Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34674154 |
Місцезнаходження: | 65022, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
Контактна особа: |
Наталія Лєсна +380979267662 34674154n@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2024 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 851 263,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 256,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії виданої банком. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Додаткова інформація для оформлення гарантії: Платіжні реквізити Замовника: IBAN № 158201720355139034022034422 в ДКСУ м. Київ. Зміст та вимоги щодо оформлення наданої учасником гарантії повинні відповідати положенням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 200000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено: а) довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цим додатком до тендерної документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; б) випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банку-гаранта, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції.. Гарантія, яка надається в електронній формі, повинна бути подана у складі тендерної пропозиції у вигляді електронного документу, щодо якого наявна технічна можливість перевірити накладений на нього кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання гарантії в електронній формі здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до п. п. 1 п. 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Взаєморозрахунки за обсяги виконаних робіт здійснюються за правилами, що передбачені згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з урахуванням особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з особливостями є ціна (питома вага критерію – 100%). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2024 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 16:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ-.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-01-000022 ● fcda11c5699a4d49bf2f001b98ad3834
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 09:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 №43-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 01.11.2024 №43-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-09-23-013564-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 10:14:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 8-В, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шляхом капітального ремонту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-013564-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-06 16:58:37
Відповідь
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
1.Департаменту міського господарства Одеської міської ради у 2024 році передбачені видатки на проведення капітальних ремонтів в рамках затверджених:
- Рішення Одеської міської ради (№ 1789-VIІI від 21.02.2024 Про внесення змін до рішення
Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/ua/acts/council/202231/ ;
- Рішення Одеської міської ради № 2373-VIII від 18.09.2024 Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1618-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік». Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/ua/acts/council/206053/;
- Паспорту бюджетної програми. Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту «Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 8-В, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шляхом капітального ремонту» генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт.
Проведена експертиза проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності, довговічності; з питань кошторисної частини проектної документації; архітектурно-планувальні рішення об’єкту будівництва. Отримано позитивний експертний звіт № 23/1587Е-07/24 від 23 липня 2024 (реєстраційний номер EX01:8509-1576-0557-4022). Сканкопія експертного звіту додається.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься локальні кошториси на будівельні роботи №№ 02-01-01, 02-01-02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт по об’єкту.
Перелік робіт та обсяги робіт зазначені у тендерній документації Додатку № 2 «Технічна специфікація щодо предмету закупівлі». При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів на будівельні роботи щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту з відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку.
Відповідно до Експертного звіту (позитивного) загальна кошторисна вартість будівництва (ЗКР) складає 48 824 327,00 грн.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі по об’єкту з відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку, враховано суму коштів згідно затвердженого Експертного звіту за виключенням витрат:
- утримання служби замовника (витрати на технічний нагляд у тому числі в розмірі 1,5%) - 2,5%, що складає 852 876,00 грн без ПДВ / 1 023 451,20 грн з ПДВ;
- вартість проектних робіт, що складає – 741 246 грн без ПДВ;
- вартість експертизи проектної документації, що склала – 25 000,00 грн без ПДВ/ 30 000,00 грн з ПДВ;
- кошти на здійснення авторського нагляду, що складає – 145 045,00 грн без ПДВ;
-кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, що складають – 861 101,00 грн без ПДВ/ 1 033 321,2 грн з ПДВ
Таким чином очікувана вартість предмета закупівлі складає – 45 851 263,60 грн. з ПДВ.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами) Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Одеської міської ради (скріншот сторінки додається) за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/listdep/byudjet/publichnie-zakupki/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-12 17:28:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Відновлення спільного майна багатоквартирного житлового будинку за адресою: м.Одеса, просп. Шевченка, 8-В, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації, шляхом капітального ремонту» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-013564-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПІЛОН ВЕСТ» та визначення його переможцем торгів з огляду на те, що в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі - Реєстр), наявна інформація про притягнення керівника учасника –Васильєва Вячеслава Олександровича до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення (Вирок Київського районного суду міста Одеси по справі №1512/1-172/11), скріншот з сайту https://corruptinfo.nazk.gov.ua додається.
Крім того, на підтвердження відсутності підстави, визначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей, ТОВ «ПІЛОН ВЕСТ», як переможцем торгів, надано інформаційну довідку з Реєстру за номером 1412895 (архівний файл «Довідка (8).zip).
У довідці зазначено:
Відомості, за якими здійснювався пошук інформації
Дані для пошуку отримані з сертифікату
ПІБ: «Васильєв Вячеслав Олександрович»
При цьому, при перевірці вказаної довідки на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/checkreference відображається наступна інформація:
«П.І.Б. особи по якій проводився запит/якій видавалась довідка: Васильєв Вячеслав».
Просимо надати пояснення щодо перевірки ТОВ «ПІЛОН ВЕСТ» на предмет відсутності підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 47 Особливостей.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 12:32:10
Відповідь
Відповідно до інформації по судовій справі номер 1512/1-172/11, що міститься в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/ Замовником проаналізовано відповідне рішення та встановлено:
Відповідно до вироку Київського районного суду м. Одеси від 24.11.2011 по справі №1512/1-172/11 суд вирішив визнати винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 368 Кримінального Кодексу України та призначити Васильєву В.О. покарання у вигляді 5 (п’яти) років позбавлення волі, із позбавленням права обіймання посад, що передбачають виконання організаційно-розпорядчих та адміністративно–господарських функцій строком на 3 (три) роки. Відповідно до ст.75 КК України звільнити Васильєва В.О. від відбування основного покарання з випробувальним терміном на 2 (два) роки.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 89 Кримінального кодексу України такими, що не мають судимості, визнаються:1) особи, засуджені відповідно до статті 75 цього Кодексу, якщо протягом іспитового строку вони не вчинять нового кримінального правопорушення і якщо протягом зазначеного строку рішення про звільнення від відбування покарання з випробуванням не буде скасоване з інших підстав, передбачених законом. Якщо строк додаткового покарання перевищує тривалість іспитового строку, особа визнається такою, що не має судимості, після відбуття цього додаткового покарання.
Оскільки в Єдиному державному реєстрі судових рішень та Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відсутні відомості про вчинення нового кримінального правопорушення Васильєвим В.О. та рішення про звільнення від відбування покарання з випробуванням не скасоване з інших підстав, передбачених законом протягом іспитового строку тобто з 24.04.2014 року по 24.04.2016 року, то Васильєв В. О. вважається таким, що не має судимості.
Враховуючи вищевикладене та детально вивчивши судову справу номер 1512/1-172/11 Замовник наголошує, що керівника Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, адже судова справа розглядалась у порядку кримінального впровадження за частиною 2 статті 368 Кримінального кодексу України та судимість була погашена відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 89 КК України, а у відкритих джерелах інформації відсутні відомості про притягнення Васильєва В. О. до адміністративної, цивільно-правової чи дисциплінарної відповідальності, що передбачена законом за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Пилон Вест" |
45 575 392,80
UAH з ПДВ
|
45 575 392,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Пилон Вест" #35930350 |
Переможець |
45 575 392,80
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 15:31
|
Додаткова уг.№ 1від 12.11.24р. Шевченко 8Вpdf.pdf | укладений |
14 листопада 2024 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 14:57
|
Документи право підпису договору.pdf | укладений |
01 листопада 2024 14:56
|
Договір №380 від 31.10.2024р.pdf | укладений |
01 листопада 2024 14:56
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 жовтня 2024 — 12 листопада 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись нормами Особливостей №1178 від12.10.2022, пп 1 п.19.1.розділу 19 договору «Внесення змін у договір та його розірвання», пунктом 20.1 розділу 20«Строк дії Договору. Інші умови»Договору №380 від 31 жовтня 2024р., ч.1 статті 188 ГКУ, ч.1 ст.651,ч.1 ст.654 ЦКУ, уклали Додаткову угоду:1)Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору з 12.11.2024 року |