Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43934956 |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул.Богачевського, 55 |
Контактна особа: |
Костюк Олексій Юрійович +380456852575 alexblood85@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2024 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 593 221,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Тендерна документація
26 вересня 2024 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 16:25 |
Додаток 1.docx | |
26 вересня 2024 16:25 |
Додаток 4.docx | |
26 вересня 2024 16:25 |
Додаток 5.docx | |
26 вересня 2024 16:25 |
ТД ЦВКК 2024.docx | |
26 вересня 2024 16:25 |
Додаток 3.doc | |
26 вересня 2024 16:25 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-22-000007 ● 1768fd8fcfe3457cacdb640fd63df4f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2024 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2024-09-26-011977-a 26.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 14:34:35
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси для навчальних кабінетів природничої галузі освіти НУШ, замовником якої є Відділ освіти Сквирської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-26-011977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Прошу надати посилання на конкретні пункти тендерної документації Замовника, невиконання яких учасником спричинило оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерних пропозицій ФОП ДОБРОВОЛЬСЬКОГО ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА за лотами 1-3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-29 10:39:04
Пояснення
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
З метою належного забезпечення освітнього процесу закладів освіти Сквирської міської ради, відповідно до наказу МОН України № 574 від 29.04.2020 року "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM лабораторій" виникла потреба у закупівлі " Цифрових вимірювальних комп’ютерних комплексів для навчальних кабінетів природничої галузі освіти НУШ".
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 шляхом моніторингу середньо ринкових цін актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2024 рік та наявного фінансування для здійснення відповідних видатків з бюджету.
Розмір бюджетного призначення визначений кошторисом на 2024 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі 1593221,00 грн. (Державний бюджет України - 1433901,00 грн., Місцевий бюджет – 159320,00 грн.). З рішенням сесії Сквирської міської ради можна ознайомитися за посиланням: https://skvyrska-gromada.gov.ua/docs/1775300/
На підтвердження цієї інформації до системи завантажено копію обґрунтування та відповідні скріншоти.
2. Із запитуваною інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://skvyra.osv.org.ua/news/1730183753/
3. Запитувана інформація у вимогах про усунення невідповідностей протягом 24 годин не вимагалася тендерною документацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання норми ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо інформацію про усунення порушень у сфері закупівель. З метою забезпечення організації та проведення закупівель товарів / робіт / послуг, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» для потреб Відділу освіти Сквирської міської ради, уповноваженою особою Відділу освіти Сквирської міської ради відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг призначено Костюка О.Ю., керівника групи центрального господарського обслуговування. Враховуючи те, що за минулі періоди роботи жодного зауваження, дисциплінарного стягнення щодо недотримання законодавства у сфері публічних закупівель у Костюка О.Ю. немає, начальником Відділу освіти винесено усне попередження Костюку О.Ю. про недопущення порушень чинного законодавства та зменшено розмір премії у листопаді 2024 року на 50%.
2024-11-13 15:25:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено порушення вимог пункту 3 та 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ДОБРОВОЛЬСЬКОГО ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА за лотами 1-3, установлено недотримання Замовником вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії (з датчиками) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 398 305,25 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 991,53 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Добровольський Володимир Олександрович |
377 500,00
UAH з ПДВ
|
377 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Добровольський Володимир Олександрович #3021906339 |
Переможець |
377 500,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2024 11:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 14:11
|
Договір | укладений |
14 жовтня 2024 14:00
|