Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04325621 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район місто Ладижин, вулиця Петра Кравчика, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гулько Марина Андріївна 380434367470 mail@ladrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2024 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 221 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 108,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена та відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог, встановлених Законом (з врахуванням Особливостей) та тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 9000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити: Назва: Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 04325621 Місцезнаходження: 04321, Вінницька обл., Гайсинський р-н., м. Ладижин, вул. П. Кравчика, 4 Банківські реквізити: Одержувач – ГУК у Вінницькій області (м.Ладижин)/24060300 Код ЄДРПОУ 37979858 р/р № UA138999980314070544000002916 Банк: казначейство України (ЕАП) МФО 899998 КБКД 24060300 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання актів виконаних робіт КБ-2в та Довідки КБ-3 за наявності бюджетного фінансування, згідно Додатку 2 до Договору («План фінансування») та своєчасним перерахуванням коштів державним казначейством. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2024 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2024 11:26 |
Протокол № 178 від 27.09.2024 р..pdf | |
27 вересня 2024 11:26 |
Тендерна документація.pdf | |
27 вересня 2024 11:26 |
Додатки до тендерної документації.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-21-000052 ● 4a761057316d44908609515d0a33a92a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2024 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2024 № 88-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.11.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.11.2024 № 88-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2024-09-26-012532-a 26.09.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 10:29:03
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45233251-3 — Відновлення покриття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-012532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 11:46:41
Пояснення на питання в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні. відновні роботи). Коригування 2.» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-012532-а).
1. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 р. № 281 із змінами (далі – Настанова), система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Система ціноутворення у будівництві складається з цієї Настанови, Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови щодо визначення вартості наукових та науково-технічних робіт у будівництві, збірників кошторисних норм України, збірників укрупнених кошторисних норм, галузевих нормативних документів з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисних норм підприємств, індивідуальних кошторисних норм тощо. Кошторисні норми України затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури та є обов’язковими для застосування всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх галузевої приналежності і форм власності при визначенні вартості об’єктів будівництва, що споруджуються із залученням державних коштів.
З урахуванням внесених змін № 3 до Настанови. затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 22 вересня 2023 р. № 854 пунктом 2.5 Настанови передбачено, що вартість будівництва визначається:
1) на етапі передпроектних робіт, зокрема при визначенні очікуваної вартості будівництва (в т. ч. у випадку, коли розроблення проектної документації покладається на підрядника) ― шляхом застосування даних щодо вартості об’єктів-аналогів та/або на підставі укрупнених кошторисних норм та/або укрупнених показників вартості будівництва (видів робіт, конструктивних елементів тощо) з приведенням до поточного рівня цін;
2) на етапі проектування ― у складі інвесторської кошторисної документації;
3) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною));
4) на стадії проведення взаєморозрахунків — шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
Робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл.» був розроблений головним інженером проекту В. І. Васильковською в 2020 році на підставі договору, рішення міської ради, використовувались дані креслень, дефектного акту та акту обстеження вулиці.
В 2022 році був здійснений перерахунок робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. Коригування, (аварійні, відновні роботи)» в ціни станом на червень 2022 р. у зв'язку зі зміною вартості на будівельні матеріали.
В 2024 році був здійснений перерахунок робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи) Коригування 2» складений за поточними цінами на 29 травня 2024 р. у зв'язку зі зміною вартості на будівельні матеріали. Позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 08 липня 2024 р. № 04-07-0179.
Згідно пункту 3 Настанови кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно кошторисна вартість об'єкта будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи) Коригування 2» використовувалась для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області, яка є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднила в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт за предметом «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи) Коригування 2» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-012532-а). Тендерна документація була розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). На виконання абз. 3 п. 5.1. розділу V Настанови для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовником в електронну систему закупіведь завантажено відомість обсягів робіт (технічне завдання на виконання робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2.») та відомість ресурсів до неї без цін.
Відповідно до п. 30 Особливостей під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. При проведенні процедури закупівлі була подана тільки одна тендерна пропозиція ТОВ «Агрошляхбуд», код ЄДРПОУ 31760759, яка згідно п. 36 Особливостей була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. За результатом проведеної закупівлі та перевірки учасника ТОВ «Агрошляхбуд» на відповідність вимогам тендерної документації, був укладений договір підряду на каремонт на об'єкті «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи) Коригування 2» на суму 2 179 254,00 грн. з ПДВ.
2. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи) Коригування 2» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-012532-а) здійснювалося на підставі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» та робочого проекта (кошторисної документації) «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи) Коригування 2». Оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до п. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» носить рекомендаційний характер
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-29 11:40:32
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45233251-3 — Відновлення покриття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-012532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 8 додатку 10 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Згідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що учасником ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» підтверджено наявність вищезазначеної довідки?
2. Згідно підпункту 1.4 пункту 2 додатку 10 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: «Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-11962011, ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу».
Учасником ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» у складі тендерної пропозиції надано договір на надання науково-технічних послуг від 25.10.2023 № 668/23 (файл «9.5. Договір на атестацію АБЗ.pdf»), строк дії якого закінчився 31 грудня 2023 року.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити, на підставі яких документів Замовник визначив, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» відповідає умові тендерної документації щодо надання договору на проведення атестації асфальтобетонного заводу у 2024 році?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-03 16:26:15
Пояснення на питання в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні. відновні роботи). Коригування 2.» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-012532-а
1. Пунктом 8 додатку 10 до тендерної документації передбачалось надання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації. Згідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії». На виконання даної вимоги учасником ТОВ «Агрошляхбуд» у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність повного грошового покриття» № 42529/ДІ від 10.10.2024 р. видану АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» у форматі .pdf та у форматі .p7s – видана у формі електронного документа (файл ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 42529.pdf, ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 42529.pdf. (1).p7s та ДОВІДКА ПОКРИТТЯ 42529.pdf. (2).p7s). Дана довідка у вищезазначених розширеннях знаходиться у стиснутому файлі 42529 ТОВ АГРОШЛЯХБУД p7s (6).7z.
2. В підпункті 1.4 пункту 2 додатку 10 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: «Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-11962011, ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу». Учасником ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» у складі тендерної пропозиції надано Атестат виробництва, виданий органом з сертифікації «ДОРЦЕНТР» та договір на надання науково-технічних послуг від 25.10.2023 № 668/23 (файл «9.5. Договір на атестацію АБЗ.pdf»), строк дії якого закінчився 31 грудня 2023 року. Предметом даного договору є проведення обстеження, аналізування стану виробництва асфальтобетонних сумішей, щебнево – мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітумів, модифікованих полімерами та чорного щебеню на асфальтобетонному заводі КДM 230137 тощо. Зміст і строки виконання визначаються в календарному плані (додаток 1 до даного Договору). Термін виконання зазначений в даному календарному плані – з моменту підписання по грудень 2023 року. Також вказано перелік документів, які передаються замовнику: протокол сертифікаційних випробувань, акт обстеження виробництва, результати проведення робіт за схемою сертифікації з атестацією виробництва. Слід зазначити, що атестат виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей видається за результатами проведення обстеження стану виробництва асфальтобетонних сумішей, щебнево – мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітумів, модифікованих полімерами та чорного щебеню, тобто за результатами виконання Договору на надання науково-технічних послуг від 25.10.2023 № 668/23. Цілком логічно, що строк дії договору завершився 31 грудня 2023 року, так як послуги за цим Договором надані, а за результатом виконання даного Договору виданий Атестат виробництва.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-29 12:35:39
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45233251-3 — Відновлення покриття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-012532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно пункту 4 додатку 10 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, зокрема: документацію у складі: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації».
Пропонуємо пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» у зв’язку з відсутністю у складі тендерної пропозиції зведеного кошторисного розрахунку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-03 16:37:39
Пояснення на питання в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні. відновні роботи). Коригування 2.» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-012532-а
1. Згідно пункту 4 додатку 10 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п. 6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, зокрема: документацію у складі: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок; орієнтовний графік виконання робіт (з урахуванням видів робіт, які необхідно виконати відповідно до вимог Додатку 4 Тендерної документації». У складі тендерної пропозиції на виконання даної вимоги учасник ТОВ «Агрошляхбуд» надав договірну ціну (файл 30.5. ДЦ. pdf) та розрахунки до договірної ціни: пояснювальна записка, розрахунки до документа «Договірна ціна», підсумкові вартісні параметри, відомість ресурсів (файл 30.5.2. Розрахунки до ДЦ.pdf). Крім цього у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Агрошляхбуд» надано всю кошторисну документацію складену в програмному комплексі АВК-5 (файл 30.5.3.ДЦ.imd). Даний файл містить зокрема і зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва (Додаток 1 до відповіді на питання в межах проведення моніторингу). Як підтвердження надаємо також знімок екрану відкритого зведеного кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 (Додаток 2 до відповіді на питання в межах проведення моніторингу). Отже у складі тендерної пропозиції наявний зведений кошторисний розрахунок. Звертаємо Вашу увагу, що наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено перелік формальних помилок. Відповідно до пункту 12 вказаного Переліку подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду є формальною помилкою. Таким чином, не подання учасником торгів документів в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації є формальною помилкою, а тому вона не може призвести до відхилення тендерної пропозиції. Таке ж твердження міститься і у рішенні Вінницького окружного адміністративного суду від 20 січня 2022 року по справі № 120/14877/21-а.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-29 15:21:51
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2 за кодом CPV за ДК 021:2015: 45233251-3 — Відновлення покриття (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-012532-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно з підсумковою відомістю ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, оприлюдненою у складі тендерної документації, при виконанні робіт будуть використовуватися такі будівельні матеріали, вироби і комплекти, зокрема: гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 (0,006132 т); поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг (0,013578 т); бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт (0,3285 м3); пісок природний, збагачений (5,5188 м3); пісок природний, рядовий (0,735 м3).
Пропонуємо пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» у зв’язку з відсутністю вищезазначених будівельних матеріалів, виробів і комплектів у підсумковій відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» (файл «30.5.2. Розрахунки до ДЦ.pdf»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-03 16:45:44
Пояснення на питання в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні. відновні роботи). Коригування 2.» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-012532-а)
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 10 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві. В пункті 5.12. розділу V «Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисні норми України), затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 зазначено, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Відповідно не врахування в підсумкову відомість ресурсів матеріальних ресурсів (гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 (0,006132 т); поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг (0,013578 т); бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт (0,3285 м3); пісок природний, збагачений (5,5188 м3); пісок природний, рядовий (0,735 м3)) при складанні учасником ТОВ «Агрошляхбуд» ціни пропозиції не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, так як технологія виконання робіт та показники кошторисних норм при цьому не змінюються. Учасник ТОВ «Агрошляхбуд» не враховував в розрахунок ціни пропозиції вартість допоміжних матеріальних ресурсів таких як гас для технічних цілей, поковки з квадратних заготовок та бруски обрізні з хвойних порід, так як вони не впливають на технологію виконання робіт. Пісок природній, збагачений та пісок природній, рядовий були замінені на матеріали із відсіву подрібнення осадових гірничих порід для будівельних робіт з дотриманням кошторисних норм. Слід зауважити, що Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» несе відповідальність не тільки за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, а й за безпідставне відхилення тендерних пропозицій. Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ Ладижинська міська рада ознайомившись із оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-09-26-012532-a (далі – Висновок), згідно якого Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору підряду на капремонт від 07.11.2024 №370, укладеного з ТОВ «АГРОШЛЯХБУД», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляє про наступне: За результатами розгляду, на підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ладижинська міська рада вважає Висновок протиправним та необґрунтованим з наступних підстав. Південний офіс Держаудитслужби виявивши та встановивши певні недоліки тендерної документації, визначаючи способи їх усунення зобов’язаний дотримуватись вимог законодавства щодо засад здійснення державного фінансового контролю в Україні та принципу пропорційності. Згідно із статтею 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України. Статтею 10 Закону України від 29.01.1993 № 2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Згідно підпунктом 3 пункту 3 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43, із змінами, основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим в разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Слід зазначити, що ні вказаним Законом, ні іншими нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено обов`язку органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Вимога органу державного фінансового контролю про усунення виявлених порушень законодавства повинна містити чіткі, конкретні і зрозумілі приписи на адресу підконтрольного суб’єкта (об’єкту контролю, його посадових осіб), які є обов’язковими до виконання останнім, недотримання вказаних вимог спричиняє юридичну невизначеність що є неприйнятним. Зміст Висновку не відповідає вимогам, які ставляться до акту індивідуальної дії, що є підставою для визнання його протиправним та скасування. Так як Висновок ДАСУ є актом індивідуальної дії (визначення поняття наводиться в пункті 19 частини 1 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України)), дія якого вичерпується можливістю виконання такого висновку, та загальними вимогами, які висуваються до висновку як до акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав прийняття, а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. У змісті висновку зазначено про: зобов’язання здійснити заходи щодо розірвання договору та оприлюднити через електрону систему закупівель інформармацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до Висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що спонукає Ладижинську міську раду до самостійного визначення заходів усунення виявлених порушень, що не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, які ставляться до акту індивідуальної дії, що є підставою для визнання його протиправним та скасування. Відповідно до усталеної правової позиції Верховного Суду України можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), який слід вчинити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, може призвести до можливого порушення замовником чинного законодавства. Вказане є порушенням в частині висновку як акта індивідуальної дії. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вказана правова позиція сформульована Верховним Судом України у постановах від 10.12.2019 у справі №160/9513/18, від 05.03.2020 в справі №640/467/19, від 23.04.2020 у справі №160/5735/19, від 11.06.2020 у справі №160/6502/19, від 12.08.2020 у справі №160/11304/19, від 21.01.2021 у справі №400/4458/19, від 21.10.2021 у справі №640/17797/20, від 30.11.2021 у справі №420/5590/19. Також, наведені у Висновку обставини щодо порушення пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, жодним чином не впливають на виконання робіт по капітальному ремонту дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні. відновні роботи). Коригування 2. Зокрема, у запиті замовнику на пояснення від 29.11.2024 12:35:39, поставлено запитання щодо наявності у складі тендерної пропозиції зведеного кошторисного розрахунку. У відповідь на вищезазначене питання, вказано про наявність зведеного кошторисного розрахунку у файлі – «30.5.3.ДЦ.imd». Також у запиті замовнику на пояснення від 29.11.2024 15:21:51, поставлено запитання щодо наступного: «Згідно з підсумковою відомістю ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, оприлюдненою у складі тендерної документації, при виконанні робіт будуть використовуватися такі будівельні матеріали, вироби і комплекти, зокрема: гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 (0,006132 т); поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг (0,013578 т); бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт (0,3285 м3); пісок природний, збагачений (5,5188 м3); пісок природний, рядовий (0,735 м3). Пропонуємо пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» у зв’язку з відсутністю вищезазначених будівельних матеріалів, виробів і комплектів у підсумковій відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АГРОШЛЯХБУД» (файл «30.5.2. Розрахунки до ДЦ.pdf»)». У відповідь на вищезазначене запитання, зазначено наступне: «Відповідно до пункту 4 Додатку 10 до тендерної документації ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві. В пункті 5.12. розділу V «Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва (Кошторисні норми України), затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 зазначено, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Відповідно не врахування в підсумкову відомість ресурсів матеріальних ресурсів (гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 (0,006132 т); поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг (0,013578 т); бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт (0,3285 м3); пісок природний, збагачений (5,5188 м3); пісок природний, рядовий (0,735 м3)) при складанні учасником ТОВ «Агрошляхбуд» ціни пропозиції не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, так як технологія виконання робіт та показники кошторисних норм при цьому не змінюються. Учасник ТОВ «Агрошляхбуд» не враховував в розрахунок ціни пропозиції вартість допоміжних матеріальних ресурсів таких як гас для технічних цілей, поковки з квадратних заготовок та бруски обрізні з хвойних порід, так як вони не впливають на технологію виконання робіт». При чому варто зазначити, що вищевказана заміна не впливає на виконання робіт та не суперечить дотриманню поставленого технічного завдання та проекту в цілому. Тому, Замовник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «Агрошляхбуд» відповідає умовам тендерної документації процедури закупівлі. З урахуванням вищевикладеного, Висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про те, що Ладижинська міська рада не відхилила тендерну пропозицію учасника ТОВ «Агрошляхбуд», вважаємо необґрунтованим. Слід зауважити, що Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Кодексу України про адміністративні правопорушення несе відповідальність не тільки за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, а й за безпідставне відхилення тендерних пропозицій Також, варто наголосити, що відповідні дії замовника при оцінці тендерних пропозицій не повинні утворювати порушення принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону №922. Наведені у Висновку порушення носять несуттєвий характер та не мають жодного впливу на результати закупівлі, так як ТОВ «Агрошляхбуд» був єдиним учасником закупівлі. При цьому, має враховуватись принцип співмірності наслідків такого реагування тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб’єктів господарювання і публічними інтересами. Спонукання Ладижинської міської ради до розірвання договору про закупівлю є виходом за межі повноважень Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області та може призвести до порушення радою чинного законодавства і майнових прав господарюючих суб’єктів; такий захід є надмірним та непропорційним. Зазначене, у вигляді обов’язкового характеру вимог органу державного фінансового контролю, є порушенням вимог Закону №922 в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Усунення виявлених під час моніторингу процедури закупівлі недоліків у Висновку – розірвання договору про закупівлю призведе до порушення прав та інтересів третьої особи та матиме негативні наслідки для репутації Ладижинської міської ради, що є непропорційним у співвідношенні з виявленими недоліками. Окрім того, варто зазначити, що станом на 06.12.2024 р. (дата публікації висновку про результати проведення моніторингу) підрядником ТОВ «Агрошляхбуд» здійснено виконання робіт за договором від 07.11.2024 №370 в повній мірі, та направлено акт приймання виконаних будівельних робіт (Форма № КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) на адресу Замовника. Представниками технічного та авторського нагляду під час здійснення нагляду та контролю за виконанням та прийняттям робіт, порушень не встановлено. Відповідні документи щодо оплати за зобов’язаннями по Договору від 07.11.2024 №370 передані органам Казначейства. Згідно, вимог Цивільного та Господарського кодексів України, визначено наступне: Частиною 1 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Частиною 2 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Частиною 4 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що законом можуть бути встановлені випадки, коли припинення зобов’язань на певних підставах не допускається. Частиною 1 ст. 599 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Частиною 1 ст. 604 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання припиняється за домовленістю сторін. Частиною 1 ст. 651 Цивільного кодексу України передбачено, що Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частинами 1-2 ст. 202 Господарського кодексу України, передбачено, що Господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами, Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області не погоджується з Висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області. Висновок не відповідає критеріям обґрунтованості, своєчасності та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для їх прийняття. Як наслідок, повідомляємо про намір звернутись до суду з позовною заявою про визнання протиправним та скасування Висновку.
2024-12-11 11:14:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.12.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-26-012532-а оскаржено в суді. |
Дата публікації: | 16 грудня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 120/16893/24 |
Дата відкриття провадження: | 23 грудня 2024 |
Документи:
24 грудня 2024 14:59
|
Електронний підпис |
24 грудня 2024 14:49
|
Ухвала про відкриття провадження від 23.12.2024 р. по справі № 120-16893-24.pdf |
16 грудня 2024 15:30
|
Фіскальний чек.pdf |
24 грудня 2024 14:59
|
Електронний підпис |
16 грудня 2024 15:32
|
Електронний підпис |
24 грудня 2024 14:49
|
Ухвала про відкриття провадження від 23.12.2024 р. по справі № 120-16893-24.pdf |
16 грудня 2024 15:30
|
Фіскальний чек.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД" |
2 179 254,00
UAH з ПДВ
|
2 179 254,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОШЛЯХБУД" #31760759 |
Переможець |
2 179 254,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2024 17:10
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 370 від 07.11.2024 р. з додатками.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2024 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2024 17:05
|
Договір № 370 від 07.11.2024 р. з додатками.pdf | укладений |
11 листопада 2024 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни в Додаток 1 до Договору № 370 від 07.11.2024 р. та викласти його в новій редакції. 2. Сторони домовились внести зміни в Додаток 2 до Договору № 370 від 07.11.2024 р. та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 370 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 60, 61 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин, Вінницької обл. (аварійні, відновні роботи). Коригування 2. | 1 | робота |
2 179 254,00
UAH з ПДВ
|