповідно до чинного законодавства України, згідно з яким усі календарні дні є робочими до завершення воєнного стану. Це не враховує національні свята інших країн, включаючи Китай.
Закупівля обумовлена потребою в постачанні повного комплекту найменувань для центрів контролю та профілактики хвороб, які знаходяться у сфері управління МОЗ України. Будь-яке подальше відтермінування може вплинути на своєчасне забезпечення закладів управління МОЗ України необхідним обладнанням.
Термін надання коментарів та пропозицій щодо зазначеної закупівлі вже було подовжено до максимально можливого строку, враховуючи необхідність завершення закупівельного процесу до кінця 2024 року. Процедура закупівлі оголошена відповідно до чинного законодавства України, згідно з яким усі календарні дні є робочими до завершення воєнного стану. Це не враховує національні свята інших країн, включаючи Китай.
Закупівля обумовлена потребою в постачанні повного комплекту найменувань для центрів контролю та профілактики хвороб, які знаходяться у сфері управління МОЗ України. Будь-яке подальше відтермінування може вплинути на своєчасне забезпечення закладів управління МОЗ України необхідним обладнанням.
Щодо підготовлених участників та переможця серед них
Дата подання: 09 жовтня 2024 16:21
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 10:22
Шановний організатор закупівлі!
Давайте вгадаємо хто та з яким обладнанням виграє. Хоча, за вашою офіційною інформацією, тендерна документація підготовлена згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", тобто відповідає меті цього Закону, а саме: «забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції», але давайте спробуємо вгадати.
Ваше технічне завдання сформоване таким чином, що в цілому світі існує лише один можливий варіант:
Позиція 1 - Мас-спектрометричний аналізатор з іонною пасткою з термодесорбцією.
MX908 виробництва 908 Devices Inc. (Бостон, США).
Позиція 2 - Аналізатор вмісту двоокису сірки.
APSA-370 виробництва HORIBA Ltd. (Кіото, Японія).
Позиція 3 – Газоаналізатор.
APNA-370 виробництва HORIBA Ltd. (Кіото, Японія).
Позиція 4 - Газоаналізатор СО у повітрі.
APMA-370 виробництва HORIBA Ltd. (Кіото, Японія).
Позиція 5 - Газоаналізатор озону у повітрі.
APOA-370 виробництва HORIBA Ltd. (Кіото, Японія).
Позиція 6 - Аналізатор для одночасного вимірювання РМ2,5 и РМ10 з метеостанцією.
APDA-372 виробництва HORIBA Ltd. (Кіото, Японія).
Трошки складніше визначити хто саме офіційно вийде на тендер. Офіційно обладнання виробництва компанії Horiba на території України представляє компанія ТОВ «АЛТ УКРАЇНА ЛТД» (м. Київ), обладнання виробництва 908 Devices Inc. в Україні пропонується компанією ТОВ «СПЕКТРОЛАБ» (м. Київ).
Чи вийде напряму на закупівлю ТОВ «АЛТ УКРАЇНА ЛТД» та чи буде виступати статистом ТОВ «СПЕКТРОЛАБ» або ж офіційно вийдуть на тендер якісь «підставні компанії» є найбільш цікавим у даному тендері. Ну хоч би щось повинно бути інтригою у даному тендері, правда ж Організаторе?
100% передоплата це взагалі дуже цікаво! Хтось не впевнений, що просидить у своєму «кріслі» до моменту постачання?
Дуже цікаво! Спостерігаємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Перелік обладнання доведено Постановою Кабінетом Міністрів України від 7 березня 2022 р. № 216 "Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них із змінами". Медико-технічні вимоги розроблені відповідно до запитів і потреб кінцевих користувачів, чия лабораторна діяльність зосереджена на виявленні особливо небезпечних речовин у навколишньому середовищі, зокрема залишків від використання вибухових матеріалів та наслідків надзвичайних ситуацій у сфері громадського здоров’я. Ці вимоги підготовлені згідно з положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема статтями 5, 22 та 23, які регламентують порядок надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики об’єктів закупівлі. Зазначені характеристики включають технічні специфікації, а також опис усіх необхідних властивостей товарів, робіт або послуг, що закуповуються. Медико-технічні вимоги сформовані з урахуванням вимог і потреб кінцевих набувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом та погоджені МОЗ України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕКТРОЛАБ |
268 560 000,00
UAH
|
268 560 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕКТРОЛАБ #43542645 |
Переможець |
268 560 000,00
UAH
|
21 жовтня 2024 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 15:39
|
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-474-11-2024 vid 05.11.2024 r..zip | укладений |
13 листопада 2024 15:38
|
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-474-11-2024 vid 05.11.2024 r..pdf | укладений |
13 листопада 2024 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 12:06
|
DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 09-474-11-2024 vid 05.11.2024 roku.zip | укладений |
06 листопада 2024 12:05
|
DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 09-474-11-2024 vid 05.11.2024 roku.pdf | укладений |
06 листопада 2024 12:05
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 листопада 2024 — 12 листопада 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктами 11.3, 15.6 Догвору, з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА від 08.11.2024 р., Сторони дійшли згоди про дострокове розірвання Договору з 12.11.2024 р. |