Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 44094124 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Реміснича, 11 |
Контактна особа: |
Сердюк Наталія Дмитрівна +380462652967 ch.infrastr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2024 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 13:42 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 13:42 |
Очікувана вартість: | 4 640 489,47 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 404,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія. (більш детальна інформація міститься у тендерній документації) розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 202,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23202 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія (більш детальна інформація міститься у тендерній документації). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.1 Розрахунок за виконані в цілому роботи на об’єкті здійснюється Замовником у відповідності до п. 19 «Порядку державного фінансування капітального будівництва» затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 - у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та прийняття об’єкта в експлуатацію в установленому Законом порядку. Розрахунок за виконані роботи здійснюються на підставі підписаних сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат). 4.2. Замовник також може проводити часткову оплату виконаних за Договором робіт шляхом здійснення проміжних платежів за фактично виконану Підрядником роботу на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) за умови наявності фінансової можливості та в межах надходження коштів на рахунок Замовника на проведення робіт, які є предметом даного Договору. Кінцевий (остаточний) розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником в порядку та строки, визначені п.4.1. Договору. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2024 18:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2024 18:32 |
Додаток 1.doc | |
19 вересня 2024 18:32 |
Додаток 2_Технічне завдання.doc | |
19 вересня 2024 18:32 |
Додаток 3.doc | |
19 вересня 2024 18:32 |
Додаток 4.doc | |
19 вересня 2024 18:32 |
Додаток 5.doc | |
19 вересня 2024 18:32 |
Додаток 6_Проект договору.doc | |
19 вересня 2024 18:32 |
Додаток 7.doc | |
19 вересня 2024 18:32 |
ТД_криша 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-24-000089 ● d51a454d8c664d2d8e29f18eb663c410
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2025 14:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 17-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-09-19-014433-a 19.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-25 10:38:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, 11а (коригування)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, очікуваною вартістю 4 640 489,47 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-19-014433-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду про закупівлю робіт від 24.10.2024 № 120, укладеного Державною податковою службою України» з ТОВ «Чернігівбуд», з підтверджуючими документами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-27 17:31:11
Відповідь на запит
На Ваш запит в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі за адресою: м. Чернігів, вул. Реміснича, 11а (коригування)», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи надаємо відповідь в послідовності запитуваної інформації:
1. Основними документами замовника для здійснення обґрунтування технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт (в тому числі вартісний та фізичний обсяг робіт) є проектно-кошторисна документація, яка підтверджена експертним звітом про проведення експертизи проекту будівництва в установленому законодавством порядку.
На Ваш запит надаємо наступні документи:
— Зведений кошторисний розрахунок, затверджений наказом в.о. начальника Головного управління ДПС у Чернігівській області (ім’я файла - Зведений кошторисний розрахунок);
— Локальні кошториси (ім’я файлів - ЛК_№02-01-01_ремонт основної покрівлі, ЛК_№02-01-02_ремонт рулонної покрівлі переходу, ЛК_№02-01-03_ремонт покрівлі двоповерхової будівлі, ЛК_№02-01-04_блискавкозахист»;
— Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (ім’я файла - Відомість ресурсів);
— Експертний звіт (ім’я файла – Експертний звіт);
— Завдання на проектування (ім’я файла – Завдання на проектування).
2. Надаємо посилання на веб-сайт, де розміщено інформацію відповідно до вимог Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016:
https://ch.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/826041.html.
3. Будівельні роботи на об’єкті було розпочато 07 листопада 2024 року після подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт від 07.11.2024 року ЧГ051241107351. Станом на 27.03.2025 року будівельні роботи виконані в повному обсязі згідно календарного графіку виконання робіт, що підтверджується журналом «Журнал виконання робіт» (ім’я файлу «Журнал виконання робіт»). Частина виконаних будівельних робіт підтверджена підписаними всіма сторонами документами за формами КБ-2в та КБ-3 від 20.12.2024 року (ім’я файлу Акти КБ-2 та КБ-3).
Щодо залишку виконаних будівельних робіт, документи надано знаходять в стадії опрацювання стосовно перевірки відповідності обсягів вартості виконаних будівельних робіт та у відповідності їх проектній документації в рамках діючих договорів та чинного законодавства України.
- Експертний звіт.pdf
- Журнал виконання робіт.pdf
- Завданя на проектування.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- ЛК__02-01-01_ремонт основної покрівлі.pdf
- Акти КБ-2 та КБ-3.pdf
- ЛК__02-01-02_ремонт рулонної покрівлі переходу.pdf
- Відомість ресурсів.pdf
- ЛК__02-01-03_ремонт покрівлі двоповерхової будівлі.pdf
- ЛК__02-01-04_блискавкозахист.pdf
- Електронний підпис
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД" |
4 599 008,27
UAH з ПДВ
|
4 551 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Чернігів Буд" |
4 637 457,35
UAH з ПДВ
|
4 552 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД" #30731679 |
Відхилено |
4 551 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 18:39
|
|
ТОВ "Чернігів Буд" #43081533 |
Переможець |
4 552 000,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2024 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 09:39
|
ДУ 1_криша 2024.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 11:04
|
Договір_Чернігів Буд_криша 2024.pdf | укладений |
25 жовтня 2024 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини) та узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |