Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
24 589 228,80 UAH
UA-2024-09-27-010958-a ● c4297e6ae3da4f17bd92e762bbc932a0
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Ткачук +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 12:18 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 12:18 |
Очікувана вартість: | 24 589 228,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 892,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 122946 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12427, Україна, Житомирська область, с. Висока Піч, Житомирський район, вул. Воронкіна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 16:47 |
Тендерна документація Висока Піч (зі змінами від 11.10.2024).pdf | |
11 жовтня 2024 16:47 |
Перелік змін від 11.10.2024.pdf | |
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток №4 до тендерної документації.rar | |
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf |
11 жовтня 2024 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2024 16:47 |
Тендерна документація Висока Піч (зі змінами від 11.10.2024).pdf
|
|||
11 жовтня 2024 16:47 |
Перелік змін від 11.10.2024.pdf
|
|||
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток №4 до тендерної документації.rar
|
|||
27 вересня 2024 16:24 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно набуття у власність замовником товару, що підлягає локалізації
Дата подання: 07 жовтня 2024 15:00
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 17:00
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до підпунктів 1, 2 та 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює, зокрема закупівлю робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом (в тому числі дизель-генераторних установок), виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році 20 відсотків.
До уваги замовника відкритих торгів, умовами Додатку 3 до тендерної документації, а саме в п. 692 передбачається придбання (набуття у власність замовником) агрегату дизельгенератор HЕRTZ HG16RS, вартість якого значно перевищує 200 000 грн.
В той же час, відповідно до абзацу 1 пункту 13-1 «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), передбачено, що Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Окрім того, відповідно до пункту 13-2 Порядку № 861, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
А отже, просимо, по-перше, надати роз’яснення, яким чином, при підготовці тендерної документації Замовником було виконано вимоги нормативних документів, що перелічені вище?
По-друге, так як тендерна документація не містить технічних характеристик дизельгенератора HЕRTZ HG16RS просимо їх конкретизувати, та внести відповідні зміни до Технічного завдання (додаток 3) для можливості надання учасниками процедури закупівлі еквіваленту. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями, далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад.
Вимогами пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X Закону.
В свою чергу, Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації делеговано функції замовника робіт за даним обʼєктом будівництва.
Функції замовника робіт за обʼєктом будівництва Департаменту делеговано Договором № 7 про делегування (передачу повноважень) функцій замовника від 23.05.2024 укладеним між Тетерівською сільською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА, та у відповідності до рішення Тетерівської сільської ради від 30.04.2024 № 1906. Отже, Тетерівська сільська рада Тетерівської сільської територіальної громади Житомирського району Житомирської області є первинним замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до пп. 4 ч.1 ст. 1 якого передбачено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
Відповідно, виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право власності на майно у його складі, а також здійснювати фактичну експлуатацію такого об'єкта буде саме Тетерівська сільська рада.
Оскільки Департамент не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт), а наділений лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону, «локалізований» товар не набуватиметься Департаментом у власність, тому відповідно вимоги Закону щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, як і вимоги передбачені п. 13-1 Порядку № 861 не застосовується.
Що стосується конкретизації технічних характеристик дизельгенератора HЕRTZ HG16RS та можливості надання учасниками процедури закупівлі еквіваленту повідомляємо наступне.
У Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, зазначається, що на виконання вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного субʼєкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце його походження чи спосіб виробництва, після кожного такого посилання слід доповнити, читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
У той же час, еквівалентом вказаного дизельгенератора HЕRTZ HG16RS вважається обладнання з аналогічними технічними характеристиками інформація про які розміщена на офіційних веб-порталах дистрибʼюторів згаданого обладнання, відповідно потреба у внесенні змін до умов тендерної документації у цій частині також відсутня.
Вимогами пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X Закону.
В свою чергу, Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації делеговано функції замовника робіт за даним обʼєктом будівництва.
Функції замовника робіт за обʼєктом будівництва Департаменту делеговано Договором № 7 про делегування (передачу повноважень) функцій замовника від 23.05.2024 укладеним між Тетерівською сільською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА, та у відповідності до рішення Тетерівської сільської ради від 30.04.2024 № 1906. Отже, Тетерівська сільська рада Тетерівської сільської територіальної громади Житомирського району Житомирської області є первинним замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до пп. 4 ч.1 ст. 1 якого передбачено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
Відповідно, виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право власності на майно у його складі, а також здійснювати фактичну експлуатацію такого об'єкта буде саме Тетерівська сільська рада.
