Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Ходорівводоканал" Ходорівської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 31677100 |
Місцезнаходження: | 81750, Україна , Львівська обл., місто Ходорів, вул.Гонти,2 |
Контактна особа: |
Салій Мар'яна Миколаївна +380962260248 dpvodokanal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 15:04 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 15:04 |
Очікувана вартість: | 10 456 201,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 562,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюється у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів за фактично виконані роботи на розрахунковий рахунок Підрядника, впродовж 30-ти банківських днів з моменту підписання Актів приймання-передачі наданих робіт. За погодженням Сторін оплата за виконані роботи буде частково здійснюватися третьою стороною – дитячим фондом ООН – ЮНІСЕФ на підставі укладеного Меморандуму, у безготівковому порядку у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2024 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2024 19:31 |
Дод. 8 ПЕСУ.docx | |
27 вересня 2024 19:31 |
Тендерна документація Ходорівводоканал з дод 2-7.docx | |
27 вересня 2024 19:31 |
Додаток 1 Технічна специфікація.rtf |
03 жовтня 2024 14:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2024 19:31 |
Дод. 8 ПЕСУ.docx
|
|||
27 вересня 2024 19:31 |
Тендерна документація Ходорівводоканал з дод 2-7.docx
|
|||
27 вересня 2024 19:31 |
Додаток 1 Технічна специфікація.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відтак, вимога щодо надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази законодавство з питань охорони праці, а саме: Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників –є обґрунтованою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-08-000006 ● 522111bf997842a38d922db1de88c146
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2024-09-27-011879-a 27.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-10 09:23:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітального ремонту водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області» Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-011879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-14 16:38:41
Пояснення на ваш запит від 10.01.2025
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом "Капітальний ремонт водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області" Коригування», код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація: (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-27-011879-a), повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання – при обґрунтуванні бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі "Капітальний ремонт водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області" Коригування, ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, та визначенні його очікуваної вартості враховувалися:
- проектно-кошторисна документація по об’єкту «Капітальний ремонт водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області" Коригування»;
- позитивна експертна оцінка -Філія ДП "Укрд держ будекспертиза" у Львівській області» № 14-0219/01-2.3 від 20 квітня 2023р.
Проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, експертна оцінка додаються.
Стосовно другого питання- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті підприємства не публікувалось, оскільки,
- по-перше, відповідно до змін, внесених 16.10.2020р. до Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КП «Ходорівводоканал» Ходорівської міської ради Львівської області не належить до категорій суб’єктів, на яких покладено обов’язок щодо розміщення такого обґрунтування на своєму веб-сайті;
- по-друге, забезпечення оприлюднення на власному веб-сайті для більшості замовників носить рекомендаційний характер.
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що фінансування робіт, які є предметом закупівлі, здійснюється за рахунок коштів Дитячого фонду Організації Обєднаних Націй ( ЮНІСЕФ) та власних коштів підприємства, а, тому, обов’язку публікувати обґрунтування на власному веб-сайті у Замовника немає.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-17 09:30:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітального ремонту водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області» Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-011879-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Згідно п. 1.2. Додатку 2 тендерної документації Замовником визначена вимога про те, що учасник повинен надати скан-копію відгуку від підприємства – замовника за договором, який надається для підтвердження виконання аналогічного договору.
Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням сторінок), поданого учасником ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», в якому документально підтверджено наявність відгуку щодо виконання аналогічного договору від 30.10.2023 № 30/10.
2. Згідно п. 2.2. Додатку 2 тендерної документації визначена вимога щодо наявності у штаті працівників наступних професій, що мають відповідним чином оформлені чинні до кінцевого терміну подання пропозиції посвідчення (копії протоколів/витягів з протоколів та посвідчень надаються у складі тендерної пропозиції):
електрогазозварник або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 ) –атестація.
Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням сторінок), поданого учасником ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ», в якому документально підтверджено вимогу щодо атестації електрогазозварника або іншої особи, яка виконує його функції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-21 16:16:09
Пояснення на запит від 17.01.2025р.
На запит про надання (інформації документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт водогону на вулицях Тернопільська – Героя Майдану Романа Точина в місті Ходорів Львівської області» Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-27-011879-a), повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання – про надання учасником скан- копії відгуку від підприємства-замовника за договором, який надається для підтвердження аналогічного договору: з приводу цього зазначаємо, що у Додатку 2 тендерної документації було вказано, що у разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням.
За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання відгуку є обов’язковим.
Оскільки учасником ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» було виконано вимогу, щодо п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, зокрема було надано у складі тендерної пропозиції Аналогічний договір № 30/10 від 30.10.2023 р. з додатками та акти приймання виконаних будівельних робіт до нього, надання відгуку не було обов’язковим, а, відтак, дана вимога була виконана у повному обсязі Учасником - ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ». Документи можна переглянути у складі тендерної пропозиції Учасника під назвою (Крива Договір.rar).
Стосовно другого питання – щодо наявності в Учасника у штаті працівників наступних професій, що мають відповідним чином оформлені чинні до кінцевого терміну подання пропозиції посвідчення (копії протоколів/витягів з протоколів та посвідчень) «Електрогазозварник або інша особа яка виконує його функції (не менше 1) – атестація».
З приводу цього, зазначаємо, що учасником- ТОВ «НВФ «ТЕРМОУНІВЕРСАЛ» у складі своєї тендерної пропозиції було подано документ під назвою (Охорона. rar), у якому міститься інший Документ (pdf формату) назва «Карабінський». Саме в цьому документі наявні підтвердження щодо вимог атестації. А, тому, у Замовника відсутні підстави вважати пропозицію Учасника – ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
9 348 126,12
UAH з ПДВ
|
9 348 126,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
10 453 639,78
UAH з ПДВ
|
10 453 639,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" #14180891 |
Відхилено |
9 348 126,12
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 15:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 жовтня 2024 16:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Переможець |
10 453 639,78
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 14:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2024 16:10
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 листопада 2024 14:56
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
10 453 639,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2024 10:51
|
Договір підряду 92 | укладений |
15 листопада 2024 10:46
|