Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380512374965 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2024 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 718 854,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 188,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 150 (двадцять три тисячі сто п’ядесят) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23150 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 150 (двадцять три тисячі сто п’ядесят) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надавати підряднику аванс у розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві), відповідно до вимог чинного законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування». | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплату виконаних робіт замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2024 11:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2024 11:10 |
Додаток 4 (1).docx | |
25 вересня 2024 11:10 |
Технічна спеціфікація (Додаток 3).rar | |
25 вересня 2024 11:10 |
Додаток 1 (1).docx | |
25 вересня 2024 11:10 |
ТД-24 (1).docx | |
25 вересня 2024 11:10 |
Проєкт договору (Додаток 2).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-03-000018 ● 3af0e731513442e5ba2b946899e4f0da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2024 09:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.12.2024 № 89-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.12.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.12.2024 № 89-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-09-25-004090-a 25.09.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-05 17:22:48
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-10 11:10:28
Відповідь на звернення
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обгрунтовуються виділеними з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію відповідних заходів, експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини у с. Мостове, Доманівського району Миколаївської області" та інше (Всі документи оприлюднені за посиланням - https://www.dmkoda.mk.ua/2024/09/26/%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b5-%d0%b1%d1%83%d0%b4%d1%96%d0%b2%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%82%d0%b2%d0%be-%d0%b0%d0%bc%d0%b1%d1%83%d0%bb%d0%b0%d1%82%d0%be%d1%80%d1%96%d1%97-%d0%b7%d0%b0%d0%b3%d0%b0%d0%bb%d1%8c/)
Крім того, зазначаємо що проєктно-кошторисна документація, експертні звіти тощо) є у відкритому вільному доступі на "Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва" за посиланням - (https://e-construction.gov.ua/) у розділі реєстри - будівельна документація.
- 5303_МІНІНФРАСТР_лист 8905 27.09.2023_Погодж.85084,064.pdf
- Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з держа… - Постанова № 608 від 16.06.2023 - d526864-20241122.pdf
- 540-р.pdf
- 443-р.pdf
- 418-р.pdf
- 111-р.pdf
- 58-р.pdf
- ЗКР_Амбулаторія_Мостове_2024.pdf
- Експертиза_амбулатрорія_Мостове.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-12 16:22:48
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктом 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні надати наступні документи: «Якщо Учасник виконував аналогічні роботи у якості субпідрядника, то в складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен завантажити договір субпідряду, основний договір в рамках якого виконувались аналогічні роботи, а також оригінал відгуків від генпідрядника та/або замовника робіт основного договору».
Учасник ТОВ «КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1» на усунення невідповідностей 24.10.2024 у файлі «аналогічний договір.pdf» надав довідку про виконання аналогічних договорів від 03.10.2024 №76, в якій зазначив інформацію про договір від 03.05.2024 № 1, укладений з ТОВ «ГОЛНЕСТ» за предметом «Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху (осі 7-15) будівлі педіатрії КП «КНП Вознесенська БЛ» ВМР по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 в м. Вознесенськ Миколаївської області», де учасник виконував роботи у якості субпідрядника.
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити, яким чином учасником ТОВ «КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1» виконано вимоги тендерної документації щодо надання договору субпідряду з ТОВ «ГОЛНЕСТ»?
У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
2. Розділом 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 до тендерної документації визначено, що для документального підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації також необхідно завантажити, зокрема, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Учасник ТОВ «КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1» в складі тендерної документації у файлі «договірна ціна.pdf» (сторінку 87) надав лише першу сторінку зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, відсутня інформація про глави 4, 5, 7 тощо. Тобто не надав необхідний документ в повному обсязі.
Зважаючи на вищезазначене, пропонуємо пояснити, чому тендерну пропозицію ТОВ «КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1» не було відхилено, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-17 20:54:44
Відповідь на звернення
Щодо наявності договору субпідряду.Надані в складі тендерної пропозиції документи свідчать про наявність договірних відносин Учасника у якості субпідрядника, а отже і підтвердженням відповідності його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору.Щодо надання зведеного кошторисного розрахунку, повідомляємо наступне. В складі тендерної пропощиції наявний зведени кошторисний розрахунок в повному обсязі та міститься в наданому Учасником imd файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію про усунення порушень, ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ на електронну адресу ТОВ "КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1" було направлено лист від 23.12.2024 № 833-23-28 та додаткову угоду № 2 від 20.12.2024 щодо розірвання договору від 31.10.2024 № 58, за результатами розгляду ТОВ "КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1" зазначена додаткова угода буде оприлюднена у системі.
2024-12-25 21:54:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1" |
7 487 288,38
UAH з ПДВ
|
7 487 288,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМУНТЕХБУДСЕРВІС-1" #44422146 |
Переможець |
7 487 288,38
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2024 12:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2024 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2025 16:01
|
Д.у. 4 Д. 58-24 Амбулаторія с. Мостове Комунтехбудсервіс.pdf | зміни до договору |
12 березня 2025 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2025 09:38
|
Д.у. 3 Д. 58-24 Амбулаторія с. Мостове Комунтехбудсервіс.pdf | зміни до договору |
12 березня 2025 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 15:19
|
Д.у. 2 Д. 58-24 Амбулаторія Мостове Комунтехбудсервіс 1.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2024 18:50
|
Д.у.1 Д. 58-24 Амбулаторія Мостове Комунтехбудсервіс 1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2024 18:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 20:12
|
Д. 58-24 Амбулаторія Мостове Комунтехбудсервіс.pdf | укладений |
01 листопада 2024 20:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п 3.2 розділу 3, Внести зміни до п 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 2 та № 3. Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п 3.2 розділу 3, Внести зміни до п 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 2 та № 3, Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та Внести зміни до реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до додатку № 2 |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |