Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект запасних частин для виконання поточного ремонту візків вагонів метрополітену
Очікувана вартість
1 273 500,00 UAH
UA-2024-09-23-000799-a ● 27545d8335b7427e8fbb602e5097de2e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Роженко Тетяна 0442385813 t.rozhenko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2024 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 273 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штука
Комплект запасних частин для виконання поточного ремонту візків вагонів метрополітену
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02100, Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля (Червоноткацька), 1а, основний склад електродепо «Дарниця»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2025
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 30 (тридцяти) % вартості замовленої партії товару протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури. | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок у розмірі 70 (сімдесяти) % вартості замовленої партії товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів після поставки замовленої партії товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2024 09:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 09:20 |
Додаток 1.doc | |
23 вересня 2024 09:20 |
Додаток 2.doc | |
23 вересня 2024 09:20 |
Додаток 3.doc | |
23 вересня 2024 09:20 |
Додаток 4.doc | |
23 вересня 2024 09:20 |
Додаток 5.doc | |
23 вересня 2024 09:20 |
Додаток 6.doc | |
23 вересня 2024 09:20 |
Додаток 7.doc | |
23 вересня 2024 09:20 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до умов договору
Дата подання: 26 вересня 2024 11:45
Дата відповіді: 27 вересня 2024 14:31
Просимо п. 1.3 проекту договору викласти в наступній редакції:
Обсяг закупівлі товару, що є предметом Договору, може бути зменшений залежно від фінансових можливостей та виробничих потреб Покупця, окрім обсягу закупівлі товару згідно Замовлення, яке було направлено на адресу Постачальника та отриманої попередньої оплати.
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 проєкту договору «Поставка товару здійснюється партіями згідно з окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Покупця. Замовлення направляється Постачальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення», з чого можна зробити висновок, що у разі направлення Покупцем замовлення на партію товару Покупець має фінансові можливості та виробничі потреби у постачанні товару згідно умов договору.
Крім того, варто зауважити, що КП» Київський метрополітен» зацікавлений у постачанні товару, що запланований для використання під час виконання поточного ремонту 3-го об’єму візків моделі 68-7054 вагонів метрополітену моделей 81-7080, 81-7081, 81-7081-01 експлуатаційного парку та не планує зменшення обсягів вже замовленого товару, так як це може призвести до неможливості виконання даних ремонтів та, як наслідок, до не виконання графіку руху поїздів на Святошинсько-Броварській ліній Київського метрополітену у зв’язку із зменшенням видачі вагонів через неможливість їх використання та не забезпечення потреб мешканців та гостей міста Києва у перевезеннях, що є основною задачею нашого підприємства.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо недоцільним внесення змін до п. 1.3 проєкту договору.
Крім того, варто зауважити, що КП» Київський метрополітен» зацікавлений у постачанні товару, що запланований для використання під час виконання поточного ремонту 3-го об’єму візків моделі 68-7054 вагонів метрополітену моделей 81-7080, 81-7081, 81-7081-01 експлуатаційного парку та не планує зменшення обсягів вже замовленого товару, так як це може призвести до неможливості виконання даних ремонтів та, як наслідок, до не виконання графіку руху поїздів на Святошинсько-Броварській ліній Київського метрополітену у зв’язку із зменшенням видачі вагонів через неможливість їх використання та не забезпечення потреб мешканців та гостей міста Києва у перевезеннях, що є основною задачею нашого підприємства.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо недоцільним внесення змін до п. 1.3 проєкту договору.
Внесення змін до умов договору
Дата подання: 26 вересня 2024 11:46
Дата відповіді: 27 вересня 2024 14:35
Просимо п.п. 6.2.4 проекту договору викласти в наступній редакції:
Зменшувати обсяг закупівлі товару та ціну Договору залежно від своїх фінансових можливостей та/або виробничих потреб, окрім обсягу закупівлі товару згідно Замовлення, яке було направлено на адресу Постачальника та отриманої попередньої оплати.
Відповідь: Відповідно до п. 5.1 проєкту договору «Поставка товару здійснюється партіями згідно з окремими письмовими замовленнями Покупця, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Покупця. Замовлення направляється Постачальнику рекомендованим листом з повідомленням про вручення», з чого можна зробити висновок, що у разі направлення Покупцем замовлення на партію товару Покупець має фінансові можливості та виробничі потреби у постачанні товару згідно умов договору.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо недоцільним внесення змін до п.п. 6.2.4 проєкту договору.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо недоцільним внесення змін до п.п. 6.2.4 проєкту договору.
Внесення змін до умов договору
Дата подання: 26 вересня 2024 11:47
Дата відповіді: 27 вересня 2024 14:36
Просимо доповнити п.п.6.2.5 проекту договору наступною редакцією:
Товар, укомплектований та готовий до відвантаження протягом 20 днів, після дати набрання чинності повідомленням про розірвання Договору, приймаються Покупцем на умовах та за цінами Договору. Щодо решти Товару(продукції) Покупець може вибрати
(i) завершити поставку будь-якої частини на умовах та за цінами Договору; та/або
(ii) анулювати решту та сплатити Постачальнику узгоджену суму за частково завершені Товари, а також за матеріали та комплектуючі, раніше закуплені Постачальником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що у випадку не виконання зобов’язань за договором Постачальник несе повну відповідальність за їх невиконання та, як наслідок, Покупець має повне право на його розірвання в одностороньому порядку. У випадку постачання товару не належної якості або комплектності Покупець не зобов’язаний сплачувати Постачальнику за частково завершені товари, а також матеріали, комплектуючі, раніше закуплені Постачальником для виготовлення даних товарів, так як за постачання товарів належної якості та комплектності повну відповідальність несе Постачальник, тому внесення змін до п.п. 6.2.5 проєкту договору вважаємо недоцільним.
Внесення змін до умов договору
Дата подання: 26 вересня 2024 11:48
Дата відповіді: 27 вересня 2024 14:36
Просимо доповнити п.п.6.2.7 проекту договору наступною редакцією:
Товар, укомплектований та готовий до відвантаження протягом 20 днів, після дати набрання чинності повідомленням про розірвання Договору, приймаються Покупцем на умовах та за цінами Договору. Щодо решти Товару(продукції) Покупець може вибрати
(i) завершити поставку будь-якої частини на умовах та за цінами Договору; та/або
(ii) анулювати решту та сплатити Постачальнику узгоджену суму за частково завершені Товари, а також за матеріали та комплектуючі, раніше закуплені Постачальником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Покупець, за умови відсутності заборгованості щодо оплати за поставлений товар, має повне право на розірвання договору в одностороньому порядку. Також, відповідно до пункту 1.17 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «УЧАСНИК ПОДАЮЧИ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, цим ПОГОДЖУЄТЬСЯ з усіма умовами, викладеними в тендерній документації, В Т.Ч. З ПРОЄКТОМ ДОГОВОРУ (Додаток 3 до тендерної документації)…», тому внесення змін до п.п. 6.2.7 проєкту договору є недоцільним.
Внесення змін до умов договору
Дата подання: 26 вересня 2024 11:48
Дата відповіді: 27 вересня 2024 14:36
Просимо п.п. 7.4 проекту договору викласти в наступній редакції:
За порушення умов Договору щодо якості (комплектності) товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20% вартості неякісного (некомплектного) товару, якщо в установлений п.2,7 Договору строк дефекти не будуть усунуті або заміна неякісного товару не буде проведена.
Відповідь: Повідомляємо, що навіть у випадку усунення Постачальником дефектів у встановлені згідно з п.2.7 договору строки або заміни Постачальником неякісного товару, Покупець все одно може нести додаткові витати, пов’язані з монтажем/демонтажем обладнання та/або простоєм рухомого складу, тому внесення змін до п 7.4. проєкту договору вважаємо недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ" |
1 248 030,00
UAH з ПДВ
|
1 248 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ" #43232212 |
Переможець |
1 248 030,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2024 09:12
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 жовтня 2024 09:12
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ" #43232212 |
1 248 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 14:20
|
554-ТЧ1-24 від 14.10.2024 - ТОВ НВП ЦЕНТР КОМПЛЕКТАЦІЇ ТРАНСПОРТУ.pdf | укладений |
14 жовтня 2024 14:19
|