Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Сергій Теслюк +380487056332 sergey_tn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:10 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:10 |
Очікувана вартість: | 11 485 076,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 425,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2024 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2024 13:24 |
3_ТД роботи.docx | |
20 вересня 2024 13:24 |
3_Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000071 ● d2b8608d0f954547a7a8ae8039997663
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2024-09-20-007309-a 20.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-14 15:13:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою м. Одеса, вул. Паустовського, 29а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-007309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 11:51:20
Обгрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» надає пояснення у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно позитивного Експертного звіту № ЕК-5713/07-24 від 14 серпня 2024, Реєстраційний номер EX01:4483-4796-9218-3287 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою: м. Одеса, вул. Паустовського, 29 А» (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:4201-7711-8927-3774).
Очікувана вартість закупівлі була визначена на основі наступних розділів зведеного кошторису (Том 9. Кошторисна документація зазначеного робочого проекту):
• Розділи 1-9
• Кошторисний прибуток (П)
• Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ)
• Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва
• Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (І).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 17:11:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою м. Одеса, вул. Паустовського, 29а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-007309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно п. 3.2. Таблиці № 3 тендерної документації Замовником визначена вимога про те, що учасник повинен надати для підтвердження іншим вимогам встановленим чинним законодавством, нормативним документам оригінал/-и та/або електронна/-і копія/-ї, та/або сканована/-і копія/-ї дозволу/-ів на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій).
Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням сторінок), поданого учасником ТОВ «Стікон», в якому документально підтверджено наявність оригіналу/-ів та/або електронна/-ої копія/-ї, та/або сканована/-і копія/-ї дозволу/-ів на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій), зокрема:
роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 16:32:48
Щодо дозвільних документів
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,надаємо пояснення
На роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі та монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин Учасником надано Декларація відповідності матеріально-технічної бази. Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 « Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Вказані роботи зазначені відповідно у пунктах 23 та 25 Групи А та таким чином відповідність підтверджується декларацією відповідності матеріально-технічної бази, що надана Учасником у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні» (документ 3869-IX від 17.07.2024 року, набрав чинності з 02.09.2024 року) «Документи дозвільного характеру, строк дії яких закінчується у період дії воєнного стану, вважаються такими, дію яких продовжено на період дії воєнного стану та до кінця календарного року, в якому припинено або скасовано воєнний стан, але не менше трьох місяців з дня його припинення чи скасування». Водночас Учасником у складі тендерної пропозиції надана Ліцензія Серія АЕ № 525801 з відповідним переліком робіт видана 03.02.2015 року
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 17:13:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою м. Одеса, вул. Паустовського, 29а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-007309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно Додатку 1 до Технічних умов тендерної документації, зокрема «Відомістю обсягів робіт», Замовник визначив вимогу, а саме: в п. 12 розділу «Фундаментні балки» та п. 71 розділу «Підлоги» (перевезення ґрунту до 20 км) та п. 79 розділу «Різні роботи» (перевезення сміття до 25 км).
З огляду на викладене просимо пояснити чому в договорі від 24.10.2024 № ТМО-281/24 в розділі «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01» зазначені роботи: п. 15 «Розділу 3. Фундаментні балкі» та п. 124 «Розділу 14. Підлоги» (перевезення ґрунту до 30 км) та п. 133 «Розділу 16. Різні роботи» (перевезення сміття до 30 км).
Чому в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Стікон» в розділі ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти «Підсумкової відомості ресурсів» вказаний п. 112 «Дрантя» та п. 184 «Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 20-22 мм». Позаяк зазначені будівельні матеріали відсутні в Додатку 2 до Технічних умов тендерній документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 16:14:13
Щодо кошторису
1. Замовником при складанні тендерної документації, а саме Додатку 1.1. була зазначена відстань перевезення ґрунту/перевезення сміття із робочого проекту «Капітальний ремонт будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою: м. Одеса, вул. Паустовського, 29А» (далі – Проект). За результатами закупівлі переможець ТОВ «Стікон» зазначив відстань до кар’єру з ґрунтом та сміттєзвалища, розташованого поблизу села Приліманське, Овідіопольского району, Одеської області до 30 км. Враховуючі застосування Замовником динамічної договірної ціни, обсяги робіт, ціни на ресурси та інше підлягає коригуванню.
2. В тендерній пропозиції учасника ТОВ «Стікон» в розділі ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти «Підсумкової відомості ресурсів» вказаний п. 184 «Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 20-22 мм» виходячи з Проекту. У Додатку № 1 до Додатку 1.1. Тендерної документації у пункті 36 зазначена «Балка БМ1 на позначці +8,400», об’єм якої складає 1,51м3, згідно Проекту, частина Архітектурно-будівельні рішення, аркуш 29, балка має армування, в тому числі: гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 20мм, в кількості 0,2473т. Також в договірну ціну в Розділ 5 закладена дана арматурна сталь згідно проекту, та включена до підсумкової відомості ресурсів.
3. В розділі ІІ, Будівельні роботи ввійшов матеріал Дрантя п.112 Підсумкової відомості ресурсів в кількості 5,12856кг. Цей матеріал включено згідно розцінок на Виконання будівельних робіт – п.114, п.116; Виконання оздоблювальних робіт – п.122; Газопостачання – п.9; Блискавкозахист – п.11, п.15,який є невід’ємною частиною матеріалів для виконання вищеперерахованих робіт (приклад розрахунку одиничної вартості додається).
Крім того, тендерна пропозиція та ціна договору за результатами аукціону нижче ніж очікувана вартість закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник здійснив заходи щодо приведення умов договору у відповідність, шляхом підписання Додатково угоди № 1 до Договору на виконання робіт від 24.10.2024 № ТМО-281/24.
2024-12-06 14:04:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКАНТ РБК |
11 140 912,69
UAH
|
11 026 061,92
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стікон" |
11 458 484,24
UAH
|
11 082 912,69
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКАНТ РБК #43174837 |
Відхилено |
11 026 061,92
UAH
|
15 жовтня 2024 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 11:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стікон" #19219876 |
Переможець |
11 082 912,69
UAH
|
17 жовтня 2024 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2024 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 14:19
|
ДУ 2 281-24.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:03
|
ДУ1 Стікон.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 14:57
|
ТМО-281-24.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-281/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-281/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |