Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПЗ-24Т_340_ВО: Головний убір літній (18440000-5 Капелюхи та головні убори)
Очікувана вартість
1 080 300,10 UAH
UA-2024-09-19-009560-a ● 577eee4af7fb4af7989c792af681c03e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Вебсайт: | http://www.pz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61052 , Україна , Харківська обл., Харків, Холодногірський район, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Олег Охріменко 380577244334 pz_nhmater4@lotus.pz.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2024 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 12:12 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 12:12 |
Очікувана вартість: | 1 080 300,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 401,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі 5,0% вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9398 штука
Головний убір літній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 18443300-9 — Головні убори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяплата 14 к д | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2024 15:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 15:07 |
Перелік змін.docx | |
26 вересня 2024 15:07 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx |
26 вересня 2024 15:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2024 15:07 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 вересня 2024 15:07 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічної частини
Дата подання: 24 вересня 2024 15:51
Дата відповіді: 26 вересня 2024 15:51
Добрий день!
У Додатку А до Тендерної документації Замовник встановив серед іншого вимогу про те, що Головний убір літній повинен відповідати ГСТУ 3-062-2004; ДСТУ ISO 4417-2001/ГОСТ ИСО 4417-2002; ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) (надалі – Вимога).
Так, у розділі 1 ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) (надалі – ДСТУ 13688:16) «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ» зазначено, що цей стандарт установлює загальні вимоги до характеристик з ергономіки, безпечності, позначення розміру, зношення, сумісності та марковання захисного одягу, а також до інформації, що надає виробник захисного одягу. Саме захисного одягу, а не засобу індивідуального захисту!
Разом із тим у розділі 3 ДСТУ 13688:16) «ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ», у пункті 3.5 Захисний одяг (protective clothing) зазначено, що «Одяг, зокрема й засоби захисту, який вдягають поверх особистого одягу або на заміну нього та який призначено для забезпечення захисту працівника від однієї чи більше небезпек».
Також у розділі 6 ДСТУ 13688:16 «ЗАГАЛЬНІ ПОЗНАЧЕННЯ РОЗМІРІВ» міститься таблиця розмірів, із переліком найменувань одягу захисного, а саме:
№ Захисний одяг Контрольні виміри (діапазони, в сантиметрах або кілограмах)
1 Куртка, пальто, жилет Обхват грудної клітини чи бюста та зріст
2 Штани Обхват талії та зріст
3 Комбінезон Обхват грудної клітини чи бюста та зріст
4 Фартухи Обхват грудної клітини чи бюста, обхват талії та зріст
5 Захисне спорядження (наприклад, наколінники, засоби захисту для спини, засоби захисту для тулуба) Обрати відповідні вимірювання: — обхват грудної клітини чи бюста, обхват талії та зріст; — вага тіла; — довжина від талії до талії через плече
Предметом цієї закупівлі є головні убори літні, про які жодним чином не згадується у ДСТУ 13688:2016, відтак Вимога про відповідність головних уборів літніх ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN ISO 13688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) є неправомірною, необґрунованою та врешті решт – безглуздою та має бути усунута, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Окрім цього вимогами Додатку №2 до тендерної документації Замовник, з метою документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі, передбачив надання учасниками у складі тендерної пропозиції наступних документів:
«1. 1. Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України);
або
- зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування);
або
- сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95).
1.2 Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.3 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1.5 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.»
При цьому вимога про надання декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України), містить суперечливі за своєю суттю положення - декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів та у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Оскільки, товар, що є предметом закупівлі не підлягає оцінюванню за вимогами технічного регламенту, то які має на увазі Замовник «документи складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України»?
Звертаємо увагу на те, що вимогами пункту 2 Глави І Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 771, зокрема передбачено те, що «Вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на ЗІЗ, що розроблені для особистого користування для захисту від: атмосферних умов, що не мають екстремального характеру; вологи та води під час миття посуду.
А отже вимога замовника про надання документів складених за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України» є неправомірною та безпідставною.
З огляду на наведене, з метою приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства пропонуємо, викласти наведену вище вимогу у наступній редакції:
«1.1 Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
або
- зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування);
або
- сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95).
1.2 Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.3 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1.5 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.
У іншому випадку, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше звернення направлено службі замовнику. У разі позитивного розгляду до тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" |
986 790,00
UAH
|
981 151,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
986 790,00
UAH
|
981 339,16
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІМІДЖ" #35842316 |
Переможець |
981 151,20
UAH
|
24 жовтня 2024 09:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2024 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 14:46
|
340 Договір 24820.pdf | укладений |
08 листопада 2024 14:44
|