Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
24 589 228,80 UAH
UA-2024-09-27-010958-a c4297e6ae3da4f17bd92e762bbc932a0
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ткачук

+380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Ткачук
+380412404706
tender2@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2024 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2024 12:18
Початок аукціону: 22 жовтня 2024 12:18
Очікувана вартість: 24 589 228,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245 892,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 122946 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12427, Україна, Житомирська область, с. Висока Піч, Житомирський район, вул. Воронкіна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 27 вересня 2024 16:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 122946 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 122 946,00 грн. (Сто двадцять дві тисячі дев'ятсот сорок шість гривень 00 копійок). Гарантія надається у відповідності до Додатку 8 до тендерної документації. Детальні умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. Реквізити: розрахунковий рахунок Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523, відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно набуття у власність замовником товару, що підлягає локалізації
Дата подання: 07 жовтня 2024 15:00
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 17:00
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до підпунктів 1, 2 та 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює, зокрема закупівлю робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом (в тому числі дизель-генераторних установок), виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує в 2024 році 20 відсотків. До уваги замовника відкритих торгів, умовами Додатку 3 до тендерної документації, а саме в п. 692 передбачається придбання (набуття у власність замовником) агрегату дизельгенератор HЕRTZ HG16RS, вартість якого значно перевищує 200 000 грн. В той же час, відповідно до абзацу 1 пункту 13-1 «Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), передбачено, що Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Окрім того, відповідно до пункту 13-2 Порядку № 861, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності. А отже, просимо, по-перше, надати роз’яснення, яким чином, при підготовці тендерної документації Замовником було виконано вимоги нормативних документів, що перелічені вище? По-друге, так як тендерна документація не містить технічних характеристик дизельгенератора HЕRTZ HG16RS просимо їх конкретизувати, та внести відповідні зміни до Технічного завдання (додаток 3) для можливості надання учасниками процедури закупівлі еквіваленту. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями, далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад.
Вимогами пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X Закону.
В свою чергу, Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації делеговано функції замовника робіт за даним обʼєктом будівництва.
Функції замовника робіт за обʼєктом будівництва Департаменту делеговано Договором № 7 про делегування (передачу повноважень) функцій замовника від 23.05.2024 укладеним між Тетерівською сільською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА, та у відповідності до рішення Тетерівської сільської ради від 30.04.2024 № 1906. Отже, Тетерівська сільська рада Тетерівської сільської територіальної громади Житомирського району Житомирської області є первинним замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до пп. 4 ч.1 ст. 1 якого передбачено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
Відповідно, виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право власності на майно у його складі, а також здійснювати фактичну експлуатацію такого об'єкта буде саме Тетерівська сільська рада.
Оскільки Департамент не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт), а наділений лише функціями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону, «локалізований» товар не набуватиметься Департаментом у власність, тому відповідно вимоги Закону щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, як і вимоги передбачені п. 13-1 Порядку № 861 не застосовується.
Що стосується конкретизації технічних характеристик дизельгенератора HЕRTZ HG16RS та можливості надання учасниками процедури закупівлі еквіваленту повідомляємо наступне.
У Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема, зазначається, що на виконання вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного субʼєкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце його походження чи спосіб виробництва, після кожного такого посилання слід доповнити, читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
У той же час, еквівалентом вказаного дизельгенератора HЕRTZ HG16RS вважається обладнання з аналогічними технічними характеристиками інформація про які розміщена на офіційних веб-порталах дистрибʼюторів згаданого обладнання, відповідно потреба у внесенні змін до умов тендерної документації у цій частині також відсутня.
Щодо вимог тендерної документації (роз'яснення в частині законодавчих підстав)
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:26
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:49
В пункті 2 Розділу 5 ТД, Ви вимагаєте завірену копію ліцензії та а разі якщо ліцензія безстрокова, то надати підтвердження її безстроковості. Тобто, Учасник маючи безстрокову ліцензію (тобто таку, що не містить кінцевого строку її дії), ще й повинен пояснити, що ліцензія є безстроковою? Окрім того, Ви вимагаєте копію ліцензії та дозволу та/або декларації на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності. Тобто, Ви свідомо вимагаєте і Ліцензію, і Декларацію чи Дозвіл? Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" від18.03.2022, установлено, що: - у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися субʼєктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та субʼєктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів 4 дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. Вважаємо, що маючи ліцензію класу наслідків СС2 маємо право прийняти участь в закупівлі, не отримуючи додатково ще й декларацію на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності. Окрім того, вважаємо, що отримання дозволу на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності не передбачено чинним законодавством. Якщо висновки в частині відсутності такого Дозволу зроблені нами передчасно, обгрунтуйте в якому саме нормативному документі вказано порядок отримання саме дозвільного документу, тобто, Дозволу на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності Не сперечаємось, що ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте, аргументуйте свою умову, чітко вказавши, якими саме нормами законодавства керувався замовник, встановивши вимогу про надання всіма учасниками, що мають намір прийняти участь в процедурі закупівлі, і Ліцензії і Декларації та або Дозволу з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності. Якщо ця умова тендерної документації не відповідає чинному законодавству, просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства та викласти її в новій редакції, запропонувавши, наприклад учасникам надати або Ліцензію/або Декларацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 14.04.2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 р. № 238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури. Отже, всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими.
Згідно з п. 6. Ст. 21 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії на провадження видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими і можуть бути, за заявою ліцензіата, переоформлені відповідним органом ліцензування безкоштовно у тижневий строк.
Наразі врегульовано питання внесення змін в дані щодо безстроковості ліцензій за заявою ліцензіата через Єдину державну електронну систему у сфері будівництва (ЄДЕССБ).
Відповідно до ст. 22-3 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” подання та отримання документів у електронній формі, пов’язаних зокрема з ліцензуванням господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, здійснюється через електронний кабінет, що є компонентом ЄДЕССБ.
Отже, подати заяву про внесення відомостей про безстроковість ліцензій можна через ЄДЕССБ. Для цього необхідно перейти у розділ “Заява щодо уточнення відомостей ліцензіата”, що знаходиться в «АРМ Заявника» та сформувати звернення до органу ліцензування. За результатами звернення посадовою особою ДІАМ вноситься інформація про безстроковість ліцензії.
Водночас, повідомляємо, що до умов згаданого пункту 2 Розділу 5 тендерної документації будуть внесені зміни.
Повторне звернення по локалізації товару (з урахуванням відповіді замовника від 09.10.2024)
Дата подання: 10 жовтня 2024 17:34
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 15:49
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону!!!!! Статтею 2 чітко визначено хто належить до замовників, які здійснюють закупівлі згідно Закону. До яких безпосередньо має відношення ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, як орган державної влади. Закон не містить тлумачень в частині «замовника якому делеговані функції» та «первинного замовника в силу ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», як Ви зазначаєте у відповіді на запитання, задане 07 жовтня 2024 о 15:00. А отже, як вже зазначалось вище, враховуючи, що замовники, визначені ст.2 Закону «Про публічні закупівлі» діють виключно в рамках цього Закону!!!!!! (а не ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»!!!!!), просимо привести умови тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства, тобто ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням Особливостей, встановлених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022. Своїми діями уповноважена особа Замовника порушує Закон та зрештою передасть у власність «первинного замовника», як зазначає Замовник процедури закупівлі у відповіді від 10.10.2024, тобто Тетерівської сільської ради Тетерівської сільської територіальної громади Житомирського району Житомирської області товар, придбаний Замовником – Департаментом регіонального розвитку Житомирської ОДА з порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто такий який є відсутнім у переліку локалізованих товарів (переглянути можна перелік товарів на веб-сайті Прозорро). Дякуємо за зворотній зв'язок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо даного питання додатково розʼяснюємо наступне.
Відповідно до змісту Розділу 8 Договору суперфіцію № 6 від 25.05.2024, право власності на обʼєкти збудовані Суперфіціарієм (Департаментом) на земельній ділянці, відповідно до цього договору, належить саме Тетерівській сільській раді.
Варто охопити також і господарсько-фінансову сторону питання щодо набуття Замовником права власності.
Усі витрати пов’язані з будівництвом об’єкта відображаються в бухгалтерському обліку Департаменту як незавершені капітальні інвестиції накопичені за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби». При цьому, зарахування вартості даного обʼєкту та майна і устаткування у його складі до основних засобів на балансі Департаменту не здійснюється.
Після завершення усіх робіт пов’язаних з будівництвом, реєстрацією сертифіката готовності об’єкта до експлуатації, Департамент передає витрати пов’язані з будівництвом об’єкта на баланс балансоутримувачу, який на підставі розпорядчого документа та Акта введення в експлуатацію основних засобів зарахує витрати по незавершеним капітальним інвестиціям до складу основних засобів, а також присвоїть інвентарний номер, визначить строк корисного використання, дату введення в експлуатацію тощо, та в подальшому буде здійснювати його експлуатацію.
Окрім того, зауважуємо, що проект договору про закупівлю також не містить умов, які б передбачали набуття Департаментом у власність результатів виконаних підрядником робіт та товарів у їхньому складі.
Таким чином, Департамент регіонального розвитку не стає безпосереднім балансоутримувачем обʼєкту будівництва та майна у його складі, а лише накопичує витрати пов’язані з будівництвом (за дебетом субрахунку 1311 - «Капітальні інвестиції в основні засоби»), відповідно й жодним чином не набуває права власності на результати робіт за цим обʼєктом. Виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право на майно у його складі, буде саме Тетерівська сільська рада, а не Департамент, тому й підстави для включення до тендерної документації вимог передбачених підпунктами 1, 2 та 4 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та абзацу 1 пункту 13-1 Порядку № 861 відсутні.
Щодо надання у складі тендерної пропозиції відповідної ліцензії
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:45
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 19:17
Шановний Замовнику, прошу надати роз'яснення щодо потреби чи доцільності подання у складі тендерної пропозиції копії ліцензії на монтаж систем протидимного захисту, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, евакуацію людей, устаткування передачі тривожних сповіщень, оскільки Технічним завданням до ТД передбачені монтажні, пусконалагоджувальні роботи протипожежної сигналізації, газоаналізу СО, сигналізації загазованості. В ТД вимоги щодо надання такої ліцензії на зазначені роботи відсутні, хоча на сьогоднішній день, та і в цілому такі роботи мають виконуватись кваліфікованими фахівцями, та відповідно до наданої ліцензії, оскільки система оповіщення протипожежної безпеки спрямована на безпеку людей (дітей), які перебувають в Навчальному закладі. Прошу врахувати такі обставини та можливо внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до норм п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 2 статті 22 Закону визначено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації.
Тендерна документація містить усю необхідну інформацію та вимоги, наявність яких передбачена законодавством.
Як вбачається з умов тендерної документації, надання учасниками у складі тендерної пропозиції переліку конкретно визначених ліцензій саме у відповідності до переліку робіт згідно Додатку № 3 до тендерної документації не передбачено.
Водночас, умовами п. 3.4 Додатку № 9 до тендерної документації передбачено, що у складі пропозиції учасниками надається гарантійний лист, що учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання згідно вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.
Таким чином, підстави для внесення змін до умов тендерної документації у даній частині – відсутні.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-09-27-010958-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41924333
Дата подання: 02 листопада 2024 16:21
СКАРГА на рішення уповноваженої особи Замовника щодо визначення Переможцем процедури закупівлі ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2024 17:57
Рішення від 05.11.2024 №17850.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2024 17:57
Рішення від 19.11.2024 №18588.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2024 18:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення від 19.11.2024 № 18588-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою усунення порушень, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ "Комфорт-Буд" переможцем за процедурою закупівлі "Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область" (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 - Реконструкція)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-27-010958-a.
Дата виконання рішення замовником: 25 листопада 2024 16:03

Документи подані скаржником

01 листопада 2024 16:42
Скарга 01.11.2024 В.Піч.pdf
01 листопада 2024 16:42
UA-2023-07-25-001084-a-contract-ongoing.pdf
01 листопада 2024 16:57
Електронний підпис
14 листопада 2024 19:07
Кошторис переможця.rar

Документи подані замовником

14 листопада 2024 19:03
Додатки.rar
14 листопада 2024 19:14
Додатки.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2024 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 24 248 506,00
UAH з ПДВ
22 676 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" 24 290 051,16
UAH з ПДВ
22 677 996,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 листопада 2024 10:45
Електронний підпис
27 листопада 2024 08:37
Витяг про несудимість
27 листопада 2024 08:37
Банківська гарантія
27 листопада 2024 08:37
Повноваження директора
26 листопада 2024 08:39
Електронний підпис
01 листопада 2024 16:21
Електронний підпис
01 листопада 2024 14:22
Банківська гарантія
30 жовтня 2024 09:28
Електронний підпис
30 жовтня 2024 09:23
Витяг про несудимість
30 жовтня 2024 09:23
витяг про несудимість
30 жовтня 2024 09:23
Банківська гарантія
30 жовтня 2024 09:23
Повноваження директора
21 жовтня 2024 20:41
Електронний підпис
21 жовтня 2024 18:08
Електронний підпис
21 жовтня 2024 18:07
3_модель.imd
21 жовтня 2024 17:59
Електронний підпис
21 жовтня 2024 17:58
Витяг про ліцензію.pdf
21 жовтня 2024 17:58
ГАРАНТІЯ 3235.zip
21 жовтня 2024 17:58
Тендерна пропозиція.PDF
21 жовтня 2024 17:58
баланс 2023.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2024 20:44
Електронний підпис
21 жовтня 2024 20:44
Електронний підпис
21 жовтня 2024 20:43
2_(П).imd
21 жовтня 2024 20:43
Працівники В. ПІЧ.pdf.p7s
21 жовтня 2024 20:43
Працівники В. ПІЧ.pdf
21 жовтня 2024 20:43
Фінзвітність В.ПІЧ.pdf.p7s
21 жовтня 2024 20:43
Фінзвітність В.ПІЧ.pdf
21 жовтня 2024 20:43
2_(П).imd.p7s
21 жовтня 2024 20:43
Кошторис В.ПІЧ.pdf.p7s
21 жовтня 2024 20:43
Гарантія (1).7z
21 жовтня 2024 20:43
Кошторис В.ПІЧ.pdf
21 жовтня 2024 20:43
Гарантія (1).7z
21 жовтня 2024 20:43
Працівники В. ПІЧ.pdf
21 жовтня 2024 20:43
Фінзвітність В.ПІЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 3235.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Підтверджую

баланс 2023.pdf

ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія (1).7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Рішення скасоване 22 676 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2024 15:56
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 22 676 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2024 17:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2024 16:39

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до рішення від 19.11.2024 № 18588-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись нормами пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою 1. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються, зокрема, копія (-ї) договору (-ів), в якому (-их) зазначається найменування та марка (-и) транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, тощо, які мають відповідати найменуванню (-ям) та марці (-кам) свідоцтв про реєстрацію відповідної техніки/ іншим документам, що посвідчують право власності (обліку) обладнання (у разі якщо найменування та марка передбачені підтверджуючими документами). Також договір (-и) має (-ють) бути укладений (-і) на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його (їх) пролонгації, у разі якщо його (їх) строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). У складі тендерної пропозиції Учасника надано відомості про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які необхідні для виконання робіт від 18.10.2024 №247. В свою чергу, на підтвердження наявності залученої спеціальної поливомийної машини ЗІЛ-431412, що зазначена у п. 12 Довідки за вих. № 247 від 18.10.2024 Учасник надав Договір про надання послуг № 20/2024 від 26.08.2024, що укладений з Комунальним підприємством «ЗЕЛЕНБУД» Житомирської міської ради. Проте, слід зазначити, що відповідно до пункту 11.5 даного Договору додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками. Разом з тим, враховуючи вищевикладене, у складі тендерної пропозиції Учасника договір про надання послуг від 26.08.2024 № 20/2024 наданий не в повному обсязі, що суперечить Формі 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2024 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
22 676 000,00
UAH з ПДВ
Документи