Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад "Орлівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Кочубеївської сільської ради ОТГ Херсонської області Кочубеївського освітнього округу |
Код ЄДРПОУ: | 40205249 |
Місцезнаходження: | 74013, Україна , Херсонська обл., село Орлове, вул.Івана Богуна 64 |
Контактна особа: |
Слісарчук Юлія Олександрівна +380985803991 40205249@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2024 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 30 037 790,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 188,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Опорний заклад "Орлівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Кочубеївської сільської ради ОТГ Херсонської області Кочубеївського освітнього округу, Херсонська область, Бериславський район, село Орлове, вул.Івана Богуна 64, код за ЄДРПОУ 40205249, МФО 820172 ДКСУ України, м.Київ УДКСУ у Високопільському районі у Херсонській області, р/р UA918201720355109001001093667 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Банківська гарантія, надана банком-резидентом України, повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням УЕП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами Тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: умов про обов’язкове надання Учасником письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються Замовником; умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); умов відкликання гарантії банком–гарантом. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із Замовником. Банківська гарантія надана учасником повинна містити умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150188.95 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2024 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 12:50 |
Додаток 8 Відомість обсягів робіт.xls | |
23 вересня 2024 12:50 |
Додаток 8 Відомість ресурсів.xls | |
23 вересня 2024 12:50 |
ТД.doc |
24 вересня 2024 12:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2024 12:50 |
Додаток 8 Відомість обсягів робіт.xls
|
|||
23 вересня 2024 12:50 |
Додаток 8 Відомість ресурсів.xls
|
|||
23 вересня 2024 12:50 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000001 ● abf24aa5cb214d2fa5fa888bdb8320ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 13:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 №71-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 24.10.2024 № 71-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
16. UA-2024-09-23-006257-a 23.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 12:11:05
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Опорного закладу Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу, за адресою: с. Орлове, вул. Івана Богуна, 64, Бериславський район, Херсонська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-006257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 11:15:52
Пояснення
Опорний заклад "Орлівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Кочубеївської сільської ради ОТГ Херсонської області Кочубеївського освітнього округу (надалі – Замовник) у відповідь на запит ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Опорного закладу Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу, за адресою: с. Орлове, вул. Івана Богуна, 64, Бериславський район, Херсонська область»,UA-2024-09-23-006257-a, надає наступні пояснення. Предметом закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Опорного закладу Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу, за адресою: с. Орлове, вул. Івана Богуна, 64, Бериславський район, Херсонська область» відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво.
Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. Таким чином, документами, що є обґрунтуванням розміру бюджетних призначень (витрат), та у яких визначено його очікувану вартість – є зведений кошторисний розрахунок (є частиною проєктної документації) та позитивний експертний звіт проектної документації (копії додаються).
Додаток:
1. Копія ЗКР.
2. Копія експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-30 15:28:04
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Опорного закладу Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу, за адресою: с. Орлове, вул. Івана Богуна, 64, Бериславський район, Херсонська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-23-006257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з наступного питання:
1. Відповідно до абзацу третього пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків.
Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861).
Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів (Додаток 8 до тендерної документації) при виконанні робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Опорного закладу Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу, за адресою: с. Орлове, вул. Івана Богуна, 64, Бериславський район, Херсонська область» передбачено установлення, зокрема, генератора дизельного 30 кВТ 380В всепогодний кожух, автоматичний старт Dalgakiran.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому під час формування тендерної документації на закупівлю робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Опорного закладу Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу, за адресою: с. Орлове, вул. Івана Богуна, 64, Бериславський район, Херсонська область» Замовником не враховано вимоги пункту 13-1 Порядку № 861?
2. Відповідно до вимог пункту 23 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист про те, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.
Виходячи з вищевикладеного, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель) учасник процедури закупівлі ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «БУДКОМ» виконав вищевказану вимогу тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-01 10:13:40
Пояснення
1. Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.22р. № 1178:
«Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”;
здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.».
Під час здійснення закупівлі Замовником не враховано особливості, установлені пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки для застосування положень щодо локалізації за існування одночасно таких умов:
- Вартість товару дорівнює або перевищує 200 тис.грн.;
- Товар переходить у власність замовника будівництва;
- Товар входить до переліку, визначеному пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
- Між Україною та країною походження таких товарів не укладено міжнародних договорів (угод).
1) У відомостях ресурсів, що є додатком до тендерної документації, і справді присутній дизель – генератор Dalgakiran (країна – виробник Туреччина).
Вартість даного генератору становить більше ніж 200 000 грн. (згідно кошторисної частини проектної документації).
Але у даному випадку, діє виключення, оскільки країною походження товару (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, з якою Україна уклала міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю. Між Україною та Туреччиною укладено Угоду про вільну торгівлю 03 лютого 2022 року.
2). Замовником здійснюється закупівля робіт з будівництва захисної споруди, не закупівля товарів. Опорний заклад Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу не набуває у процесі здійснення закупівлі права власності на товар, що визначений пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі».
Майно, що буде створене в результаті будівництва є власністю територіальної громади.
3) Згідно проекту договору (додаток до тендерної документації) та умов законодавства, що регулює діяльність у сфері будівництва, Учасник (переможець) зобов’язаний на підтвердження витрат та якості робіт надати Замовнику сертифікати якості, паспорти тощо на все обладнання, що встановлене (влаштоване) на об’єкті будівництва.
З метою здійснення контролю якості будівельних робіт (відповідно умовам договору підряду, ДБН А.3.1-5:2016 "Організація будівельного виробництва", інших нормативних актів у сфері будівництва) на протязі усього процесу виконання робіт здійснюється авторський та технічний нагляд, ведеться виконавча документація. Тож, таким чином забезпечується отримання від підрядника документів (сертифікатів) на матеріальні ресурси, що застосовуються під час робіт.
Таким чином, порушень законодавства у сфері публічних закупівель замовником не здійснено, у тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження учасниками ступеня локалізації товару.
2. Відповідно до вимог пункту 23 Додатку № 6 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист про те, що Учасник не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю.
Учасником надано у складі тендерної пропозиції сканований лист № б/н від 01.10.24р. «30.Гарантійний лист щодо обмежень» (копія додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку по моніторингу по опорному закладу видано відповідний наказ, який оприлюднено в електронній системі закупівель.
2024-11-19 16:51:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Інші порушення).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДКОМ" |
29 224 712,50
UAH з ПДВ
|
29 224 712,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БУДКОМ" #25182947 |
Переможець |
29 224 712,50
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2024 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 17:44
|
Додаткова угода _3 ВКФ БУДКОМ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 17:40
|
Додаткова угода _2 ВКФ БУДКОМ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2024 10:00
|
ДОДАТКОВА УГОДА _1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2024 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2024 11:41
|
Договір №28102024 | укладений |
28 жовтня 2024 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28102024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 28102024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 28102024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Опорного закладу Орлівський навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок» Кочубеївської сільської ради, Херсонської області, Кочубеївського освітнього округу, за адресою: с. Орлове, вул. Івана Богуна, 64, Бериславський район, Херсонська область» | 1 |
29 224 712,50
UAH з ПДВ
|