Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Стаценко Світлана 380442938607 svitlana.statsenkoST@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 95 578 670,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 955 786,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник зобов’язаний надати забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді гарантії, відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції” (із змінами) з урахуванням вимог Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії відповідно до форми забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в Додатку 8 до цієї ТД. Більш детально зазначено в пункті 2 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 955700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору яке набуває чинності не пізніше дати укладання договору Вид забезпечення виконання договору – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 2% від суми договору. Орієнтовні форми текстів гарантій виконання договору про закупівлю наведені в Додатку 9 ТД . Банківська гарантія надається з урахуванням умов, викладених в пункті 6 Розділу VI Тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості послуг здійснюється Замовником протягом 10 робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку та банківської гарантії повернення авансового платежу у розмірі, що покриває суму авансового платежу. | Аванс | 10 | Робочі | 40 |
Надання послуг | Остаточні розрахунки здійснюються Замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання передачі наданих послуг за вирахуванням суми, що пропорційна відсотку суми сплаченого авансового платежу. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 60 |
Дата подання заявки | Строки надання Послуг: не більше 120 календарних днів. Орієнтовний початок польових досліджень листопад 2024 року. | Повторювана поставка | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 09:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 15:12 |
Перелік_змін_№1 до ТД 3.docx | |
01 жовтня 2024 15:12 |
Перелік зміни №1 до Оголошення 1.docx | |
01 жовтня 2024 15:12 |
Проект договору з авансом 40 відсотків.docx | |
01 жовтня 2024 15:12 |
Додаток_3_до ТД (Технічна специфікація кабельна).docx | |
01 жовтня 2024 15:12 |
Додаток 3.1 до ТД (Технічна специфікація безкабельна).docx | |
01 жовтня 2024 15:12 |
01111_4122_Проведення польових сейсморозвідувальних досліджень Зміни 1.docx |
02 жовтня 2024 09:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2024 15:12 |
Перелік_змін_№1 до ТД 3.docx
|
|||
01 жовтня 2024 15:12 |
Перелік зміни №1 до Оголошення 1.docx
|
|||
01 жовтня 2024 15:12 |
Проект договору з авансом 40 відсотків.docx
|
|||
01 жовтня 2024 15:12 |
Додаток_3_до ТД (Технічна специфікація кабельна).docx
|
|||
01 жовтня 2024 15:12 |
Додаток 3.1 до ТД (Технічна специфікація безкабельна).docx
|
|||
01 жовтня 2024 15:12 |
01111_4122_Проведення польових сейсморозвідувальних досліджень Зміни 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.7 тендерної документації Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе Учасник.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000045 ● 37d7e22ecf7a454baaf226e126b71435
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 № 71-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 24.10.2024 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
10 UA-2024-09-24-011885-a 24.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 16:31:53
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: 2024-09-24-011885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 18:09:43
28.10.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу (UA-M-2024-10-25-000045 Наказ від 24.10.2024 № 71-з) по Закупівлі:
Пояснення щодо питання 1:
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «(Послуги з проведення польових сейсморозвідувальних досліджень Качанівського родовища за технологією 3D) згідно з Кодом ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії» Замовник керується Наказом №280 від 28.06.2024р. «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг» (зі змінами).
На підставі проведених процедур «Аналіз ринку» (збір комерційних пропозицій) на майданчику Smarttender № 24673994 та № 24673721, що проводились з 24.07.2024 року по 31.07.2024 року, а також шляхом направлення запитів електронною поштою потенційним постачальникам, було отримано наступні комерційні пропозиції:
• ТОВ «Ентерпрайз ЛТД» - 116 666 654,34 грн. без ПДВ.
• ТОВ «Вікойл ЛТД» - 121 667 149,97 грн. без ПДВ.
• ТОВ «Нафтогазсила» - 123 780 675,54 грн. без ПДВ.
• ТОВ «Георозвідка» - 129 992 040,00 грн. без ПДВ.
У відповідності до діючих нормативних документів ПАТ «Укрнафта», для можливості економії коштів ПАТ «УКРНАФТА», відповідальний закупівельник має право проводити коригування очікуваної вартості в сторону зменшення.
Таким чином, після аналізу вартості раніше укладених договорів на сейсморозвідувальні дослідження, а також закупівель інших замовників сейсморозвідувальних досліджень, відповідальний за формування очікуваної вартості фахівець із закупівель здійснив коригування (зменшення) кінцевої очікуваної вартості.
Таким чином, очікувану вартість було встановлено на рівні 95 578 670 грн. без ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «(Послуги з проведення польових сейсморозвідувальних досліджень Качанівського родовища за технологією 3D) згідно з Кодом ДК 021:2015 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії».
З метою вивчення геологічної будови Качанівського нафтогазоконденсатного родовища сейсморозвідкою 3D МВХ МСГТ для подальшого виявлення нафтогазоперспективних об’єктів було оголошено відповідну закупівлю.
Параметри системи спостереження розраховані для забезпечення отримання якісного хвильового поля високої роздільної здатності в інтервалах залягання відкладів тріасової, пермської систем верхньокам’яновугільного відділу карбону, московського, башкірського ярусу середньокам’яновугільного відділу карбону, серпухівських, візейських, турнейських відкладів нижньокам’яновугільного відділу карбону у загальному інтервалі
глибин 1500-4000 м.
Обґрунтування параметрів системи спостереження.
Загальна технологічна площа 3D сейсмічних досліджень (Surface acquisition area) має забезпечувати впевнену/однозначну інтерпретацію цільових горизонтів в межах зони геологічного інтересу, після повного міграційного перетворення виходячи із площі геологічного інтересу, яка становить 19.55 км2 (площа ліцензійної ділянки) та глибини до найглибшого горизонту, яка становить 4000 м , загальна (технологічна) площа постановки польових сейсморозвідувальних досліджень має становити становить 94.17 км2. В розмір технологічного контуру входить зона сейсмічного зносу, яка пов’язана із кутами нахилу цільових горизонтів. За даними попереднього вивчення кути падіння досягають 8 – 10°у нижньому карбоні. Значні кути падіння призводять до суттєвого збільшення площі досліджень.
Вибір щільності системи спостереження зумовлений найменш мілким продуктивним горизонтом, який знаходиться на глибині 1500 м. Таким чином, після розрахунку параметрів системи спостереження у спеціалізованому програмному забезпечені OMNI 3D Workshop (Schlumberger) були розраховані відповідні параметри:
Розмір біну 20х20м;
Відстань між лініями прийому 280м;
Відстань між лініями збудження 360м.
Несиметричність ліній прийому та ліній збудження вибрана з метою зменшення витрат шляхом зменшення кількості пунктів збудження.
Загальні принципи та вимоги до проведення сейсморозвідувальних досліджень, регламентує: «Технічна політика ПАТ «Укрнафта» з проведення геолого-розвідувальних робіт», яка затверджена протоколом №3 НТР ПАТ «Укрнафта» від 02.05.2024 року.
Пояснення щодо питання 2:
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Зокрема, відповідно до пункту 4(1) постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи викладену вище інформацію, ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4(1) постанови № 710, тож вимога щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі чинним Законодавством для Товариства не передбачено.
Додатки:
1. Додаток 1 Аналітична таблиця формування очікуваної вартості;
2. Додаток 2 ТОВ «Вікоіл ЛТД» - Комерційна пропозиція;
3. Додаток 3 ТОВ «Нафтогазсила» - Комерційна пропозиція;
4. Додаток 4 ТОВ «Георозвідка» - Комерційна пропозиція;
5. Додаток 5 ТОВ «Ертерпрайз» - Комерційна пропозиція
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТЕЙК" |
95 578 649,26
UAH
|
95 578 649,26
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТЕЙК" #43825557 |
Переможець |
95 578 649,26
UAH
|
18 жовтня 2024 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 11:42
|
Укладений договір.pdf | укладений |
12 листопада 2024 11:41
|