Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44038714 |
Місцезнаходження: | 67661, Україна , Одеська обл., село Нерубайське, пл.Партизан, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ірина Гордієнко +380487895111 pfregrbjcdbnf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2024 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2024 15:44 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2024 15:44 |
Очікувана вартість: | 32 382 992,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 161 914,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2024 17:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2024 17:51 |
Додаток 3 зі змінами.pdf | |
05 жовтня 2024 17:51 |
Перелік змін в ТД 05.10.pdf | |
05 жовтня 2024 17:51 |
Протокол 05.10.2024.pdf | |
05 жовтня 2024 17:51 |
ТД зі змінами 05.10..pdf | |
05 жовтня 2024 17:51 |
Додаток 1 зі змінами від 05.10.2024.pdf | |
26 вересня 2024 14:27 |
Додаток 2.pdf | |
26 вересня 2024 14:27 |
Додаток 5.pdf | |
26 вересня 2024 14:27 |
Оголошення.pdf | |
26 вересня 2024 14:27 |
Додаток 4.pdf |
05 жовтня 2024 17:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 жовтня 2024 17:51 |
Додаток 3 зі змінами.pdf
|
|||||||||
05 жовтня 2024 17:51 |
Перелік змін в ТД 05.10.pdf
|
|||||||||
05 жовтня 2024 17:51 |
Протокол 05.10.2024.pdf
|
|||||||||
05 жовтня 2024 17:51 |
ТД зі змінами 05.10..pdf
|
|||||||||
05 жовтня 2024 17:51 |
Додаток 1 зі змінами від 05.10.2024.pdf
|
|||||||||
26 вересня 2024 14:27 |
Додаток 2.pdf
|
|||||||||
26 вересня 2024 14:27 |
Додаток 5.pdf
|
|||||||||
26 вересня 2024 14:27 |
Оголошення.pdf
|
|||||||||
26 вересня 2024 14:27 |
Додаток 4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000011 ● c061d6326f564f8fbd91ac3b4a6efa6a
- Статус: вирішено ● Дата: 16 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-09-26-008325-a 26.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-14 16:52:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-008325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 15:19:03
Пояснення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2024-09-26-008325-a
Розглянувши запит на пояснення від 14.11.2024 року, надаємо наступну інформацію.
Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно з пунктом 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник аналізує та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених статтею 5 Закону.
З урахуванням наведених вище положень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником заплановано процедуру закупівлі робіт за предметом: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі) та оголошено процедуру закупівлі – відриті торги (з особливостями) за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2024-09-26-008325-a.
При плануванні та проведені закупівлі, Замовником забезпечено дотримання принципів публічних закупівель, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Інформація щодо визначення розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості робіт за предметом закупівлі.
Рішенням сесії Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області від 30 серпня 2024 року № 689-VIII «Про внесення змін та доповнень до рішення сесії сільської ради від 21.12.2023 року №550-VІІІ «Про бюджет Нерубайської сільської територіальної громади на 2024 рік»» передбачено кошторисні призначення на здійснення робіт Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту(протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37 (Витяг з пояснювальної записки додається).
Таким чином, розмір бюджетного призначення становить 33 000 000,00 грн., КЕКВ 3142.
Визначення очікуваної вартості робіт з реконструкції за предметом закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затв. наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Так, пунктом 4 Методики визначено, що очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
За завданням Замовника, відповідно до Договору № 65-03-24 ПКД від 04.04.2024, проектувальником ФОП Євченко Тамара Тамазівна розроблено проектно-кошторисну документацію за об’єктом: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка,вул. Центральна, 37".
Щодо вказаної проектно-кошторисної документації отримано Позитивний Експертний Звіт, виданий 23 липня 2024 року, № ЕК-5661/06-24. Згідно вказаного звіту, кошторисна вартість будівництва становить: 34 043 675,00 грн.
Інформація щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик робіт за предметом закупівлі.