Оскільки Департамент не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт), а наділений лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону, «локалізований» товар не набуватиметься Департаментом у власність, тому відповідно вимоги Закону щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, як і вимоги передбачені п. 13-1 Порядку № 861 не застосовується.
Що стосується конкретизації технічних характеристик дизельгенератора HЕRTZ HG16RS та можливості надання учасниками процедури закупівлі еквіваленту повідомляємо наступне.
У Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, зазначається, що на виконання вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного субʼєкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце його походження чи спосіб виробництва, після кожного такого посилання слід доповнити, читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
У той же час, еквівалентом вказаного дизельгенератора HЕRTZ HG16RS вважається обладнання з аналогічними технічними характеристиками інформація про які розміщена на офіційних веб-порталах дистрибʼюторів згаданого обладнання, відповідно потреба у внесенні змін до умов тендерної документації у цій частині також відсутня.
Щодо вимог тендерної документації (роз'яснення в частині законодавчих підстав)
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:26
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:49
В пункті 2 Розділу 5 ТД, Ви вимагаєте завірену копію ліцензії та а разі якщо ліцензія безстрокова, то надати підтвердження її безстроковості. Тобто, Учасник маючи безстрокову ліцензію (тобто таку, що не містить кінцевого строку її дії), ще й повинен пояснити, що ліцензія є безстроковою?
Окрім того, Ви вимагаєте копію ліцензії та дозволу та/або декларації на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності. Тобто, Ви свідомо вимагаєте і Ліцензію, і Декларацію чи Дозвіл?
Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" від18.03.2022, установлено, що: - у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися субʼєктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та субʼєктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів 4 дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Вважаємо, що маючи ліцензію класу наслідків СС2 маємо право прийняти участь в закупівлі, не отримуючи додатково ще й декларацію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності. Окрім того, вважаємо, що отримання дозволу на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності не передбачено чинним законодавством. Якщо висновки в частині відсутності такого Дозволу зроблені нами передчасно, обгрунтуйте в якому саме нормативному документі вказано порядок отримання саме дозвільного документу, тобто, Дозволу на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності
Не сперечаємось, що ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте, аргументуйте свою умову, чітко вказавши, якими саме нормами законодавства керувався замовник, встановивши вимогу про надання всіма учасниками, що мають намір прийняти участь в процедурі закупівлі, і Ліцензії і Декларації та або Дозволу з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності.
Якщо ця умова тендерної документації не відповідає чинному законодавству, просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства та викласти її в новій редакції, запропонувавши, наприклад учасникам надати або Ліцензію/або Декларацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 14.04.2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Отже, всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими.
Згідно з п. 6. Ст. 21 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Наразі врегульовано питання внесення змін в дані щодо безстроковості ліцензій за заявою ліцензіата через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Відповідно до ст. 22-3 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” подання та отримання документів у електронній формі, пов’язаних зокрема з ліцензуванням господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється через електронний кабінет, що є компонентом ЄДЕССБ.
Отже, подати заяву про внесення відомостей про безстроковість ліцензій можна через ЄДЕССБ. Для цього необхідно перейти у розділ “Заява щодо уточнення відомостей ліцензіата”, що знаходиться в «АРМ Заявника» та сформувати звернення до органу ліцензування. За результатами звернення посадовою особою ДІАМ вноситься інформація про безстроковість ліцензії.
Водночас, повідомляємо, що до умов згаданого пункту 2 Розділу 5 тендерної документації будуть внесені зміни.
Згідно з п. 6. Ст. 21 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Наразі врегульовано питання внесення змін в дані щодо безстроковості ліцензій за заявою ліцензіата через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Відповідно до ст. 22-3 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” подання та отримання документів у електронній формі, пов’язаних зокрема з ліцензуванням господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється через електронний кабінет, що є компонентом ЄДЕССБ.
Отже, подати заяву про внесення відомостей про безстроковість ліцензій можна через ЄДЕССБ. Для цього необхідно перейти у розділ “Заява щодо уточнення відомостей ліцензіата”, що знаходиться в «АРМ Заявника» та сформувати звернення до органу ліцензування. За результатами звернення посадовою особою ДІАМ вноситься інформація про безстроковість ліцензії.
Водночас, повідомляємо, що до умов згаданого пункту 2 Розділу 5 тендерної документації будуть внесені зміни.
Повторне звернення по локалізації товару (з урахуванням відповіді замовника від 09.10.2024)
Дата подання: 10 жовтня 2024 17:34
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:49
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону!!!!! Статтею 2 чітко визначено хто належить до замовників, які здійснюють закупівлі згідно Закону. До яких безпосередньо має відношення ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, як орган державної влади.
Закон не містить тлумачень в частині «замовника якому делеговані функції» та «первинного замовника в силу ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», як Ви зазначаєте у відповіді на запитання, задане 07 жовтня 2024 о 15:00.
А отже, як вже зазначалось вище, враховуючи, що замовники, визначені ст.2 Закону «Про публічні закупівлі» діють виключно в рамках цього Закону!!!!!! (а не ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»!!!!!), просимо привести умови тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства, тобто ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням Особливостей, встановлених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022. Своїми діями уповноважена особа Замовника порушує Закон та зрештою передасть у власність «первинного замовника», як зазначає Замовник процедури закупівлі у відповіді від 10.10.2024, тобто Тетерівської сільської ради Тетерівської сільської територіальної громади Житомирського району Житомирської області товар, придбаний Замовником – Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА з порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто такий який є відсутнім у переліку локалізованих товарів (переглянути можна перелік товарів на веб-сайті Прозорро). Дякуємо за зворотній зв'язок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо даного питання додатково розʼяснюємо наступне.
Відповідно до змісту Розділу 8 Договору суперфіцію № 6 від 25.05.2024, право власності на обʼєкти збудовані Суперфіціарієм (Департаментом) на земельній ділянці, відповідно до цього договору, належить саме Тетерівській сільській раді.
Варто охопити також і господарсько-фінансову сторону питання щодо набуття Замовником права власності.
Усі витрати пов’язані з будівництвом об’єкта відображаються в бухгалтерському обліку Департаменту як незавершені капітальні інвестиції накопичені за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби». При цьому, зарахування вартості даного обʼєкту та майна і устаткування у його складі до основних засобів на балансі Департаменту не здійснюється.
Після завершення усіх робіт пов’язаних з будівництвом, реєстрацією сертифіката готовності об’єкта до експлуатації, Департамент передає витрати пов’язані з будівництвом об’єкта на баланс балансоутримувачу, який на підставі розпорядчого документа та Акта введення в експлуатацію основних засобів зарахує витрати по незавершеним капітальним інвестиціям до складу основних засобів, а також присвоїть інвентарний номер, визначить строк корисного використання, дату введення в експлуатацію тощо, та в подальшому буде здійснювати його експлуатацію.
Окрім того, зауважуємо, що проект договору про закупівлю також не містить умов, які б передбачали набуття Департаментом у власність результатів виконаних підрядником робіт та товарів у їхньому складі.
Таким чином, Департамент регіонального розвитку не стає безпосереднім балансоутримувачем обʼєкту будівництва та майна у його складі, а лише накопичує витрати пов’язані з будівництвом (за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби»), відповідно й жодним чином не набуває права власності на результати робіт за цим обʼєктом. Виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право на майно у його складі, буде саме Тетерівська сільська рада, а не Департамент, тому й підстави для включення до тендерної документації вимог передбачених підпунктами 1, 2 та 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та абзацу 1 пункту 13-1 Порядку № 861 відсутні.
Відповідно до змісту Розділу 8 Договору суперфіцію № 6 від 25.05.2024, право власності на обʼєкти збудовані Суперфіціарієм (Департаментом) на земельній ділянці, відповідно до цього договору, належить саме Тетерівській сільській раді.
Варто охопити також і господарсько-фінансову сторону питання щодо набуття Замовником права власності.
Усі витрати пов’язані з будівництвом об’єкта відображаються в бухгалтерському обліку Департаменту як незавершені капітальні інвестиції накопичені за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби». При цьому, зарахування вартості даного обʼєкту та майна і устаткування у його складі до основних засобів на балансі Департаменту не здійснюється.
Після завершення усіх робіт пов’язаних з будівництвом, реєстрацією сертифіката готовності об’єкта до експлуатації, Департамент передає витрати пов’язані з будівництвом об’єкта на баланс балансоутримувачу, який на підставі розпорядчого документа та Акта введення в експлуатацію основних засобів зарахує витрати по незавершеним капітальним інвестиціям до складу основних засобів, а також присвоїть інвентарний номер, визначить строк корисного використання, дату введення в експлуатацію тощо, та в подальшому буде здійснювати його експлуатацію.
Окрім того, зауважуємо, що проект договору про закупівлю також не містить умов, які б передбачали набуття Департаментом у власність результатів виконаних підрядником робіт та товарів у їхньому складі.
Таким чином, Департамент регіонального розвитку не стає безпосереднім балансоутримувачем обʼєкту будівництва та майна у його складі, а лише накопичує витрати пов’язані з будівництвом (за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби»), відповідно й жодним чином не набуває права власності на результати робіт за цим обʼєктом. Виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право на майно у його складі, буде саме Тетерівська сільська рада, а не Департамент, тому й підстави для включення до тендерної документації вимог передбачених підпунктами 1, 2 та 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та абзацу 1 пункту 13-1 Порядку № 861 відсутні.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції відповідної ліцензії
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:45
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 19:17
Шановний Замовнику, прошу надати роз'яснення щодо потреби чи доцільності подання у складі тендерної пропозиції копії ліцензії на монтаж систем протидимного захисту, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, евакуацію людей, устаткування передачі тривожних сповіщень, оскільки Технічним завданням до ТД передбачені монтажні, пусконалагоджувальні роботи протипожежної сигналізації, газоаналізу СО, сигналізації загазованості.
В ТД вимоги щодо надання такої ліцензії на зазначені роботи відсутні, хоча на сьогоднішній день, та і в цілому такі роботи мають виконуватись кваліфікованими фахівцями, та відповідно до наданої ліцензії, оскільки система оповіщення протипожежної безпеки спрямована на безпеку людей (дітей), які перебувають в Навчальному закладі. Прошу врахувати такі обставини та можливо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до норм п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Тендерна документація містить усю необхідну інформацію та вимоги, наявність яких передбачена законодавством.
Як вбачається з умов тендерної документації, надання учасниками у складі тендерної пропозиції переліку конкретно визначених ліцензій саме у відповідності до переліку робіт згідно Додатку № 3 до тендерної документації не передбачено.
Водночас, умовами п. 3.4 Додатку № 9 до тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції учасниками надається гарантійний лист, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання згідно вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.
Таким чином, підстави для внесення змін до умов тендерної документації у даній частині – відсутні.
Відповідно до норм п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Тендерна документація містить усю необхідну інформацію та вимоги, наявність яких передбачена законодавством.
Як вбачається з умов тендерної документації, надання учасниками у складі тендерної пропозиції переліку конкретно визначених ліцензій саме у відповідності до переліку робіт згідно Додатку № 3 до тендерної документації не передбачено.
Водночас, умовами п. 3.4 Додатку № 9 до тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції учасниками надається гарантійний лист, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання згідно вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.
Таким чином, підстави для внесення змін до умов тендерної документації у даній частині – відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-27-010958-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41924333
Дата подання: 02 листопада 2024 16:21
Дата подання: 02 листопада 2024 16:21
СКАРГА
на рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2024 17:57
Рішення від 05.11.2024 №17850.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2024 17:57
Інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 12.11.2024 №1859.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2024 18:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 №18588.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2024 14:47
Рішення від 19.11.2024 №18588.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2024 18:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення від 19.11.2024 № 18588-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою усунення порушень, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "Комфорт-Буд" переможцем за процедурою закупівлі "Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область" (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-27-010958-a.
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2024 16:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2024 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
24 248 506,00
UAH з ПДВ
|
22 676 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" |
24 290 051,16
UAH з ПДВ
|
22 677 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Рішення скасоване |
22 676 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 15:56
|
|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
22 676 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2024 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2024 16:39
|