Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Борозенський ОЗПЗСО |
Код ЄДРПОУ: | 25650621 |
Місцезнаходження: | 74152, Україна , Херсонська обл., Борозенське, Мічуріна,10 А |
Контактна особа: |
Якуба Олена Олександрівна +380982887902 borozenska@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2024 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 68 899 415,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 344 497,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Борозенський опорний заклад повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради Херсонської області, провулок Мічуріна, 10 А, с. Борозенське, Бериславський район, Херсонська область, ЄДРПОУ25650621, UA138201720355169006025063511, Державна казначейська служба україни м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Банківська гарантія, надана банком-резидентом України, повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 344497.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2024 12:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 12:29 |
Відомість обсягів.xls | |
26 вересня 2024 12:29 |
Відомість ресурсів.xls | |
26 вересня 2024 12:29 |
ТД Борозенка ПРУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до законодавства, що діє у сфері публічних закупівель, Замовник має право внести зміни до тендерної документації у разі порушення вимог такого законодавства. У даному випадку формулювання тендерної документації не є порушенням.
Законодавство у сфері будівництва містить і поняття "створення об'єктів архітектури". На думку замовника, роз'яснення положення тендерної документації достатньо для розуміння вимоги, які саме документи вимагаються у тендерній пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-03-000028 ● 52fec116ba7c40978a5231b2eb0dd102
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2024 № 59-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2020.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 03.12.2024
№ 59-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Борозенський ОЗПЗСО UA-2024-09-26-005776-a 26.09.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 17:31:30
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Борозенського опорного закладу повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради за адресою: с.Борозенське провулок Мічуріна, 10 А Бериславського району Херсонської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-005776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 14:03:44
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 03.12.2024 р. UA-M-2024-12-03-000028) процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Борозенського опорного закладу повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради за адресою: с. Борозенське провулок Мічуріна, 10 А Бериславського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель), в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-005777-a , повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Борозенського опорного закладу повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради, Бериславського району, Херсонської області за адресою: с. Борозенське провулок Мічуріна, 10 А Бериславського району Херсонської області» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво.
Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. Таким чином, документами, що є обґрунтуванням розміру бюджетних призначень (витрат), та у яких визначено його очікувану вартість – є зведений кошторисний розрахунок (є частиною проєктної документації) та позитивний експертний звіт проектної документації (копії додаються).
Додаток:
1. Копія ЗКР.
2. Копія експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 16:43:17
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ««Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Борозенського опорного закладу повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради за адресою: с.Борозенське провулок Мічуріна, 10 А Бериславського району Херсонської області», код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-005776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, зокрема: визначено відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку №8 «Відомості ресурсів» до Тендерної документації замовника під час виконання робіт передбачено набуття у власність товарів, особливості здійснення закупівель яких визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» та по яким ступінь локалізації виробництва визначена підпунктом 1 цього пункту, зокрема: Дизель-генератор в шумозахисному виконанні "Silent" із збільшеним баком (825 л-48 годин), 400/230В потужністю 80/64 кВА/кВт, габарити 2,6*1,15*1,86 KOHLER J88 М138(або аналог) (позиція у відомості - 743); Комплект теплового насосу Samsung на базі DVM S2,AM160AXVAGH/EU + AM500FNBDEH/EU на 50 кВт (абоаналог) (позиція у відомості - 779); - Насосна група НГ-47 "TERMOJET" (або аналог) (позиція у відомості - 803); - Насос циркуляційний UPS 32-80 180 мм 1x220 V (позиція у відомості - 808); - Насос циркуляційний Grundfos UPM3 HYBRID 25-70 180(або аналог) (позиція у відомості - 809); - Насосна станція SPRUT AUJS 110/24LSS (або аналог) (позиція у відомості - 810); - Каналізаційна насосна станція PEDROLLO SAR 100-VXM 8/35 PEDROLLO (або аналог) (позиція у відомості - 811).
Враховуючи викладене, прошу надати:
- Інформацію стосовно вартості зазначеного обладнання відповідно до кошторисної документації, щодо розгляду якої отримано позитивний Експертний звіт.
- Інформацію стосовно не встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації вищезазначених товарів.
- Інформацію стосовно включення вище переліченого обладнання до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків), що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу з питань закупівель?
2. Відповідно до частини першої статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). При цьому, пунктом 13-1 Порядку №861 встановлено, що замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Прошу надати пояснення щодо не зазначення замовником у тендерній вимогу вимоги стосовно надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 14:06:32
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України від 16.12.2024 р. про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 03.12.2024 р. UA-M-2024-12-03-000028) процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Борозенського опорного закладу повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради за адресою: с. Борозенське провулок Мічуріна, 10 А Бериславського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель), в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-005777-a, повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.22р. № 1178:
«Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6- розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Положення пункту 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”;
здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.».
Під час здійснення закупівлі Замовником не враховано особливості, установлені пунктом 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки для застосування положень щодо локалізації за існування одночасно таких умов:
• Вартість товару дорівнює або перевищує 200 тис.грн.;
• Товар переходить у власність замовника будівництва;
• Товар входить до переліку, визначеному пунктом 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
• Між Україною та країною походження таких товарів не укладено міжнародних договорів (угод).
1) У відомостях ресурсів, що є додатком до тендерної документації, і справді присутній:
• Дизель-генератор в шумозахисному виконанні "Silent" із збільшеним баком (825 л-48 годин), 400/230В потужністю 80/64 кВА/кВт, габарити 2,6*1,15*1,86 KOHLER J88 М138(або аналог) (позиція у відомості - 743);
• Комплект теплового насосу Samsung на базі DVM S2,AM160AXVAGH/EU + AM500FNBDEH/EU на 50 кВт (або аналог) (позиція у відомості - 779); -
• Насосна група НГ-47 "TERMOJET" (або аналог) (позиція у відомості - 803);
• Насос циркуляційний UPS 32-80 180 мм 1x220 V (позиція у відомості - 808);
• Насос циркуляційний Grundfos UPM3 HYBRID 25-70 180(або аналог) (позиція у відомості - 809); -
- Насосна станція SPRUT AUJS 110/24LSS (або аналог) (позиція у відомості - 810);
- Каналізаційна насосна станція PEDROLLO SAR 100-VXM 8/35 PEDROLLO (або аналог) (позиція у відомості - 811).
Виробники товару:
• Дизельна електростанція Kohler-Sdmo J88K
Виробник KOHLER-SDMO (Франція).
• Комплект теплового насосу Samsung на базі DVM S2, AM160AXVAGH/EU + AM500FNBDEH/EU на 50 кВт
Samsung (Корея).
• Насосна група НГ-47 "TERMOJET"
Виробник Termojet Україна.
• Насос циркуляційний UPS 32-80 180 мм 1x220 V (позиція у відомості - 808)
Виробник Grundfos Данія
• Насос циркуляційний Grundfos UPM3 HYBRID 25-70 180
Виробник Grundfos Данія
• Насосна станція SPRUT AUJS 110/24LSS
Виробник ТОВ «ВАРНА» ТМ SPRUT Україна
• Каналізаційна насосна станція PEDROLLO SAR 100-VXM 8/35 Виробник PEDROLLO Італія
Вартість даних товарів становить більше ніж 200 000 грн. (згідно кошторисної частини проектної документації).
Але у даному випадку, діє виключення, оскільки країною походження товару (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, з якою Україна уклала міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю.
Між Україною та вказаними країнами діє Угода про державні закупівлі.
2. Замовником здійснюється закупівля робіт з будівництва захисної споруди, не закупівля товарів. Борозенський опорний заклад повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради не набуває у процесі здійснення закупівлі права власності на товар, що визначений пунктом 6 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі».
Майно, що буде створене в результаті будівництва є власністю територіальної громади.
Також, Замовником будівництва укладено додаткову угоду до договору про закупівлю робіт, та додано положення про порядок підтвердження учасником (підрядником) ступеню локалізації товару, у випадку його встановлення на об’єкті будівництва.
3. Згідно проекту договору (додаток до тендерної документації) та умов законодавства, що регулює діяльність у сфері будівництва, Учасник (переможець) зобов’язаний на підтвердження витрат та якості робіт надати Замовнику сертифікати якості, паспорти тощо на все обладнання, що встановлене (влаштоване) на об’єкті будівництва.
З метою здійснення контролю якості будівельних робіт (відповідно умовам договору підряду, ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", інших нормативних актів у сфері будівництва) на протязі усього процесу виконання робіт здійснюється авторський та технічний нагляд, ведеться виконавча документація. Тож, таким чином забезпечується отримання від підрядника документів (сертифікатів) на матеріальні ресурси, що застосовуються під час робіт.
Таким чином, порушень законодавства у сфері публічних закупівель замовником не здійснено, у тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження учасниками ступеня локалізації товару.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-19 16:18:38
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Борозенського опорного закладу повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради за адресою: с.Борозенське провулок Мічуріна, 10 А Бериславського району Херсонської області», код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-005776-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Згідно попередньої відповіді на запит Управління Замовником, наведено інформацію щодо виробників товару, який під час виконання робіт за предметом закупівлі передбачає набуття його у власність та вартість якого становить більше ніж 200 тис. грн., але не надано документів, що підтверджують країну походження товару.
Так, Замовником зазначені країни Виробники товару, зокрема:
Дизельна електростанція Kohler-Sdmo J88K
Виробник KOHLER-SDMO (Франція).
Комплект теплового насосу Samsung на базі DVM S2, AM160AXVAGH/EU + AM500FNBDEH/EU на 50 кВт
Samsung (Корея).
Насосна група НГ-47 "TERMOJET"
Виробник Termojet Україна.
Насос циркуляційний UPS 32-80 180 мм 1x220 V (позиція у відомості - 808). Виробник Grundfos (Данія)
Насос циркуляційний Grundfos UPM3 HYBRID 25-70 180
Виробник Grundfos (Данія)
Насосна станція SPRUT AUJS 110/24LSS
Виробник ТОВ «ВАРНА» ТМ SPRUT (Україна)
Каналізаційна насосна станція PEDROLLO SAR 100-VXM 8/35 Виробник PEDROLLO (Італія),
Враховуючи вищевикладене, прошу надати підтверджуючи документи щодо походження вищезазначеного обладнання, (сертифікати про країну походження товару та/або інші підтверджуючи документи з цього приводу), шляхом їх завантаження до електронної системи закупівель
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-24 16:28:55
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України від 19.12.2024 р. про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 03.12.2024 р. UA-M-2024-12-03-000028) процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Борозенського опорного закладу повної загальної середньої освіти Борозенської сільської ради за адресою: с. Борозенське провулок Мічуріна, 10 А Бериславського району Херсонської області» (ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель), в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-26-005777-a, повідомляємо наступне.
І знову наголошуємо, ми писали, що обладнання не передається підрядником у власність замовнику. А згідно «Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У Додатку №8 «Відомості ресурсів» до Тендерної документації присутні:
- Дизельна електростанція Kohler-Sdmo J88K у кожусі
Виробник KOHLER-SDMO (Франція).
-Комплект теплового насосу Samsung на базі DVM S2, AM160AXVAGH/EU + AM500FNBDEH/EU на 50 кВт
Samsung (Корея).
-Насосна група НГ-47 "TERMOJET"
Виробник Україна.
-Насос циркуляційний UPS 32-80 180 мм 1x220 V (позиція у відомості - 808)
Виробник Grundfos Данія
-Насос циркуляційний Grundfos UPM3 HYBRID 25-70 180
Виробник Grundfos Данія
-Насосна станція SPRUT AUJS 110/24LSS
Виробник ТОВ «ВАРНА» ТМ Спрут Україна
-Каналізаційна насосна станція PEDROLLO SAR 100-VXM 8/35 Виробник PEDROLLO Італія
Україна, Франція, Данія, Італія, Корея- країни - виробники вказаного товару є членами Угоди про державні закупівлі, тому дані товари не підпадають під вимоги щодо локалізації.
Сертифікати про походження товарів будуть надані під час приймання - передачі виконаних робіт, оскільки обладнання буде закуповуватися у процесі будівництва, а сертифікати походження надаються уповноваженими органами під час митного оформлення товарів. У випадку заміни обладнання (на аналогічне, що не підпадає під виключення за законом), підрядником згідно договору будуть надані усі необхідні документи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ ФІНАНС" |
68 192 086,18
UAH з ПДВ
|
68 192 086,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАТ ФІНАНС" #41046104 |
Переможець |
68 192 086,18
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 20:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2024 11:54
|
Додаткова угода _2.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2024 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2024 11:45
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2024 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 19:49
|
Договір захисна споруда.pdf | укладений |
01 листопада 2024 19:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення зміни до Розділу "Інші умови Договору" та доповнення пунктом 22.7 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування робіт з місцевого бюджету на кошти додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |