Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)
Очікувана вартість
23 635 794,00 UAH
UA-2024-09-20-011839-a ● 02a64ce6bd904e53b72ffb89ca808da1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ |
Код ЄДРПОУ: | 45022710 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, провулок Музейний, будинок 12 |
Контактна особа: |
Биховченко Іван +380672613715 nvmktender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2024 13:12 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2024 13:12 |
Очікувана вартість: | 23 635 794,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 118 178,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Найменування: Державна установа «Національне військове меморіальне кладовище» код ЄДРПОУ: 45022710 Р/Р: UA888201720355179002000034342 УДКСУ у Печерському районі міста Києва Місцезнаходження: Україна, 01001, місто Київ, пров. Музейний, будинок 12 Строк дії банківської гарантії має бути не менше строку дії тендерної пропозиції Учасника. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 118178.97 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору відповідно до статті 27 Закону. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить – 1 % вартості договору. Вид забезпечення: забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника. Отримувач: державна установа «Національне військове меморіальне кладовище» Код ЄДРПОУ: 45022710 Р/Р: UA888201720355179002000034342 УДКСУ у Печерському районі міста Києва МФО банку: 820172 Платник:_________________________. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю за ДК 021:2015 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)). Прізвище, ім’я по батькові платника або найменування юридичної особи платника необхідно вказувати повністю. Строк та умови надання забезпечення: Переможець вносить забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається між Замовником і Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі за предметом код CPV згідно ДК 021:2015 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)). Документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору переможцем є платіжне доручення (платіжна інструкція, квитанція тощо) з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Належним виконанням зобов’язання Переможця щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника, грошових коштів у визначеній сумі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Переможець втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю покладаються на Переможця. Забезпечення не повертається Замовником Переможцю в разі: - невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем (Переможцем) за Договором про закупівлю повністю або частково, зокрема, але не виключно: - за порушення строків виконання умов договору, інших строків, визначених у Договорі тощо); - Дострокового розірвання Замовником (Замовником) Договору про закупівлю у випадку, якщо Виконавець (Переможець) не виконує зобов’язання за Договором про закупівлю; - Дострокового розірвання Виконавцем (Переможцем) Договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: - після належного виконання Постачальником (Переможцем) Договору про закупівлю в повному обсязі та належним чином, підтверджено актами виконаних робіт; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Якщо Переможцем не внесено кошти забезпечення виконання договору про закупівлю або не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок Замовника, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за Послуги, вказані в пункті 1.1 цього Договору, здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаного Сторонами Акту приймання – передачі наданих Послуг протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування з врахуванням п. 6.3. цього Договору. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за Послуги, вказані в пункті 1.1 цього Договору, здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Послуг на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані належним чином та прийняті Послуги відповідно до Календарного плану фінансування послуг (Додаток № 3 до цього Договору). | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2024 13:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2024 13:52 |
Перелік Змін 1.doc | |
15 жовтня 2024 13:52 |
Зміни 1 ТД технагляд НВМК.docx | |
20 вересня 2024 17:58 |
відомість обсягів робіт.xlsx | |
20 вересня 2024 17:58 |
Загальна_відомість_ресурсів_1_черга_1+2_пускові_разомU_11_КД_ПВР.xls |
15 жовтня 2024 13:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 жовтня 2024 13:52 |
Перелік Змін 1.doc
|
||||||
15 жовтня 2024 13:52 |
Зміни 1 ТД технагляд НВМК.docx
|
||||||
20 вересня 2024 17:58 |
відомість обсягів робіт.xlsx
|
||||||
20 вересня 2024 17:58 |
Загальна_відомість_ресурсів_1_черга_1+2_пускові_разомU_11_КД_ПВР.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо Додатку 3
Дата подання: 27 вересня 2024 11:03
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:44
Шановний Замовник!
