Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 31430000-9 - Електричні акумулятори (Портативна електростанція Jackery Explorer 1000 Pro або еквівалент)
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2024-09-25-007769-a ● 8b104bec4a254c58a8e9c6f9bcf6f707
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41858617 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Мачухи |
Контактна особа: |
Наталія Кулак +380680768970 kulaknata900@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2024 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2024 12:33 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2024 12:33 |
Очікувана вартість: | 184 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31430000-9: Електричні акумулятори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Портативна електростанція Jackery Explorer 1000 Pro або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38754, Україна, Полтавська область, с.Мачухи, вул. Історична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 31434000-7 — Літієві акумуляторні батареї
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2024 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 8 - Відомості про учасника.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 9 - Лист-згода.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 7 - Тендерна пропозиція.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товари.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 6 - Проєкт договору.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 5 - Перелік документів, які подаються переможцем.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 1 - Перелік документів які подаються учасником.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 3 - Вимоги до учасників та переможця щодо відсутності підстав.docx | |
25 вересня 2024 13:38 |
Додаток 4 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до технічних характеристик
Дата подання: 27 вересня 2024 16:28
Дата відповіді: 30 вересня 2024 14:15
Доброго дня. Шановний представник замовника,
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому , під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
ТОВ «Житомирська торгова компанія», планує взяти участь у зазначеній публічній Закупівлі , про те вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь , з огляду на наступне.
Зазначені вимоги до предмета закупівлі не обумовлені об`єктивною необхідністю та призводять до того, що усім технічним вимогам до предмета закупівлі відповідає лише один виробник та одна модель, а саме: Jackery Explorer 1000 Pro
З метою забезпечення можливості учасникам пропонувати продукцію інших виробників, технічні характеристики якої відрізняється від характеристик продукції Jackery, пропоную змініити наступні Технічні та/або якісні вимоги до предмета закупівлі (не гірше) у Додаток №4
до тендерної документації
1. Ємність не менше 768 Вт*г
2. Хімічний склад елементів літій-іонна батарея NMC або LiFePO4
3. Циклічний ресурс
≥ 1000 циклів до 80%+ ємності
4. Система управління
BMS, захист від перевантаження по напрузі, захист від короткого замикання
5. Розетка змінного струму не менше
230В, 1000Вт (2000Вт пікова)
6. Порт USB-A 5В, 2,4А
7. Quick Charge 3.0
5-6В, 3A / 6-9В, 2A / 9-12В, 1.5A
8. Порт USB-C 100Вт макс, 5В, 3А / 9В, 3А / 12В, 3А / 15В, 3А / 20В, 5А
9. Автомобільна розетка 12В, 10А
10. Робоча температура експлуатації від -10 до +40℃
Гарантія не менше 12 місяців
Підтвердження застосування аналогічних дискримінаційних вимог Замовником відображена в закупівлі UA-2023-04-20-008550-a де рішенням Антимонопольного комітету України № 5974-р/пк-пз від 04.05.2023 такі дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону тому на підставі викладеного –просимо вас внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Придбання замовником товару даного виду здійснюється для потреб військових формувань (окремого структурного підрозділу Збройних сил України), за їх запитом з подальшою передачею такого товару на облік запитувача. Тому, для максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду товару. Посилання замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників (у разі наявності), торговельну марку (у разі наявності) або тип (у разі наявності) тощо – обумовлено, в тому числі, і наданням учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові товару.
У випадку, якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним виходячи із необхідності забезпечити максимальну надійність товару, доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації, а так само в кожному такому випадку будь-яке із зазначених посилань вживається в сукупності із значенням «або еквівалент».
Додатково зазначаємо, що товар, який ви пропонуєте до поставки, має гірші технічні характеристики, ніж товар, на який є потреба військових.
У випадку, якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним виходячи із необхідності забезпечити максимальну надійність товару, доступність технічного сервісу, безпечність та економічність його експлуатації, а так само в кожному такому випадку будь-яке із зазначених посилань вживається в сукупності із значенням «або еквівалент».
Додатково зазначаємо, що товар, який ви пропонуєте до поставки, має гірші технічні характеристики, ніж товар, на який є потреба військових.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2024 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА |
179 700,00
UAH з ПДВ
|
173 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бонюк Роман Володимирович |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
174 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА #2372221549 |
Переможець |
173 996,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2024 08:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 16:01
|
Договір.PDF | укладений |
15 жовтня 2024 16:00
|