Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 02070693 |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 95 |
Контактна особа: |
Наталя Дороніна 380674377531 vntudoronina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2024 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 13:29 |
Початок аукціону: | 14 жовтня 2024 13:29 |
Очікувана вартість: | 12 714 849,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 148,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2024 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2024 11:13 |
ТД 4545.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-21-000001 ● 9ed75b84a77c4e70a0b0675fd197b063
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2024 10:42 |
НАКАЗ
20.11.2024 214
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Кононенко Ю.С. від 18.11.2024 року
В.о.начальника Антон ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2024 № 214
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-09-20-003982-a 20.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 10:03:13
НАКАЗ
НАКАЗ
20.11.2024 № 214
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 19.11.2024 № 003100-18/14401-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Кононенко Ю.С. від 20.11.2024 року
В.о. начальника Антон ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.11.2024 № 214
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-09-20-003982-a 20.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-29 14:47:35
Надання відповіді
Відповідь надано 27.11.2024 в 15:56, завантажені файли: Протокол надання пояснення на запит моніторингу.pdf, У відповідь на запит Держаудитслужби України від 22.docx
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 11:24:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт внутрішнього оздоблення коридору першого поверху та частини прилеглих приміщень (з 2124 по 2129), туалетів (2 пов. №26, 27), (3 пов. №16-19), (4 пов. №13-16) в будівлі навчального корпусу №2 (Літера «А») ВНТУ за адресою: Хмельницьке шосе, 95, м. Вінниця» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-20-003982-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання Довідки про наявність необхідної матеріально-технічної бази, а також обладнання та інструментів.
Одночасно, Технічним завданням, наведеним в Додатку 2 до тендерної документації передбачено перевезення сміття до 15 км в кількості 87,41234 тон.
Однак, надана учасником Довідка про наявність необхідної матеріально-технічної бази, а також обладнання та інструментів ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» вих. № 55 від 07.10.2024 не містить інформації щодо наявності машини, механізму або обладнання, яке може бути використане для перевезення сміття, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому Замовник не виявив вищезазначену невідповідність?
4. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання Довідки від Учасника про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, для виконання даного виду, обсягів робіт в установлені терміни.
Одночасно, Технічним завданням, наведеним в Додатку 2 до тендерної документації передбачено виконання робіт з прокладання трубопроводів опалення і водопостачання зі стальних електрозварних труб діаметром 50 мм .
Надана учасником Довідка про наявність необхідної матеріально-технічної бази, а також обладнання та інструментів ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» вих. № 55 від 07.10.2024 містить інформації щодо наявності власного зварювального апарату IGBT Dnipro-M SAB-14D MINI та інвертору зварювального ММА-247 Tesla.
Однак, надана учасником Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» вих. № 56 від 07.10.2024 не містить інформацію про наявність зварювальника що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому Замовник не виявив вищезазначену невідповідність?
5. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання Довідки, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) яка містить відомості про учасника зокрема інформацію про реквізити банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором.
Однак, надану учасником Відомості про учасника закупівлі вих. № 58 від 07.10.2024 року містить інформацію наступного змісту: «7. Банківські реквізити (найменування банку, р/р, МФО): р/р UA753348510000000002600096482 в АТ "ПУМБ"», тобто не містить інформацію про МФО банку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Чому Замовник не виявив вищезазначену невідповідність?
6. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання достовірної інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
При цьому, учасник надав Довідку-пояснення вих. №62 від 07.10.2024 року щодо надання дозвільних дозвільних та ліцензійних документів, якою повідомляє, що в складі пропозиції надається декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки №43 від 27.01.2021 року. Надана декларація містить інформації щодо місцезнаходження та керівника ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ», що не відповідає змінам, внесеним Рішенням одноосібного учасника від 17.01.2023 №3.
Поряд з цим, пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, завердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 26 жовтня 2011 р. № 1107 передбачено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
Чому замовник не виявив вищезазначені невідповідності в поданих учасником Документах.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 15:55:31
Надання пояснення
У відповідь на запит Держаудитслужби України від 22.11.2024 11:24 по закупівлі «Капітальний ремонт внутрішнього оздоблення коридору першого поверху та частини прилеглих приміщень (з 2124 по 2129), туалетів (2 пов. №26, 27), (3 пов. №16-19), (4 пов. №13-16) в будівлі навчального корпусу №2 (Літера «А») ВНТУ за адресою: Хмельницьке шосе, 95, м. Вінниця», код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника із застосування відкритих торгів з Особливостями (№ закупівлі UA-2024-09-20-003982-a) на суму 12714849,00 грн. з ПДВ
Відповідно до питань запиту:
1.Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ « Євротехіндустрія» відпвідно до договору №13 від 10.05.2024, UA-2024-04-12-010721-a-b1.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення https://vntu.edu.ua/purchaselist2024
3. В складі пропозиції ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» завантажено файл 11.10.2024 18:13 «Договір 15-1-24 від 10.10.2024 вивіз сміття», відповідно до якого, на підставі укладеного договору між ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» та ТОВ «ЕКО Поділля» послуги по вивозу сміття, яке утвориться в процесі господарської діяльності ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» надаються ТОВ «ЕКО Поділля», Замовник, тобто ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» приймає та оплачує такі послуги. Згідно Додатку №1 до вищевказаного договору вартість вивезення однієї тони сміття становить 138,15 грн., що відповідає кошторису Учасника.
Таким чином, надані документи ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» відповідають вимогам тендерної документації.
4. В складі пропозиції Учасника ТОВ «БВК Будстандарт» завантажено файл 11 жовтня 2024 18:13 під назвою «Довідка працівники» відповідно до якої Учасником будуть залучені до виконання робіт на підставі договорів про надання послуг наступні особи: Бєляков О.О., Гриб К.В., Толмачов О.П., Кривоносов П.Є., Пилаєв О.В., Одинцов О.О. Вказані особи залучені цивільно правовим договором. Згідно укладених договорів вони взяли на себе обов’язок щодо виконання робіт пов’язаних з капітальним ремонтом внутрішнього оздоблення коридору першого поверху та частини прилеглих приміщень, туалетів в будівлі навчального корпусу №2 ВНТУ за адресою: Хмельницьке шосе, 95, м. Вінниця. Тобто мають необхідні знання та досвід для виконання обсягу та видів робіт, що передбачені Додатком №2 Технічне завдання. Крім того в Додатку № 1 до Тендерної документації встановлена вимога виключно про наявність у штаті Учасника працівника, на якого покладаються обов’язки виконроба з профільною вищою освітою:
− документ, на підтвердження наявності вищої освіти у виконроба – скан копії, зроблені з оригінала диплома про вищу освіту (У разі, якщо документ про вищу освіту міститься у Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти, оприлюдненому за адресою: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, учасник може надати необхідні відомості для здійснення пошуку та перевірки наданої інформації про освіту).
А також Учасник мав надати копію наказу про призначення особи – працівника Учасника, відповідальної за охорону праці.
Таким чином, надані документи ТОВ «БВК БУДСТАНДАРТ» стосовно кваліфікаційних вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації відповідають вимогам тендерної документації.
5. Відповідно до Положення про систему єдиної ідентифікації учасників фінансового ринку України, затвердженого постановою Правління НБУ № 92 від 30.08.2021, єдиний ідентифікатор Національного банку (далі — код ID НБУ) — унікальний код, який містить шість знаків, надається учаснику фінансового ринку під час першого внесення інформації щодо цього учасника до інформаційних систем Національного банку та є єдиним унікальним ідентифікатором у відносинах останнього з Національним банком. Чинні коди банків (МФО) із дня набрання чинності цим Положенням уважаються кодами ID НБУ.
IBAN (International Bank Account Number) — міжнародний номер банківського рахунку, застосування якого є обов’язковим в Україні для банків, небанківських надавачів платіжних послуг, які відкривають платіжні рахунки користувачам, а також для емітентів електронних грошей під час формування номеру електронного гаманця. Кожна держава самостійно встановлює структуру номера рахунку IBAN згідно з вимогами стандарту ISO 13616. Для України IBAN складається із 29 літерно-цифрових символів: коду країни, контрольного розряду, коду ID НБУ та номера рахунку.
Таким чином, коди банків (МФО) із дня набрання чинності Положенням, затвердженим постановою Правління НБУ № 92 від 30.08.2021 уважаються кодами ID НБУ і окремо не зазначаються.
Також зазначаємо, що відповідно до п.1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 тендерної документації, Учасник мав надати:
«Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (місце знаходження, телефон, факс, електронна адреса);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) інформація про реквізити банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором.»,
Учасником, відповідно, завантажена 11 жовтня 2024 18:13 «Довідка відомості про учасника", яка відповідає вимогам тендерної документації.
6. Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» зміна найменування та місцезнаходження юридичної особи або прізвища, імені, по батькові та місця проживання фізичної особи – підприємця не є підставами для переоформлення документа дозвільного характеру.
При цьому, пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, завердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 передбачено, що у разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки.
В даному випадку є неузгодженість між двома нормативно-правовими актами, що мають різну юридичну силу.
Вища юридична сила закону полягає також у тому, що всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Підпорядкованість таких актів законам закріплена у положеннях Конституції України
Отже, у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу.
Крім того, пункт 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, завердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 не містить указівки на те, що декларація яка не оновлена, в зв’язку зі змінами чи помилкою втрачає свою юридичну силу або строк дії її припинився.
Таким чином, надані документи відповідають вимогам Замовника, що зазначені в тендерній документації та додатках до неї.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
2024-12-12 13:03:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Генерал-Буд |
10 791 423,00
UAH з ПДВ
|
10 664 274,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДОГА 77" |
11 450 413,51
UAH з ПДВ
|
10 789 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БВК БУДСТАНДАРТ" |
11 537 756,00
UAH з ПДВ
|
10 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" |
12 300 033,97
UAH з ПДВ
|
10 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІНТЕХБУД" |
11 980 762,00
UAH з ПДВ
|
11 980 762,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Генерал-Буд #45203576 |
Відхилено |
10 664 274,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 15:13
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДОГА 77" #35200359 |
Відхилено |
10 789 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2024 17:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БВК БУДСТАНДАРТ" #42902148 |
Переможець |
10 790 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 10:03
|
ДУ 2 до дог. 25 від 04112024.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2024 10:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 10:56
|
ДУ 1 до дог. 25 від 04112024.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
ДОДАТОК 3,4 до Договору 25 від 04.11.2024.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
ДОДАТОК 2 (ст.88-94) до договору 25 від 04.11.2024.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
ДОДАТОК 2 (ст.57-87) до Договору 25 від 04.11.2024.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
ДОДАТОК 2 (ст.30-56) до договору 25 від 04.11.2024.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
ДОДАТОК 2 (ст.1-29) до Договору 25 від 04.11.2024.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
ДОДАТОК 1 до Договору 25 від 04.11.2024.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
Договір 25 від 04.11.2024.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додавання графіку фінансування, як додатку до договору |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку 5 "Графік фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |