Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Калуський ліцей №10 Калуської міської ради Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 23922742 |
Вебсайт: | http://kalush-licey10.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Євшана, 17 |
Контактна особа: |
Олеся Хованець +380668254275 lyceum10kalush@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 980 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 901,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2024 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2024 14:12 |
ЗТД_кап. ремонт.pdf | |
01 жовтня 2024 14:12 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
01 жовтня 2024 14:12 |
Додаток 3 перелік обладнання.pdf | |
20 вересня 2024 14:03 |
Обгрунтування_кап. ремонт.pdf | |
20 вересня 2024 14:03 |
Додаток 3 Відомість обсягів робіт.pdf | |
20 вересня 2024 14:03 |
Додаток 3 Відомість ресурсів.pdf | |
20 вересня 2024 14:03 |
Експертиза.pdf | |
20 вересня 2024 14:03 |
Додаток 3 Локальні кошториси.pdf |
01 жовтня 2024 15:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2024 14:12 |
ЗТД_кап. ремонт.pdf
|
|||
01 жовтня 2024 14:12 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
01 жовтня 2024 14:12 |
Додаток 3 перелік обладнання.pdf
|
|||
20 вересня 2024 14:03 |
Обгрунтування_кап. ремонт.pdf
|
|||
20 вересня 2024 14:03 |
Додаток 3 Відомість обсягів робіт.pdf
|
|||
20 вересня 2024 14:03 |
Додаток 3 Відомість ресурсів.pdf
|
|||
20 вересня 2024 14:03 |
Експертиза.pdf
|
|||
20 вересня 2024 14:03 |
Додаток 3 Локальні кошториси.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-14-000004 ● 2d0dafb3d5af4e11811d37a4b68721f7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2024 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.10.2024 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-09-20-008245-a 20.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 10:04:30
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №10 в м.Калуш, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-008245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 11:24:07
Відповідь замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі проектної документації на будівництво, що затверджена Експертним звітом №158-ЕК-24 від 14 травня 2024 року з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідні документи додаються. Посилання URL: http://kalush-licey10.com.ua/2021/03/03/publichni-zakupivli/ (безпосередньо файл: https://drive.google.com/file/d/1jDjHdzBPuIG0bwQUJfN_lyNQ9ihh8g0d/view)
Зокрема відповідний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації було опубліковано в електронній системі закупівель в документах поточної закупівлі, а також на виконання п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої згідно Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Відповідно, до умов тендерної документації було включено необхідні документи з проектно-кошторисної документації, що розглянуті згідно Експертного звіту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 09:25:46
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №10 в м.Калуш, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-20-008245-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 10 Додатку 9 до ТД «Перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що для підтвердження спроможності виконання робіт Учасник надає:
…
гарантійний лист (дилера/виробника/імпортера), адресований Замовнику торгів і з посиланням на номер закупівлі, про можливість поставки електрообладнання для харчоблоку (з переліком такого обладнання), у визначені документацією строки. Також у складі пропозиції Учасники надають діючий договір про співпрацю з дилером/виробником/імпортером електрообладнання для харчоблоку, як підтвердження можливості виконання умов договору.
У тендерній пропозиції учасника ПП Еліт Україна надано гарантійні листи від ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» за №581 та №582 від 03.10.2024 у яких зазначає, що має статус дилера та є постачальником електрообладнання та технологічного обладнання із нержавіючої сталі для харчоблоків на території України.
Також, учасником ПП Еліт Україна надано договір про співпрацю від 03.10.2024 №03/10/24-1, укладений з ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС», в якому останній позиціонує себе як дистриб’ютор та зобов’язується поставити Замовнику електрообладнання та технологічне обладнання із нержавіючої сталі для харчоблоків згідно Додатку 1 до договору, а саме:
- 25 найменувань електрообладнання, з них 4 найменування торгової марки «APACH», 7 найменувань торгової марки «HURAKAN» та інші торгових марок «BARTSCHER», «Orest», «SIRMAN PLUTONE», «ROBOT COUPLE», «ЕФЕС ТРЕЙД», «ADLER» , «SIRMAN MIRRA»;
- 35 найменувань обладнання із нержавіючої сталі для харчоблоків, з них 34 найменування виробника «Володимир, Лтд».
Слід зазначити, що дилер – це офіційний представник виробника (юридична особа), основне завдання якого популяризувати продукцію виробника і підвищувати рівень бренду, який бере на себе зобов’язання, які чітко регламентовані умовами дилерської програми. Умови дилерської програми чітко обмежені дилерським договором. Тут зазначені права та зобов’язання сторін, особливо стосовно того, хто несе відповідальність за якість, а також може передбачати проведення певної цінової політики. Її суть полягає у тому, що рівень вартості товарів строго обмежений виробником, тоді як дилер не має права на нього впливати.
Також, слід відмітити, що в гарантійних листах, наданих ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» не зазначено дилером яких торгових марок він являється.
Поряд з цим, на сайті ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» (https://profichoice.com/) відсутня інформація про наявність дилерських угод з виробниками або імпортерами обладнання торгових марок, що пропонується до поставки.
Виходячи з аналізу інформації зазначеної на сайті ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» можна зробити висновок, що воно надає послуги з розробки технологічних проектів професійних кухонь та виробництв, на основі яких здійснює підбір професійного обладнання, продаж, доставка та підключення, а також навчання й необхідний супровід.
Таким чином, ТОВ «ПРОФІ ЧОЙС» не підтверджено статус дилера виробника/імпортера обладнання торгових марок, яке він гарантує поставити.
1. Яким чином учасником ПП Еліт Україна виконано вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа (дилера/виробника/імпортера), адресованого Замовнику торгів і з посиланням на номер закупівлі, про можливість поставки електрообладнання для харчоблоку (з переліком такого обладнання), у визначені документацією строки?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-21 16:20:15
Відповідь Замовника на запит на пояснення
З приводу Вашого запиту повідомляємо наступне: відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно п. 44 Особливостей Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту (в редакції Постанови КМ № 782 від 05.07.2024).
Відповідно до Додатку 9 тендерної документації учасника надають в складі тендерної пропозиції гарантійний лист (дилера/виробника/імпортера), адресований Замовнику торгів і з посиланням на номер закупівлі, про можливість поставки електрообладнання для харчоблоку (з переліком такого обладнання), у визначені документацією строки. Також у складі пропозиції Учасники надіють діючий договір про співпрацю з дилером/виробником/імпортером електрообладнання для харчоблоку, як підтвердження можливості виконання умов договору. Таким чином учасники мають право надавати згадані документи від альтернативного переліку суб’єктів господарювання або дилера або виробника або імпортера, водночас відсутні будь-якіінші окремі вимоги до таких документів на суб’єктів. Таким чином учасники не зобов’язані надавати окремі документи щодо повноважень інших суб’єктів, які не є виробниками.
Шляхом надання гарантійних листів TOB «ПРОФІ ЧОЙС» №581 від 03.10.2024р., № 582 від 03.10.2024р. та договору про співпрацю №03/10/24-1 від 03.10.2024р. ПП «Еліт Україна» виконано умови тендерної документації. Оскільки підтвердження повноважень не вимагалося умовами тендерної документації, Замовник не може відлити учасника з даної підстави згідно п.44 Особливостей. Щодо офіційного сайту TOB «ПРОФІ ЧОЙС» URL: https://profichoice.com/ звертаємо увагу, що відповідні виробники визначені у розділі бренди.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Еліт Україна |
6 938 252,22
UAH з ПДВ
|
6 938 252,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Еліт Україна #33578188 |
Переможець |
6 938 252,22
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2024 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 15:24
|
Додаток 4- план фінансування будівництва.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|
Додаток 1 - календарний графік.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|
Додаток 2- зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|
Додаток 3- договірна ціна.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|
Додаток 5 - локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 об'єднано.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|
Додаток 5 - локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|
Додаток 5 - локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|
Договір 44_24 від 21.10.2024.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 15:16
|