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Управління), відповідно до покладених на нього завдань згідно Положення про Управління, затвердженого в новій редакції Рішенням Нерубайської сільської ради від 14 лютого 2023 року №358-VIII, реалізує пріоритети державної політики та повноваження органів місцевого самоврядування у сферах освіти, культури, молоді та спорту; створює рівні та доступні умови для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти, забезпечує соціальний захист учасників навчально-виховного процесу, надає населенню якісні послуги в сфері освіти, культури, фізичної культури і спорту.
З урахуванням відсутності в будівлі Великобалківської гімназії найпростішого укриття або іншої захисної споруди, в Замовника відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затв. Постановою КМУ №138 від 10.03.2017 (із змінами і доповненнями), та інших супутніх нормативно-правових актів в галузі цивільного захисту, існує потреба в будівництві (реконструкції існуючої будівлі) для облаштування споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття).
Технічні, якісні та кількісні характеристики робіт за предметом закупівлі визначено згідно проектно-кошторисної документації за об’єктом: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37", яка розроблена проектувальником ФОП Євченко Т.М. (номер в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва PD01:7742-5047-9399-8395).
Замовник в прикріплених файлах додає узагальнену інформацію про проектну документацію, яка розміщена в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва. Водночас, проектна документація за даним об’єктом будівництва має великий обсяг, у зв’язку із чим Замовник не має технічної можливості завантажити повну скановану версію проектної документації до електронної системи закупівель.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Нерубайської сільської ради (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/), в розділі «УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ» - «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (режим доступу: https://nerubayska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zaku-13-02-10-23-11-2023/), а саме за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/04377753/91ace84a2a1fa333819228fe414bdeeb.pdf (роздруківки з сайту додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 16:50:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою : Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна.37 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-008325-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав не оприлюднення додатку № 1 «План фінансування робіт» та додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до договору від 31 жовтня 2024 року № 375/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-25 15:13:32
Надання пояснень на запит Південного офісу Держаудитслужби при проведенні моніторингу за процедурою UA-2024-09-26-008325-a.
За результатами опрацювання запиту Держаудитслужби про надання пояснень від 21.11.2024 року при проведенні моніторингу закупівлі UA-2024-09-26-008325-a, уповноваженою особою встановлено, що при завантаженні до електронної системи закупівель через майданчик «Zakupivli.pro» Договору №375/24 від 31.10.2024 року, укладеного із переможцем процедури закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі) ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ», допущено технічну помилку, а саме: - при скануванні Договору № 375/24 від 31.10.2024 року на пристрої brother із функцією автоматичної подачі аркушів, пристроєм було пропущено аркуші із Додатком №1 та Додатком № 2 до договору, загальний обсяг аркушів сканованого файлу – 154 арк.
Згідно п. 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю: 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
З метою усунення допущеної технічної помилки, Додаток № 1 (План фінансування робіт) та Додаток № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року завантажено до електронної системи закупівель 25.11.2024 року.
Водночас, враховуючи, що майданчик «Zakupivli.pro» не має функціоналу для завантаження додаткових файлів у блок інформації щодо укладеного та оприлюдненого договору, тому оприлюднення Додатку № 1 (План фінансування робіт) та Додатку № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року здійснено через функціонал оприлюднення додаткової угоди до договору.
Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області від 25.11.2024 № 25/11 Гордієно І.Л.
2. Сканована копія Додатку № 1 (План фінансування робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року.
3. Сканована копія Додатку № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-12-02 10:22:05
Роз’яснення щодо заходів, які саме має виконати Замовник з метою недопущення встановленого порушення
За результатами проведення моніторингу закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі), UA-2024-09-26-008325-a, органом державного фінансового контролю виявлено порушення та зобов’язано Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Згідно ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
З урахуванням викладеного, просимо надати роз’яснення щодо заходів, які саме має виконати Замовник з метою недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. Чи буде належним підтвердження виконання вимог органу державного фінансового контролю оприлюднення Замовником наказу про притягнення до дисциплінарної відповідальності (винесення догани) уповноваженої особи, яка здійснювала оприлюднення укладеного за результатами процедури закупівлі договору підряду?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-12-04 12:53:05
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням щодо зобов’язань, зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2024-09-26-008325-a (далі – Висновок), та повідомляє.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення Замовником оприлюднення інформації про закупівлю вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та зобов’язано Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Зауважуємо, що Закон є спеціальним законом, яким Держаудитслужба керується при здійсненні моніторингу публічних закупівель.
Частиною сьомою статті 8 Закону передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або 4 унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
Наголошуємо, що відповідно до частини восьмої статті 8 Закону замовник протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону та положень Наказу № 552 Держаудитслужба склала Висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства.
Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та виконання вимог статті 8 Закону Держаудитслужбою з урахуванням характеру виявленого порушення та можливих шляхів його усунення, запропоновано один із можливих шляхів самостійного усунення порушень - здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
Зазначений варіант усунення порушення направлений на покращення якості оприлюднення інформації про закупівлю та недопущення в подальшому встановлених порушень, що може призвести до оскарження умов закупівлі учасниками/відміни закупівлі/збільшення часу на проведення закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі), ідентифікатор UA-2024-09-26-008325-a, органом державного фінансового контролю встановлено зобов’язання для Замовника: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє про виконання заходів, направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, а саме: притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника – начальника відділу централізованого господарського забезпечення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гордієнко Ірини Леонідівни, та позбавлення премії 20 % від посадового окладу. Додаємо копію Клопотання начальника Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гапоненко Л.Ф. від 06 грудня 2024 року про притягнення до відповідальності уповноваженої особи замовника – начальника відділу централізованого господарського забезпечення Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області Гордієнко І.Л. З урахуванням внутрішньої структури виконавчих органів Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області розпорядження щодо кадрових питань приймаються сільським головою, тому відповідне розпорядження сільського голови буде додатково оприлюднено.
2024-12-06 13:12:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2024-12-10 16:39:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМУ7" |
23 000 049,79
UAH з ПДВ
|
23 000 049,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ" |
30 500 000,04
UAH з ПДВ
|
30 500 000,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
32 196 518,28
UAH з ПДВ
|
32 196 518,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМУ7" #42803731 |
Відхилено |
23 000 049,79
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 10:21
|
ТОВ "СПЕЦ-КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ" #38017969 |
Відхилено |
30 500 000,04
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 10:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41510150 |
Переможець |
32 196 518,28
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2024 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 12:03
|
ДУ №1 д375-24.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2024 15:11
|
План фінансування.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 15:10
|
календарний план.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 15:10
|
Протокол 25-11.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2024 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 12:00
|
375-24.pdf | укладений |
31 жовтня 2024 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За результатами опрацювання запиту Держаудитслужби про надання пояснень від 21.11.2024 року при проведенні моніторингу закупівлі UA-2024-09-26-008325-a, уповноваженою особою встановлено, що при завантаженні до електронної системи закупівель через майданчик «Zakupivli.pro» Договору № 375/24 від 31.10.2024 року, укладеного із переможцем процедури закупівлі: "Реконструкція будівлі Великобалківської гімназії з улаштуванням споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Велика Балка, вул. Центральна, 37" (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі) ТОВ «БК ДЕЛЮКС ДЕВЕЛОПМЕНТ», допущено технічну помилку, а саме: при скануванні Договору № 375/24 від 31.10.2024 року на МФУ із функцією автоматичної подачі аркушів, пристроєм було пропущено аркуші із Додатком №1 та Додатком № 2 до договору, загальний обсяг аркушів сканованого файлу – 154 арк. З метою усунення допущеної технічної помилки, Додаток № 1 (План фінансування робіт) та Додаток № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року мають бути завантажені до електронної системи закупівель. Враховуючи, що майданчик «Zakupivli.pro» не має функціоналу для завантаження додаткових файлів у блок інформації щодо укладеного та оприлюдненого договору, тому оприлюднення Додатку № 1 (План фінансування робіт) та Додатку № 2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору № 375/24 від 31.10.2024 року може бути здійснено через функціонал оприлюднення додаткової угоди до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 375/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 375/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |