Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Очікувана вартість
1 715 700 000,00 UAH
UA-2024-09-18-013670-a c11cb263e7f24d619bc116c4d585c773
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 iryna.kazmirchuk@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
iryna.kazmirchuk@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2024 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 715 700 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна
Лот 1: 15 тис. к-тів
Лот 2: 9 тис. к-тів
Лот 3: 15 тис. к-тів
Лот 4: 21,2 тис. к-тів

Тендерна документація

18 вересня 2024 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 6 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 8 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
18 вересня 2024 17:47
Розрахунок Бронежилет модульний.xlsx
18 вересня 2024 17:47
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
18 вересня 2024 17:47
ts_bronuzelet_modulniy.pdf
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 9 Проект договору.docx
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 10 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
18 вересня 2024 17:47
eng_bronya.pdf
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 7 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
18 вересня 2024 17:47
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 256 500 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 282 500,00 UAH без ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2565000 UAH

Аукціон

Початок: 27 вересня 2024 15:58
Закінчення: 27 вересня 2024 16:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9000 комп
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 13 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 2565000 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2024 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 254 520 000,00
UAH
254 520 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 256 410 000,00
UAH
256 410 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 жовтня 2024 17:53
Електронний підпис
01 жовтня 2024 17:52
6.1. Довідка ліцензія.pdf.p7s
01 жовтня 2024 17:52
6.1. Довідка ліцензія.pdf
01 жовтня 2024 17:52
5. Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 жовтня 2024 17:52
5. Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2024 17:52
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
01 жовтня 2024 17:52
3. Витяг з ЄДР УКРТАК.ЮА.pdf
01 жовтня 2024 17:52
1.2. Наказ на директора.pdf
26 вересня 2024 18:19
Електронний підпис
26 вересня 2024 18:19
Електронний підпис
26 вересня 2024 18:18
2. Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 вересня 2024 18:18
2. Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2024 18:18
12.2. Довідка.pdf.p7s
26 вересня 2024 18:18
1.6. banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
26 вересня 2024 18:18
15. Лист-пояснення.pdf.p7s
26 вересня 2024 18:18
1.4. GUARANTEE_4 275 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
26 вересня 2024 18:18
13.1. Довідка.pdf
26 вересня 2024 18:18
10. Анкета.pdf
26 вересня 2024 18:18
1.5. banking_licence_ПУМБ.pdf
26 вересня 2024 18:18
10. Анкета.pdf.p7s
26 вересня 2024 18:18
1.2. GUARANTEE_2 565 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
26 вересня 2024 18:18
1.1. GUARANTEE_2 565 000,00 UAH.pdf
26 вересня 2024 18:18
12.1. Довідка.pdf
26 вересня 2024 18:18
13.2. Довідка.pdf.p7s
26 вересня 2024 18:18
16.2. inform.pdf.p7s
26 вересня 2024 18:18
1.3. GUARANTEE_4 275 000,00 UAH.pdf
26 вересня 2024 18:18
15. Лист-пояснення.pdf
26 вересня 2024 18:18
17. Довідка з податкової.pdf
26 вересня 2024 18:18
6.5. Видаткові накладні.PDF
26 вересня 2024 18:18
7.2. Звітність за 2023.pdf
26 вересня 2024 18:18
6.1. Довідка досвід.pdf
26 вересня 2024 18:18
6.1. Довідка досвід.pdf.p7s
26 вересня 2024 18:18
3. Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2024 17:09
Електронний підпис
01 жовтня 2024 15:57
Статут.pdf
01 жовтня 2024 15:57
рішення_підписант_ММЮ.pdf
01 жовтня 2024 15:57
Опис до статуту.pdf
01 жовтня 2024 15:57
Наказ 125.pdf
01 жовтня 2024 15:57
наказ 26_підписант_ММЮ.pdf
01 жовтня 2024 15:57
Витяг платника пдв.pdf
26 вересня 2024 17:11
Електронний підпис
26 вересня 2024 17:11
Електронний підпис
26 вересня 2024 17:01
рішення_підписант_ММЮ.pdf
26 вересня 2024 17:01
Довідка(4).zip
26 вересня 2024 17:01
9.Довідка досвід.pdf
26 вересня 2024 17:01
Витяг Євтушенко.p7s
26 вересня 2024 17:01
Витяг Матвійчук.p7s
26 вересня 2024 17:01
Довідка(1).zip
26 вересня 2024 17:01
Рейтинг.zip
26 вересня 2024 17:01
1.Анкета.pdf
26 вересня 2024 17:01
Наказ 125.pdf
26 вересня 2024 17:01
Витяг Матвійчук.pdf
26 вересня 2024 17:01
наказ 26_підписант_ММЮ.pdf
26 вересня 2024 17:01
Статут.pdf
26 вересня 2024 17:01
S0100114 Ф1. Баланс.pdf
26 вересня 2024 17:01
Витяг платника пдв.pdf
26 вересня 2024 17:01
НАКАЗ.zip
26 вересня 2024 17:01
Довідка(3).zip
26 вересня 2024 17:01
2.Листгарантія Дод.5.pdf
26 вересня 2024 17:01
J1499202 Квитанція №2 ВПП Ф2.pdf
26 вересня 2024 17:01
J1499202 Квитанція №2 впп Ф1.pdf
26 вересня 2024 17:01
Лист ЦУРСМЗ.pdf
26 вересня 2024 17:01
Опис до статуту.pdf
26 вересня 2024 17:01
Лист ЦУРСМЗ копія.pdf
26 вересня 2024 17:01
Витяг Євтушенко.pdf
26 вересня 2024 17:01
Витяг - Ліцензія.pdf.(1).p7s
26 вересня 2024 17:01
Витяг - Ліцензія.pdf.(2).p7s
26 вересня 2024 17:01
Рейтинг.zip
26 вересня 2024 17:01
Витяг - Ліцензія.pdf
26 вересня 2024 17:01
Ліцензія Восток.pdf.(1).p7s
26 вересня 2024 17:01
НАКАЗ.zip
26 вересня 2024 17:01
7.Цінова пропозиція_Лот 2.pdf
26 вересня 2024 17:01
Ліцензія Восток.pdf.(2).p7s
26 вересня 2024 17:01
4.Гар. лист Тех.хар_Лот 2.pdf
26 вересня 2024 17:01
Ліцензія Восток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
#44769530
Переможець 254 520 000,00
UAH
01 жовтня 2024 14:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2024 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА"
#44769530
254 520 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2024 17:58
ДУ №2 від 24.12.2024 до Договору №368 10-24-РМ.pdf зміни до договору
25 грудня 2024 17:49
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2024 18:25
ДУ 1 до Дог №368 10-24-РМ.pdf зміни до договору
23 жовтня 2024 17:32
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2024 14:08
Договір №368 10-24-РМ.pdf укладений
16 жовтня 2024 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 368/10-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 368/10-24-РМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування 9000 комплект 28 280,00
UAH