Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ "СПЕЦЖИТЛОФОНД" |
Код ЄДРПОУ: | 31454734 |
Вебсайт: | https://www.sgf.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ОБОЛОНСЬКА, будинок 34 |
Контактна особа: |
Оксана Нікітіна +380444636730 oksana.nikitina8018@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2024 15:51 |
Очікувана вартість: | 351 272 316,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 756 361,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Відповідно Додатку 6 до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 375000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Виконання зобов’язань за Договором забезпечується неустойкою, вимоги щодо забезпечення виконання умов договору визначено у проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2024 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2024 15:40 |
Додаток №2 Відомість обсягів робіт 2-а черга.pdf | |
30 вересня 2024 15:40 |
Тендерна документація.docx | |
30 вересня 2024 15:40 |
Перелік змін до ТД.docx | |
26 вересня 2024 15:56 |
Додаток № 1 до тендерної документації.docx | |
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 5 до тендерної документації.docx | |
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 6 до тендерної документації.docx | |
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf | |
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 4 до тендерної документації.docx |
30 вересня 2024 15:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 вересня 2024 15:40 |
Додаток №2 Відомість обсягів робіт 2-а черга.pdf
|
|||
30 вересня 2024 15:40 |
Тендерна документація.docx
|
|||
30 вересня 2024 15:40 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
26 вересня 2024 15:56 |
Додаток № 1 до тендерної документації.docx
|
|||
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 5 до тендерної документації.docx
|
|||
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 6 до тендерної документації.docx
|
|||
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
26 вересня 2024 15:52 |
Додаток № 4 до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-03-000027 ● d5ca84a89a9c40c09c7decd841c31d85
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2024 № 59-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2020.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 03.12.2024
№ 59-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З УТРИМАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ «СПЕЦЖИТЛОФОНД» UA-2024-09-26-011063-a 26.09.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 17:37:48
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (Коригування ІІ черги будівництва) в частині будівництва Секція №2.4 по генплану, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-011063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-06 12:23:31
Відповідь на запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У відповідь на Запит СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) по закупівлі Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (Коригування ІІ черги будівництва) в частині будівництва Секція №2.4 по генплану, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-26-011063-a) повідомляємо:
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектною документацією відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів. Проектна документація розроблена в 2017р. пройшла експертизу та отримали позитивний висновок від 24.11.2017р. ТОВ «УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» №3-109-17-ЕП/КО. На той час необхідність завантаження проектної документації до системи ЄДЕССБ не було обумовлене діючими законодавчими нормами. В 2024р було виконано коригування кошторисної частини проектної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок від 26.07.2024р ТОВ «УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» №3-028-24-ЕК/КО. В 2024р. було проведено роботи з завантаження проектної документації в систему ЄДЕССБ (реєстраційний номер проектної документації PD01:6928-2603-1384-3370, реєстраційний номер кошторисної документації ЕМ01:9163-5660-6899-1015)
- розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі кошторисної документації, та підтверджено Експертним звітом від 26.07.2024р ТОВ «УКРБУДЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації №3-028-24-ЕК/КО (реєстраційний номер ЕХ01:0173-6347-8472-4526)
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.sgf.kiev.ua/frontend/web/p/source/Prozorro/PDF/UA-2024-09-26-011063-a.pdf
Додатки:
1. Розпорядження КМР №1340
2. Експертний звіт №3-109-17-ЕП/КО від 24.11.2017р.
3. Експертний звіт №3-028-24-ЕК/КО від 26.07.2024р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 11:26:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (Коригування ІІ черги будівництва) в частині будівництва Секція №2.4 по генплану, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-011063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, зокрема: визначено відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку №2 «Відомості обсягів робіт» до Тендерної документації замовника під час виконання робіт передбачено набуття у власність товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту, зокрема: Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1216); Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1217); - Установка підвищення тиску Lоwаrа GHV 30/10SV04F015T Н=42м (3 насоса) у кількості – 2 шт. (позиція у відомості - 3913); - Установка підвищення тиску протипожежного водопостачання Lоwаrа GЕN 20/15SV04F040T Н=35м (2 насоса) та шафою управління у кількості – 2 шт (позиція у відомості - 3914); - Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год у кількості – 2 шт. (позиція у відомості - 3917); - Насос відцентровий. Подача до 10 м3/год – 12 (позиція у відомості - 4325); - Циркуляційний насос котлового контура ТР 80-140/2 Grundfоs у кількості - 3 шт (позиція у відомості - 4347); - Циркуляційний насос мережевий ТРD 80-340/4 Grundfоs у кількості – 2 шт. (позиція у відомості - 4348); - Насос підживлювальної води типу гідроджет JР4-47 РТН Grundfоs у кількості – 2 шт. (позиція у відомості - 4350); - Насос опалення котельні UРS 25-100 180 1х230, Grundfоs у кількості –– 2 шт. (позиція у відомості - 4397); -Трансформатор абонентський потужністю до 25 кВт на стіні цегляній або бетонній у кількості -1,83 шт (позиція у відомості - 2011).
Враховуючи викладене, прошу надати:
1. Інформацію стосовно вартості зазначеного обладнання відповідно до кошторисної документації, щодо розгляду якої отримано позитивний Експертний звіт.
2.Пояснення не встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації вищезазначених товарів.
3.Інформацію стосовно включення вище переліченого обладнання до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків), що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з питань закупівель?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 16:34:39
Відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби
Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1216) – 14 725,72грн;
Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1217) - 14 725,72грн;
- Установка підвищення тиску Lоwаrа GHV 30/10SV04F015T Н=42м (3 насоса) (позиція у відомості - 3913) – 604 659,11грн;
- Установка підвищення тиску протипожежного водопостачання Lоwаrа GЕN 20/15SV04F040T Н=35м (2 насоса) та шафою управління (позиція у відомості - 3914) – 544 143,66грн;
- Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год у кількості – 2 шт. (позиція у відомості - 3917) – дана позиція не є обладнанням, а згідно кошторисних норм затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31 грудня 2021р.№374, є найменуванням пусконалагоджувальних робіт та в технічному завданні до тендерної документації внесено до локального кошторису 02-04-04 на Пусконалагоджувальні роботи-насосна станція;
- Насос відцентровий. Подача до 10 м3/год – 12 (позиція у відомості - 4325) – дана позиція не є обладнанням, а згідно кошторисних норм затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31 грудня 2021р.№374, є найменуванням пусконалагоджувальних робіт та в технічному завданні до тендерної документації внесено до локального кошторису 02-05-010 на Пусконалагоджувальні роботи котельні;
- Циркуляційний насос котлового контура ТР 80-140/2 Grundfоs (позиція у відомості - 4347) – 78 426,55грн;
- Циркуляційний насос мережевий ТРD 80-340/4 Grundfоs (позиція у відомості - 4348) – 480 897,14м3;
- Насос підживлювальної води типу гідроджет JР4-47 РТН Grundfоs (позиція у відомості - 4350) – 23 153,20грн;
- Насос опалення котельні UРS 25-100 180 1х230, Grundfоs (позиція у відомості - 4397) – 26 962,80грн;
-Трансформатор абонентський потужністю до 25 кВт на стіні цегляній або бетонній у кількості -1,83 шт (позиція у відомості - 2011) – дана позиція не є обладнанням, а згідно кошторисних норм затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31 грудня 2021р.№374, є найменуванням монтажних робіт з встановлення Трансформатор абонентський для трипрограмного мовлення ТАМУ-25(позиція у відомочті 2016).
Відповідно до пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Разом з тим підпунктом 2 пункту 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено вичерпний перелік товарів до яких застосовуються а саме: дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки; трансформатори; трансформатори з рідинним діелектриком; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення; електричні конденсатори; конденсатори постійної ємності; конденсатори змінної та регульованої ємності; автомобілі швидкої допомоги; транспортні засоби для перевезення пацієнтів; мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб; міські та туристичні автобуси; громадські автобуси; двосекційні автобуси; низькопідлогові автобуси; туристичні автобуси; мототранспортні вантажні засоби; автоцистерни; автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів; самоскиди; фургони; великовантажні мототранспортні засоби; автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди; вантажні автомобілі з підіймальними платформами; вантажні автомобілі-самоскиди; мототранспортні засоби спеціального призначення; пересувні бурові вежі; пожежні транспортні засоби; пожежні автомобілі з поворотною драбиною; пожежні автоцистерни; пожежні автомобілі; транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення; підмітально-прибиральні машини; підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою; поливальні машини; сміттєвози та асенізаційні машини; сміттєвози; сміттєзбиральні машини; вантажоперевізні транспортні засоби; електробуси; кузови, причепи та напівпричепи; кузови транспортних засобів; причепи, напівпричепи та пересувні контейнери; причепи та напівпричепи; напівпричепи; причепи; причепи загального призначення; залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі; залізничні локомотиви та тендери; локомотиви; локомотивні тендери; рейковий рухомий склад; вантажні залізничні вагони; транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг; залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси; трамвайні пасажирські вагони; залізничні пасажирські вагони; тролейбуси; залізничні вагони; багажні вагони та вагони спеціального призначення; самохідні частини; вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни; водяні колеса; насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; компресори; газові компресори; роторні компресори; повітряні компресори; турбокомпресори; поршневі об’ємні компресори; машини спеціального призначення різні; гірничодобувне та будівельне обладнання; врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід; прохідні комбайни; прохідні машини; машини для земляних і землерийних робіт та їх частини; машини для земляних робіт; фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою; механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка; механічні лопати; механічні ковшові навантажувачі; землерийні машини; механічні екскаватори; машини для змішування гравію з бітумом;
Зважаючи на викладене, перелік товарів зазначений в п.п.2 п.1 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не містить наступних позицій:
- Установка підвищення тиску Lоwаrа GHV 30/10SV04F015T Н=42м (3 насоса) (позиція у відомості - 3913);
- Установка підвищення тиску протипожежного водопостачання Lоwаrа GЕN 20/15SV04F040T Н=35м (2 насоса) та шафою управління (позиція у відомості - 3914);
- Циркуляційний насос мережевий ТРD 80-340/4 Grundfоs (позиція у відомості - 4348), у зв’язку з чим не підпадає під норми Закону в цій частині.
Водночас наступний перелік товарів не підпадає під норми Закону щодо локалізації, оскільки їх вартість є меншою, ніж це передбачено п.1 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону:
Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1216);
Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1217);
Циркуляційний насос котлового контура ТР 80-140/2 Grundfоs (позиція у відомості - 4347);
Насос підживлювальної води типу гідроджет JР4-47 РТН Grundfоs (позиція у відомості - 4350);
Насос опалення котельні UРS 25-100 180 1х230, Grundfоs (позиція у відомості - 4397);
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 16:43:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (Коригування ІІ черги будівництва) в частині будівництва Секція №2.4 по генплану, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-011063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861. Поряд з цим, пунктом 13-1 Порядку №861 встановлено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо не зазначення замовником у тендерній документації вимоги стосовно надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) при придбанні обладнання згідно наведених учасником локальних кошторисів, яке набувається ним у власність при виконанні робіт, у разі його вартості, яка дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень ?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 16:38:42
Відповідь на запит
Пунктом 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Предметом нашої закупівлі є: Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (Коригування ІІ черги будівництва) в частині будівництва Секція №2.4 по генплану, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків.
Згідно з вимогами Постанови № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Так, дійсно Постанова № 861 передбачає обов’язок для замовника встановлювати вищевказані вимоги у тендерній документації для учасників що закуповують обладнання.
Наголошуємо, що предметом нашої закупівлі є будівництво Секції №2.4 по генплану на об’єкті: Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40, а не придбання обладнання яке входять до переліку вищевказаної Постанови.
Згідно з Додатком №4 до тендерної документації Замовником вказані вимоги щодо надання відповідних сертифікатів на будівельні матеріали та обладнання які будуть використовуватись для виконання робіт, а саме:
Відповідно до розділу VII. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ проекту договору Замовником прописані наступні пункту договору:
п. 7.1.13. Замовник має право вимагати від Генпідрядника копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання Робіт за цим Договором.
7.4.4. Генпідрядник зобов'язаний: здійснювати експертну перевірку, випробовування Робіт, матеріалів, конструкцій виробів, устаткування тощо, які використовуються для виконання Робіт, та повідомляти про це Замовника. Використовувати виключно ті вироби, матеріали й конструкції, що мають всі передбачені чинним законодавством сертифікати, дозволи та погодження;
7.4.9. Генпідрядник зобов'язаний: забезпечити ведення усієї необхідної поточної будівельної та виконавчої документації та передачу Замовнику в установленому порядку документів про виконання Договору, включаючи, але не обмежуючись всіма необхідними кресленнями, розрахунками, технічними описами, сертифікатами, паспортами, інструкціями, узгодженими протоколами іспитів, тощо;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-19 18:34:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція території виробничо-складської бази під будівництво житлових будинків та складських будівель за адресою: м. Київ, Солом'янський район, вул. Качалова, 40 (Коригування ІІ черги будівництва) в частині будівництва Секція №2.4 по генплану, код ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-011063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1.Прошу надати документи щодо країни походження на обладнання шляхом їх завантаження до електронної системи закупівель, зокрема:
Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1216) – 14 725,72грн;
Насос Wіlо ТМW 32/11 (позиція у відомості - 1217) - 14 725,72грн;
Установка підвищення тиску Lоwаrа GHV 30/10SV04F015T Н=42м (3 насоса) (позиція у відомості - 3913) – 604 659,11грн
Установка підвищення тиску протипожежного водопостачання Lоwаrа GЕN 20/15SV04F040T Н=35м (2 насоса) та шафою управління (позиція у відомості - 3914) – 544 143,66грн
Циркуляційний насос котлового контура ТР 80-140/2 Grundfоs (позиція у відомості - 4347) – 78 426,55грн;
- Циркуляційний насос мережевий ТРD 80-340/4 Grundfоs (позиція у відомості - 4348) – 480 897,14грн;
- Насос підживлювальної води типу гідроджет JР4-47 РТН Grundfоs (позиція у відомості - 4350) – 23 153,20грн;
- Насос опалення котельні UРS 25-100 180 1х230, Grundfоs (позиція у відомості - 4397) – 26 962,80грн;
2.Прошу обґрунтувати твердження Замовника, що перелік товарів зазначених в п.п.2 п.1 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не містить наступних позицій: Установка підвищення тиску Lоwаrа GHV 30/10SV04F015T Н=42м (3 насоса) (позиція у відомості - 3913) – 604 659,11грн та Установка підвищення тиску протипожежного водопостачання Lоwаrа GЕN 20/15SV04F040T Н=35м (2 насоса) та шафою управління (позиція у відомості - 3914) – 544 143,66грн, у той час, коли відповідне обладнання віднесено до насосних станцій в складі,яких містяться один або декілька насосів?
3. Прошу обґрунтувати твердження Замовника, що Насос відцентровий. Подача до 40 м3/год у кількості – 2 шт. (позиція у відомості - 3917) та Насос відцентровий. Подача до 10 м3/год – 12 (позиція у відомості - 4325) – не є обладнанням?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-24 16:36:34
Відповідь на запит
У відповідь на 2 (друге) питання повідомляємо, що Установка підвищеного типу Lawara GHV 30/10SV04F015T H=42м (3 насоса) (позиція у відомості -3913) та Установка підвищеного тиску протипожеженого водопостачання Lowara GEN 20/15SV04F04T H=35м ( 2 насоса) та шафою управління (позиція у відомості – 3914) це модульні агрегати згідно з проектом, в яких насоси є одною складовою частиною відповідної установки. Дані Установки на об’єкт постачаються виробниками в повному зборі, саме як модульний агрегат, і жоден окремий елемент (насос, шафа управління та /або інші складові установки) не може виконувати функції закладені проектними рішеннями як для модульного агрегату.
Відповідь на 1 (перше) та 3 (трете) питання надаються окремими файлами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПБФ ГРУП" |
341 338 735,51
UAH з ПДВ
|
341 338 735,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПБФ ГРУП" #39709878 |
Переможець |
341 338 735,51
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 14:50
|
Договір 2024-35 від 01.11.2024.pdf | укладений |
01 листопада 2024 14:46
|