Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Онацький Едуард Федорович 380931049649 Onatskyi.E.F@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2024 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 23:00 |
Очікувана вартість: | 28 084 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у розмірі 4% від вартості договору в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Банківської установи (Гаранта) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяплата 14 к д | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2024 13:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 13:47 |
Тендерна документація1 док_711 від 25.07.2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000056 ● 5342b99bbf4648ba98f45e82f560a693
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 13:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 № 71-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 24.10.2024 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
15 UA-2024-09-23-007361-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 12:09:18
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ПВРЗ-24Т_204_ВО: Вісь вагонна РУ1Ш» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-007361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 16:04:21
код ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
На Ваш запит про надання пояснення філії «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє:
Обґрунтування розміру витрат було визначено згідно інвестиційного проєкту на виготовлення 120 хоперів для зерна моделі 19-8005-У, який був затверджений рішенням Правління АТ «Укрзалізниця» від 20.05.2024 року (№Ц-82/30 Ком.Т.) Розрахунок витрат був здійснений на підставі норм витрат матеріалів та запасних частин.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було визначено згідно введенням АТ «Укрзалізниця» модуля «Тендерна договірна робота. Облік договорів закупівель». Технічну специфікацію було взято з «IT Enterprise», в якій зазначені усі технічні та якісні характеристики з вимогами до продукції.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі, фахівцями філії було направлено комерційний запит до потенційних постачальників та виробників. В свою чергу було отримані комерційні пропозиції від ТОВ «СОТА УКРАЇНА» з експертним висновком №ОИ-2436, ТОВ «ДДАП-РАКС» та ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ». Для розрахунку очікуваної вартості було взято комерційну пропозицію з мінімальним рівнем ціни.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-23-007361-a від 13 листопада 2024 був розглянутий на оперативній нараді осіб, які задіяні в процесі здійснення закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та прийнятий до уваги. Також філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що уповноважена особа Онацький Едуард Федорович увільнений від роботи на час проходження військової служби за контрактом, тому відповідь надана була невчасно. В свою чергу замовник з розумінням та відповідальністю ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2024-11-14 10:54:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2024 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" |
28 084 000,00
UAH
|
28 084 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
28 084 000,00
UAH
|
14 жовтня 2024 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2024 14:45
|
129.pdf | укладений |
22 жовтня 2024 14:44
|