Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
01 жовтня 2024 12:23 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр гуманітарного розмінування |
Код ЄДРПОУ: | 45011096 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
Контактна особа: |
Валентин Любарський +380932706020 v.liubarskyi@uachd.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2024 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 124 489 191,79 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 622 445,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування уповноваженим банком грошових коштів у безготівковій формі у розмірі фактично наданих Послуг, підтверджених первинними бухгалтерськими документами, на банківський рахунок Виконавця протягом одного робочого дня після надходження завірених копій первинних бухгалтерських документів та акта проведення інспектування очищеної/розмінованої території або сертифіката про передачу відповідальності щодо очищеної території від Замовника до Уповноваженого Банку. | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 вересня 2024 17:46 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
18 вересня 2024 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2024 17:46 |
Додаток 6 до ТД Взірець довідки підстави п. 47.docx | |
18 вересня 2024 17:46 |
Додаток 7 до ТД РОБОТИ_ПОСЛУГИ відсутність санкцій_ділових відносин рф_рб_іран.docx | |
18 вересня 2024 17:46 |
Додаток 3 до ТД _Форма тендерної пропозиції переможця.docx | |
18 вересня 2024 17:46 |
Додаток 4 до ТД _Специфікація.docx | |
18 вересня 2024 17:46 |
ТД без додатків _ТОВ КОЛОС.docx | |
18 вересня 2024 17:46 |
Додаток 2 Договір з оператором_Колос.docx | |
18 вересня 2024 17:46 |
Додаток 5.1 та 5.2 до ТД_посл_Кваліфікаційні критерії.docx | |
18 вересня 2024 17:46 |
Додаток_1_до_ТД_Інформація_про_технічні_якісні_та_к_ні_характеристики_Колос.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2024 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГУМАНІТАРНА БЕЗПЕКА" |
105 000 000,00
UAH з ПДВ
|
105 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНТЕРНЕШНЛ ДЕМАЙНІНГ ГРУП |
124 000 000,00
UAH з ПДВ
|
124 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Конфіденційні документи
Обґрунтування конфіденційності
Стосується персональних даних третіх осіб для публікації яких потрібна їх згода
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ГУМАНІТАРНА БЕЗПЕКА"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ ІНТЕРНЕШНЛ ДЕМАЙНІНГ ГРУП
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГУМАНІТАРНА БЕЗПЕКА" #45156385 |
Переможець |
105 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 17:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 жовтня 2024 16:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю "ГУМАНІТАРНА БЕЗПЕКА" на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-013680-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку про досвід виконання аналогічного договору від 26 вересня 2024 року №260924-6, копію договору від 02 вересня 2024 року №0001ГБ-Р, копію актів здачі-приймання робіт (надання послуг), копії звітів. Разом з тим в зазначених документах наявні помилки/суперечлива інформація, зокрема: 1) Визначений предмет договору в довідці відрізняється від пункту 1.1. договору; 2) Для документального підтвердження виконання договору додаються дві копії актів здачі-приймання робіт (надання послуг). 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних/сертифікаційних документів учасник надав у складі тендерної пропозиції в тому числі: Довідку від 26 вересня 2024 року №260924-2, копію сертифікату відповідності за №084 на нетехнічне обстеження, копію сертифікату відповідності №085 на технічне обстеження, копію сертифікату відповідності №086 на розмінування вручну, копію сертифікату відповідності №087 на очищення району ведення бойових дій, інформаційну довідку про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування від 26 вересня 2024 року №260924-8, копію договору про надання послуг від 01 липня 2024 року №ГБ24-П1, лист-довідку вих.№38 від 14.09.2024, копію сертифікатів відповідності на процеси протимінної діяльності ТОВ «ТРАНСІМПЕКС ДЕМАЙНІНГ» (термін дії до 12 листопада 2024 року), інформаційну довідку про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування від 27 вересня 2024 року №270924-5, копію договору про надання послуг від 27 вересня 2024 року №ГБ-ІДГ-01, копію сертифікатів відповідності на процеси протимінної діяльності ТОВ «Інтернешнл демайнінг груп», інформаційну довідку про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування від 27 вересня 2024 року №270924-8, копію договору про надання послуг від 19 вересня 2024 року №19, копію сертифікату відповідності на процеси протимінної діяльності ТОВ «Українські сервіси розмінування» та ін. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, Учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В складі документів пропозиції учасника відсутній гарантійний лист від учасника щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності, а в листі-довідці від ТОВ «ТРАНСІМПЕКС ДЕМАЙНІНГ» відсутні гарантії щодо пролонгації/ поновленні сертифікатів відповідності. Разом з тим у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2.2. Таблиці 2 Додатку 5.1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 1.3. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази учасник надав у складі тендерної пропозиції в тому числі: довідку про матеріальні цінності, обладнання та оснащення від 26 вересня 2024 року №260924-7, копії технічних паспортів, реєстраційних свідоцтв, декларацій, копії договорів оренди та користування, копії актів приймання-передачі, копії бухгалтерських облікових відомостей. Разом з тим в зазначених документах наявні помилки/суперечлива інформація, щодо визначених в довідці найменувань обладнання та засобів, в тому числі відсутня інформація щодо сировини, матеріалів, палива та енергії необхідних для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). 1.4. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надав у складі тендерної пропозиції у тому числі: довідку від 26 вересня 2024 року №260924-1 та копії свідоцтв про присвоєння (підвищення робітничої кваліфікації) на 19 осіб. Разом з тим у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2.2. Таблиці 2 Додатку 5.1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 1.5. Учасник надав суперечливу інформацію, щодо податкового статусу. 1.6. Учасник не надав лист/довідку ЗА ФОРМОЮ 1 ДОДАТКА 7. В складі тендерної пропозиції надано лист про не застосування санкцій до субпідрядника/ співвиконавця та лист про не застосування санкцій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» було встановлено вимоги до тендерної пропозиції учасника, яка зокрема повинна включати завантажені файли з: 2.1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі: документами про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачені у додатку 5.1 до тендерної документації. Спосіб підтвердження, - інформація про наявність: матеріальних цінностей, обладнання, оснащення, сировину, матеріали, паливо та енергію, необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом на дату подання тендерної пропозиції, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. Також учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2.2. Таблиці 2 Додатку 5.1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. 2.2) дозвільними/сертифікаційними документами учасника, що передбачені у додатку 5.1 до тендерної документації; Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність інформації про такого учасника у Переліку операторів протимінної діяльності (далі – Перелік), що ведеться секретаріатом Національного органу з питань протимінної діяльності. Крім того, учасник надає копії чинних у нього сертифікатів відповідності процесами протимінної діяльності: ● нетехнічне обстеження; ● технічне обстеження; ● очищення району ведення бойових дій; ● розмінування вручну; ● розмінування з використанням машин і механізмів (у разі застосування учасником даного процесу протимінної діяльності); ● знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В Переліку не повинно бути відомостей, що сертифікат відповідності тимчасово припинений. 2.3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.3.1) Учасник надає довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною в додатку 5.1 до тендерної документації (вимога щодо надання учасником відповідної довідки за формою, наведеною в додатку 5.1 до тендерної документації, запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що може надаватися у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми необхідно вказувати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку), що містить інформацію щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (не менше одного). 2.3.2) В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати копії наступних документів: а) скан-копія не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці про досвід виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір); При цьому такий Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). б) скан-копія Документу (на вибір учасника), що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) здачі-приймання робіт/надання послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані). в) у разі надання учасником у своїй тендерній пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку (-ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічних договорів. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням. За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим. У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) здачі-приймання робіт/надання послуг, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим. 2.4) Інформація, що надається учасниками процедури закупівлі, повинна узгоджуватися у документах і не призводити до протирічь та/або різночитання. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Особливостями, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації, зокрема: 3.1. довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною в додатку 5.1 до тендерної документації (вимога щодо надання учасником відповідної довідки за формою, наведеною в додатку 5.1 до тендерної документації, запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що може надаватися у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми необхідно вказувати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку), що містить інформацію щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (не менше одного). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати копії наступних документів: а) скан-копія не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці про досвід виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір); При цьому такий Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). б) скан-копія Документу (на вибір учасника), що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) здачі-приймання робіт/надання послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані). в) у разі надання учасником у своїй тендерній пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку (-ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічних договорів. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням. За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим. У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) здачі-приймання робіт/надання послуг, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим. 3.2. довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність інформації про такого учасника у Переліку операторів протимінної діяльності (далі – Перелік), що ведеться секретаріатом Національного органу з питань протимінної діяльності. Крім того, учасник надає копії чинних у нього сертифікатів відповідності процесами протимінної діяльності: ● нетехнічне обстеження; ● технічне обстеження; ● очищення району ведення бойових дій; ● розмінування вручну; ● розмінування з використанням машин і механізмів (у разі застосування учасником даного процесу протимінної діяльності); ● знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В Переліку не повинно бути відомостей, що сертифікат відповідності тимчасово припинений.; 3.3. Інформація, що надається учасниками процедури закупівлі, повинна узгоджуватися у документах і не призводити до протирічь та/або різночитання в тому числі щодо податкового статусу. 3.4. Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про матеріальні цінності, обладнання, оснащення, сировину, матеріали, паливо та енергію, необхідні для забезпечення виконання робіт з гуманітарного розмінування з урахуванням вимог нормативних документів у сфері протимінної діяльності (стандартів). До довідки додаються копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом на дату подання тендерної пропозиції, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника. Вказанні документи повинні бути чинними протягом всього періоду надання послуг. У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені пунктом 2.2. Таблиці 2 Додатку 5.1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців. .
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 жовтня 2024 17:31
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВ "ГУМАНІТАРНА БЕЗПЕКА" #45156385 |
105 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2024 10:43
|
Договір по розмінуванню_2024-17-Р_фермер_КОЛОС.pdf | укладений |
05 листопада 2024 10:43
|