Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42781137 |
Вебсайт: | http://www.baryshivskyi-rvo.edukit.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 07501, Україна , Київська обл., смт. Баришівка, провулок Банний, буд. 3-А |
Контактна особа: |
Олександр Аштема +380457653848 grup.cgo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2024 23:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:36 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 15:36 |
Очікувана вартість: | 12 479 814,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 399,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2024 00:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2024 00:13 |
тд харчоблок.docx | |
27 вересня 2024 00:13 |
Зміни до ТД харчоблок.docx |
27 вересня 2024 00:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2024 00:13 |
тд харчоблок.docx
|
|||
27 вересня 2024 00:13 |
Зміни до ТД харчоблок.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
10.10.2024р., Замовником опубліковано Протокольне рішення (Протокол) № 197 кваліфікації учасника закупівлі, у якому Замовник вирішив відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД» на підставі п.п. 2 п. 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки учасником закупівлі у складі пропозиції надано розрахунки вартості робіт із застосуванням середньомісячної норми тривалості робочого часу у 172,33 людино-години, яка є застарілою та на даний час, з урахуванням продовження воєнного стану в Україні, становить 173,83 людино-години.
Так, за умовами тендерної документації, інформація про відповідність предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова); пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково- аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД» , на виконання даної вимоги Замовника, були надані усі документи, згідно переліку.
Так, у складі пропозиції надано розрахунки вартості робіт із застосуванням середньомісячної норми тривалості робочого часу у 172,33 людино-години.
Відповідно до вимог чинного законодавства визначення договірної ціни проводиться згідно ДСТУ, ДБН, кошторисних норм України у будівництві та інших нормативних актів чинних на момент подання тендерної пропозиції.
П. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва (з урахуванням Змін) передбачає визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), а саме що Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
При визначенні норми тривалості робочого часу під час воєнного стану слід враховувати ч. 6 ст. 6 Закону України від 15.03.2022 р. №2136-ІХ "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану", в якій йдеться про незастосування окремих норм КЗпП, які впливають на підрахунок вказаної норми.
Слід зазначити, що Замовником у тендерній документації до закупівлі не встановлено окремих вимог щодо розрахунку учасниками договірної ціни своєї Пропозиції. Документацією не передбачено будь – яких вимог щодо обрахунку учасниками кошторисної заробітної плати та норм тривалості робочого часу. Змістом Документації не визначено та не конкретизовано на підставі яких нормативно–правових актів учасники зобов’язані розраховувати норми тривалості робочого часу.
Водночас, розрахунок норми тривалості робочого часу про яку зазначено в Протоколі відхилення не відноситься до порушень, які неможливо усунуту у порядку п. 43 Особливостей.
Аналогічна позиція визначена, зокрема, у Рішенні №11372-р/пк-пз від 01.07.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Зважаючи на вищезазначене, ВИМАГАЄМО:
- відмінити рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД»;
- відмінити рішення Замовника про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ»
- визначити ТОВ «БК КИЇВ-М-БУД» переможцем закіпівлі з Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні для технологічної моделі організації харчування «опорна кухня» будівлі Баришівського ліцею імені Миколи Зерова Баришівської селищної ради за адресою: Київська область, Броварський район, смт. Баришівка, вул. Центральна, 33
Згідно Додатку 1 до тендерної документації, інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена наступними документами, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова); пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Настанови з урахуванням технічного завдання. Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у останній версії програмного комплексу АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України.
Відповідно до п. 1.2. Настанови, приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
П. 6.3. Настанови передбачається, що заробітна плата в складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі нормативних трудовитрат, фізичних обсягів виконаних робіт та вартості людино-години, що відповідає середньому нормативному розрядові цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні будівельних машин та механізмів, розрахованої та погодженої в договірній ціні. Уточнення рівня середньомісячної заробітної плати здійснюється на умовах, передбачених договором.
З урахуванням продовження строку дії воєнного стану в Україні до 10.11.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу до 12 серпня 2024 року становила – 172,33 людино-годин (виходячи із середньомісячної норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2068 години), а на день подання тендерної пропозиції становила 173,33 людино-годин (виходячи із середньомісячної норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2086 години).
Згідно ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»,одним із критеріївоцінки тендерних пропозицій є ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Таким чином, розрахунки вартості робіт із застосуванням середньомісячної норми тривалості робочого часу, які входять до складу договірної ціни – інформація, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів та впливає, в тому числі, на вартість закупівлі, тому відносяться до порушень, які неможливо усунуту у порядку п. 43 Особливостей.
З урахуванням зазначеного відсутні підстави для задоволення вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 жовтня 2024 20:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000043 ● 04a1e77122e94448b4c7a316a39f73d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2024-09-19-015160-a 19.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 14:52:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту харчоблоку та їдальні для технологічної моделі організації харчування «опорна кухня» будівлі Баришівського ліцею імені Миколи Зерова Баришівської селищної ради за адресою: Київська область, Броварський район, смт. Баришівка, вул. Центральна, 33 (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-015160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (дефектних актів, експертних звітів, локальних кошторисів, підсумкових відомостей, договірної ціни з розрахунками, пояснювальної записки тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-19 20:48:43
обгрунтування
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені за результатами розробленої проектно-кошкорисної документації, яку електронна система закупівель не дозволяє завантажити через великий розмір файлу
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-22 15:18:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту харчоблоку та їдальні для технологічної моделі організації харчування «опорна кухня» будівлі Баришівського ліцею імені Миколи Зерова Баришівської селищної ради за адресою: Київська область, Броварський район, смт. Баришівка, вул. Центральна, 33 (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-015160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-27 20:02:31
Відповідь
Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На виконання цієї статті просимо надати посилання на норми закону, якими визначаються підстави, межі повноважень та спосіб запитування інформації про офіційний веб-сайт, а також підстави, межі повноважень та спосіб надання відповіді
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновки держаудитслужби будуть враховані під час здійснення в подальшому закупівельної діяльності
2024-12-08 22:51:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД |
12 151 697,58
UAH з ПДВ
|
12 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
12 428 984,60
UAH з ПДВ
|
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД #40313047 |
Відхилено |
12 050 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2024 23:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 23:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 11:01
|
800.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 16:19
|
553.pdf | укладений |
06 листопада 2024 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 553 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 800 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |