Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання первинних (мобільних) укриттів (швидкоспоруджувальних захисних споруд цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022)
Очікувана вартість
2 256 200,00 UAH
UA-2024-09-20-009672-a ● a6dace3e195a4ea7a0412ed17a9dc0c5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Британська, буд.21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:07 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:07 |
Очікувана вартість: | 2 256 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 562,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Придбання первинних (мобільних) укриттів (швидкоспоруджувальних захисних споруд цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, м.Суми, в районі вул.Нижньохолодногірька,8 - 1 од.; м.Суми, в районі вул.Білопільський шлях, 18/1 – 2 од.; м.Суми, на території Сумського міського парку культури та відпочинку ім.І.М.Кожедуба, біля КП «МСК «Тенісна Академія» СМР) – 1 од.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
4 штука
Придбання первинних (мобільних) укриттів (швидкоспоруджувальних захисних споруд цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40000, Україна, Сумська область, Суми, м.Суми, в районі вул.Нижньохолодногірька,8 - 1 од.; м.Суми, в районі вул.Білопільський шлях, 18/1 – 2 од.; м.Суми, на території Сумського міського парку культури та відпочинку ім.І.М.Кожедуба, біля КП «МСК «Тенісна Академія» СМР) – 1 од.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує придбаний за цим Договором Товар у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, за фактом постачання Товару. Оплата за придбаний Товар проводиться Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Поставка товару Постачальником, проводиться без авансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 16:44 |
Перелік змін.docx | |
01 жовтня 2024 16:42 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
01 жовтня 2024 16:42 |
Оголошення (нова редакція).docx | |
01 жовтня 2024 16:41 |
Додаток 7 (нова редакція).docx | |
01 жовтня 2024 16:41 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
25 вересня 2024 15:08 |
Перелік змін.docx | |
25 вересня 2024 15:08 |
Додаток 2 (нова редакція) .docx | |
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 5 .docx | |
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 6.docx | |
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 1 .docx |
01 жовтня 2024 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 жовтня 2024 16:44 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
01 жовтня 2024 16:42 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||||||||
01 жовтня 2024 16:42 |
Оголошення (нова редакція).docx
|
|||||||||
01 жовтня 2024 16:41 |
Додаток 7 (нова редакція).docx
|
|||||||||
01 жовтня 2024 16:41 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
|||||||||
25 вересня 2024 15:08 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
25 вересня 2024 15:08 |
Додаток 2 (нова редакція) .docx
|
|||||||||
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 5 .docx
|
|||||||||
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||||||||
20 вересня 2024 14:53 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 23 вересня 2024 17:58
Дата відповіді: 26 вересня 2024 15:37
Добрий день!
Розглянувши тендерну документацію за предметом закупівлі: Придбання первинних (мобільних) укриттів (швидкоспоруджувальних захисних споруд цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022), вважаємо, що умови, викладені в Тендерній документації, суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), є дискримінаційними та такими, що порушують права на рівну конкуренцію, з огляду на наступне:
Згідно вимог тендерної пропозиції Учасник в складі пропозиції повинен надати Сертифікат на систему екологічного управління стосовно виготовлення виробів із бетону, вимогам ISO 14001:2015, на системи управління якістю ISO 9001:2018 Системи управління якістю стосовно виготовлення виробів із бетону, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно виготовлення виробів із бетону. Вимоги та настанови щодо застосування, сертифікат відповідності ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні вимог, сертифікат відповідності ДСТУ 9195:2022.
Дані вимоги є незаконними та дискримінаційними, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України і у разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учасник має нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення цих сертифікатів відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить лише 7 днів з моменту оголошення закупівлі (два з яких припало на вихідні дні).
Щодо вимоги про скановану копію протоколу випробувань зразків-кубів бетону на стиск, що підтверджує клас бетону, виданого не раніше 2024 року акредитованою Національним агентством з акредитації України лабораторією. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки виготовлення первинних (мобільних) укриттів (швидкоспоруджувальних захисних споруд цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022) може відбуватись після укладення договору про закупівлю і протокол випробувань зразків-кубів бетону, який вимагає Замовник не свідчить про якість майбутніх первинних (мобільних) укриттів. Натомість, Учасник може надати лист-гарантію на надання Замовнику протоколу випробувань зразків-кубів бетону на стиск, що підтверджує клас бетону при безпосередній поставці вказаного товару. Дана вимога Замовника лише підкреслює, що тендерна документація розроблялась під конкретного учасника, який вже має вказані документи.
Вказаними вимогами Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають сертифікатів, і до того ж не зобов’язані їх отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Отже, вважаємо, що Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, свідчать про те, що тендерна документація підготовлена під конкретного учасника, обмежує можливості інших Учасників участі у процедурі закупівлі, що є порушенням чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до Тендерної документації відкритих торгів на закупівлю придбання первинних (мобільних) укриттів (швидкоспоруджувальних захисних споруд цивільного захисту модульного типу згідно ДСТУ 9195:2022).
Окрім того, в розділі технічних характеристик на 1 модульне укриття вказані технічні параметри, що мають ознаки належності укриття конкретному виробнику, а саме:
1) Назва виробу – «Конструкція (блок-модуль) залізобетонна для укриття цивільних осіб вхідна з боковим та торцевим отвором» відображає конкретну планувальну структуру з визначеним розміщенням входів, при цьому відсутня план-схема. Просимо надати план-схему з розміщенням входів або змінити назву виробу.
2) Вимога до класу бетону В40 (С32/40) W8 F200 з додаванням сталевої фібри EN 14889-1 є нічим необґрунтованим технічним параметром. Клас бетону підбирається в залежності від товщини конструкцій. Чому не можна збільшити товщину конструкцій з пониженням класу бетону згідно ДБН В.2.2-5:2023 Захисні споруди цивільного захисту, зберігши таким чином загальну міцність та надійність, але додатково покращивши за рахунок цього захист від вторинних осколків? Який національний стандарт вимагає додавання сталевої фібри? Просимо надати обґрунтування або встановити загальні нормативні вимоги, які забезпечують захист від засобів ураження протягом нормативного часу.
3) Вимога до робочої арматури із арматурного прокату класу А500С (ДСТУ 3760:2019) є необґрунтованою, оскільки ДБН В.2.2-5:2023 Захисні споруди цивільного захисту допускає використовувати у якості основного армування А400С. Просимо надати обґрунтування або встановити загальні нормативні вимоги, які забезпечують захист від засобів ураження протягом нормативного часу.
4) Маса, т не менше 21 не більше 24 не обґрунтована, адже більша вага конструкцій може забезпечити більший захист, наявність цього параметра у вимогах вказує на наявність готового рішення конкретного виробника. Просимо надати обґрунтування або встановити загальні нормативні вимоги, які забезпечують захист від засобів ураження протягом нормативного часу.
5) Параметри ширини, довжини з точністю до 200мм із заздалегідь визначеною товщиною стін вказують на наявність готового рішення конкретного виробника. Просимо надати обґрунтування.
6) Що означає «Фактичне перебування до 15 осіб», як його підтвердити зрозумілими параметрами, наприклад площа на 1 людину. Просимо надати роз’яснення.
7) Вимога «передбачені рішення для захисту від примерзання дверей до дверної коробки» - відсутнє таке поняття в нормативні літературі, згідно якого стандарту виконується? Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. Вимоги, щодо надання учасниками сертифікатів ISO не є незаконними та дискримінаційними, оскільки законодавство України не встановлює заборону здійснювати сертифікацію підприємств, а встановлена вимога щодо надання учасниками сертифікатів ISO, зазначених в тендерній документації, має безпосереднє відношення до предмету даної закупівлі. Інформуємо Вас, що відповідно до п. 28 Постанови КМУ №1178 зі змінами (далі Особливості), здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), тендерна документація формується відповідно до ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей. Вимоги до відомостей, які мають міститися в тендерній документації, передбачені ч.2 ст.22 Закону, тобто тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, чим чітко визначено термін «ціна тендерної пропозиції». Відповідно до відкритих джерел інформації в мережі Інтернет, отримати сертифікати ISO в умовах воєнного стану можливо в найкоротшій термін (до 5 днів). А тому, на підставі вищевикладеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині саме у відповідь на вимогу Учасника.
Щодо вимоги про скановану копію протоколу випробувань зразків – кубів бетону на стиск.
Відповідно до ст.16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Учасники надають документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема договір з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору; фотографічні матеріали вже розміщених споруд; банківська виписка (підтвердження факт оплати виконання договору в повному обсязі); позитивний лист – відгук замовника робіт за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору.
Щодо інших питань, викладених у зверненні, Замовником в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо вимоги про скановану копію протоколу випробувань зразків – кубів бетону на стиск.
Відповідно до ст.16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Учасники надають документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема договір з усіма укладеними додатковими угодами, додатками/специфікаціями до договору; фотографічні матеріали вже розміщених споруд; банківська виписка (підтвердження факт оплати виконання договору в повному обсязі); позитивний лист – відгук замовника робіт за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору.
Щодо інших питань, викладених у зверненні, Замовником в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації.
тендерна документація (технічна частина) не відповідає Кодексу цивільного захисту.
Дата подання: 24 вересня 2024 15:24
Дата відповіді: 26 вересня 2024 15:37
В актуальній редакції Кодекса цивільного захисту відсутні і термін і визначення Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту. Крім того, згідно статті 32 Кодексу До захисних споруд цивільного захисту належать виключно ПРУ, сховища і споруди подвійного призначення. Жодного іншого варіанту захисних споруд цивільного захисту Кодекс не дозволяє. Тому ДСТУ 9195:2022 наразі не діє і не може бути використане в якості стандарту для первинних(мобільних) укриттів. З цього приводу є достатньо роз'яснень ДСНС в загальному доступі. В разі, якщо тендер буде проведений по наданій тендерній документації, це призведе до порушення кримінального впровадження.
Вимагаємо привести тендерну документацію згідно ст. 32 Кодексу цивільного захисту України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі.
Замовником в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації.
Замовником в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації.
відповідність споруд вимогам п. 14.2.3.2 ДБН В.2.2-5:2023
Дата подання: 24 вересня 2024 15:41
Дата відповіді: 26 вересня 2024 15:51
Чи вимагає Замовник від Учасників поставляти споруди, які будуть захищати людей від уламків снарядів, чи авіаційних бомб? Або Замовнику все одно?
Наразі, згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовник за бюджетні кошти планує закупити споруди, які не мають вимог і, звісно, не планують захищати людей згідно вимог п.5.2. ДСТУ 9195:2022 від розрахункової дії засобів ураження згідно з ДБН В.2.2-5.
Вимагаємо від Замовника внести в тендерну документацію обов'язкову відповідність споруд вимогам п. 14.2.3.2 ДБН В.2.2-5:2023 з наданням в тендерній документації Сертифікату відповідності споруд цим нормам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі. Замовником в найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МИРАДИМА" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 869 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" |
2 188 320,00
UAH з ПДВ
|
1 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна виробничо-комерційна компанія "Федорченко" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МИРАДИМА" #42632622 |
Переможець |
1 869 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2024 14:37
|
Договір №291-б_0001.pdf | укладений |
22 жовтня 2024 14:36
|