Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 01993457 |
Місцезнаходження: | 77503, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, вул.Грицей Оксани, будинок 15 |
Контактна особа: |
Роп'яник Галина Михайлівна 380506096176 01993457zak@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2024 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 14:06 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2024 14:06 |
Очікувана вартість: | 5 832 960,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 164,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати в паперовому вигляді забезпечення виконання договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, передбаченого Законом. Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем процедури закупівлі у вигляді коштів грошової застави. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: Комунальне некомерційне підприємство Долинська багатопрофільна лікарня Долинської міської ради Івано-Франківської області, Код ЄДРПОУ: 01993457, ІПН 019934509056 р/р UA783052990000026007015511966 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299 призначення платежу: забезпечення виконання договору, капітальний ремонт І поверху неврологічного корпусу. Відносини між переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
кількість-1 робота, згідно обсягів визначених у додатку 3 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата 100 % за надані роботи з капітального ремонту проводиться Замовником після прийняття робіт службою замовника по здійсненню контролю над роботами (технічний нагляд), узгодження та підписання Актів форми КБ-2в, довідок форми КБ-3 протягом 10 календарних днів,за наявністю фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 15:49 |
Перелік змін.docx | |
02 жовтня 2024 15:49 |
Тендерна документація.doc |
02 жовтня 2024 15:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 жовтня 2024 15:49 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 жовтня 2024 15:49 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-16-000013 ● 56d8de92e7fd471ea85eb725d672071e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2024 10:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-09-23-008373-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 11:51:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт I поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м.Долина Калуського району Івано-Франківської області" (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів , в тому числі військовослужбовців)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-23-008373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-21 10:09:04
Відповідь на запит від 2024-10-17 в межах моніторингу закупівлі UA-2024-09-23-008373-a
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне щодо питання : «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість»:
Задля забезпечення якісної медичної допомоги пацієнтам, в тому числі і військовослужбовцям є необхідність у проведенні капітального ремонту приміщення з метою забезпечення інклюзивності будівлі. Необхідність проведення ремонтних робіт обумовлена невідповідністю будівлі положенням «ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» та, відповідно, неможливістю виконання наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо запровадження принципів безбар’єрності під час надання медичних та реабілітаційних послуг в закладах охорони здоров’я» від 06.02.2024 року №198.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт І поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м. Долина Калуського району Івано- Франківської області» (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів, в тому числі військовослужбовців), щодо якої було проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт. Експертний звіт ТОВ «Євроекспертиза» № 3076/23 від 05 грудня 2023, затверджений 25 червня 2024 р.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Інформацію щодо технічних та якісних характеристик, вимог до предмету закупівлі наведено у технічному завданні (додаток №3 до тендерної документації), яка є складовою частиною тендерної документації та оприлюднена в електронній системі закупівель.
Очікувана вартість та витрати у сумі 5 832 960,80 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку, що є частиною проектної документації по об’єкту "Капітальний ремонт І поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів, в тому числі військовослужбовців)».
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01 серпня 2005 р. №668 кошторисна документація – кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. ф, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ. Бюджетні призначення на здійснення даної закупівлі виділені у розмірі згідно потреб , що відповідає вартості робіт, та затверджені рішенням Долинської міської ради №2678 -42/2024 від 29.05.2024 р та №2825-47/2024 від 28.08.2024 р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2024 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" |
4 998 060,00
UAH з ПДВ
|
4 805 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛІТ-БУД 2 |
5 443 547,37
UAH з ПДВ
|
4 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" #40889309 |
Переможець |
4 805 100,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 10:46
|
Договір кап ремонт.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 10:43
|