Додаток 3 до Тендерної документації містить лист-згоду, який подається, в тому числі і суб’єктом господарювання. Прошу надати відповідь, чи достатньо Учаснику-юридичній особі надати Лист-згоду по формі Додатку 3, підписану директором такої юридичної особи? Якщо ні, хто має підписувати та подавати Додаток 3 у випадку, коли Учасник є юридичною особою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ТВідповідно до додатку 3 тендерної документації передбачено надання листа згоди для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та суб‘єктів господарювання у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних».
щодо акту огляду
Дата подання: 27 вересня 2024 11:05
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:52
Шановний Замовник.
Додатком 4 до Тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції «акту огляду об’єкту, за підписом представників Учасника і Замовника.»
Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що порушує як принципи так і законодавство в сфері публічних закупівель.
Зокрема, АМКУ, під час розгляду скарг в сфері публічних закупівель неодноразово було зроблено висновок, що вимога Замовника в тендерній документації щодо необхідності попереднього огляду об’єкта робіт та надання у складі тендерної пропозиції акту огляду, підписаного обома сторонами, є дискримінаційною з двох підстав:
По-перше, така вимога є дискримінаційною, оскільки з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт огляду об’єктів, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду об’єктів, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. (Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.02.2024 № 3865-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-02-13-014189-a, Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-09-30-000315-a, Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, закупівля № UA-2021-02-22-003442-a).
По-друге, така вимога є дискримінаційною, оскільки передбачає фактичне розкриття для Замовника переліку потенційних учасників до проведення торгів, що порушує процедуру і сутність проведення публічної закупівлі.
Відповідно, вимога Замовника щодо необхідності попереднього огляду об’єкта проведення робіт та надання у складі тендерної пропозиції акту огляду, підписаного Замовником і Учасником, свідчить про дискримінаційні умови, суттєво обмежує право учасників в участі у закупівлі і ставить таку участь в залежність від рішень і дій Замовника, а також порушує принцип не розкриття для Замовника переліку учасників до завершення торгів.
Таким чином, вимагаємо прибрати відповідну дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження об’єкту будівництва, оскільки даний об’єкт є національного значення та є складним за своїм характером. Крім того дана вимога дає можливість суб’єкту господарювання об’єктивно встановити об’єми робіт та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників.
Слід зазначити, що в Учасника є 14 календарних дні для ознайомлення з об'єктом будівництва тому Замовникові не зрозуміло з даної вимоги чому Учасникові складно здійснити попередній огляд об'єкту.
Слід зазначити, що в Учасника є 14 календарних дні для ознайомлення з об'єктом будівництва тому Замовникові не зрозуміло з даної вимоги чому Учасникові складно здійснити попередній огляд об'єкту.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 27 вересня 2024 11:06
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:57
Шановний Замовник.
Підпунктом 2 Розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації висунуто вимогу про надання Учасником у складі Тендерної пропозиції «договору співставного за складом, класом наслідків та характером робіт (послуг), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з будівництва об'єктів класу наслідків СС3 за бюджетним замовленням укладені та виконані повністю або в процесі виконання учасником протягом 2019-2023 років. Кошторисна вартість об’єктів, де виконувались роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних має становити не менше 50 % від кошторисної вартості (вартості робіт відповідно до договорної ціни довору підряду) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a.»
Вимагаємо прибрати відповідну вимогу як дискримінаційну з наступних причин.
Відповідна вимога значно і безпідставно звужує перелік учасників, які мають право приймати участь в закупівлі. Так, 50 % від очікуваної вартості підрядних робіт в межах публічної закупівлі UA-2024-07-03-010451-a складає 900 мільйонів гривень. Відповідно, Учасник має надати аналогічний договір на виконання послуг з технічного нагляду за будівництвом об’єкту вартість підрядних робіт за яким складає не менше 900 мільйонів гривень.
Аналіз публічних закупівель на сайті Prozorro з аналогічним предметом закупівлі підрядних робіт згідно коду ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель» свідчать, що за весь час існування публічних закупівель, було проведено лише чотири публічні закупівлі на виконання підрядних робіт з вартістю робіт більше 900 мільйонів гривень, а саме: № UA-2018-03-30-001511-a, UA-2021-11-30-003087-a, UA-2017-06-14-001416-b та UA-2018-01-19-001793-a. При цьому в межах однієї закупівлі (UA-2021-11-30-003087-a) договір не було виконано і, за домовленістю сторін, достроково розірвано, а публічна закупівля № UA-2017-06-14-001416-b стосувалась реконструкції об’єкта, а не будівництва нового об’єкта.
Отже, потенційними учасниками відповідної закупівлі можуть бути лише два Учасника, які здійснювали технічний нагляд за будівництвом об’єктів в межах відповідних тендерів, що значно звужує можливість інших учасників прийняти участь в закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Скаржником не обгрунтовано та ненадано варіант викладення в іншій редакції поняття "аналогічного договору".
Форма "Тендерна пропозиція"
Дата подання: 27 вересня 2024 17:29
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:41
Доброго дня. У тендерній документації (надалі по тексту ТД) Додаток 1 приведена ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (форма, яка подається Учасником). Також у Додатку 1 вказано наступне «ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!! Дана форма пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання пропозиції переможцем у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір такі дії будуть розцінені Замовником як відмовиву переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та буде відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 особливостей.».
З тексту тендерної документації стає зрозуміло, що жодного посилання на вказаний додаток у тендерній документації немає. Разом з тим в ТД Розділі ІІІ пункт 1.1 вказано наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки».
З тексту Додатку 1 ТД стає зрозуміло, що це Форма тендерної пропозиції, яку має подати учасник процедури закупівлі, а не переможець процедури закупівлі.
Просимо Замовника надати роз’яснення на наступні питання: 1 Чи необхідно в складі тендерної пропозиції учаснику процедури закупівлі надавати Форму «Тендерної пропозиції» приведеної у Додатку 1 до тендерної документації? 2. Чи необхідно переможцю процедури закупівлі подавати Форму «Тендерної пропозиції» вказану в Додатку 1 до тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 1 тендерної пропозиції передбачено, що дана форма пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання пропозиції переможцем у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір такі дії будуть розцінені Замовником як відмовиву переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та буде відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 особливостей.
Аналогічні договори 2024
Дата подання: 27 вересня 2024 17:38
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:41
Доброго дня. Тендерною документацією вказано «Під аналогічними розуміються договори співставні за складом, класом наслідків та характером робіт (послуг), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з будівництва об'єктів класу наслідків СС3 за бюджетним замовленням укладені та виконані повністю або в процесі виконання учасником протягом 2019-2023 років». Просимо надати роз’яснення чи може учасник процедури закупівлі подати в якості аналогічного договіру (ів) укладений(і) у 2024 році?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація містить поняття аналогічного договору: "Під аналогічними розуміються договори співставні за складом, класом наслідків та характером робіт (послуг), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з будівництва об'єктів класу наслідків СС3 за бюджетним замовленням укладені та виконані повністю або в процесі виконання учасником протягом 2019-2023 років. Кошторисна вартість об’єктів, де виконувались роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних має становити не менше 50 % від кошторисної вартості (вартості робіт відповідно до договорної ціни довору підряду) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a."
ЕЦП/КЕП
Дата подання: 27 вересня 2024 17:52
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:39
Доброго дня. Тендерною документацією (надалі ТД) Розділ ІІІ Абз. 2 п.п. 3.1. п. 1 Розділу ІІІ ТД викладено у наступній редакції: «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Дане тлумачення не відповідає чинному законодавству України та протирічить Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". В ТД допускаються вимоги про надання пропозиції у вигляді сканованих копії з оригіналів документів. Також, вся тендерна пропозиція підписується ЕЦП/КЕП при повному її подані, що підтверджує автоматичне підписання всіх документів тендерної пропозиції (практика АМКУ). На сьогоднішній день відповідно до Постанови № 1178 навіть якщо учасник не підписав свою тендерну пропозицію, а подав вчасно, то учаснику надається 24 години на виправлення, в даному випадку на підписання тендерної пропозиції (також практика АМКУ). Данні рішення виносяться відповідно до п. 43 Особливостей. Просимо Замовника надати роз’яснення чи необхідно під час подання пропозиції накладати ЕЦП/КЕП на кожен документ, на якому відсутній підпис учасника/уповноваженої особи учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділ ІІІ Абз. 2 п.п. 3.1. п. 1 Розділу ІІІ ТД передбачено механізм накладання ЕЦП/КЕП на тендерну пропозицію Учасника.
Щодо постанови КМУ №1178 від від 12 жовтня 2022 р
Дата подання: 27 вересня 2024 18:09
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:37
Доброго дня. Абз. 1 п. 2 Розділу IV ТД викладено у наступній редакції: «Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону». Дане тлумачення не відповідає чинному законодавству України та протирічить Постанові КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту Постанова), а саме: відповідно до Постанови якщо при проведені процедури закупівлі подана одна тендерна пропозиція, Замовник розглядає її відповідно до кваліфікаційних вимог ТД та вимог ТД в цілому, та якщо тендерна пропозиція відповідає вимогам ТД то замовник надає повідомлення про намір укласти договір та завершує закупівлю. Просимо Замовника надати роз’яснення та повідомити чи буде Замовником розглядатися тендерна пропозиція на її відповідність до кваліфікаційних вимог тендерної документації та вимог тендерної документації в цілому, згідно Постанови в разі якщо дана пропозиція була подана лише одним учасником процедури закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так. У разі подання лише однієї тендерної пропозиції ,Замовником буде розглядати тендерну пропозицію на її відповідність до кваліфікаційних вимог тендерної документації та вимог тендерної документації в цілому.
Банківська гарантія
Дата подання: 27 вересня 2024 18:21
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:32
Доброго дня. В тендерній документації (далі ТД) вказано: «Інші приклади» абз. 1 п. 2 розділ V ТД викладено у наступній редакції: відсутність КЕП або УЕП на окремих документах, окрім відсутності КЕП або УЕП банка-Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції.
Практика АМКУ вказує на те, що , якщо Надана банківська гарантія і в неї є помилки, навіть відсутність накладеного КЕП або УЕП то надається учаснику процедури закупівлі 24 години на виправлення недоліків відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанови). А в разі, якщо в ТД передбачено надання Банківської гарантії та учасник закупівлі взагалі її не надав, то в даному випадку Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника. Просимо Замовника надати роз’яснення та повідомити чи буде Замовником надано 24 години на виправлення недоліків відповідно до п. 43 Постанови в разі виявлення помилок в Банківській гарантії (в т.ч. відсутність КЕП або УЕП банка-Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: пунктом 4 розділу 5 тендерної документації передбачено механізм виправлення недоліків в інформації та/або в документах.
Ціна пропозиції
Дата подання: 27 вересня 2024 18:42
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:29
Доброго дня в тендерній документації (далі ТД) п. 3 Розділ V вказано: «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: -досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; -сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; - отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством.». Особливі умови не передбачені діючим законодавством України, а саме Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова), щодо обґрунтування аномально низької ціни. Абзацом 9 пункту 37 Постанови вказано «аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), учасник повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.» Також, дана вимога може призвести до безпідставного відхилення пропозиції (тобто визначається як дискримінаційна вимога). Просимо Замовника надати роз’яснення та повідомити яким чином він буде діяти в разі подання аномально низької тендерної пропозиції та чи буде приведена ТД у відповідність до вимог Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п. 3 Розділу V тендерної документації передбачено механізм яким чином він буде діяти в разі подання аномально низької тендерної пропозиції.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 27 вересня 2024 18:53
Дата відповіді: 30 вересня 2024 15:27
Доброго дня в тендерній документації (далі ТД) п. 6 розділ VI передбачено надання Забезпечення виконання договору про закупівлю, та вказані такі умови «забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника»
Відповідно до ч. 4 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Тобто, якщо закупівля здійснюється не з бюджетних коштів (державні кошти), то гроші, отримані у якості забезпечення виконання договору про закупівлю, перераховують на рахунок замовника, а якщо за бюджетні кошти (державні кошти) то Банківська гарантія (забезпечення виконання договору) оформляється банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Просимо Замовника надати роз’яснення, яким чином необхідно надавати забезпечення виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п. 6 розділу VI тендерною документацією передбачено механізм надання забезпечення виконання договору.
Форма "Тендерна пропозиції"
Дата подання: 01 жовтня 2024 18:02
Дата відповіді: 02 жовтня 2024 12:44
Доброго часу доби. Пане Замовнику прошу надати відповідь на питання - чи буде вважатися порушенням ненадання учасником в складі тендерної пропозиції документу "Тендарна пропозиція" за формою наведеною в Додатку 1 до тендерної пропозиції.
Відповідь: Дана форма пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання пропозиції переможцем у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір такі дії будуть розцінені Замовником як відмовиву переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та буде відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 особливостей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-20-011839-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "П.К.Ц.-ФБМ АНДАСА", Код ЄДРПОУ:45094570
Дата подання: 01 жовтня 2024 12:49
Дата подання: 01 жовтня 2024 12:49
Скарга на дії Замовника в межах публiчної закупiвлi UA-2024-09-20-011839-a
І. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ»
ІІ. ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Консорціум «П.К.Ц. – ФБМ АНДАСА» (код ЄДРПОУ 45094570), Юридична та поштова адреса: 02125, м. Київ, пр. Нарбута Георгія буд.3, ел. пошта Consortium_fbm@ukr.net
ІІІ. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Підставою для подання скарги є встановлення Замовником в тендерній документації дискримінаційних вимог до Учасників, чим порушено вимоги ч. 1 та ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зокрема, Замовником встановлено дві вимоги, які, відповідно до усталеної практики АМКУ є дискримінаційними.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА № 1
П. 6. РОЗДІЛУ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які передбачені ДОДАТКОМ 4 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Зокрема, ДОДАТКОМ4 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ передбачено: З метою визначання специфіки робіт та поточних умов об’єкту, учасники здійснюють обов’язковий попередній огляд об’єкта: «Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район в межах Гатненської територіальної громади», на підтвердження чого, у складі пропозиції, учасники надають акт огляду об’єкту, за підписом представників Учасника і Замовника.
Для узгодження дати та часу виїзду на майданчик для огляду об’єкта телефонувати (093) 745-85-86+38 або (067) 261-3715»
IV. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
АМКУ неодноразово було зроблено висновок, що вимога Замовника в тендерній документації щодо необхідності попереднього огляду об’єкта робіт та надання у складі тендерної пропозиції акту огляду, підписаного обома сторонами, є дискримінаційною з двох підстав:
1. Вимога є дискримінаційною, оскільки з незалежних від учасника підстав замовник може не підписати акт огляду об’єктів, що надалі може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати підписаний замовником акт огляду об’єктів, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника. (Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.02.2024 № 3865-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-02-13-014189-a, Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-09-30-000315-a, Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, закупівля № UA-2021-02-22-003442-a).
2. Вимога є дискримінаційною, оскільки передбачає фактичне розкриття для Замовника переліку потенційних учасників до проведення торгів, що порушує процедуру і сутність проведення публічної закупівлі.
Відповідно, вимога Замовника щодо необхідності попереднього огляду об’єкта проведення робіт та надання у складі тендерної пропозиції акту огляду, підписаного Замовником і Учасником, свідчить про дискримінаційні умови, суттєво обмежує право учасників в участі у закупівлі і ставить таку участь в залежність від рішень і дій Замовника, а також порушує принцип не розкриття для Замовника переліку учасників до завершення торгів.
Отже, вимога, визначена Замовником в Додатку 4 тендерної документації щодо необхідності оглянути об’єкт робіт на надати у складі тендерної пропозиції відповідний акт огляду, підписаний учасником і замовником, має бути видалена Замовником як дискримінаційна.
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА № 2
Вимога щодо аналогічних договорів, викладена в Додатку 5 до Тендерної документації:
«1. *Під аналогічними розуміються договори співставні за складом, класом наслідків та характером робіт (послуг), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з будівництва об'єктів класу наслідків СС3 за бюджетним замовленням укладені та виконані повністю або в процесі виконання учасником протягом 2019-2023 років. Кошторисна вартість об’єктів, де виконувались роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних має становити не менше 50 % від кошторисної вартості (вартості робіт відповідно до договірної ціни довору підряду) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a.
IV. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Вимога Замовника про надання Учасником у складі Тендерної пропозиції «на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (вартості робіт відповідно до договірної ціни довору підряду) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a. є дискримінаційною з наступних причин:
1. 50 % від очікуваної вартості підрядних робіт в межах публічної закупівлі UA-2024-07-03-010451-a складає 900 мільйонів гривень. Відповідно, Учасник має надати аналогічний договір на виконання послуг з технічного нагляду за будівництвом за рахунок бюджетних коштів вартість підрядних робіт за яким складає не менше 900 мільйонів гривень, а тим паче у обмежений період – протягом 2019-2023 роки.
Відповідна вимога є очевидно дискримінаційною оскільки значно звужує перелік потенційних учасників Закупівлі. Вимога щодо надання аналогічного договору не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, тощо).
Так, аналіз публічних закупівель на сайті Prozorro з аналогічним предметом закупівлі підрядних робіт згідно коду ДК 021:2015 – 45210000-2 «Будівництво будівель» свідчать, що за весь час існування публічних закупівель, було проведено лише чотири публічні закупівлі на виконання підрядних робіт з вартістю робіт більше 900 мільйонів гривень, а саме: № UA-2018-03-30-001511-a, UA-2021-11-30-003087-a, UA-2017-06-14-001416-b та UA-2018-01-19-001793-a. При цьому в межах однієї закупівлі (UA-2021-11-30-003087-a) договір не було виконано і, за домовленістю сторін, достроково розірвано, а публічна закупівля № UA-2017-06-14-001416-b стосувалась реконструкції об’єкта, а не будівництва нового об’єкта.
Отже, потенційними учасниками відповідної закупівлі можуть бути лише два Учасника, які здійснювали технічний нагляд за будівництвом об’єктів в межах відповідних тендерів, що значно звужує можливість інших учасників прийняти участь в закупівлі.
2. Замовником жодним чином не обґрунтовано яким чином наявність у Учасника вказаного вище досвіду підтверджує реальну спроможність учасника якісно надати послуги в межах закупівлі, а самі вимоги щодо наявності аналогічного договору, прив’язаного до конкретної вартості підрядних робіт, не виправдані ані складністю підрядних робіт, ані жодними іншими технологічними чи законними міркуваннями.
Так, звертаємо увагу, що відповідна вимога щодо наявності у Учасника досвіду надання послуг з технічного нагляду за будівництвом об’єктів, співставні за складом, класом наслідків та характером робіт (послуг) вартість будівництва яких складає 900 мільйонів гривень, не відповідає складності підрядних робіт та послуг з технічного нагляду в конкретному випадку, є невиправдано завищеною та не підтверджує наявності у таких учасників більшого досвіду з проведення технічного нагляду ніж у учасників, які мають досвід робіт за договорами з меншою вартістю підрядних робіт.
Замовником взагалі не було обґрунтовано яким чином кваліфікація учасників, що надавали послуги технічного нагляду на об’єктах будівництва вартістю 900 мільйонів гривень може вважатися вищою, ніж кваліфікація учасників, які мають досвід з надання послуг технічного нагляду на об’єктах з меншою вартістю будівництва.
Крім того, аналіз наведених вище договорів за закупівлями підрядних робіт вартістю більше 900 мільйонів гривень (а саме закупівель UA-2018-03-30-001511-a та UA-2018-01-19-001793-a) свідчить, що вартість будівництва включала в тому числі вартість дороговарітсного обладнання, з чого можна дійти висновку, що вартість будівельних робіт не визначає складність цих робіт та не визначає більш високу кваліфікацію виконавця послуг з технічного нагляду, ніж у виконавця технічного нагляду за будівництвом об’єкта з меншою вартістю.
Більше того, кваліфікація виконавця послуг з технічного нагляду залежить в першу чергу від технологічної складності об’єкта будівництва, що не залежить від вартості, а залежить від конкретних будівельних та архітектурних рішень.
Таким чином, така вимога в тендерній документації є необґрунтованою, оскільки чому кваліфікація учасників, які мають договір, прив’язаний до конкретної порогу вартості підрядних робіт, краща ніж кваліфікація учасників, які могли здійснювати технічний нагляд на об’єктах більшої складності, але меншої вартості будівництва.
Право Замовника визначати кваліфікаційні умови не є абсолютним та безмежним і має відповідати принципам публічних закупівель, визначених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема принципам недискримінації, максимальній економії, ефективності та пропорційності, прозорості, а також запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Замовник, встановлюючи такі вимоги до Учасників значно звужує коло потенційних учасників без очевидної необхідності, посилається виключно на свою волю, тим самим зловживає своїми правами та призводить до дискримінаційної ситуації, яка не має жодного логічного обґрунтування.
3. Висунуті вимоги є аномальними та не типовими під час закупівель подібних послуг.
Аналіз закупівель аналогічних до оскаржуваної свідчить, що загальноприйнятою вимогою до кваліфікації учасників, що мають намір надавати послуги з технічного нагляду за будівництвом об’єктів, визначається саме класом наслідків будівництва. В жодній з публічних закупівель на аналогічну суму послуг та з аналогічним предметом немає вимоги надавати аналогічний договір на здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів з мінімальною вартістю підрядних робіт.
Перелік аналогічних публічних закупівель, взятих для порівняння: UA-2022-01-18-002133-c, UA-2021-03-19-004580-a, UA-2021-07-01-003863-b, UA-2020-06-01-001815-a, UA-2021-06-11-012028-b, UA-2022-01-18-002133-c. Принагідно, що два останні тендери стосувались закупівлі послуг з технічного нагляду саме щодо будівництва об’єктів, підрядні роботи за якими були наведені вище як приклади відсутності в Україні поширених закупівель підрядних робіт на суму більше ніж 900 мільйонів гривень.
Таким чином, в практиці публічних закупівель аналогічних послуг на аналогічні суми, замовники не застосовують до учасників кваліфікаційну вимоги у вигляді наявності аналогічного договору на надання послуг з технічного нагляду за будівництвом об’єкту, вартість підрядних робіт за яким прив’язана до певної суми.
Відповідна практика взагалі не зустрічається під час закупівлі аналогічних договорів, що, в сукупності з ненаданням Замовником належного обґрунтування реальної необхідності чи причин висування таких вимог, свідчить про явно дискримінаційний та штучний характер таких вимог, спрямований на створення необґрунтованого обмеження кількості учасників, які мають можливість приймати участь в закупівлі.
Застосування Замовником вимоги про надання учасникам аналогічних договорів на виконання робіт, що мають вартісні показники, без належного обґрунтування реальної необхідності висування таких вимог було визнано дискримінаційною вимогою в практиці АМКУ, зокрема в рішеннях Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 р.(закупівля № UA-2019-07-29-001328-b, Рішення № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 (закупівля № UA-2018-08-17000641b).
КОНСОРЦІУМ "П.К.Ц.-ФБМ АНДАСА" - представляє собою потужний альянс двох провідних компаній "П.К.Ц. андаса (1997) Лтд." (Ізраїль) та ТОВ "ФБМ УКРАЇНА" (Україна) з достатнім досвідом та успішними досягненнями в галузі інженерії та консалтингу. Консорціум забезпечує висококваліфікованими фахівцями в галузі інженерії та консалтингу, які надають послуги на високому професійному рівні. В тому числі Консорціум виконує роботи, послуги спрямовані на відновлення об’єктів, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України. Однак, надати підтвердження про виконання аналогічного договору на суму, що зазначена в тендерній документації є занадто завищеною вимогою, що унеможливлює виконати таку вимогу.
Таким чином, дії Замовника щодо висування необґрунтованих, невиправданих та очевидно обмежуючих вимог щодо надання учасниками аналогічних договорів є дискримінаційною, відсутність належного обґрунтування застосовування Замовником жорстких вимог до наявності у учасників досвіду виконання договорів з конкретними вартісними вимогами порушує принцип прозорості, є очевидно не необхідним в межах зазначеної закупівлі, оскільки жодним чином не підтверджує наявність у учасника більш високої кваліфікації в порівняння з іншими потенційними учасниками.
Відповідно, вказані вище вимоги до учасників та тендерних пропозицій є явно дискримінаційними, суперечать сталій практиці АМКУ та мають бути скасовані Замовником.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 1, 5, 16, 18, 22, 23, ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Визнати дискримінаційними встановлені ДУ «НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ» у Додатку 4 тендерної документації за закупівлею UA-2024-09-20-011839-a вимоги до учасників закупівлі, а саме вимоги провести попередній огляд об’єкта будівництва та надати учасниками у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкта, підписаного Замовником та Учасником;
3. Зобов’язати ДУ «НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ» внести зміни до Додатку 4 тендерної документації за закупівлею UA-2024-09-20-011839-a, а саме скасувати вимогу до учасників закупівлі провести попередній огляд об’єкта будівництва та надати учасниками у складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкта, підписаного Замовником та Учасником;
4. Визнати дискримінаційними встановлені ДУ «НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ» у Додатку 5 до тендерної документації за закупівлею № UA-2024-09-20-011839-a вимоги до аналогічних договорів, що мають бути подані учасниками закупівлі, а саме вимогу про надання договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a;
5. Зобов’язати ДУ «НАЦІОНАЛЬНЕ ВІЙСЬКОВЕ МЕМОРІАЛЬНЕ КЛАДОВИЩЕ» внести зміни у Додаток 5 до тендерної документації за закупівлею № UA-2024-09-20-011839-a, а саме скасувати саме вимогу про надання учасниками закупівлі договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 жовтня 2024 16:22
рішення від 03.10.2024 № 16244.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2024 16:20
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2024 № 16659.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2024 12:49
рішення від 10.10.2024 № 16659.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення комісії АМКУ виконано шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 15 жовтня 2024 13:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2024 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" |
17 720 000,00
UAH з ПДВ
|
5 555 555,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ КОРП." |
15 363 266,10
UAH з ПДВ
|
7 799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БАЗИС" |
17 234 000,00
UAH з ПДВ
|
7 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" |
15 363 266,10
UAH з ПДВ
|
8 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія |
12 345 678,90
UAH з ПДВ
|
12 345 678,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" |
17 489 568,00
UAH з ПДВ
|
17 216 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" #35691621 |
Переможець |
5 555 555,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2024 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2024 15:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 жовтня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2025 12:36
|
Дод угода по технагляду.pdf | зміни до договору |
11 березня 2025 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2025 16:52
|
дод угода держ експертиза.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2025 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 16:42
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 10:00
|
скан договору тех.нагляд-1.pdf | укладений |
06 листопада 2024 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, а саме уточнення календарного плану фінансування послуг |
Номер договору про закупівлю: | 00-0725/07-24/ТН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 00-0725/07-24/ТН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням календарного плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 00-0725/07-24/ТН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |