Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Академічний ліцей імені братів Шеметів ЛМР |
Код ЄДРПОУ: | 25165950 |
Вебсайт: | http://lbschool2.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, проспект Володимирський, б.62/1 |
Контактна особа: |
Голояд Леся Іванівна +380536171620 l.goloyad@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2024 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 18 356 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 91 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт , підписаних Сторонами, відповідно до.ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України та протягом десяти банківських днів з моменту надходження на рахунок Замовника бюджетних коштів, з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 30% |
Від 70 працівників і більше: | 30% |
Від 55 включно до 69 працівників: | 10% |
До 50 працівників: | 0% |
11 жовтня 2024 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 17:14 |
Тд.docx | |
11 жовтня 2024 17:14 |
Перелік змін.docx | |
09 жовтня 2024 14:14 |
Перелік змін.DOCX | |
26 вересня 2024 16:03 |
Тд.docx |
11 жовтня 2024 17:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2024 17:14 |
Тд.docx
|
||||||
11 жовтня 2024 17:14 |
Перелік змін.docx
|
||||||
09 жовтня 2024 14:14 |
Перелік змін.DOCX
|
||||||
26 вересня 2024 16:03 |
Тд.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-22-000001 ● 966ddd11e5254e518157fb6b841d6991
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 №77-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.11.2024 №77-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-09-26-011377-a 26.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-25 11:33:24
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою: Полтавська область, м. Лубни, проспект Володимирський, 62/1 (коригування)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-26-011377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-28 09:25:26
За результатом розгляду запитів про надання пояснень
За результатом розгляду запитів про надання пояснень, надаємо наступну інформацію та документи.
Предметом закупівлі за відкритими торгами з особливостями є роботи Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою: Полтавська область, м. Лубни, проспект Володимирський, 62/1 (коригування). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації та оприлюднено Замовником в складі тендерної документації згідно з вимогами чинного законодавства.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова), зокрема технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено Замовником на підставі відомості обсягів робіт та відомості обсягів ресурсів проектно-кошторисної документації, за результатом проведеної експертизи якої отримано позитивний експертний звіт (додається).
Враховуючи вимоги Настанови, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням положень Настанови, а також Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), зокрема очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зокрема зведеного кошторисного розрахунку). За результатом перевірки кошторисного розрахунку отримано позитивний експертний звіт № 0065-4299-24/УЕГ/А від 06 червня 2024 року, складений ТОВ "Експертиза груп".
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог Примірної методики, на підставі зведеного - кошторисного розрахунку за об'єктом будівництва - «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою: Полтавська область, м. Лубни, проспект Володимирський, 62/1 (коригування)».
Відносно оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо посилання на власний веб-сайт на якому розміщено відповідну інформацію - https://lbschool2.at.ua/index/0-66 https://docs.google.com/document/d/1BRyyyETm2vauXLpUzSrym-7wY1_5UhPE/edit.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-12-13 18:40:17
Пояснення з власної ініціативи
Замовником виконано зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору на виконання робіт по об’єкту від 01.11.2024 №82 (в частині календарного графіка виконання робіт) у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України (зокрема, шляхом укладання додаткової угоди до договору).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником виконано зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області яким зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору на виконання робіт по об’єкту від 01.11.2024 №82 (в частині календарного графіка виконання робіт) у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України (зокрема, шляхом укладання додаткової угоди до договору).
2024-12-13 18:52:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто
Усунуто шляхом укладання додаткової угоди.
2024-12-17 09:48:24
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" |
17 700 000,00
UAH з ПДВ
|
17 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 12 390 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" #05388233 |
Переможець |
17 700 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 18:38
|
Графік робіт.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 18:21
|
План фінансування.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2024 18:21
|
Додаткова угода 2 (1).PDF | зміни до договору |
13 грудня 2024 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 09:35
|
д82.pdf | укладений |
01 листопада 2024 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |