Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Сергій Теслюк +380487056332 sergey_tn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:10 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:10 |
Очікувана вартість: | 11 485 076,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 425,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2024 13:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2024 13:24 |
3_ТД роботи.docx | |
20 вересня 2024 13:24 |
3_Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000071 ● d2b8608d0f954547a7a8ae8039997663
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2024-09-20-007309-a 20.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-14 15:13:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою м. Одеса, вул. Паустовського, 29а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-007309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 11:51:20
Обгрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» надає пояснення у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно позитивного Експертного звіту № ЕК-5713/07-24 від 14 серпня 2024, Реєстраційний номер EX01:4483-4796-9218-3287 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою: м. Одеса, вул. Паустовського, 29 А» (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:4201-7711-8927-3774).
Очікувана вартість закупівлі була визначена на основі наступних розділів зведеного кошторису (Том 9. Кошторисна документація зазначеного робочого проекту):
• Розділи 1-9
• Кошторисний прибуток (П)
• Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ)
• Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва
• Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (І).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 17:11:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою м. Одеса, вул. Паустовського, 29а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-007309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно п. 3.2. Таблиці № 3 тендерної документації Замовником визначена вимога про те, що учасник повинен надати для підтвердження іншим вимогам встановленим чинним законодавством, нормативним документам оригінал/-и та/або електронна/-і копія/-ї, та/або сканована/-і копія/-ї дозволу/-ів на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій).
Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням сторінок), поданого учасником ТОВ «Стікон», в якому документально підтверджено наявність оригіналу/-ів та/або електронна/-ої копія/-ї, та/або сканована/-і копія/-ї дозволу/-ів на виконання робіт підвищеної небезпеки (чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій), зокрема:
роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі;
монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 17:13:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту будівлі районної котельні «Північна-2» з ліквідації наслідків технологічного порушення після стихійного лиха за адресою м. Одеса, вул. Паустовського, 29а (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-20-007309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно Додатку 1 до Технічних умов тендерної документації, зокрема «Відомістю обсягів робіт», Замовник визначив вимогу, а саме: в п. 12 розділу «Фундаментні балки» та п. 71 розділу «Підлоги» (перевезення ґрунту до 20 км) та п. 79 розділу «Різні роботи» (перевезення сміття до 25 км).
З огляду на викладене просимо пояснити чому в договорі від 24.10.2024 № ТМО-281/24 в розділі «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01» зазначені роботи: п. 15 «Розділу 3. Фундаментні балкі» та п. 124 «Розділу 14. Підлоги» (перевезення ґрунту до 30 км) та п. 133 «Розділу 16. Різні роботи» (перевезення сміття до 30 км).
Чому в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Стікон» в розділі ІІІ. Будівельні матеріали, вироби і комплекти «Підсумкової відомості ресурсів» вказаний п. 112 «Дрантя» та п. 184 «Гарячекатана арматурна сталь періодичного профілю, клас А-ІІІ, діаметр 20-22 мм». Позаяк зазначені будівельні матеріали відсутні в Додатку 2 до Технічних умов тендерній документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКАНТ РБК |
11 140 912,69
UAH
|
11 026 061,92
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стікон" |
11 458 484,24
UAH
|
11 082 912,69
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКАНТ РБК #43174837 |
Відхилено |
11 026 061,92
UAH
|
15 жовтня 2024 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 жовтня 2024 11:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Стікон" #19219876 |
Переможець |
11 082 912,69
UAH
|
17 жовтня 2024 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2024 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 14:57
|
ТМО-281-24.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 14:56
|